AfterDawn: IT-alan uutiset

DNA tarjoaa Suomen MM-pelit teräväpiirtona ilmaiseksi

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 3.5.2013 11:49 Kommentteja (9)

DNA tarjoaa Suomen MM-pelit teräväpiirtona ilmaiseksi DNA ja MTV3 tarjoavat MTV3 HD -teräväpiirtokanavan vapaaseen katseluun DNA:n antenniverkossa jääkiekon MM-kisojen ajaksi.
Tänään vapaaseen katseluun avautuneelta MTV3 HD -kanavalta näkee kaikki Suomen ottelut, välierät, pronssiottelun sekä finaalin. Kanavan koko muukin ohjelmisto on vapaasti katseltavissa kisojen ajan. MTV3 HD -kanava on vapaasti katseltavissa 19. toukokuuta saakka ilman TV-korttia. Ellei kanavaa löydy valmiiksi kanavalistasta, kannattaa suorittaa kanavahaku.

DNA muistuttaa, että antenniverkon teräväpiirtokanavien vastaanotto edellyttää Antenna Ready HD -hyväksyttyä ja T2-virittimellä varustettua televisiota tai digiboksia sekä DNA:n antenniverkon lähettimeen suunnattua VHF-antennia.

Tägit: DNA MTV3 MTV3 HD
Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

13.5.2013 13:34

eikö joskus ollut että jos joku kanava näkyy ilmaiseksi kaapelissa niin sen pitää näkyä ilmaiseksi antennissakin ja toisinpäin?

23.5.2013 13:40

Meinasin hypätä kattoon, kun näin tämän uutisen otsikon. Reimu oli kuitenkin lyhyt aikaista, kun huomasin ilmaisten HD lähetysten koskevan vain antenniverkkoa. No, täytyy kokeilla toimiiko HD lähetykset kaapelissa. Jos ei, niin sitten täytyy katsoa normaalina lähetyksenä.

33.5.2013 13:48

En kyllä tajua, miksi MTV3 panttaa HD-lähetyksiä. YLE HD ja Nelonen HD näkyvät jo nyt ilmaiseksi (ainakin kaapeliverkossa?), miksei siis myös MTV3HD?. Ärsyttävää.

No, täytynee katsoa matsit SD:nä.

43.5.2013 14:38

Riemu ehti jo tulla ja tajusin sen jälkeen että dikiboksi on aikansa elänyt eikä sillä noita lähetyksiä voi vastaanottaa.......

53.5.2013 16:19

@1
Tarkoitat siirtovelvoitetta ns must carry sääntelyä.
Kaapelitelevisio- ja IPTV-verkoissa toimivan teleyrityksen on pakko lähettää tietyt kanavat maksutta, muuttamattomina ja samanaikaisesti alkuperäisenlähetyksen kanssa.

Siirtovelvoitteen alaisia kanavia ovat:
YLE TV1, YLE TV2, YLE HD, YLE Fem,YLE Teema, MTV3, Nelonen ja FOX

63.5.2013 21:22

Onko minulla mitään mahdollisuutta nähdä tuota mtv hd:ta tai noita muita hd kanavia? Taloyhtiön antenni on ttv:n eli Tampereen tietoverkon?

75.5.2013 9:32

Lainaus:
Siirtovelvoitteen alaisia kanavia ovat:
YLE TV1, YLE TV2, YLE HD, YLE Fem,YLE Teema, MTV3, Nelonen ja FOX

Minkähän takia MTV3 HD ei kuulu siirtovelvoitteisiin, jos MTV3 ja Yle HD kuuluu.

85.5.2013 14:17

Yle HD kuuluu koska kaikki Yleiradio Oy:n radio- ja televisio-ohjelmistot, joita jaetaan maanpäällisessä joukkiviestintäverkossa ovat siirtovelvoitteisia.

Minkä takia juuri mtv3 hd-kanavan pitäisi kuulua listalle?

Olisihan se hienoa jos siirryttäisiin jo HD-aikaan kaikilla kanavilla, mutta siihen taitaa vielä mennä melko kauan.

95.5.2013 17:58

OT: Telkkarit ovat keskimäärin jo sitä kokoluokkaa, että pahaa tekee katsoa vaikkapa lätkää SD:nä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? (22.9.2018 15:30)
Laadukkaista audiotuotteista tunnettu Sennheiser aloittaa yhteistyön vasta ensimmäisen kaupallisen tuotteensa julkaisseen Magic Leapin kanssa. Magic Leapin tuotekehitys on painottunut laajennettua ....
Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia (22.9.2018 10:29)
Yhdysvaltojen musiikkiteollisuuden etujärjestö RIAA on julkaissut tilastotietoa millaisessa jamassa ala nykyisin on. Ala on ollut suurten muutosten kourissa, mutta se on kuitenkin päässyt kiinni ....
1 kommentti
iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys (22.9.2018 09:09)
Uusien iPhonien tullessa markkinoille, tietyistä asioista on tullut perinteitä. Puhelimet tulevat myyntiin seuraavan viikon perjantaina, sitä ennen teknologiamediat julkaisevat laitearvostelunsa ....
Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla (22.9.2018 08:52)
Tällä viikolla Samsungilta putkahti uusi Galaxy A7 -älypuhelin, mutta keskihintaisten puhelimien anti ei jäänyt siihen. Yhtiö nimittäin paljasti uudet J-sarjan Galaxyt, jotka hintansa puolesta ....
PlayStation Now muuttaa strategiaansa – Suoratoistopalvelu vaihtaa offline-tilaan PlayStation Now muuttaa strategiaansa – Suoratoistopalvelu vaihtaa offline-tilaan (21.9.2018 16:28)
Suoratoistopelaamiseen tarkoitettu PlayStation Now -palvelu muuttaa joiltain osin toimintastrategiaansa, sillä tulevaisuudessa valikoituja pelejä on mahdollista ladata omalle konsolille ja niitä ....

Uutisarkisto