AfterDawn: IT-alan uutiset

Activision haluaisi myydä pelien välianimaatiot jälkikäteen elokuvina

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 17.9.2010 18:50 Kommentteja (13)

Activision haluaisi myydä pelien välianimaatiot jälkikäteen elokuvina Activison Blizzardin toimitusjohtaja Bobby Kotick kertoi yhtiön haluavan leikata pelien välianimaatiot yhdeksi pätkäksi ja myydän ne elokuvina. Asiasta kertoo IGN-sivusto. Kotick uskoo esimerkiksi StarCraft II:n välianimaatioiden olevan niin laadukkaita ja vaikuttavia, että niitä voisi myydä 20-30 dollarin hintaan elokuvan muotoon leikattuna.
Kotickin mielestä uusi bisnesmalli on huomattavasti parempi kuin perinteisten elokuvastudioiden, joissa esimerkiksi teatterilevitys vie merkittävän osan voitoista. Kotick uskoo, että StarCraft II -aiheinen elokuva sen sijaan olisi välitön menestys.

"Voisimme kertoa yleisöllemme, että meillä on nyt tarjolla tunti-puolitoista pitkä StarCraft-elokuva. Haluaisitteko nähdä sen 20-30 dollarin hintaan? Se rikkoisi kaikki aiemmat avausviikonlopun myyntiennätykset", Kotick visioi.

Kotickin mukaan suunnitelman toteuttaminen seuraavan viiden vuoden sisään on erittäin todennäköistä. Kotic uskoo myös, että elokuvan voisi myydä faneille kahteen kertaan.

"Jos voisimme myydän elokuvan ensin pelaajille digitaalisena omien kanaviemme kautta, uskoisin, että erittäin suuri osa haluaisi katsoa sen uudestaan elokuvateatterissa" Kotick suunnittelee.

Edellinen Seuraava  

13 kommenttia

117.9.2010 18:57

Kylhän Activisonille aina raha kelpaa :|. Korkeintaan tuosta maksaisin 5e. Tai sitten perkele nauhoittaisin ne itse pelistä jos kerran haluan niitä kerrata..






- Dont you ever get tired singing the same song?
- Dont you ever get tired telling jokes about your dick?
@ Funny People

217.9.2010 19:15

Kohtuullisen tyyris on tuo näytöksen hinta. Lähentelee jopa Finnkinon hinnastoja.

Pieni kirjoitusvirhe itse uutisessa: "Haluaistteko" -> "Haluaisitteko".

317.9.2010 20:57

Siis mitä vittua? Normaali Bluray leffakin on halvempi kuin tuo ja elokuvissa katsominen on noin 10€ luokkaa.

"myydään pelien näytteiden videot helvetin paljon kalliimmalla kuin oikeat leffat niin varmasti tulee uudet ennätykset?" wtf?

417.9.2010 21:27

Olen tämän ison herran kanssa siinä mielessä samaa mieltä, että joidenkin välidemot ovat aivan uskomattomia ja melkein menisivät elokuvasta.

Mutta se, että siitä tehdään rahaa.. ja noin paljon... Tuota, mietitäänpä uusiksi.

(En ole pelannut SC2, en ole varma edes sen genrestä...)


i7 980X, R9 290, 24GB, Win10

517.9.2010 21:34

Minulle samoja pillereitä kuin Bobbylle.

617.9.2010 21:36
Tnoi
Inactive

"Voisimme kertoa yleisöllemme, että meillä on nyt tarjolla tunti-puolitoista pitkä StarCraft-elokuva. Haluaisitteko nähdä sen 20-30 dollarin hintaan?"

En?

717.9.2010 21:49

Kotick on kyllä kova mies rahan perään. Ja elääkin vielä kummassa mielikuvitusmaailmassaan, jossa pystyy myymään tavaraa hinnalla kuin hinnalla. Ei noista sc2 välivideoista mitään kovin eheää elokuvaa saa, ellei sitä muokata rajusti ja lisätä jotain. Ja aika harva maksaa kahteen kertaa tuon näkemisestä. Ei ole ensimmäinen aivopieru herra Kotickilta, eikä viimeinen.


