AfterDawn: IT-alan uutiset

Jaossa Beta-avaimia Heroes of Newerth -peliin (PÄIVITETTY)

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 24.8.2009 18:33 Kommentteja (42)

Jaossa Beta-avaimia Heroes of Newerth -peliin (PÄIVITETTY) PÄIVITYS:
Valitettavasti Beta-avaimet loppuivat heti kättelyssä, joten enempää avaimia ei ole tällä erää jaossa minun osaltani.
Eli jaossa olisi nyt Beta-avaimia, joiden avulla pääsee mukaan Heroes of Newerth -pelin (HON) suljettuun beta-testiin. Beta-avaimia on itselläni hallussa yhdeksän kappaletta, ja jaan ne eteenpäin yhdeksälle ensimmäiselle henkilölle, jotka ilmaisevat tämän uutisen kommenteissa haluavansa Beta-avaimen (esim. Saisinko yhden avaimen?). Jaan avaimia yhden per kommentoija, joten useampaa avainta ei ole mahdollista saada yhdellä käyttäjätunnuksella.

Kun viestisi näkyy uutisen kommenteissa, otan yhteyttä AfterDawnin yksityisviestillä ja kysyn sähköpostiosoitetta, johon haluat Beta-kutsun (valitettavasti S2 Games sallii ainoastaan sähköpostikutsut). Tämän jälkeen pistän kutsun tulemaan antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Itse Heroes of Newerth on uudistettu versio suositun Warcraft III -pelin Defense of the Ancients -modista (DotA), jossa hyvää (Legion) ja pahaa (Hellbourne) osapuolta edustavat sankarit kamppailevat keskenään. Sankareiden apuna on eteenpäin ryntääviä joukkoja, jotka koettavat päästä sankareiden vastapuolen tukikohtaan ja tuhota sen.

Sankarit eroavat toisisiin mm. erikoisominaisuuksiensa osalta ja sankareille voi ostaa kaupoista erilaisia esineitä, jotka parantavat sankarin ominaisuuksia.

DotA:sta poiketen Heroes of Newerth on Stand Alone -peli, eli se ei tarvitse mitään muuta peliä toimiakseen. S2 Gamesin perinteiden mukaan peli on saatavilla sekä Windows-, Linux- että Mac OS X -käyttöjärjestelmille. Laitteistovaatimukset eivät ole kovat, joten peliä pystyy pelaamaan esim. viisi vuotta vanhalle PC:llä.

Pelissä ei ole toistaiseksi lainkaan yksinpeliä, vaan ainoastaan internetissä toimiva verkkopeli. DotA:sta tuttu elitistinen pelaajayhteisö löytyy myös HON:ista, joten aloittelijat voivat kokea aluksi pelin hieman aggressiiviseksi, kun toiset pelaajat huomauttavat jatkuvasti tämän tekemistä virheistä, mutta muutaman kymmenen nöyryytyksen jälkeen peli avautuu täysin uudella tavalla.

Vielä käynnissä olevan Beta-testin säännöistä johtuen en voi laittaa kuvankaappauksia tai videoita itse pelistä, mutta asiasta kiinnostuneiden kannattaa tutustua alla olevaan videoon, joka kertoo paljon pelin esikuvana toimivasta DotA:sta.

Edellinen Seuraava  

42 kommenttia

124.8.2009 18:39

Saisinko yhden avaimen?

224.8.2009 18:39

Saisinko yhden avaimen?

324.8.2009 18:40

Saisinko yhden avaimen?

424.8.2009 18:41
Nokkasiil
Inactive

en viittinyt tota samaa kopsata niin voisitteko antaa avaimen?

524.8.2009 18:41

Kyllähän sellanen avain kelpaisi

624.8.2009 18:41

joo kelpais kanssa yks

724.8.2009 18:42

Saisinko yhden avaimen?

Todellakin kiinnostaa kun DotA:a pelattu todella paljon. :) Tämä on kokeulun arvoinen peli.

824.8.2009 18:43

Saisinko yhden avaimen?

924.8.2009 18:43

Saisinko yhden avaimen?

1024.8.2009 18:44

Jos avaimia on vielä haluaisin yhden.

1124.8.2009 18:56

Jos sattui jäämään, niin saisinko yhden avaimen kiitos?

1224.8.2009 19:02

Itselläni pitäisi olla yli kuusi invitea. Lyhyin perustein voi lähestyä yksityisviestein.

1324.8.2009 19:03
Nostis
Inactive

Saisinko yhden avaimen?

1424.8.2009 19:05

Kuulostaa vähän enemmän mainokselta kuin uutiselta, kun ei itseä liiemmin koske :/

1524.8.2009 19:07

Saisinko yhden avaimen?
(Jos jollain muulla on takataskussa vielä avaimia niin heittäkääpä yksityisviestiä, kiitos :))

1624.8.2009 19:10

Saisinko yhden avaimen?
(Jos jollain muulla on takataskussa vielä avaimia niin heittäkääpä yksityisviestiä, kiitos :))

1724.8.2009 19:11

pelottava newbie-armeija tässä ketjussa, ihan kun joku botti olis kirjottanut kaikki

1824.8.2009 19:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tubbana:
pelottava newbie-armeija tässä ketjussa, ihan kun joku botti olis kirjottanut kaikki

Itse tein uuden tunnuksen, että voin antaa beta avaimia pois. ;)

1924.8.2009 19:14

Saisisinko avaimen?

2024.8.2009 19:39

Saisinko yhden avaimen?

2124.8.2009 19:46

opetelkaa lukemaan, esim se eka rivi

2224.8.2009 20:57

On muute tosi hyvä peli :D siel vähä vietii noob servul joo :D kiitti rutosti tästä!

