AfterDawn: IT-alan uutiset

LG esitteli sähköistä paperiaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 7.6.2009 13:29 Kommentteja (10)

LG esitteli sähköistä paperiaan LG Display on esitellyt Texasissa juuri päättyneessä SID 2009 -seminaarissa 11,5-tuumaista taipuisaa näyttöään. Kyseessä on niin sanottu e-paper-näyttö, joka on tuloillaan esimerkiksi Amazonin Kindle-laitteen tapaisiin kojeisiin.
LG ei kertonut SID 2009 -tapahtumassa paljoa tietoa sähköisestä paperistaan, mutta kosketusominaisuus siitä kerrotaan kuitenkin löytyvän. Selvää on, että myös tarkkuuden ja virrankulutuksen on oltava kohdillaan, mikäli näytöllä ollaan tähtäämässä vakavasti otettaviin sähköisiin lukulaitteisiin.


The Korea Timesin mukaan tänä vuonna sähköisten kirjojen myynnin oletetaan ylittävän jo yli miljoonan myydyn laitteen rajan. Alalla on siis selvää kasvupotentiaalia, kunhan näyttötekniikan kehitys pysyy mukana.


Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

17.6.2009 14:12

Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D

27.6.2009 15:23

Mitä vielä keksitään:D.Kohta mielikuvitus ei oo raja.

37.6.2009 20:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D


Olishan se kiva kun ois ollu tuolla tapahtumassa ja niistäny nenänsä tohon!

47.6.2009 21:00

Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.

57.6.2009 21:02

Mitä seuraavaks tulee? Sähköisiä puita joita voit istuttaa takapihalle?

67.6.2009 23:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti humpuuki:
Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

77.6.2009 23:34

Lainaus:
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

et ihan oikeasti tajunnut?

813.6.2009 0:44

80-luvun agentti leffoissa ja harry potterissa ja minorty reportissa nähnyt "sähköisen sanoma lehden"

monesti itekkin haaveillut että ois siistii jos olis A5 tai A4 kokoinen näyttö jossa N95 kiinni

suurempi kuin A4 olis jo liian iso mobiili näytöksi ja pinempi kuin A5 olis liian pieni koska känny näytöt jo melkein sen kokoisia

ehkö tämä olisi loogisin seuraava laite joltakin känny valmistajalta alla kuva

913.6.2009 22:05

Semmonen ei olisi paha!


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

103.6.2011 18:00
hTZaUzsiFHXqEHfV
Vahvistamaton

Your answer was just what I nedeed. ItÂ’s made my day!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Amazon aikoo tuoda ääniavustajansa mikroaaltouuniin ja autoon Amazon aikoo tuoda ääniavustajansa mikroaaltouuniin ja autoon (18.9.2018 20:15)
Amazonia ei tunneta teknologiayhtiönä, mutta se silti toimi ääniavustajien ja älykaiuttimien pioneerina. Nyt biljoonan dollarin verkkokauppajätti työstää ainakin kahdeksaa Alexalla varustettua laitetta. ....
Googlen Family Link antaa vanhemmille avaimet teinien puhelimiin Googlen Family Link antaa vanhemmille avaimet teinien puhelimiin (18.9.2018 19:50)
Google julkisti perheiden välisiä älypuhelinkuvioita helpottavan Family Link -hubin viime vuoden puolella. Erityisen käytännöllinen ominaisuus on EU:n tietosuojadirektiivin eli GGDPR:n jälkimainingeissa. ....
Samsungin älypuhelimiin lisää mullistuksia: J-sarja saa kirveestä, Galaxy M tilalle Samsungin älypuhelimiin lisää mullistuksia: J-sarja saa kirveestä, Galaxy M tilalle (18.9.2018 18:55)
Samsung on vuosien saatossa ollut yhdessä Applen kanssa älypuhelinmarkkinoiden stabilointiaines. Korealaisyhtiöltä on voinut vuosi toisensa jälkeen odottaa samaa kaavaa, jolla menestystä onkin ....
Nokian ennen omistama Withings julkaisi uuden Steel HR Sport -älykellon Nokian ennen omistama Withings julkaisi uuden Steel HR Sport -älykellon (18.9.2018 17:56)
Älyvaa'astaan tuttu Withings siirtyi 2016 yrityskaupassa osaksi Nokiaa. Nokian alaisena Withings julkaisi uudelleen Steel HR -älykellonsa. Sittemmin ranskalaisyhtiö on myyty Nokian toimesta ....
iPhone XS -arvostelut julki – Tämä on huonoa ja hyvää iPhone XS -arvostelut julki – Tämä on huonoa ja hyvää (18.9.2018 15:53)
Applen uuden sukupolven iPhone XS- ja iPhone XS Max -puhelimien ensiesittelystä on kulunut alle viikko aikaa, mutta teknologiasivustot ovat jo julkaisseet laitearvostelut puhelimista. Salassapitosopimus ....

Uutisarkisto