AfterDawn: IT-alan uutiset

PlayStation 3:sta julkaistaan uusi versio

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 20.6.2011 20:00 Kommentteja (10)

PlayStation 3:sta julkaistaan uusi versio Sonyn PlayStation-konsolin japaninkielisille verkkosivuille on ilmestynyt oma tuotesivu uudelle PlayStation 3 -versiolle. CECH-3000B on edeltäjäänsä nähden kevyempi ja vähävirtaisempi.
Kaikessa hiljaisuudessa julkaistu 3000B kuluttaa tehoa 200 wattia eli 30 wattia vähemmän kuin vanhempi CECH-2500B. Lisäksi 3000B painaa 2,6 kiloa eli 400 grammaa edeltäjäänsä vähemmän. Fyysiset mitat ovat muuten molemmissa Slim-malleissa samat.

Eko-pleikkari tulee myyntiin japanilaisille tämän kuun lopulla 320 GB:n kovalevyllä, mutta myöhemmin syyskuulla sen rinnalle julkaistaan Tales of Xilian X Edition -malli, josta löytyy puolet pienempi kovalevy. Kesäkuussa kauppoihin pitäisi ilmestyä myös "HDD Recorder Pack", jossa uuden PS3:n mukana tulee Tornen TV-viritin.

Sitä ei vielä tiedetä, että koska Sony aikoo julkaista uutuusmallinsa muilla markkina-alueilla.

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

120.6.2011 20:11

Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.

220.6.2011 20:33
E
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdfqwert:
Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.
Entä sitten?

320.6.2011 20:54

Kohta käy ilmi että tää uus sisältää uuden FW:n, jota ei sitten saakkaan vanhalle konsolille. Eli kun alkavat tuota päivittää niin loppuu lopullisesti tuki myös Fat mallilta.

Tämänkö hakkerit saivat sitten teoillaan aikaiseksi? Onneksi eivät kuitenkaan sentään sitä PS4 tuoneet.... :D



420.6.2011 22:09
ZZZZZ1234
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti E:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdfqwert:
Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.
Entä sitten?
No sitä sitten, että kohta ei etes pysty runkkaamaan ilman, että siitäki menis tieto johonki vi_un rekisteriin...

520.6.2011 22:43

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti E:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdfqwert:
Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.
Entä sitten?
Tämä on taas tätä idioottien kommentointia. "Entä sitten, ei mulla ole mitään piiloteltavaa?"

Sun kaltaiset vajakit polkevat kansalaisten oikeuksia päivittäin tiedostamatta sitä.

620.6.2011 23:30

Mitä, uusi PS3-versio? Miksi? Toisivat ulos saman tien uuden konsolin!

720.6.2011 23:45

Jos hinta tippuu niin voisi harkita tuonkin ostamista, tässä taloudessa kahdelle olisi käyttöä

821.6.2011 0:11

Vois katella joulukuussa japaninmatkalla, missä hinnoissa pyörii tää uus malli ja mahdollisesti hankkiakin.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.6.2011 @ 00:12

921.6.2011 11:05
Asentaja123
Vahvistamaton

Ei minullakaan mitään salattavaa ole, mutta v...ttaa tällainen kansalaisten valvonta

1021.6.2011 13:51

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Asentaja123:
Ei minullakaan mitään salattavaa ole, mutta v...ttaa tällainen kansalaisten valvonta
Juu ja paskalle menoon pitää pyytää hanakoilta lupa että pääset pytylle :)....Sony iski jälleen, tosin näitä "infoja" lukemalla saa välillä vain ihmetellä että mitäs seuraavaksi.

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tämä fontti saa esseesi näyttämään pidemmältä Tämä fontti saa esseesi näyttämään pidemmältä (19.9.2018 12:57)
Monille opiskelijoille on varmasti tuttu tilanne, kun raportin tai esseen vähimmäispituus ilmoitetaan sivuina ja sanottava alkaa uhkaavasti loppua kesken. Usein ratkaisua etsitään marginaaleista, ....
Sony yllätti – Julkaisee alkuperäisestä PlayStationista mini-version! Sony yllätti – Julkaisee alkuperäisestä PlayStationista mini-version! (19.9.2018 11:54)
Nintendo on tarttunut kiitettävällä tavalla kiinni nykyisestä minikonsolitrendistä ja julkaissut uusia versioita sen legendaarisista konsoleista. Mukana tulee joukko klassikkopelejä, joita hakattiin ....
WhatsApp kehittää uutta toimintoa – Pidentää akkukestoa WhatsApp kehittää uutta toimintoa – Pidentää akkukestoa (19.9.2018 11:43)
Iltamyöhäsellä sängyssä WhatsAppia hakkaaville on luvassa hyviä uutisia, sillä pikaviestisovellukseen on tulossa tumma Dark Mode -teema. Aktivoinnin jälkeen WhatsAppin värimaailma muuttuu vaaleasta ....
YouTube Gaming -sovelluksen kehitys loppuu – Täältä löydät pelivideot jatkossa YouTube Gaming -sovelluksen kehitys loppuu – Täältä löydät pelivideot jatkossa (19.9.2018 08:16)
YouTube lähti pelivideoihin mukaan hieman myöhässä, minkä takia Twitch on päässyt kasvamaan nykyiseen kokoluokkaansa videopalveluna. YouTube on yrittänyt kampittaa Twitchiä omalla YouTube Gaming ....
Firefox hyppäsi virtuaaliseen todellisuuteen – Lataa Firefox Reality Firefox hyppäsi virtuaaliseen todellisuuteen – Lataa Firefox Reality (19.9.2018 08:02)
Jos tykkäät käyttää Firefoxia tietokoneella ja puhelimessa, niin enää ei ole syytä olla käyttämättä sitä myös virtuaalilaseilla. Mozilla on nimittäin julkaissut Firefox Reality -nimisen verkkoselaimen, ....

Uutisarkisto