AfterDawn: IT-alan uutiset

Tältä näyttää Oulun Verkkokauppa.com sisältä

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 20.11.2008 16:12 Kommentteja (17)

Tältä näyttää Oulun Verkkokauppa.com sisältä AfterDawn.com kävi vierailulla Oulun uudessa Verkkokauppa.com -myymälässä. Jo hieman aamun ryntäyksestä hiljentunut, mutta edelleen eilosa liike tarjosi varsin kattavan valikoiman erilaisia tekniikkaan liittyviä tuotteita, kuten odottaa saattaa.
Ainakin Helsingin Ruoholahden myymälää suuremmasta tilasta löytyi mm. hyvät kamera-, kännykkä-, peli- ja digiboksiosastot.

Tässä muutamia kuvia myymälästä (klikkaa suuremmaksi):













Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

120.11.2008 16:52

Ensimmäisenä tuli mieleen, että onpa kolkko ja surkean näköinen.

220.11.2008 17:26

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SSaarinen:
Ensimmäisenä tuli mieleen, että onpa kolkko ja surkean näköinen.

Kuvista päätellen kyllä täysin samaa mieltä. Ei ole sisustusta mietitty esteettisesti kovinkaan paljon, erityisesti katto ja valaistus on aivan karmean näköinen.

320.11.2008 17:32

Eihä se ookkaa mikään huoneistoesittely...

420.11.2008 17:36

Hienoa että verkkokauppa laajentaa, tarjonta ja palvelu ovat erinomaisia.
Sisustusta ei paljon kerkee katteleen kun tarjontaa löytyy.
Nimim. Poikkean aina Treen pisteessä.

520.11.2008 17:38

Hieno kameraständi ainakin Oulun myymälässä:

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2008 @ 17:45

621.11.2008 21:14

Riittääkö tämmöisille myymälöille oikeasti asiakkaita? Asiakkaat vaatii aina vaan halvempaa ja halvempaa ja kyllä tämmöisen myymälän ylläpito väkisinkin näkyy hinnoissa.

721.11.2008 23:41

niin tai olisiko niin että verkkokauppa.com myy niin v****** tavaraa netin kautta että kyllä siihen pari myymälääkin mahtuu.

822.11.2008 13:56

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SSaarinen:
Ensimmäisenä tuli mieleen, että onpa kolkko ja surkean näköinen.

Kuvista päätellen kyllä täysin samaa mieltä. Ei ole sisustusta mietitty esteettisesti kovinkaan paljon, erityisesti katto ja valaistus on aivan karmean näköinen.
Koitapa katsoa kaikkien muidenkin myymälöiden kattoon, suurin osa niistä on täysin samanlaisia. Katot ovat vain pääsääntöisesti niin korkealla, ettei niihin tule kiinnitettyä huomiota muuta kuin valokuvissa.

922.11.2008 21:13

Että tämmöinen uutinen ;) Seuraavaksi voisi "uutisoida" miltä näyttää nilsiän mustapörssi?

1022.11.2008 23:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaarlo1:
Että tämmöinen uutinen ;) Seuraavaksi voisi "uutisoida" miltä näyttää nilsiän mustapörssi?

Olisin kiinnostunut myös miltä näyttää Yli-Tornion R-kioskin parkkipaikka! Tuore kuva- ja videomateriaali paikallisen räkälä-baarin wc-tiloista on myös hyvin tervetullutta!
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.11.2008 @ 23:57

1123.11.2008 1:50

Mielestäni ei ole tärkeää että viihtyy kaupassa, koska itse en mene tuollaiseen kauppaan ihmettelemään mitä ostaisin, joko tilaan, tai käyn etsimässä tuolta mitä tarvitsen ja lähden, aika samalla perjaatteella tehty kun Helsingin myymälä, helppo ja nopea, eikä turhan hienohelmamainen.

1223.11.2008 11:02

Kovin on kalsean näköistä, tai sitte korostuu vaa valokuvissa.

