AfterDawn: IT-alan uutiset

Google+ lisää peliosion, Facebook vastaa pelipäivityksellä

Kirjoittaja Panu Roivas (Google+) @ 15.8.2011 16:06 Kommentteja (7)

Google+ lisää peliosion, Facebook vastaa pelipäivityksellä Googlen sosiaalinen verkkopalvelu Google+ on lisännyt sivuilleen uuden Games-osion, jonka myötä se pyrkii kilpailemaan entistä kovemmin Facebookin kanssa. Samalla Facebook on päivittänyt omaa peliosiotaan.
Google+:n peliosiosta löytyy jo muun muassa Angry Birds. Peliosio on tietenkin liitetty sivuston muihin palveluihin, joten omalta kaverilistaltaan voi etsiä peliseuraa, tai vaihtoehtoisesti heille voi ystävällisesti viestittää kuinka heidän high scorensa on nyt ylitetty.

Myös Facebook on päivittänyt omaa peliosiotaan parilla päivityksellä. Facebook-pelejä kuten CityVille, Zoo World, Monster World ja Mystery Manor voi pelata jatkossa koko näytöllä.

Palveluun on lisätty myös toiminto jolla voi seurata mitä kaverit pelaavat ja mitä saavutuksia tai high scoreja he ovat keränneet. Lisäksi Facebookissa on nyt mahdollista lisätä suosikkipelit kotisivun kirjanmerkkeihin.

Tägit: Google Facebook
Edellinen Seuraava  

7 kommenttia

115.8.2011 16:27
MattiNiemi
Vahvistamaton

Kuka on päässyt Google+:aan? Beta-testaus tuntuu kestävän iät ja ajat ja minusta tuntuu, että koko testaus on rajattu niin pieneen määrään ihmisiä, että kukaan ei oikeasti ole edes päässyt sitä kokeilemaan. Ainakaan en itse tunne ketään Google+:n käyttäjää. Mitä hyötyä on pelipäivityksistä ja kaikesta muusta ylimääräisestä, jos kukaan ei pääse kyseistä palvelua itse käyttämään?

215.8.2011 16:30

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MattiNiemi:
Kuka on päässyt Google+:aan?
Pääsin jo heinäkuun alussa. Pitää vaan saada kutsu joltain että sinne pääsee. Suomalaisiakin siellä näyttäisi riittävän.

Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600

315.8.2011 16:38
PerttiPelivertti4
Vahvistamaton

Originally posted by MattiNiemi:
Kuka on päässyt Google+:aan? Beta-testaus tuntuu kestävän iät ja ajat ja minusta tuntuu, että koko testaus on rajattu niin pieneen määrään ihmisiä, että kukaan ei oikeasti ole edes päässyt sitä kokeilemaan. Ainakaan en itse tunne ketään Google+:n käyttäjää. Mitä hyötyä on pelipäivityksistä ja kaikesta muusta ylimääräisestä, jos kukaan ei pääse kyseistä palvelua itse käyttämään?
Beta-käyttäjiä on yli 25 miljoonaa sillä kuka tahansa kutsun saanut voi kutsua rajoittamattoman määrän uusia käyttäjiä. Eli etsi käsiisi joku palveluun rekisteröitynyt ja pyydä kutsu.

Itse olen tuota pari viikkoa testaillut ja monelta osin se on parempi kuin Facebook, mutta hieman on vielä keskeneräinen. Kehitys tosin on nopeaa kuten Googlella on tapana.

415.8.2011 19:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MattiNiemi:
Kuka on päässyt Google+:aan? Beta-testaus tuntuu kestävän iät ja ajat ja minusta tuntuu, että koko testaus on rajattu niin pieneen määrään ihmisiä, että kukaan ei oikeasti ole edes päässyt sitä kokeilemaan. Ainakaan en itse tunne ketään Google+:n käyttäjää. Mitä hyötyä on pelipäivityksistä ja kaikesta muusta ylimääräisestä, jos kukaan ei pääse kyseistä palvelua itse käyttämään?
Jos joku ei ole sinne vielä päässyt, ja uskaltaa sähköpostinsa ilmoittaa, niin laittakoon minulle viestiä niin lähetän kutsun.

