AfterDawn: IT-alan uutiset

MTV:n urheilukanavat katseltavissa ilmaiseksi sunnuntaihin asti DNA:lla

Kirjoittaja Sami Koivunen (Google+) @ 21.8.2014 17:14 Kommentteja (12)

MTV:n urheilukanavat katseltavissa ilmaiseksi sunnuntaihin asti DNA:lla DNA Welho on tänään avannut MTV Total -maksu-tv-paketin MTV-alkuiset kanavat vapaaseen katseluun. Kanavia voi katsella ilmaiseksi viikonlopun ajan.
MTV Total tarjoaa vapaakatseluaikana mm. jääkiekon Champions Hockey Leaguen suomalaisjoukkueiden avauspelejä, Belgian Span Formula 1 -osakilpailun ja Englannin Valioliigaa. Lisäksi tarjolla on elokuvia, lastenohjelmia, dokumentteja ja tosi-tv:tä.

Tarjous koskee ainoastaan DNA Welhon asiakkaita. DNA Welho MatkaTV -tilaajat voivat myös katsella tarjouksen maksukanavia ilmaiseksi esimerkiksi kännykällä, Chromecastilla tai tabletilla. Kanavat näkyvät sekä antenni- että kaapeliverkossa maksutta ja salaamattomina.

MTV Total -vapaakatselupakettiin kuuluu yhdeksän kanavaa:

MTV Fakta
MTV Juniori
MTV Leffa
MTV Max
MTV Max HD
MTV Sport 1
MTV Sport 1 HD
MTV Sport 2
MTV Sport 2 HD

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

121.8.2014 17:21

heippa

221.8.2014 23:11

Surkeita kanavia.


Asus Z87 - Expert | i7 4770K (Cooler Master Seidon 120M Vesijäähy) | Sapphire R9 290X | Kingston HyperX 8GB 2400 MHz | Kingston 240GB SSD | Corsair RM850 850W 80 GOLD | Cooler Master HAF X Kotelo | PC MASTER RACE!!

322.8.2014 0:23
Hepsankukkuuu
Vahvistamaton

Eikä edes näy :/

422.8.2014 10:22
Tesomalta
Vahvistamaton

Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa

522.8.2014 10:25

Oulussa DNA:n kaapeliverkossa näkyy mainiosti, ilman minkäänlaista korttia.

622.8.2014 10:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
tee uudestaan kanava haku ja niin että salatut tulee näkyviin.

722.8.2014 13:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
Koska kyse on DNA Welhon kampanjasta, ei DNA puhelinpuolen kampanjasta

822.8.2014 15:18

Lähinnä tuota CHL:ää voi katsoa, vaikka kyseinen Liiga onkin suunniteltu miten sattuu.

922.8.2014 16:17

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tikte76:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
tee uudestaan kanava haku ja niin että salatut tulee näkyviin.
juu siis Dna welhon tv maksukanavat on auki ja näkyy dna matkatv sovelluksella myös. 4,95/kk maksaa katsominen mutta sillä ei näy maksukanavat salattuna ja nyt ne on auki kaikille.

1022.8.2014 18:08

Ennenkuin joku tänne tulee valittamaan iltalehtien kommenttipalstojen tyyliin (en usko kuitenkaan että tulee)
niin dna matkaTV ei ole ilmainen näinä päivinä vaan maksullinen kanavapaketti on ilmainen.

1122.8.2014 19:06

oikein.

1223.8.2014 17:22
gaijin72
Vahvistamaton

kanavat testiin kiitos

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa (23.2.2018 15:09)
Sunnuntaina esiteltävästä Samsungin Galaxy S9:stä tiedetään jo lähes kaikki tietämisen arvoinen. Muotoilu, tekniikka ja myynnin aloituspäivä ovat olleet jo hyvän tovin tiedossa. Sen sijaan puhelimen ....
5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan 5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan (23.2.2018 14:46)
Nokia kokeili aikoinaan millaista kysyntää matkapuhelinverkkoon kytkeytyvällä kannettavalla tietokoneella on. Markkinat eivät reagoineet 3G-yhteydellä varustettuun kannettavaan erityisen hyvin, ....
SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat (23.2.2018 14:36)
Älypuhelimet ovat tiiviisti pakattuja tietokoneita, joissa uusien ominaisuuksien tai suorituskyvyn lisääminen tarkoittaa lähes aina pinta-alan tarvetta muodossa tai toisessa. Tämän takia älypuhelinvalmistajat ....
1 kommentti
WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen (22.2.2018 22:20)
WhatsApp on maailman suosituin viestisovellus, jonka käyttäjämäärissä lähelle pääsee vain toinen yli miljardin käyttäjän viestin, Facebook Messenger. Molemmat omistaa tietysti Facebook, joka ....
Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella (22.2.2018 21:15)
Applen viime vuoden iPhone-julkaisut toivat merkittäviä uudistuksia yhtiön älypuhelinlinjastoon. Monille iPhone X:n näyttö ja käyttöliittymäuudistukset olivat merkittävin uudistus vuosikausiin, ....
1 kommentti

Uutisarkisto