Kuparivarkaat iskivät Helsingissä - Nettiyhteyksissä laajoja katkoksia (PÄIVITETTY 14:57)

Kirjoittaja Petteri Pyyny @ 25.7.2012 11:52 Kommentteja (12)

Kuparivarkaat iskivät Helsingissä - Nettiyhteyksissä laajoja katkoksia (PÄIVITETTY 14:57) Operaattori TDC tiedottaa sivuillaan, että kuparivarkaat ovat iskeneet Pasilan rautatiekiskojen tuntumassa ja vieneet samalla suuret määrät tietoliikennekaapelia. Samalla varkaat ovat onnistuneet katkomaan useita kuituyhteyksiä.
TDC:n mukaan vikaa korjataan korkealla prioriteetilla ja osan yhteyksistä pitäisi palautua käyttöön klo 13 ja 14 välillä.

PÄIVITYS 14:57 MTV3:n mukaan poliisi on kertonut ottaneensa kiinni kolme suomalaismiestä Ilmalan varikon tuntumasta puolenyön aikaan. Miehiä epäillään liikennetuhotyöstä sekä varkaudesta.

EDIT: Täältä löytyy ilmeisesti kuvaa tuhoista. - EDIT2, klo 13:47: linkki kuvaan ei enää toimi.

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

125.7.2012 12:43

Selvästikkin romiania-venäjä akselilta....siis roistot.


Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

225.7.2012 13:42

linkki ei liene ihan sitä mikä oli tarkoitus? :)

325.7.2012 13:47

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kane_k:
linkki ei liene ihan sitä mikä oli tarkoitus? :)
Jahas, otin linkin pois.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

425.7.2012 14:02

Tämä nyt menee jo aika törkeäksi, jos oli pakko viedä niin olisivat edes jostain työmaalta ottaneet niin ei haittaisi ns. Sivullisia

525.7.2012 14:52

Lainaus:
25.7.2012 6:02
munkki666/Senior Member
Tämä nyt menee jo aika törkeäksi, jos oli pakko viedä niin olisivat edes jostain työmaalta ottaneet niin ei haittaisi ns. Sivullisia
Rikos - vaikkakin ”vain” varkaus koskee AINA sivullisia.
Tähän ei ole poikkeuksia.

r

625.7.2012 15:08

Koskakohan vievät kiskot ruuhkajunan edestä?
Muuten olen sitä mieltä, että varkailta käsi poikki.

725.7.2012 15:31

Kiskot ei ole kuparia, aika turha alkaa repiä niitä irti.

825.7.2012 16:42

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Selvästikkin romiania-venäjä akselilta....siis roistot.
Paitsi että ei ollut. Mikä sai otaksumaan että "selvästi" kun missään uutisissa ei olla viittailtu "ulkomaalaistaustaisiin" rikoksiin?

Itsekin manailin että mulla on netti poikki, pakko johtua tästä.. no imuroidessa oli koneen lan-kaapeli irronnut kytkimestä :D

925.7.2012 16:57

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joksak:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Selvästikkin romiania-venäjä akselilta....siis roistot.
Paitsi että ei ollut. Mikä sai otaksumaan että "selvästi" kun missään uutisissa ei olla viittailtu "ulkomaalaistaustaisiin" rikoksiin?

Itsekin manailin että mulla on netti poikki, pakko johtua tästä.. no imuroidessa oli koneen lan-kaapeli irronnut kytkimestä :D
Onkos sulla sisäpiirin tietoa vai mistä olet päätellyt ettei kyseessä ollut ulkomaalaiset? Itsekkin tosin veikkaan että oli juuri tuolta akselilta tekijät.

Oho nähtävästi en tuota toisiksi viimeistä lausetta lukenut :D
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 25.7.2012 @ 20:21

1025.7.2012 17:32

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ibanez90:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joksak:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Selvästikkin romiania-venäjä akselilta....siis roistot.
Paitsi että ei ollut. Mikä sai otaksumaan että "selvästi" kun missään uutisissa ei olla viittailtu "ulkomaalaistaustaisiin" rikoksiin?