2500K / Asus P8Z68-V / MSI TwinFrozr GTX 580 / G.Skill RipJaws 1600 2x4GB / Samsung Spinpoint F3 1Tb / Windows 8 64 bit

515.8.2011 20:11

Mulla olis myös kutsuja annettavana, sinäänsä jännä juttu että kutsuja on vain 150kpl, mutta olen jo kutsunut pian 20 henkilöä, mutta kutsut ei vähenny laisinkaan :D

615.8.2011 22:27

joo mulla näyttää samaa sit se antaa jonku linkin
ottaakohan se tuon kautta sit sen 150kpl pois
no jos joku haluu testata niin inee vaan :D

https://plus.google.com/_/notifications/ngemlink?path=%2F%3Fgpinv%3DbmxsOXUDx_U%3AAtDw5UuWNNk

715.8.2011 22:42

tässä myös toinen linkki https://plus.google.com/_/notifications/ngemlink?path=%2F%3Fgpinv%3D1yXkJaGcHCQ%3AFp3569mZsIA ei muuta kun liittymään :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 15.8.2011 @ 22:43

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Hyviä uutisia iPhone 5S omistajille - tuki jatkuu sittenkin? Hyviä uutisia iPhone 5S omistajille - tuki jatkuu sittenkin? (21.4.2018 15:07)
Perinteisesti uusi Applen iOS-käyttöjärjestelmän versio on merkinnyt myös loppua vanhimpien iPhone-mallien tuelle. Tänä syksynä julkaistava iOS 12 on ilmeisesti tekemässä ison poikkeuksen tähän ....
Opas: Näin käynnistät Androidin vikasietotilassa Opas: Näin käynnistät Androidin vikasietotilassa (21.4.2018 14:05)
Toisinaan Android on sen verran jumissa, että tilanteen selvittelyn vuoksi se kannattaa käynnistää vikasietotilassa. Oppaassamme kerromme miten käynnistät Android-puhelimen tai -tabletin vikasietotilaan - ja miten pääset vikasietotilasta pois.
Google paransi, ja erityisesti helpotti, tietoturvaansa iOS-laitteilla Google paransi, ja erityisesti helpotti, tietoturvaansa iOS-laitteilla (20.4.2018 21:55)
Google on tarjonnut jo vuosia mahdollisuutta lisätä verkkopalveluiden tileihin kaksiosaisen autentikoinnin. Yksi tietoturvan peruspilareista käytännössä estää väärinkäytökset useimmiten, vaikka ....
Galaxy S9:n haukutuin ominaisuus löytyy LG:n huippupuhelimsta, mutta yhdellä valtaisan suurella erolla Galaxy S9:n haukutuin ominaisuus löytyy LG:n huippupuhelimsta, mutta yhdellä valtaisan suurella erolla (20.4.2018 20:19)
Maailman suurimpiin älypuhelinvalmistajiin kuuluvista yhtiöstä Huaweilta ja Samsungilta on jo tälle vuodelle nähty uudet huippulaitteet, mutta tulossa on tietysti vielä paljon, paljon mielenkiintoisia ....
Huawein uusin puhelin on näyttölovella varustettu värikäs ja edullisempi Honor 10 Huawein uusin puhelin on näyttölovella varustettu värikäs ja edullisempi Honor 10 (20.4.2018 18:46)
Huawein hiljattain esittelemät P20-uutuuspuhelimet ovat saaneet mediassa palstatilaa kiitettävästi, ja syystä. Erityisesti Pro-mallin kolmoiskameraa on kehuttu ensikokeiluissa melkoisesti, ja ....

Uutisarkisto