Tyttö tuli!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 2.8.2012 15:14 Kommentteja (25)

Tyttö tuli! Lämpimät onnittelut AfterDawnin, Puhelinvertailun ja Tom's Hardwaren tiimien puolesta Lotalle ja Jannelle esikoistytön syntymän johdosta!
Speksit:
Sukupuoli: N
Paino: 2100g
Pituus: 46cm
Uptime: 3:00 (since 12:14 2.8.2012)

Tägit: AfterDawn
Edellinen Seuraava  

25 kommenttia

12.8.2012 15:29

Kuvassa ei taida olla lopullinen tuotantoversio vaan joku early beta?

22.8.2012 15:32

Miten on, ylikellotetaanko?

32.8.2012 15:48

Onnea vain :p


Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

42.8.2012 15:50

Onnea vaan!

"speksit"...=P

52.8.2012 15:52
mahtisonni8969
Vahvistamaton

Näitä tuli tänä päivänä huomattavasti enemmän kuin yksi kappale, uutisoikaa kaikki muutkin samalla.
Ja kauhean suttuinen kuva muuten, varmaan otettu Pureview 808:lla.

62.8.2012 15:58

Paljon onnea !
Veikkaanpa et tää on ainakin RC-versio,alfa meni paperille ja beta reisille.
päivitykset on varmaankin voimassa seuraavat 18-vuotta =)
kevyen version saitte aikaiseksi speksien perusteella ;)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.8.2012 @ 20:42

72.8.2012 16:12

Olisihan se pitänyt arvata että vahvistamattomat tulevat trollailemaan tännekkin.

Mutta onnea.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.8.2012 @ 16:12

2500K / Asus P8Z68-V / MSI TwinFrozr GTX 580 / G.Skill RipJaws 1600 2x4GB / Samsung Spinpoint F3 1Tb / Windows 8 64 bit

82.8.2012 16:29

Toivottavasti on hd näyttö kun painaa yli 2kg.

92.8.2012 17:09

Onnea vaan... Ja että oikein speksien kanssa =)

Nyt CB-vaihe on ohitse ja pitkä Open Beta alkaa.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.8.2012 @ 17:10

102.8.2012 18:30
AfterDawn Addict

Onnea! :)


890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones

112.8.2012 18:34

Odottakaapas vain teini-iän Crysistä!

122.8.2012 18:40

Onniteluni!

132.8.2012 19:34

Onneksi olkoon alpha vaiheen onnistumisesta! Nyt alkaakin sitten 18v kestävä Open beta. Kai me kuulemme tuloksia matkanvarrella?



142.8.2012 21:17

Varoitan vaan, että Open Beta vaiheessa tulee valtavasti järjestelmäkaatuamisia ja bluescreenejä. Varsinkin Open Beta vaiheen puolivälistä alkaen, ja ennen Open betan päättymistä tilanne on lähes kestämätön.

Onnittelut kumminkin :).

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.8.2012 @ 21:56

152.8.2012 21:52

Onneksi olkoon.

162.8.2012 22:11

Gz ! :)

172.8.2012 22:36

Onnittelut


OLEN KAIKKEA OPPIVA:)=) = POTUT KUORIN

183.8.2012 10:30

Onnittelut!


Oppii se vanhakin koira uusia temppuja..

193.8.2012 11:20

:)

203.8.2012 11:51

on toi uutisten taso vähän laskenut näköjään.

213.8.2012 13:14

Initiating learning program...
Task in progress...
Task report result in 17 years and 11 months
Process pending...
{Congratulations, we have a liftoff}

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.8.2012 @ 13:15

Up to you..
----------------------------

223.8.2012 14:34

Kiitän kaikista onnitteluista ja välitän niitä eteenpäin! Käyttöopasta uunituoreen version mukana ei vielä ilmeisimmin toimitettu. Ilmeisesti näissä on kuitenkin jonkinlainen suspend-to-RAM -toiminto, jolla menevät pieneksi hetkeksi lepotilaan. Varsinaista suspend-to-disk (tai hibernate) -ominaisuutta ei kuulemma näistä ihmislajia edustavista nisäkkäistä löydy vaan se on varattu mm. siileille.

