MTV:n urheilukanavat katseltavissa ilmaiseksi sunnuntaihin asti DNA:lla

Kirjoittaja Sami Koivunen @ 21.8.2014 17:14 Kommentteja (12)

MTV:n urheilukanavat katseltavissa ilmaiseksi sunnuntaihin asti DNA:lla DNA Welho on tänään avannut MTV Total -maksu-tv-paketin MTV-alkuiset kanavat vapaaseen katseluun. Kanavia voi katsella ilmaiseksi viikonlopun ajan.
MTV Total tarjoaa vapaakatseluaikana mm. jääkiekon Champions Hockey Leaguen suomalaisjoukkueiden avauspelejä, Belgian Span Formula 1 -osakilpailun ja Englannin Valioliigaa. Lisäksi tarjolla on elokuvia, lastenohjelmia, dokumentteja ja tosi-tv:tä.

Tarjous koskee ainoastaan DNA Welhon asiakkaita. DNA Welho MatkaTV -tilaajat voivat myös katsella tarjouksen maksukanavia ilmaiseksi esimerkiksi kännykällä, Chromecastilla tai tabletilla. Kanavat näkyvät sekä antenni- että kaapeliverkossa maksutta ja salaamattomina.

MTV Total -vapaakatselupakettiin kuuluu yhdeksän kanavaa:

MTV Fakta
MTV Juniori
MTV Leffa
MTV Max
MTV Max HD
MTV Sport 1
MTV Sport 1 HD
MTV Sport 2
MTV Sport 2 HD

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

121.8.2014 17:21

heippa

221.8.2014 23:11

Surkeita kanavia.

322.8.2014 00:23
Hepsankukkuuu
Vahvistamaton

Eikä edes näy :/

422.8.2014 10:22
Tesomalta
Vahvistamaton

Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa

522.8.2014 10:25

Oulussa DNA:n kaapeliverkossa näkyy mainiosti, ilman minkäänlaista korttia.

622.8.2014 10:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
tee uudestaan kanava haku ja niin että salatut tulee näkyviin.

722.8.2014 13:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
Koska kyse on DNA Welhon kampanjasta, ei DNA puhelinpuolen kampanjasta

822.8.2014 15:18

Lähinnä tuota CHL:ää voi katsoa, vaikka kyseinen Liiga onkin suunniteltu miten sattuu.

922.8.2014 16:17

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tikte76:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
tee uudestaan kanava haku ja niin että salatut tulee näkyviin.
juu siis Dna welhon tv maksukanavat on auki ja näkyy dna matkatv sovelluksella myös. 4,95/kk maksaa katsominen mutta sillä ei näy maksukanavat salattuna ja nyt ne on auki kaikille.

1022.8.2014 18:08

Ennenkuin joku tänne tulee valittamaan iltalehtien kommenttipalstojen tyyliin (en usko kuitenkaan että tulee)
niin dna matkaTV ei ole ilmainen näinä päivinä vaan maksullinen kanavapaketti on ilmainen.

1122.8.2014 19:06

oikein.

1223.8.2014 17:22
gaijin72
Vahvistamaton

kanavat testiin kiitos

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

TSMC yllättyi – Korottaa investointejaan 5 nanometrin tuotannon lisäämiseksi TSMC yllättyi – Korottaa investointejaan 5 nanometrin tuotannon lisäämiseksi (22.10.2019 06:21)
Puolijohdevalmistaja TSMC aikoo yllättäen lisätä investointejaan vielä tälle vuodelle. Aiemmin ilmoitetun 11 miljardin dollarin investointikulujen sijaan yhtiö on korottanut koko vuoden investoinnit ....
Photoshopin lisäksi myös Illustrator on tulossa iPadille Photoshopin lisäksi myös Illustrator on tulossa iPadille (22.10.2019 06:04)
Piirto-ohjelmien suvereeni markkinajohtaja Adobe lupasi jo vuosi sitten, että se julkaisee "oikean" Photoshop-kuvankäsittelyohjelman iPadille tämän vuoden aikana. Täysiveristä Photaria ei ole ....
Jaatko Netflixin muiden kanssa? Ei hätää, vaikka yhtiö etsii ratkaisuja pulmaan Jaatko Netflixin muiden kanssa? Ei hätää, vaikka yhtiö etsii ratkaisuja pulmaan (21.10.2019 21:04)
Yhtä kauan kuin Netflix on ollut merkittävä suoratoistopalvelu, ovat käyttäjät jakaneet palvelun kirjautumistietoja perheen tai kaveripiirin välillä. Netflixiä asia ei ole liiemmin kiristänyt, ....
1 kommentti
Vuotaneet kuvat vahvistavat PlayStation 5:n prototyypin ulkonäön Vuotaneet kuvat vahvistavat PlayStation 5:n prototyypin ulkonäön (21.10.2019 20:30)
Sonyn viidennen sukupolven pelikonsoli on tulossa markkinoille ensi vuonna. Tässä vaiheessa laitteesta tiedetään tietysti vielä kovin vähän, sillä julkaisuun on todennäköisesti vielä noin vuosi aikaa. ....
Sadan tunnin akkukesto: arvostelussa Sennheiserin langattomat GSP 370 -pelikuulokkeet Sadan tunnin akkukesto: arvostelussa Sennheiserin langattomat GSP 370 -pelikuulokkeet (21.10.2019 20:14)
GSP 370:t ovat tunnetun kuulokevalmistajan ehkä vähän vähemmän tunnetun pelilaiteosaston uusin tuotos. Sennheiserin langattomat uutuuskuulokkeet lupaavat loistavaa äänenlaatua ja jopa sadan ....

Uutisarkisto