Kauhukuormaaja

817.9.2010 22:29

Yrtit taitaa kuulua activiso blizzardilla työsuhde etuihin.

918.9.2010 0:09

Joo meillä on leffa joka kestää yli tunnin. Ainua miinuspuoli on että siitä puuttuu itse pelissä tapahtuvat juonenkäänteet, eli juonta kyseisessä leffassa ei ole. Mutta varmastihan te haluaisitte maksaa siitä enemmän kuin normaalista leffasta?


Tietokone; Emo=AsRock 970 Extreme4, Prosessori=FX-8350 8x4,7Ghz, Nayttis=Gigabyte AMD Radeon HD 7850 OC 2GB, Muisti=16gb 1600Mhz DDR3, Kovalevytila=250gb SSD/5TB normaali.

1018.9.2010 0:27

siis mikä tota kaveria vaivaa. näin ei sais sanoa mutta "kuolis jo ettei tee jotain rahastus standardia ennen kuolemaansa"
siis eikös tää kaveri halunnu nostaa pelien hinnan sinne 80 € liepeille ei jumaliste.

1118.9.2010 0:43

piirretty parilla kympillä? Kuulostaa hyvältä ja toimivalta suunnitelmalta! Ei tarvi kuin katsoa pirate bayn top100, niin huomaa miten ahkerasti ihmiset haluavat maksaa (edes normileffoista).


nobo

1218.9.2010 13:53

Lainaus:
Voisimme kertoa yleisöllemme, että meillä on nyt tarjolla tunti-puolitoista pitkä StarCraft-elokuva. Haluaisitteko nähdä sen 20-30 dollarin hintaan? Se rikkoisi kaikki aiemmat avausviikonlopun myyntiennätykset", Kotick visioi.
jos maailmassa on pari miljoonaa starcraft nörttiä, niin niillä tuskin rikotaan kaikkia aikaisempia myyntiennätyksiä ;)


1318.9.2010 14:46

Kotick....ehkä siellä kallonkutistajalla voisi olla sulle jotain anntetavaa, lääkkeitä, terapiaa? Kuka hitto noista ihan tosissaan voisi tuon summan maksaa? Täydellinen idiootti.


Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa (23.2.2018 15:09)
Sunnuntaina esiteltävästä Samsungin Galaxy S9:stä tiedetään jo lähes kaikki tietämisen arvoinen. Muotoilu, tekniikka ja myynnin aloituspäivä ovat olleet jo hyvän tovin tiedossa. Sen sijaan puhelimen ....
5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan 5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan (23.2.2018 14:46)
Nokia kokeili aikoinaan millaista kysyntää matkapuhelinverkkoon kytkeytyvällä kannettavalla tietokoneella on. Markkinat eivät reagoineet 3G-yhteydellä varustettuun kannettavaan erityisen hyvin, ....
SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat (23.2.2018 14:36)
Älypuhelimet ovat tiiviisti pakattuja tietokoneita, joissa uusien ominaisuuksien tai suorituskyvyn lisääminen tarkoittaa lähes aina pinta-alan tarvetta muodossa tai toisessa. Tämän takia älypuhelinvalmistajat ....
1 kommentti
WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen (22.2.2018 22:20)
WhatsApp on maailman suosituin viestisovellus, jonka käyttäjämäärissä lähelle pääsee vain toinen yli miljardin käyttäjän viestin, Facebook Messenger. Molemmat omistaa tietysti Facebook, joka ....
Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella (22.2.2018 21:15)
Applen viime vuoden iPhone-julkaisut toivat merkittäviä uudistuksia yhtiön älypuhelinlinjastoon. Monille iPhone X:n näyttö ja käyttöliittymäuudistukset olivat merkittävin uudistus vuosikausiin, ....
1 kommentti

Uutisarkisto