132.7.2009 22:13

Hesan verkkokauppa.com on take out atk myymälä

älä odota palvelua vaikka heillä moinen tiski koristeena on halpojen hintojen saatavuus HETI käyn siellä

ennen ostoa surffaa googlessa pari tuntia sitten etsi halvin liike koska et enää tarvii palvelua rahat tiskille ja kotiin

143.7.2009 0:19

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaarlo1:
Että tämmöinen uutinen ;) Seuraavaksi voisi "uutisoida" miltä näyttää nilsiän mustapörssi?

Olisin kiinnostunut myös miltä näyttää Yli-Tornion R-kioskin parkkipaikka! Tuore kuva- ja videomateriaali paikallisen räkälä-baarin wc-tiloista on myös hyvin tervetullutta!
Kyllä mun mielestä oli ihan kiva lukea tämä artikkeli.

153.7.2009 0:19

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaarlo1:
Että tämmöinen uutinen ;) Seuraavaksi voisi "uutisoida" miltä näyttää nilsiän mustapörssi?

Olisin kiinnostunut myös miltä näyttää Yli-Tornion R-kioskin parkkipaikka! Tuore kuva- ja videomateriaali paikallisen räkälä-baarin wc-tiloista on myös hyvin tervetullutta!
Kyllä mun mielestä oli ihan kiva lukea tämä artikkeli.

163.7.2009 3:31

Lainaus:
Että tämmöinen uutinen ;) Seuraavaksi voisi "uutisoida" miltä näyttää nilsiän mustapörssi?
luulempa että AD heput on kesällä rannalla \ terassilla joten uutisten määrä ja laatu hieman vaihtelee

nilsiän musta pörssi

173.7.2009 8:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sokar80:
Lainaus:
Että tämmöinen uutinen ;) Seuraavaksi voisi "uutisoida" miltä näyttää nilsiän mustapörssi?
luulempa että AD heput on kesällä rannalla \ terassilla joten uutisten määrä ja laatu hieman vaihtelee

nilsiän musta pörssi

uutinen julkaistu: 20 marraskuuta, 2008

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Snapin toimitusjohtaja – Snapchatin uudistuksiin on vain totuttava Snapin toimitusjohtaja – Snapchatin uudistuksiin on vain totuttava (22.2.2018 10:47)
Verkkopalveluihin ja sovelluksiin tehtävät ulkoasu- ja käyttökokemusmuutokset aiheuttavat aina närää ja tuskastusta vahojen käyttäjien keskuudessa, koska he joutuvat "opettelemaan" heille toimivaksi ....
Neflixin haastaja Viaplay kasvaa kovaa tahtia – Panostaa urheiluun ja omiin tuotantoihin Neflixin haastaja Viaplay kasvaa kovaa tahtia – Panostaa urheiluun ja omiin tuotantoihin (22.2.2018 10:09)
Netflixistä on vuoden 2012 lanseerauksen jälkeen muodostunut Suomen de facto -suoratoistopalvelu, mutta alalla kisailee katselevista silmäpareista moni muukin. Yksi kilpailijoista on Viaplay, ....
Facebook uudisti Messengerin ääni- ja videopuheluita Facebook uudisti Messengerin ääni- ja videopuheluita (21.2.2018 22:37)
Facebook on kertonut tänään uudistuksista, joita se on tehnyt maailman toiseksi suosituimpaan viestisovellukseen. Kyseessä on tietysti WhatsAppin jälkeen Facebookin toiseksi suosituin viestikanava Messenger. ....
Uuden huippupiirin kykyjä esitellään virtuaalitodellisuuden avulla Uuden huippupiirin kykyjä esitellään virtuaalitodellisuuden avulla (21.2.2018 21:12)
Android-huippupuhelimista on vuosikausien ajan löytynyt lähes aina Qualcommin valmistama järjestelmäpiiri. Nämä Snapdragon-piirit pyrkivätkin vuosi toisensa jälkeen kulkemaan mobiiliteknologian ....
Netflix tilasi BoJack Horseman -tiimiltä uuden animaatiosarjan Netflix tilasi BoJack Horseman -tiimiltä uuden animaatiosarjan (21.2.2018 20:26)
Netflix kertoo, että se on tilannut uuden animaatiosarjan, jonka tulee tuottamaan tiimi, jonka käsialaa on Netflixin suosittu animaatio BoJack Horseman. Sarjan nimi on Bernie & Tuca ja siinä ....

Uutisarkisto