AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn.com T-paitoja jälleen saatavilla

Kirjoittaja Jari Ketola @ 9.6.2005 15:06 Kommentteja (15)

AfterDawn.com T-paitoja jälleen saatavilla Yli vuoden mittaisen tauon jälkeen AfterDawnin T-paitoja on jälleen saatavilla. Myymme näin kesän kynnyksellä paitoja kahden kappaleen paketeissa hintaan 35 euroa/2 kappaletta. Hinta sisältää toimituskulut.
Paitoja on jäljellä muutamia kymmeniä kappaleita, joten emme voi taata etenkään kaikkien kokojen saatavuutta. Tilaukset täytetään tilausjärjestyksessä.

Kuvia paidoista ja painatuksesta on nähtävissä keskustelualueillamme. Paitatilauksen voi puolestaan tehdä osoitteessa:

http://fin.afterdawn.com/general/paitatilaus.cfm

Jari Ketola
AfterDawn Oy

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

19.6.2005 15:22
yuni
Inactive

PSYKEDEELISTÄ :D Jee.

29.6.2005 17:39

tilattu on!

39.6.2005 18:23

Juh, tilattu on, eri asia saako sen..

49.6.2005 18:34

Tilasin myös, nyt odotellaan...



510.6.2005 7:56
nrautava
Inactive

9pv iltapäivällä tilasin, nyt ootellaan... Tilaus saapui 15pv...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.6.2005 @ 09:35

612.6.2005 19:22

Hyvä juttu, ei muuta kun odotellaan

713.6.2005 9:33

Yheksäs päivä tilasin, odottelen tilausvahvistusta/maksuohjeita. Mutta, olihan viikonloppu välissä, eiköhän ne sieltä pamahda. Asiasta kukkaruukkuun, kellään en ole ikinä nähnyt paitaa päällä missään. Kaipa olen asunut seuduilla missä dawnia ei vielä tunneta..

814.6.2005 12:20

Kiitokset nopeasta toimituksesta ja todella hienoista paidoista! :)

914.6.2005 19:16

On muuten paitojen paita. Katseet kääntyy kuin olisi formulakisoissa "Suomi paita" päällä ja laatu helteelläkin tuntuu kuin joku ihmekuivain olisi käynnissä . Suosittelen.

1016.6.2005 11:02

kiitokset hienoista paidoista jotka posti toimitti laatikkoon.

1116.6.2005 11:39

Olisko missään kuvia kyseisistä paidoista?

1317.6.2005 18:21

Paidat tuli todella nopeasti, mutta toisesta paidasta puuttuu selästä tuo kysymysmerkki. Eli kaikki teksti selässä on sillä vaaleammalla värillä. Onko kyseessä keräilykappale eli harvinaisuus vai piraatti versio paidasta?

1417.6.2005 22:33

Quote:
Toinen paidoista on oikealla näkyvän kaltaisella painatuksella, kun taas toisessa kysymysmerkkikuvio on matalammalla kontrastilla ja erottuu vain joissain valaistusolosuhteissa.
http://fin.afterdawn.com/general/paitatilaus.cfm tommosta :D

1518.6.2005 14:45

Noloa. Nyt kyllä hävettää. Niin innoissani tilasin paitoja, että ei ehtinyt kuin kuvat katsoa. Ehkä pitäis lukea kaikki aiheeseen liityvä ennen kuin tilaa. Hienot paidat kuitenkin on. Tuntuu vaan vähän oudolta, kun julkisilla pikoilla joku kyylää kokoajan selkään. Ja sitten muistaa että sitä pientä pränttiähän ne siellä tihrustaa ;) Eli vinkiksi Afterdawn.comin krääsäsuunnittelioille: Vaikka myisitte pieniä kiviä, joissa AD-logo, kaltaiseni hölmö ostaisi niitä..


E6750 @ 3,2GHz | MSI Neo P35 | Nvidia 8800 GTS | 2Gb ddr2 800MHz | Antec 180 | Samsung 225BW | Maxtor 200SATA Seagate 200SATA Seagate 80ATA | Be Quiet! 550W | Logitech G5

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
3 kommenttia
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
8 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....