*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Anonymous lopetti hyökäykset PlayStation Networkia vastaan

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 8.4.2011 10:20 Kommentteja (8)

Anonymous lopetti hyökäykset PlayStation Networkia vastaan Haktivistiryhä Anonymous ilmoitti omalla AnonNews-sivustollaan, että Sonyn PlayStation-palveluita vastaan tehdyt palvelunestohyökkäykset lopetetaan. Anonymouksen mukaan hyökkäykset Sonya vastaan on tarkoitettu protestiksi Sonyn toimia kohtaan, joilla yhtiö yrittää rajoittaa PlayStation 3 -konsolin omistajien laillisia oikeuksia käyttää laitteitaan parhaaksi katsomallaan tavalla.
Aikaisempien raporttien mukaan Anonymouksen palvelunestohyökkäys kaatoi ainakin hetkellisesti Playstation.com-sivuston sekä PlayStation store -kaupan. Hyökkäykset kuitenkin vaikuttivat myös PlayStation Network -palveluun, mikä on estänyt pelaajien pääsyn nettipeleihin.

Anonymouksen tiedotteessa pahoitellaan pelaajille aiheutuneita ongelmia ja ilmoitetaan hyökkäysten lopettamisesta toistaiseksi. Anonymous ei kuitenkaan lupaa lopettaa toimia kokonaan, vaan ryhmä etsii keinoja hyökätä Sonya vastaan ilman, että yhtiön asiakkaille koituu ongelmia.

Sony ei ole ottanut kantaa hyökkäyksiin ja yhtiön virallisen kannan mukaan palvelut olivat välillä saavuttamattomissa normaaleiden huoltotoimenpiteiden vuoksi.

Tägit: Sony Anonymous
Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

18.4.2011 10:38

Lopettaisivat nuo idiootit jo!

28.4.2011 10:52

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jerezzz:
Lopettaisivat nuo idiootit jo!

Hieman samaa mieltä. Tuskin tulevat ikinä noilla metodeilla saavuttamaan mitään.

38.4.2011 12:01

Eivät anomuumit tule mitään saavuttamaan. Saisivat lopettaa idioottimaiset hyökkäyksensä ja väsätä itse konsolin ja siihen sitten yrittäisivät saada pelivalmistajia tekemään pelejä ilmaiseksi. Idea tuskin kovin hyvin toimisi.

E: Ja saisi Sony aloittaa noita oikeustoimiaan myös näitä muumeja vastaan. Saattaisi nettilegiuunalla tulla paha mieli jos kosto tuleekin netin ulkopuolella. :<

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.4.2011 @ 12:05

48.4.2011 12:40

AnonNewsillahan ei ole mitään tekemistä ryhmän kanssa. Eikä porukan päätöksiä muutenkaan kontrolloi kukaan.

58.4.2011 13:34

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jerezzz:
Lopettaisivat nuo idiootit jo!

Samaa mieltä, sitä olen täällä toitottanut jo jonkin aikaa.

Ja peruivat iskun välittömästi, kun nettipelaaminen ei enää toiminut ;D

68.4.2011 16:18

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti squi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jerezzz:
Lopettaisivat nuo idiootit jo!

Hieman samaa mieltä. Tuskin tulevat ikinä noilla metodeilla saavuttamaan mitään.
Oletan, että tarkoitatte Sonya :D.

79.4.2011 10:07

Noniin, perkele oli jo aikakin! Saatanan nyhveröt, oon nyt monta viikkoa yrittäny päästä tuonne sivuille säätämään. Pitää sitä perkele näittenkin misaki-tyynyjä halailevien hinttareiden kaikki sekottaa, eivät kuitenkaan saa mitään aikaseksi.


YARR!

823.4.2011 19:38
joopaskaa
Vahvistamaton

Sony ei osaa kyllä mitään, anonnymous on oikeesti parempi jengi ku luulettekaan...Ei niitten tarkoitus ollu vahingoittaa asiakkaita...Kyllä huomaa että sonyn taito ei taas riitä :d.:D:d:D:d Onneks on muutaki elämää ku pleikkari..niin ei nyt hirveesti raastanu sydäntä :d:d:

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto