Katsojat raivoissaan - MTV mokasi Formula-lähetykset

Kirjoittaja Jari Ketola @ 24.11.2013 17:11 Kommentteja (9)

Katsojat raivoissaan - MTV mokasi Formula-lähetykset Formula 1 -fanit käyvät parhaillaan todella kuumina Twitterissä, koska MTV lähettää Formula 1 -osakilpailun ennakkotunnelmien sijaan mäkihyppyä MTV Max -kanavalla.
Ohjelmatietojen mukaan kanavalta pitäisi tulla klo 17:00 alkaen F1 Varikkosuora -ennakkolähetys, mutta sen sijaan kanavalla pyörii yli tunnin viivästynyt mäkihypyn maailmancupin Klingenthalin kisa. Mäkihyppylähetyksessä neuvotaan vaihtamaan kanavaa MTV Sport 2:lle, jolta ohjelma esitetään. Tämä ei kuitenkaan vaikuta lämmittävän niitä, joilla kyseinen kanava ei näy.

Selostaja Oskari Saari on jo rauhoitellut kiukkuisia katsojia Twitter-päivityksessään todeten, että itse kisa esitetään joka tapauksessa MTV Max -kanavalla.

Alla poimintoja Twitter-kommenteista:



MTV:n selostaja Oskari Saari suosittelee myös Sport 2 -kanavalle siirtymistä ja hengitysharjoituksia:


Aktiivisesti Twitterissä toimivalle Saarelle satelee roppakaupalla kritiikkiä, mutta myös kiitosta. Katsojat toivovat, että heidän palautteensa kanavoituisi Saaren kautta myös päättävien tahojen korviin.


Tägit: MTV MTV Total
Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

124.11.2013 18:01

Itseä ei haittaa näkyy kummatki kanavat sateliitin kautta.

224.11.2013 18:06

Ei haittaa kun ei kiinnosta niin paljon. Jos kiinnostaa niin netistä löytyy kuitenkin ilmainen stream :D

324.11.2013 18:32

Haha, ei paljon haittaa kun lampaat ostaa kalliita maksukanavia kun bbc:n sivuilta näkee proxyn kautta kisoja. Ja streamina sitten sky:n lähettämät kisat.. :DD

424.11.2013 18:57

Onpas typerää valittaa jos ei joku varikkosuora näy... Jos saan valita katsonko mäkihyppyä vai Formulaa, niin valinta on mäkihyppy.

Jaakon kommentti "@MTV3F1 #mtv3f1 Tässä sitä kattellaan f1 sport 2selta. Ei oikeutta mtv:llä viedä f1 kun oon siitä maksanu... " on varsin typerä. Maksat kanavasta, eli Maxista, etkä pelkästä Formulasta. Max näyttää myös muuta urheilua. Kaikesta ne ihmiset valittavatkin... itse katson kaikki urheilut netistä täysin ilmaiseksi... tyhmä on se joka maksaa.


Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600

524.11.2013 19:23

Turhaa vouhkaamista jonkun ennakon takia, kun kerta itse kisa tulee kumminkin maxilta. Tai sitte vaan hakemalla f1 stream googlesta ja klikkaamalla ensimmäistä linkkiä.

625.11.2013 07:24

Kun kyseessä on kuitenkin maksullinen kanava jota mainostetaan juurikin Formuloilla, kyllä ihmisten ärsyyntyminen on ihan oikeutettua. Olkoonkin että formulat on vain osa kanvan tarjonnasta. Tosin ihan omaa oksaansa MTV tällä toiminnallaan sahaa, kun varmaan moni maksanut nyt miettii kannattaako enää maksaa?

725.11.2013 07:36

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 6630nokia:
Onpas typerää valittaa jos ei joku varikkosuora näy... Jos saan valita katsonko mäkihyppyä vai Formulaa, niin valinta on mäkihyppy.

Jaakon kommentti "@MTV3F1 #mtv3f1 Tässä sitä kattellaan f1 sport 2selta. Ei oikeutta mtv:llä viedä f1 kun oon siitä maksanu... " on varsin typerä. Maksat kanavasta, eli Maxista, etkä pelkästä Formulasta. Max näyttää myös muuta urheilua. Kaikesta ne ihmiset valittavatkin... itse katson kaikki urheilut netistä täysin ilmaiseksi... tyhmä on se joka maksaa.
Ota huomioon tuo yksi twiittaus, kauden vika kilpailu. Jo luvataan ohjelman alkavan kello x niin se myös alkaa kello x.
Mieti vaikka itseäsi, jos ostaisit jonkun maksukanavan sen takia että sieltä tulee jotain ohjelmaa jonka haluat ihan välttämättä nähdä. Kyllä sinäkin hermostuisit jos ohjelmasi ei tule ajallaan etkä kerkeä sitä myöhemmin katsomaan...

