AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn.com T-paitoja jälleen saatavilla

Kirjoittaja Jari Ketola @ 9.6.2005 15:06 Kommentteja (15)

AfterDawn.com T-paitoja jälleen saatavilla Yli vuoden mittaisen tauon jälkeen AfterDawnin T-paitoja on jälleen saatavilla. Myymme näin kesän kynnyksellä paitoja kahden kappaleen paketeissa hintaan 35 euroa/2 kappaletta. Hinta sisältää toimituskulut.
Paitoja on jäljellä muutamia kymmeniä kappaleita, joten emme voi taata etenkään kaikkien kokojen saatavuutta. Tilaukset täytetään tilausjärjestyksessä.

Kuvia paidoista ja painatuksesta on nähtävissä keskustelualueillamme. Paitatilauksen voi puolestaan tehdä osoitteessa:

http://fin.afterdawn.com/general/paitatilaus.cfm

Jari Ketola
AfterDawn Oy

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

19.6.2005 15:22
yuni
Inactive

PSYKEDEELISTÄ :D Jee.

29.6.2005 17:39

tilattu on!

39.6.2005 18:23

Juh, tilattu on, eri asia saako sen..

49.6.2005 18:34

Tilasin myös, nyt odotellaan...



510.6.2005 7:56
nrautava
Inactive

9pv iltapäivällä tilasin, nyt ootellaan... Tilaus saapui 15pv...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.6.2005 @ 09:35

612.6.2005 19:22

Hyvä juttu, ei muuta kun odotellaan

713.6.2005 9:33

Yheksäs päivä tilasin, odottelen tilausvahvistusta/maksuohjeita. Mutta, olihan viikonloppu välissä, eiköhän ne sieltä pamahda. Asiasta kukkaruukkuun, kellään en ole ikinä nähnyt paitaa päällä missään. Kaipa olen asunut seuduilla missä dawnia ei vielä tunneta..

814.6.2005 12:20

Kiitokset nopeasta toimituksesta ja todella hienoista paidoista! :)

914.6.2005 19:16

On muuten paitojen paita. Katseet kääntyy kuin olisi formulakisoissa "Suomi paita" päällä ja laatu helteelläkin tuntuu kuin joku ihmekuivain olisi käynnissä . Suosittelen.

1016.6.2005 11:02

kiitokset hienoista paidoista jotka posti toimitti laatikkoon.

1116.6.2005 11:39

Olisko missään kuvia kyseisistä paidoista?

1317.6.2005 18:21

Paidat tuli todella nopeasti, mutta toisesta paidasta puuttuu selästä tuo kysymysmerkki. Eli kaikki teksti selässä on sillä vaaleammalla värillä. Onko kyseessä keräilykappale eli harvinaisuus vai piraatti versio paidasta?

1417.6.2005 22:33

Quote:
Toinen paidoista on oikealla näkyvän kaltaisella painatuksella, kun taas toisessa kysymysmerkkikuvio on matalammalla kontrastilla ja erottuu vain joissain valaistusolosuhteissa.
http://fin.afterdawn.com/general/paitatilaus.cfm tommosta :D

1518.6.2005 14:45

Noloa. Nyt kyllä hävettää. Niin innoissani tilasin paitoja, että ei ehtinyt kuin kuvat katsoa. Ehkä pitäis lukea kaikki aiheeseen liityvä ennen kuin tilaa. Hienot paidat kuitenkin on. Tuntuu vaan vähän oudolta, kun julkisilla pikoilla joku kyylää kokoajan selkään. Ja sitten muistaa että sitä pientä pränttiähän ne siellä tihrustaa ;) Eli vinkiksi Afterdawn.comin krääsäsuunnittelioille: Vaikka myisitte pieniä kiviä, joissa AD-logo, kaltaiseni hölmö ostaisi niitä..


E6750 @ 3,2GHz | MSI Neo P35 | Nvidia 8800 GTS | 2Gb ddr2 800MHz | Antec 180 | Samsung 225BW | Maxtor 200SATA Seagate 200SATA Seagate 80ATA | Be Quiet! 550W | Logitech G5

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Riittääkö jatkossa huoltajan suostumus WhatsAppin käyttöön? Riittääkö jatkossa huoltajan suostumus WhatsAppin käyttöön? (25.4.2018 15:07)
WhatsApp muutti käyttöehtojaan Euroopan Unionin tulevan tietosuoja-asetuksen mukaiseksi, mutta teki sen hieman isolla kädellä. Jatkossa WhatsAppin ikäraja on 16 vuotta. Nyt netissä onkin ....
1 kommentti
Gmailin uudet ominaisuudet paljastettiin – Mahdollisuus lähettää tuhoutuvia sähköposteja Gmailin uudet ominaisuudet paljastettiin – Mahdollisuus lähettää tuhoutuvia sähköposteja (25.4.2018 14:43)
Google on esitellyt jättimäisen uudistuksen Gmailiin. Maailman suosituimpiin sähköpostipalveluihin kuuluvan Gmailin käyttöliittymä nykyaikaistuu ja samalla siihen tuodaan joukko uusia ominaisuuksia. ....
Amazon esitteli uuden palvelun – Tilaa tavaraa nettikaupasta auton takakonttiin Amazon esitteli uuden palvelun – Tilaa tavaraa nettikaupasta auton takakonttiin (25.4.2018 11:08)
Uutisoimme vuonna 2014 Volvon visioimasta roam delivery -kuljetusvaihtoehdosta, jossa verkkokauppaostokset voisi tilata suoraan oman auton takakonttiin. Työpäivän jälkeen ei siis tarvitsisi ....
Honor 9 Lite saapui Suomeen – Näin paljon se maksaa Honor 9 Lite saapui Suomeen – Näin paljon se maksaa (25.4.2018 10:44)
Huawei on aloittanut Honor 9 Lite -älypuhelimensa myynnin tänään Suomessa. Honor 9 Lite tulee myyntiin kolmessa eri värissä: Midnight Black, Sapphire Blue ja Glacier Grey. Puhelimen suositushinta ....
IoT-vallankumous voi alkaa Suomessa – Elisa käynnisti NB-IoT-verkon Suomessa IoT-vallankumous voi alkaa Suomessa – Elisa käynnisti NB-IoT-verkon Suomessa (25.4.2018 10:18)
Elisa kertoo tarjoavansa ensimmäisenä operaattorina valtakunnallista NB-IoT-verkkovalmiutta (Narrowband Internet of Things) omassa 4G-verkossaan. Kuten nimestä voi päätellä, on verkkoteknologia ....