Hyvää Joulua AfterDawn.com:n puolesta!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 23.12.2010 19:58 Kommentteja (23)

Hyvää Joulua AfterDawn.com:n puolesta! AfterDawn.com:n ylläpito siirtyy joulun viettoon ystävien ja läheisten kanssa.
Toivotamme kaikille lukijoillemme ja kävijöillemme rauhallista ja hyvää joulua!

-AfterDawn.com:in porukka

AfterDawnin diilit uutiskirjeenä!

Etsimme jatkuvasti hyviä tietotekniikan ja kännyköiden diilejä ympäri nettiä ja uutisoimme niistä sivuillamme. Jos haluat saada tiedon uusista diileistä heti sähköpostiisi, tilaa diilien uutiskirjeemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Tägit: AfterDawn
Edellinen Seuraava  

23 kommenttia

123.12.2010 20:10

Juu hyvää joulua ja onnelista uuttavuotta täältäkin!


MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2

223.12.2010 20:25

Hyvää joulua täältäkin suunnalta.

323.12.2010 20:28

Hyvää joulua kaikille.


423.12.2010 20:38

Hyvää joulua täältäkin, pistetäänhän monitorit hetkeksi kiinni ja keskitytään vaikka niihin läheisiin..

523.12.2010 20:49

Jouluja kaikille.




AMD Phenom II X4 955 Black Edition @ 3.8Ghz W/Scythe Mugen 2 Rev.B|Nvidia GeForce GTX 560Ti 448 cores W/DirectCU II|Asus M3A76-CM|4gb Kingston HyperX 1066MHz|Chieftec 550W|Nexus Clodius|Windows 7 Home Premium 64Bit

623.12.2010 20:53
AfterDawn Addict

Jouluja täältäkin ylläpidolle ja kaikkille muillekin.

Lainaus:
Hyvää joulua täältäkin, pistetäänhän monitorit hetkeksi kiinni ja keskitytään vaikka niihin läheisiin..
Viisas neuvo, sen teenkin kohta ja en avaa hetkeen.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.12.2010 @ 20:53

890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones

723.12.2010 21:38
ssh
Vahvistamaton

En ymmärrä uutista, jouluhan on vasta huomenna? Ja miksi pukki lähtee aina päivää aikasemmin matkaan?

824.12.2010 00:21

Tässä iässä voi avata paketin jo nyt. iPadin kanssa Joulu on oikea Joulu.

924.12.2010 05:55

Rauhallista joulua kaikille.

1024.12.2010 10:26

Rauhallista joulua vaan kaikille Afterdawn sivuston tekijöille/lukijoille täältä Savosta.

1124.12.2010 10:37

Hyvää joulua kaikille.

1224.12.2010 11:27
neon8
Inactive

Hyvää joulua vaan kaikille.. Ja suuret kiitokset AfterDawn.com:in poppoolle tämänkin vuoden laadukkasta sisällöstä..

1324.12.2010 11:41

Hyvää joulua ja tilulilu.

1424.12.2010 12:52

Onnellista Joulua ylläpidolle!

1524.12.2010 13:59

Hyvää ja onnellista joulua kaikille!

1624.12.2010 15:03

Rauhaisaa joulua kaikille täältä Pohjois-karjalasta.

1724.12.2010 23:45

Hyvää joulua kaikille minunkin puolestani. Lähes puolivuotta kokonaan poissa AD:sta työkiireiden takia. Nyt TAKAS! :)


Bazinga!

ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB

1825.12.2010 00:51

Hyvät Joulut kaikille ja vielä parempaa Uutta Vuotta!


Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

1925.12.2010 12:09

Hyvää Joulua! Vaikka menikin jo :D

No, hyvää uutta vuotta sitten!



2025.12.2010 14:58

Hyvää joulua ja uutta vuotta myös.


Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

2127.12.2010 07:08
Dollarinen
Vahvistamaton

Hyvää Joulua kaikille!

2227.12.2010 18:28
Dollarinen
Vahvistamaton

@21
Joulu meni jo. Trollit pois.

2327.12.2010 20:21
Dollarinen
Vahvistamaton

Hyvää Joulua täältäkin!!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Menevätkö älypuhelimet jo läppäreiden ohi? Samsung esitteli 16 gigatavun muistin Menevätkö älypuhelimet jo läppäreiden ohi? Samsung esitteli 16 gigatavun muistin (25.2.2020 18:57)
Käyttömuistin määrä on kasvanut hurjaa vauhtia älypuhelimissa eikä kasvu ole taittumassa ainakaan vielä. Samsung on nimittäin esitellyt uuden muistipiirin, joka mahdollistaa peräti 16 gigatavun ....
Netflixin odotettu uusi toiminto ilmestyi vihdoinkin Netflixin odotettu uusi toiminto ilmestyi vihdoinkin (25.2.2020 18:39)
Pienen testirupeaman jälkeen Netflix on päättänyt ottaa maailmanlaajuisesti käyttöön uuden top 10 -listan, jossa kerrotaan paikallisen markkina-alueen katsotuimmat elokuvat tai sarjat kunakin päivänä. ....
Huawei julkaisi 2499 euron taittuvanäyttöisen Mate Xs -älypuhelimen Huawei julkaisi 2499 euron taittuvanäyttöisen Mate Xs -älypuhelimen (25.2.2020 16:41)
Huawei on julkaissut taittuvanäyttöisen Mate Xs -älypuhelimen, joka on jatkoa Mate X:lle. Mate Xs:n näyttö kiertää kiinni ollessaan puhelimen ulkokuorta ja avattuna sen läpimitta on 8 tuumaa. ....
Päivän diili: nyt myös 8 gigatavun RAM-muistin OnePlus 7 Pro tarjouksessa - Hinta nyt 599 euroa Päivän diili: nyt myös 8 gigatavun RAM-muistin OnePlus 7 Pro tarjouksessa - Hinta nyt 599 euroa (25.2.2020 10:22)
Viime viikolla nähtiin useita hyviä tarjouksia puhelimista ja sama tuntuu jatkuvan. Viime viikolla tarjouksessa oli esimerkiksi OnePlus 7T Pro McLaren Edition. Nyt vuorostaan 8 gigatavun keskusmuistilla ....
Huawein P40-sukupolven puhelimet esitellään 26. maaliskuuta – Eivät sisällä Google-sovelluksia Huawein P40-sukupolven puhelimet esitellään 26. maaliskuuta – Eivät sisällä Google-sovelluksia (25.2.2020 06:19)
Huawein seuraavan sukupolven lippulaivapuhelimet esitellään Pariisissa 26. maaliskuuta. Tuolloin lehdistötilaisuudessa kaiken kansan ihmeteltäväksi tulevat P40-sukupolven laitteet. Viime ....

Uutisarkisto