AfterDawn: IT-alan uutiset

Netflixistä häviää 1800 nimikettä – katso katoaako sinun lempielokuvasi

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 1.5.2013 10:10 Kommentteja (17)

Netflixistä häviää 1800 nimikettä – katso katoaako sinun lempielokuvasi Netflixin suoratoistopalvelusta häviää toukokuun aikana noin 1800 nimikettä. Syynä on muutaman lisenssisopimuksen raukeaminen.
Netflixin tarjonnasta häviää muiden muassa MGM:n, Warner Bros.:n ja Universalin sisältöjä, kuten South Parkin 15 tuotantokautta ja James Bond -elokuvia. Kaikki toukokuun aikana katoavat nimikkeet löytyvät InstantWatcherin kautta. Sen kautta näet myös kuinka kauan sinulla on aikaa katsoa Netflixistä lempielokuvasi.

Yhtiön edustaja muistuttaa, että Netflix on dynaaminen palvelu, jonka tarjoamassa sisällössä tapahtuu jatkuvasti muutoksia. Toukokuunkin aikana palveluun ilmestyy uusia nimikkeitä, joten Netflix ei ole autioitumassa.

Tägit: Netflix
Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

11.5.2013 10:26

Ei olis kyllä yhtään varaa lähteä...

21.5.2013 10:35

Harmin paikka ja menin juuri tilaamaan. Muuten, mistähän näkee nämä netflixiin tulevat ohjelmat?

31.5.2013 10:49

Puoliakaan noista nimikkeistä ei löydy suomiflixin puolelta. Ei edes noita edellä mainittuja bondeja. Voepi olla että toukokuun aikana häviää muutakin kuin leffoja...

41.5.2013 10:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hate029:
Harmin paikka ja menin juuri tilaamaan. Muuten, mistähän näkee nämä netflixiin tulevat ohjelmat?
Uudet elokuvat/TV-ohjelmat löytyvät myös InstantWatcherista:

http://instantwatcher.com/titles/new

51.5.2013 11:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hate029:
Harmin paikka ja menin juuri tilaamaan. Muuten, mistähän näkee nämä netflixiin tulevat ohjelmat?
dl dropbox com/u/12824642/nx.htm löytyy aina Suomen Netflixin uutuudet

61.5.2013 11:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ElakNov:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hate029:
Harmin paikka ja menin juuri tilaamaan. Muuten, mistähän näkee nämä netflixiin tulevat ohjelmat?
dl dropbox com/u/12824642/nx.htm löytyy aina Suomen Netflixin uutuudet
Ei muuten löydy enää ko netflix päätti lopettaa rss:n.

71.5.2013 11:33

veikkaanpa ettei noista 1800 monikaan ole ollut suomen netflixissä.

saisi kyllä tarjonta parantua usan ja kanadan tasolle(suomi teksteillä tietysti)

81.5.2013 12:29

Käyttääkö muka joku tota suomiversiota?
Itse otin tuon US version käyttöön niin on jotain kiinnostavia ohjelmia/leffoja.. Ei suomen puolella ollut oikein mitään..

91.5.2013 12:51

Harmi että tarjonta on Viaplay-palvelua suppeampi, mutta tekniikka/toimivuus/käytettävyys/päivitykset huipussaan...

Valitse siitä sitten mukavuus tai määrä.. määrän lopulta valitsin ja huonona puolena joudun jatkuvasti kiroamaan epäonnistunutta toistotekniikkaa ja tekniikkaa yleisesti.

101.5.2013 22:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Astro247:
Käyttääkö muka joku tota suomiversiota?
ÄÄLIÖ
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.5.2013 @ 22:20

112.5.2013 8:02

Ja tässä kun ihan äskettäin niin hehkutettiin suoratoistoa täällä aD:ssa :)

122.5.2013 9:41
Hmmmmm1
Vahvistamaton

Enpäs ole ikinä koskenutkaan tuohon roska palveluun. Maksan mielelläni kaks ja puol euroo kuukaudessa hdfin:ille vaikka se nyt onkin laiton ja siel on välillä hieman ongelmia :)

132.5.2013 11:30

Eiköhän tässäkin ole kyse siitä että viihdeteollisuus haluaa laskuttaa samasta asiasta useaan kertaan.

142.5.2013 18:57

Hienoa iltalehti otsikointia... olen pettynyt

152.5.2013 19:27

Olisko jollain heittää ideaa miten saisin ton pleikkarin kautta jenkkiflixin näkymään. Mediahintillä kyllä pääsee kätevästi tietsikalla ja valikoima... :)

162.5.2013 20:43

Ublock US:n avulla kuulema toimii. Asiasta lisää:

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthrea...netflix-ps3-lle

http://www.unblock-us.com/

Henkilökohtaisesti sviduddaa, että hyviä nimikkeitä lähtee. South Park esim. laadukkaana sarjana ei saisi lähteä. Olen lopettanut tilauksen (lopetin noin viikko sitten eli uutinen ei vaikuttanut päätökseen), mutta saatan palata.

Jatkossakaan en aio maksaa erikseen siitä, että saan toisen alueen sisällön (tietokoneella käyttäminen ei kiinnosta, vaan ATV tai PS3). Jos peli on rehellistä, niin koko sisältö on auki. Jos tekstejä sitten puuttuu, niin puuttukoon.


ystävällisin terveisin, jehu

172.5.2013 21:27

Flixi tahtoo vain vapauttaa kovotilaa uusille julkaisuille, ihan normi toimintaa mitä kivijalkavuokraamotkin tekevät fyysisillä kopioillaan...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen (22.2.2018 22:20)
WhatsApp on maailman suosituin viestisovellus, jonka käyttäjämäärissä lähelle pääsee vain toinen yli miljardin käyttäjän viestin, Facebook Messenger. Molemmat omistaa tietysti Facebook, joka ....
Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella (22.2.2018 21:15)
Applen viime vuoden iPhone-julkaisut toivat merkittäviä uudistuksia yhtiön älypuhelinlinjastoon. Monille iPhone X:n näyttö ja käyttöliittymäuudistukset olivat merkittävin uudistus vuosikausiin, ....
1 kommentti
Amazon kasvattaa kassattomien Amazon Go -kauppojen määrää Amazon kasvattaa kassattomien Amazon Go -kauppojen määrää (22.2.2018 20:10)
Amazon kertoi pari vuotta sitten visiosta, jossa elintarvikekaupassa käyvän asiakkaan ei tarvitsisi jonottaa kassalla lainkaan, vaan voisi kävellä tuotteet valittuaan suoraan ovesta ulos. Amazon ....
Android Oreo -päivitykset lähtivät käyntiin Galaxy S8:lle Android Oreo -päivitykset lähtivät käyntiin Galaxy S8:lle (22.2.2018 18:56)
Samsung sai aiemmin tässä kuussa vihdoin julkaistua Android 8.0 Oreo -päivityksen viime vuoden Galaxy S -lippulaivapuhelimelleen. Galaxy S8:n omistajat joutuivat kuitenkin pian pettymään, sillä ....
uTorrentista löytyi vakava haavoittuvuus – Lataa päivitys täältä uTorrentista löytyi vakava haavoittuvuus – Lataa päivitys täältä (22.2.2018 15:38)
BitTorrentin kehittämästä suositusta uTorrent-asiakasohjelmasta on löytynyt vakavia haavoittuvuuksia. Googlella työskentelevä tietoturvatutkija Tavis Ormandy havaitsi ohjelmissa olevien ....

Uutisarkisto