Asus M5A97 LE R2.0 | AMD Fx 6300 | Sapphire Radeon HD 7870GhZ edition | CoolerMaster Hyper 212 EVO | GSkill Sniper 8GB 1866MhZ | XFX 550W Pro Core Edition | Seagate Barracuda 1TB | Zalman Z9 Plus

826.11.2013 01:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arcanix:
Turhaa vouhkaamista jonkun ennakon takia, kun kerta itse kisa tulee kumminkin maxilta. Tai sitte vaan hakemalla f1 stream googlesta ja klikkaamalla ensimmäistä linkkiä.

Se nyt on oikeastaan ihan sama mikä ohjelma sieltä on tullut ja onko se mahdollista nähdä netistä. Todella tylyä toimintaa on kuitenkin jättää maksukanavalta suosittu ja monelle tärkeä lähetys näyttämättä ja ilmoittaa, että voit sen katsoa MTV Sport 2 kanavalta. Ai-niin, sehän onkin salattu kanava joten toivottavasti olet maksanut siitä :D :D



Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven

926.11.2013 08:34

Lueskelin tässä noita kommenteja, aika moni selvitti että
katsoo netistä formulat ilmaiseksi. No ei niitä kukaan ilmaiseksi
kaso. Jokainen maksaa internetistä operaattorille. Toiset enemmän
toiset vähemmän.
Katson kyllä itsekin netistä kaikki moottoriurheilut,alppilajit ja
lätkämatsit. 25Mtavua internettiä maksaa kuukaudessa vähemmän kun
kolmosen max. Ja kuten on nähty niin maxilla suurin osa tarjonnasta
on samaa tuubaa kun mtv,sub ja ava. Kun taas netissä tarjonta on
rajoittamatonta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

EU antoi sinetin – DNA:n puolikas myydään Norjaan EU antoi sinetin – DNA:n puolikas myydään Norjaan (16.7.2019 18:52)
Keväällä norjalainen Telenor ilmoitti ostavansa osake-enemmistön suomalaisesta teleoperaattori DNA:sta. Telenor osti 54 prosentin osuuden yhtiöstä suurimmilta omistajilta, Finda Telecomsilta ....
Sony julkaisi uuden peilittömän huippukameran: Maailman ensimmäinen 61MP kinokenno Sony julkaisi uuden peilittömän huippukameran: "Maailman ensimmäinen 61MP kinokenno" (16.7.2019 18:06)
Sony on tänään julkistanut uuden Alpha-sarjan kameran, joka tarjoaa maailman ensimmäisenä kamerana 35 mm full-frame-kennon peräti 61 megapikselin resoluutiolla ja taustavalaistuksella. Sony ....
Intel paljasti neuromorfisen laskentapiirin – Avaa ovet uudenlaiselle algoritmikehitykselle Intel paljasti neuromorfisen laskentapiirin – Avaa ovet uudenlaiselle algoritmikehitykselle (16.7.2019 17:52)
Intel on esitellyt tänään kahdeksasta miljoonasta neuronista koostuvan Pohoiki Beach -neurolaskentapiirin, jonka suunnittelun lähtökohdaksi on otettu ihmisen aivojen toiminnan simulointi. Neuromorfisen ....
Kysely paljasti Netflixin suosikkisarjat: Kärkipaikasta kisasi Orange is the New Black ja Stranger Things Kysely paljasti Netflixin suosikkisarjat: Kärkipaikasta kisasi Orange is the New Black ja Stranger Things (16.7.2019 17:26)
Yhdysvaltain itsenäisyyspäivänä, eli 4. heinäkuuta, julkaistu uusi kausi Stranger Thingsistä nosti nostalgisen kauhusarjan uudestaan pinnalle. Sarjan uusi kausi on ollut valtaisa suosio, ....
Yhdysvaltojen poliittinen johto iski hampaansa Facebookin virtuaalivaluuttaan Yhdysvaltojen poliittinen johto iski hampaansa Facebookin virtuaalivaluuttaan (16.7.2019 05:57)
Yhdysvalloissa kryptovaluuttakeskustelu on noussut poliittiseksi keskusteluniheeksi Facebookin esiteltyä hiljattain oman Libra-valuutan. Sittemmin poliitikot ovat alkaneet vaatia virtuaalivaluuttoja ....
1 kommentti

Uutisarkisto