Itsekin manailin että mulla on netti poikki, pakko johtua tästä.. no imuroidessa oli koneen lan-kaapeli irronnut kytkimestä :D
Onkos sulla sisäpiirin tietoa vai mistä olet päätellyt ettei kyseessä ollut ulkomaalaiset? Itsekkin tosin veikkaan että oli juuri tuolta akselilta tekijät.
Tosta uutisen toiseksi viimeisestä lauseesta sen voi aika helposti päätellä.

1125.7.2012 19:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Käyttäjä:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ibanez90:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joksak:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Selvästikkin romiania-venäjä akselilta....siis roistot.
Paitsi että ei ollut. Mikä sai otaksumaan että "selvästi" kun missään uutisissa ei olla viittailtu "ulkomaalaistaustaisiin" rikoksiin?

Itsekin manailin että mulla on netti poikki, pakko johtua tästä.. no imuroidessa oli koneen lan-kaapeli irronnut kytkimestä :D
Onkos sulla sisäpiirin tietoa vai mistä olet päätellyt ettei kyseessä ollut ulkomaalaiset? Itsekkin tosin veikkaan että oli juuri tuolta akselilta tekijät.
Tosta uutisen toiseksi viimeisestä lauseesta sen voi aika helposti päätellä.
Uutinen PÄIVITETTY kommenttini jälkeen..kts klo aika !(niin paino arvo siis sanalla veikkaan vai?) Niin ja pakostikkin tulee mieleen ko-porukka koska juuri aikanaan ne purkivat kuparijohtoa (puhelinkaapelit tolpista) keskisuomesta tässä muutama vuosi sitten ja jäivät rajalla kiinni ja pakusta löytyi mukava kerä :p
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.7.2012 @ 11:30

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

1230.7.2012 09:56

aika idioottia porukkaa nuo vorot, onnex jäi kiikkiin.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Apple on valmis ostamaan podcasteja itselleen – Ei tee niillä lainkaan rahaa Apple on valmis ostamaan podcasteja itselleen – Ei tee niillä lainkaan rahaa (17.7.2019 05:56)
Spotify on onnistunut murtautumaan kiusallisen hyvin Applen aiemmin dominoimalle digitaalisen musiikin jakelun markkinoille. Musiikin lisäksi Spotify on päässyt nakertamaan Applen asemaa podcast-lähetyksissä. ....
Helsingin kaupunkipyörät löytyvät nyt suoraan Google Mapsista Helsingin kaupunkipyörät löytyvät nyt suoraan Google Mapsista (17.7.2019 05:41)
Kupunkipyörät ovat suosittuja matkustustapoja suurimmissa kaupungeissa, joissa autoja on niin paljon, että pyörällä lyhyet matkat taittuvat selvästi nopeammin kuin vaikkapa autolla. Pyörien ....
EU antoi sinetin – DNA:n puolikas myydään Norjaan EU antoi sinetin – DNA:n puolikas myydään Norjaan (16.7.2019 18:52)
Keväällä norjalainen Telenor ilmoitti ostavansa osake-enemmistön suomalaisesta teleoperaattori DNA:sta. Telenor osti 54 prosentin osuuden yhtiöstä suurimmilta omistajilta, Finda Telecomsilta ....
Sony julkaisi uuden peilittömän huippukameran: Maailman ensimmäinen 61MP kinokenno Sony julkaisi uuden peilittömän huippukameran: "Maailman ensimmäinen 61MP kinokenno" (16.7.2019 18:06)
Sony on tänään julkistanut uuden Alpha-sarjan kameran, joka tarjoaa maailman ensimmäisenä kamerana 35 mm full-frame-kennon peräti 61 megapikselin resoluutiolla ja taustavalaistuksella. Sony ....
Intel paljasti neuromorfisen laskentapiirin – Avaa ovet uudenlaiselle algoritmikehitykselle Intel paljasti neuromorfisen laskentapiirin – Avaa ovet uudenlaiselle algoritmikehitykselle (16.7.2019 17:52)
Intel on esitellyt tänään kahdeksasta miljoonasta neuronista koostuvan Pohoiki Beach -neurolaskentapiirin, jonka suunnittelun lähtökohdaksi on otettu ihmisen aivojen toiminnan simulointi. Neuromorfisen ....

Uutisarkisto