AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin Hintavahti -palvelu kertoo tarjoukset

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 10.10.2007 16:25 Kommentteja (12)

AfterDawnin Hintavahti -palvelu kertoo tarjoukset Lisäsimme pienenä uudistuksensa laitevertailuumme ns. hintavahti -palvelun, joka ilmoittaa käyttäjälle sähköpostitse kun tuotteen hinta laskee ensimmäistä kertaa alle halutun tason. Palvelu on vielä trendikkäästi "beta"-vaiheessa, eli kaikenlainen palvelun kehitystä koskeva palaute on erittäin tervetullutta.
Pilke silmäkulmassa idea lähti siitä, kun iso osa käyttäjistämme voivottelee tuotejulkistusuutisiin kommentoidessaan että "ostan kun tuon saa XXX eurolla". No, jokainen voi lisätä oman hintavahtinsa tuotteille ja toteuttaa tämän käytännössä.

Ominaisuuden avulla onnistuu luonnollisesti myös superhyperalennusten bongailu, koska hintavahti lähettää sähköpostit matkaan heti tuotteiden hintojen päivityttyä yhteistyökumppaneidemme verkkokaupoissa. Hintavahdin saat aktivoitua tuotteille kunkin tuotteen hintavertailusivulta laitevertailussamme (esimerkkinä vaikkapa Sony KDL-40W2000 -taulutelevision hintasivu).

Samalla mainittakoon todettakoon, että laajensimme laitevertailuamme viime viikolla kattamaan myös emolevyt ja eilen uusimmaksi hintatietojen välittäjäksi liittyi monikansallinen Pixmania.

Ja kauan kaivattu uudistus kellonaikojen siirrosta Suomen aikaan on nyt sekin tapahtunut. Aikavyöhykkeitä voi muuttaa myös omien asetusten alta ja sieltä löytyvät uusina toimintoina myös mm. mahdollisuus määritellä tilataanko keskustelualueiden viestiketjuihin oletusarvoisesti muistutukset vai ei.

Lisää uudistuksia tulee taas syksyn / alkutalven mittaan ja palautetta, esim. tähän viestiketjuun tai vaikkapa keskustelualueidemme palauteosioon saa ehdottomasti lähettää.

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

110.10.2007 16:38

Lainaus:
Aikavyöhykkeitä voi muuttaa myös omien asetusten alta ja sieltä löytyvät uusina toimintoina myös mm. mahdollisuus määritellä tilataanko keskustelualueiden viestiketjuihin oletusarvoisesti muistutukset vai ei.


Vihdoinkin, loistavaa!

Mutta kauppoja pitäisi tosiaan saada lisää seurantaan. Kaikilla tuotteilla kun ei välillä ole ollenkaan hintoja. MBNet-Hintaseurantaan nähden parempi ominaisuuksiensa nähden: suorat käyttäjäarviot, speksit, kuva jne.

En ainakaan pikaisella katselulla huomannut ominaisuutta, jolla saisi rakenneltua itselleen kotiteatteripaketin, ja katsoa sitten paljonko tulisi maksamaan eri kaupoissa. Tiedä sitten meninkö vain turhan nopeasti läpi.

EDIT: typo
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.10.2007 @ 16:40

210.10.2007 16:40

Lainaus:
En ainakaan pikaisella katselulla huomannut ominaisuutta, jolla saisi rakenneltua itselleen kotiteatteripaketin, ja katsoa sitten paljonko tulisi maksamaan eri kaupoissa. Tiedä sitten meninkö vain turhan nopeasti läpi.
Tulossa pikapuoliin, emme tyytyneet ihan perusratkaisuun tuossa vaan halusimme tehdä tuosta ns. hintavertailupalveluiden perusominaisuudesta vähän "fiksumman" :-)

310.10.2007 16:55

Lainaus:
ja sieltä löytyvät uusina toimintoina myös mm. mahdollisuus määritellä tilataanko keskustelualueiden viestiketjuihin oletusarvoisesti muistutukset vai ei.
Mahtavaa!! Hyvä. Tätä olen ainakin itse odottanut.

410.10.2007 16:56

Aika osuva uudistus. ;) Itsekin olen paljon nähnyt näitä "ostan kun maksaa alle satasen" tms. viestejä.

Jees, kello on oikeassa.

510.10.2007 17:19
henkettu
Inactive

Pelasti mun päivän!

610.10.2007 17:30

Lainaus:
Lisäsimme pienenä uudistuksensa laitevertailuumme ns. hintavahti -palvelun, joka ilmoittaa käyttäjälle sähköpostitse kun tuotteen hinta laskee ensimmäistä kertaa alle halutun tason.

Lainaus:
Ja kauan kaivattu uudistus kellonaikojen siirrosta Suomen aikaan on nyt sekin tapahtunut.
Suorastaan loistavia uudistuksia.

710.10.2007 18:46

hyvä! hyvä! et toi kello saatiin suomen aikaan XD

811.10.2007 1:19

ihan hyvä idea tämä hintavahti mutta minun mielestä pitäisi olla enemmän liikkeitä. No kasvu jatkuu koko ajan ja aina vaan parempaan suuntaan. Jatkakaa hyvää työtä.

911.10.2007 7:41

Mahtavia ja kauan odotettuja uudistuksia. Eihän tuota aikavyöhykeuudistusta kauaa odoteltukaan... =)

1011.10.2007 10:29

joo

1111.10.2007 10:30

Kyseiset uudistukset ovat kyllä huippuja ja en taida olla ainoa, jolle niistä on hyötyä. :P

1212.10.2007 10:06

Hih. Kyllä tuli hymy suupielukselle kun tämän näin.

Palautelootaan laitoin joskus tästä (tänä syksynä muistaakseni) ja kommenttini tyrmättiin julmasti.

Tiedän ettei ideallani ole ollut kehityksen kannalta mitään merkitystä, mutta minut tyrmänneet ihmiset ovat kyllä ihmeissään nyt kun tämä kerran toteutui.

Mahtavaa toimintaa AD!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
3 kommenttia
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
8 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....
2 kommenttia

Uutisarkisto