AfterDawn: IT-alan uutiset

Katsojat raivoissaan - MTV mokasi Formula-lähetykset

Kirjoittaja Jari Ketola @ 24.11.2013 17:11 Kommentteja (9)

Katsojat raivoissaan - MTV mokasi Formula-lähetykset Formula 1 -fanit käyvät parhaillaan todella kuumina Twitterissä, koska MTV lähettää Formula 1 -osakilpailun ennakkotunnelmien sijaan mäkihyppyä MTV Max -kanavalla.
Ohjelmatietojen mukaan kanavalta pitäisi tulla klo 17:00 alkaen F1 Varikkosuora -ennakkolähetys, mutta sen sijaan kanavalla pyörii yli tunnin viivästynyt mäkihypyn maailmancupin Klingenthalin kisa. Mäkihyppylähetyksessä neuvotaan vaihtamaan kanavaa MTV Sport 2:lle, jolta ohjelma esitetään. Tämä ei kuitenkaan vaikuta lämmittävän niitä, joilla kyseinen kanava ei näy.

Selostaja Oskari Saari on jo rauhoitellut kiukkuisia katsojia Twitter-päivityksessään todeten, että itse kisa esitetään joka tapauksessa MTV Max -kanavalla.

Alla poimintoja Twitter-kommenteista:



MTV:n selostaja Oskari Saari suosittelee myös Sport 2 -kanavalle siirtymistä ja hengitysharjoituksia:


Aktiivisesti Twitterissä toimivalle Saarelle satelee roppakaupalla kritiikkiä, mutta myös kiitosta. Katsojat toivovat, että heidän palautteensa kanavoituisi Saaren kautta myös päättävien tahojen korviin.


Tägit: MTV MTV Total
Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

124.11.2013 18:01

Itseä ei haittaa näkyy kummatki kanavat sateliitin kautta.

224.11.2013 18:06

Ei haittaa kun ei kiinnosta niin paljon. Jos kiinnostaa niin netistä löytyy kuitenkin ilmainen stream :D

324.11.2013 18:32

Haha, ei paljon haittaa kun lampaat ostaa kalliita maksukanavia kun bbc:n sivuilta näkee proxyn kautta kisoja. Ja streamina sitten sky:n lähettämät kisat.. :DD

424.11.2013 18:57

Onpas typerää valittaa jos ei joku varikkosuora näy... Jos saan valita katsonko mäkihyppyä vai Formulaa, niin valinta on mäkihyppy.

Jaakon kommentti "@MTV3F1 #mtv3f1 Tässä sitä kattellaan f1 sport 2selta. Ei oikeutta mtv:llä viedä f1 kun oon siitä maksanu... " on varsin typerä. Maksat kanavasta, eli Maxista, etkä pelkästä Formulasta. Max näyttää myös muuta urheilua. Kaikesta ne ihmiset valittavatkin... itse katson kaikki urheilut netistä täysin ilmaiseksi... tyhmä on se joka maksaa.


Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600

524.11.2013 19:23

Turhaa vouhkaamista jonkun ennakon takia, kun kerta itse kisa tulee kumminkin maxilta. Tai sitte vaan hakemalla f1 stream googlesta ja klikkaamalla ensimmäistä linkkiä.

625.11.2013 7:24

Kun kyseessä on kuitenkin maksullinen kanava jota mainostetaan juurikin Formuloilla, kyllä ihmisten ärsyyntyminen on ihan oikeutettua. Olkoonkin että formulat on vain osa kanvan tarjonnasta. Tosin ihan omaa oksaansa MTV tällä toiminnallaan sahaa, kun varmaan moni maksanut nyt miettii kannattaako enää maksaa?

725.11.2013 7:36

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 6630nokia:
Onpas typerää valittaa jos ei joku varikkosuora näy... Jos saan valita katsonko mäkihyppyä vai Formulaa, niin valinta on mäkihyppy.

Jaakon kommentti "@MTV3F1 #mtv3f1 Tässä sitä kattellaan f1 sport 2selta. Ei oikeutta mtv:llä viedä f1 kun oon siitä maksanu... " on varsin typerä. Maksat kanavasta, eli Maxista, etkä pelkästä Formulasta. Max näyttää myös muuta urheilua. Kaikesta ne ihmiset valittavatkin... itse katson kaikki urheilut netistä täysin ilmaiseksi... tyhmä on se joka maksaa.
Ota huomioon tuo yksi twiittaus, kauden vika kilpailu. Jo luvataan ohjelman alkavan kello x niin se myös alkaa kello x.
Mieti vaikka itseäsi, jos ostaisit jonkun maksukanavan sen takia että sieltä tulee jotain ohjelmaa jonka haluat ihan välttämättä nähdä. Kyllä sinäkin hermostuisit jos ohjelmasi ei tule ajallaan etkä kerkeä sitä myöhemmin katsomaan...

Asus M5A97 LE R2.0 | AMD Fx 6300 | Sapphire Radeon HD 7870GhZ edition | CoolerMaster Hyper 212 EVO | GSkill Sniper 8GB 1866MhZ | XFX 550W Pro Core Edition | Seagate Barracuda 1TB | Zalman Z9 Plus

826.11.2013 1:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arcanix:
Turhaa vouhkaamista jonkun ennakon takia, kun kerta itse kisa tulee kumminkin maxilta. Tai sitte vaan hakemalla f1 stream googlesta ja klikkaamalla ensimmäistä linkkiä.

Se nyt on oikeastaan ihan sama mikä ohjelma sieltä on tullut ja onko se mahdollista nähdä netistä. Todella tylyä toimintaa on kuitenkin jättää maksukanavalta suosittu ja monelle tärkeä lähetys näyttämättä ja ilmoittaa, että voit sen katsoa MTV Sport 2 kanavalta. Ai-niin, sehän onkin salattu kanava joten toivottavasti olet maksanut siitä :D :D



Tietokone + Chord Hugo + Grado RS1i = heaven

926.11.2013 8:34

Lueskelin tässä noita kommenteja, aika moni selvitti että
katsoo netistä formulat ilmaiseksi. No ei niitä kukaan ilmaiseksi
kaso. Jokainen maksaa internetistä operaattorille. Toiset enemmän
toiset vähemmän.
Katson kyllä itsekin netistä kaikki moottoriurheilut,alppilajit ja
lätkämatsit. 25Mtavua internettiä maksaa kuukaudessa vähemmän kun
kolmosen max. Ja kuten on nähty niin maxilla suurin osa tarjonnasta
on samaa tuubaa kun mtv,sub ja ava. Kun taas netissä tarjonta on
rajoittamatonta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
3 kommenttia
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
8 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....
2 kommenttia

Uutisarkisto