AfterDawn: IT-alan uutiset

PlayStation 3:sta julkaistaan uusi versio

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 20.6.2011 20:00 Kommentteja (10)

PlayStation 3:sta julkaistaan uusi versio Sonyn PlayStation-konsolin japaninkielisille verkkosivuille on ilmestynyt oma tuotesivu uudelle PlayStation 3 -versiolle. CECH-3000B on edeltäjäänsä nähden kevyempi ja vähävirtaisempi.
Kaikessa hiljaisuudessa julkaistu 3000B kuluttaa tehoa 200 wattia eli 30 wattia vähemmän kuin vanhempi CECH-2500B. Lisäksi 3000B painaa 2,6 kiloa eli 400 grammaa edeltäjäänsä vähemmän. Fyysiset mitat ovat muuten molemmissa Slim-malleissa samat.

Eko-pleikkari tulee myyntiin japanilaisille tämän kuun lopulla 320 GB:n kovalevyllä, mutta myöhemmin syyskuulla sen rinnalle julkaistaan Tales of Xilian X Edition -malli, josta löytyy puolet pienempi kovalevy. Kesäkuussa kauppoihin pitäisi ilmestyä myös "HDD Recorder Pack", jossa uuden PS3:n mukana tulee Tornen TV-viritin.

Sitä ei vielä tiedetä, että koska Sony aikoo julkaista uutuusmallinsa muilla markkina-alueilla.

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

120.6.2011 20:11

Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.

220.6.2011 20:33
E
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdfqwert:
Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.
Entä sitten?

320.6.2011 20:54

Kohta käy ilmi että tää uus sisältää uuden FW:n, jota ei sitten saakkaan vanhalle konsolille. Eli kun alkavat tuota päivittää niin loppuu lopullisesti tuki myös Fat mallilta.

Tämänkö hakkerit saivat sitten teoillaan aikaiseksi? Onneksi eivät kuitenkaan sentään sitä PS4 tuoneet.... :D



420.6.2011 22:09
ZZZZZ1234
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti E:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdfqwert:
Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.
Entä sitten?
No sitä sitten, että kohta ei etes pysty runkkaamaan ilman, että siitäki menis tieto johonki vi_un rekisteriin...

520.6.2011 22:43

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti E:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdfqwert:
Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.
Entä sitten?
Tämä on taas tätä idioottien kommentointia. "Entä sitten, ei mulla ole mitään piiloteltavaa?"

Sun kaltaiset vajakit polkevat kansalaisten oikeuksia päivittäin tiedostamatta sitä.

620.6.2011 23:30

Mitä, uusi PS3-versio? Miksi? Toisivat ulos saman tien uuden konsolin!

720.6.2011 23:45

Jos hinta tippuu niin voisi harkita tuonkin ostamista, tässä taloudessa kahdelle olisi käyttöä

821.6.2011 0:11

Vois katella joulukuussa japaninmatkalla, missä hinnoissa pyörii tää uus malli ja mahdollisesti hankkiakin.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.6.2011 @ 00:12

921.6.2011 11:05
Asentaja123
Vahvistamaton

Ei minullakaan mitään salattavaa ole, mutta v...ttaa tällainen kansalaisten valvonta

1021.6.2011 13:51

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Asentaja123:
Ei minullakaan mitään salattavaa ole, mutta v...ttaa tällainen kansalaisten valvonta
Juu ja paskalle menoon pitää pyytää hanakoilta lupa että pääset pytylle :)....Sony iski jälleen, tosin näitä "infoja" lukemalla saa välillä vain ihmetellä että mitäs seuraavaksi.

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Virtuaalilasit ottavat harppauksen eteenpäin – Vain yksi johto riittää Virtuaalilasit ottavat harppauksen eteenpäin – Vain yksi johto riittää (18.7.2018 06:30)
Seuraavien sukupolvien VR-lasien käyttömukavuus voi olla täysin toista luokkaa kuin nykyään, sillä VirtualLink-konsortio on esitellyt uuden USB-C-liitäntään pohjautuvan standardin, joka mahdollistaa ....
OnePlus 6:n kamera saa kehuja – Tarkennus on tarkka ja nopea OnePlus 6:n kamera saa kehuja – Tarkennus on tarkka ja nopea (17.7.2018 18:11)
Elisalla ja Telialla huippumyynteihin yltänyt OnePlus 6 saa suitsutusta valokuvaukseen erikoistuneelta DxO Labsilta. Puhelimen kamera saavutti DxOMark-testissä komeat 96 pistettä. OnePlussan ....
Samsung lupaa lisää suorituskykyä ja enemmän akkukestoa – Esitteli LPDDR5-muistin Samsung lupaa lisää suorituskykyä ja enemmän akkukestoa – Esitteli LPDDR5-muistin (17.7.2018 17:30)
Samsung on esitellyt ensimmäisen kahdeksan gigabitin LPDDR5-muistipiirin. Yhtiön mukaan entistä nopeampi mobiililaitteisiin tarkoitettu muistipiiri soveltuu erityisen hyvin tekoälyteknologian ....
Netflix järkytti sijoittajia – Tilaajamäärät jäivät pahasti ennusteista Netflix järkytti sijoittajia – Tilaajamäärät jäivät pahasti ennusteista (17.7.2018 06:56)
Netflix joutui aiheuttamaan pettymyksen sijoittajille julkaisemalla kasvuluvut, jotka jäivät kuitenkin odotuksista. Osavuosituloksen julkistuksen jälkeen Netflixin kurssi putosi jälkihuutokaupassa ....
Galaxy S10 ottaa mallia iPhoneista – Sisältää myös Applen hylkäämän tekniikan Galaxy S10 ottaa mallia iPhoneista – Sisältää myös Applen hylkäämän tekniikan (17.7.2018 06:39)
Korealainen The Bell -julkaisu kertoi viime viikolla tiedoista, joiden mukaan Samsungilta olisi tulossa ensi vuonna peräti kolme Galaxy S10 -mallia. Tähän asti erilaisia kokovariaatioita on ....

Uutisarkisto