2324.8.2009 21:27

hei "mailia" pistäkkös mullekki avaimen? :D

2424.8.2009 21:30

Saisinko yhden avaimen?
(Jos jollain muulla on takataskussa vielä avaimia niin heittäkääpä yksityisviestiä, kiitos :))

2524.8.2009 21:49

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonsku16:
Saisinko yhden avaimen?
(Jos jollain muulla on takataskussa vielä avaimia niin heittäkääpä yksityisviestiä, kiitos :))
Lainaus:
PÄIVITYS: Valitettavasti Beta-avaimet loppuivat heti kättelyssä, joten enempää avaimia ei ole tällä erää jaossa minun osaltani.
"Uutisen" alun lukeminen on sallittu..

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"

2624.8.2009 23:30

Aina myöhässä joka paikassa :( mut jos tulee lisää niin ois kiva :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.8.2009 @ 23:31

2725.8.2009 9:07

Kyllä kelpaisi minullekkin yksi jos niitä on saatavilla lisää jossain vaiheessa.

2825.8.2009 11:13

mulle kans kiitos ^^

2925.8.2009 11:45

Paska peli tää Heroes of Newerth suora kopio dotasta. Paremmat grafiikat jes? mitä niillä tekee jos pelattavuus on 90% huonompi. Onha HoN ihan jees puplic pelinä mut 5v5 / clan matseis tätä peliä ei voi pelata = Huono peli.

3030.8.2009 21:03

Hei vaan olen hieman tässä myöhässä, jos jollain on vielä mahdollisesti avaimia jaossa niin tänne kelpaisi yksi

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.8.2009 @ 21:57

3130.8.2009 21:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nemo_O:
Hei vaan olen hieman tässä myöhässä, jos jollain on vielä mahdollisesti avaimia jaossa niin tänne kelpaisi yksi

Luitko uutista?
1) avaimet ovat loppu
2) yhteydenotot yksityisviestillä
3) oletko jo lukenut foorumin säännöt, ei sähköpostiosoitteita

321.9.2009 16:43

oisko viel beta keytä jaossa?

331.9.2009 17:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jjay123:
oisko viel beta keytä jaossa?

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/795130/4821726

.. en ymmärrä näitä tämän tapaisia tyyppejä..
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.9.2009 @ 17:06

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"

341.9.2009 17:07

oho joo en tajunnu lukee tota päivitystä :D

3520.9.2009 21:05

Saisinko yhden avaimen?

3620.9.2009 22:06

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Memessi:
Saisinko yhden avaimen?

Lainaus:
PÄIVITYS: Valitettavasti Beta-avaimet loppuivat heti kättelyssä, joten enempää avaimia ei ole tällä erää jaossa minun osaltani.
Heti kun näit otsikossa lukevan, että jaossa on jotain ilmaiseksi, päätit kirjoittaa lukematta uutista kokonaan?

"Uutinen" julkaistiin jo 24. elokuuta.

FAIL
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.9.2009 @ 22:09

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"

372.10.2009 13:11

Jos joltain löytyy invite niin kovasti sellaisen haluaisin kiitos!

3812.10.2009 10:29

Jos jollakin on viellä niitä keytä jälellä tai saa mahdollisesti uusia ni *edit by Jannejt - säännöt...* tai priva viestillä vois minulle yhden antaa :) kiitos

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.10.2009 @ 15:19

3930.11.2009 13:16

Saisinko yhden avaimen?

4010.12.2009 9:27

Ottaisin kernaasti avaimen, mikäli niitä on vielä jäljellä.

4113.1.2010 15:20

Jos jollain käyttäjällä sattuu näitä Beta avaimia vielä olemaan mielelläni ottaisin yhden.

421.3.2010 14:24

Jos tosiaan jollain sattuu olemaan näitä BETA avaimia viel niin kyl keilpais tännekkin.. Dotaa tullu pelattua reilu vuos.. Joten avainta tulemaan jos on ylimääräisiä :)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? (22.9.2018 15:30)
Laadukkaista audiotuotteista tunnettu Sennheiser aloittaa yhteistyön vasta ensimmäisen kaupallisen tuotteensa julkaisseen Magic Leapin kanssa. Magic Leapin tuotekehitys on painottunut laajennettua ....
Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia (22.9.2018 10:29)
Yhdysvaltojen musiikkiteollisuuden etujärjestö RIAA on julkaissut tilastotietoa millaisessa jamassa ala nykyisin on. Ala on ollut suurten muutosten kourissa, mutta se on kuitenkin päässyt kiinni ....
1 kommentti
iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys (22.9.2018 09:09)
Uusien iPhonien tullessa markkinoille, tietyistä asioista on tullut perinteitä. Puhelimet tulevat myyntiin seuraavan viikon perjantaina, sitä ennen teknologiamediat julkaisevat laitearvostelunsa ....
Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla (22.9.2018 08:52)
Tällä viikolla Samsungilta putkahti uusi Galaxy A7 -älypuhelin, mutta keskihintaisten puhelimien anti ei jäänyt siihen. Yhtiö nimittäin paljasti uudet J-sarjan Galaxyt, jotka hintansa puolesta ....
PlayStation Now muuttaa strategiaansa – Suoratoistopalvelu vaihtaa offline-tilaan PlayStation Now muuttaa strategiaansa – Suoratoistopalvelu vaihtaa offline-tilaan (21.9.2018 16:28)
Suoratoistopelaamiseen tarkoitettu PlayStation Now -palvelu muuttaa joiltain osin toimintastrategiaansa, sillä tulevaisuudessa valikoituja pelejä on mahdollista ladata omalle konsolille ja niitä ....

Uutisarkisto