Tärkeimmät ohjelmistopäivitykset streamataan kuitenkin ympäristönhavainnointivälineiden kautta, joten niistä ei tarvitse huolehtia. Virustorjunta hoidetaan puolestaan kuntoon neuvolapalveluissa.

Kuriositeettinä mainittakoon, että AfterDawn on sivustona vanhempi kuin yksikään sen perustajien lapsista. =)


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

235.8.2012 02:22

Onnittelut Järvenpäästä! :)

247.8.2012 14:46

Onnittelut, äläkä huoli kaatuilusta, ajan myötä vakaantuu! =)


Peace & Love, Sir Robin
...sen tarvi olla niin justiinsa

257.8.2012 15:34

Lämpimät onnittelut myös täältä Porin suunnalta. Ensimmäiset 6-7 vuotta olivat ainakin omasta elämästä ne parhaimmat, ei tarvinnut murehtia mistään. Mutta jo 7 vuotiaana alkoi aherrus, joka kestänee vielä useamman vuosikymmenen, ennekuin saa jälleen rentoutua :)


Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Mitä ihmettä? Nyt vuoti jo ensi kesän OnePlus 8 Pro Mitä ihmettä? Nyt vuoti jo ensi kesän OnePlus 8 Pro (18.10.2019 20:23)
Aivan hiljattain kauppoihin saapuivat uudet OnePlus 7T ja OnePlus 7T Pro -mallit, ja Puhelinvertailun arvosteluissa laitteet (OnePlus 7T Pro, OnePlus 7T) ovat olleet myös vastikään, mutta jo ....
Google tuo raportointiominaisuuksia Google Mapsille niin Androidilla kuin iPhonella Google tuo raportointiominaisuuksia Google Mapsille niin Androidilla kuin iPhonella (18.10.2019 19:55)
Googlen karttapalvelu on päivittynyt iPhonella ja nyt omppupuhelimen omistajat pääsevät nauttimaan yhdestä odotetusta ominaisuudesta. Apple karttasovellus ei ole koskaan ollut markkinoiden ....
Erikoinen bugi: Samsungin sormenjälkilukijan voi läpäistä suojakuorella Erikoinen bugi: Samsungin sormenjälkilukijan voi läpäistä suojakuorella (18.10.2019 19:34)
Samsungin tämän vuoden huippulaitteet sisältävät huipputeknologiaa kautta linjan, mutta yksi ehdottomasti kärki-innovaatioista on ultraääneen perustuva sormenjälkilukija näytössä. Tämä tarkoittaa, ....
Päivän diili: Sennheiser CX 6.00 -Bluetooth-nappikuulokkeet nyt vain 49 euroa Päivän diili: Sennheiser CX 6.00 -Bluetooth-nappikuulokkeet nyt vain 49 euroa (18.10.2019 18:02)
Sennheiser CX 6.00 -Bluetooth-nappikuulokkeet nyt vain 49 euroa, kun normaalisti näitä kuulokkeita myydään 77 eurolla. Tarjous löytyy Verkkokauppa.comilta sekä Powerilta, joiden valikoimissa ....
MSI:lta kaksi uutta sisällöntuottajille suunnattua kannettavaa tietokonetta MSI:lta kaksi uutta sisällöntuottajille suunnattua kannettavaa tietokonetta (18.10.2019 16:22)
MSI esitteli kaksi sisällöntuottajille tarkoitettua kannettavaa tietokonetta. Kannettavat ovat nimeltään Creator 15M ja Creator 17M. Molemmat kannettavat sisältävät varsin tehokkaat komponentit, ....

Uutisarkisto