AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn pääsi telkkariin -- kiitos kaikille kommentoijille

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 19.5.2012 13:13 Kommentteja (8)

AfterDawn pääsi telkkariin -- kiitos kaikille kommentoijille AfterDawn sai osakseen aivan poikkeuksellista huomiota eilen Ylen A-Studio: Stream -ohjelman lähetyksen yhteydessä. Ohjelmassa puhuttiin DJ-lisensseistä, joista käytiin kipakkaa keskustelua kuukausi takaperin myös AfterDawnissa.
Lukijoidemme kommentit olivat sen verran puraisevia ja hyviä, että niitä esiteltiin A-Studio: Streamin eilisessä lähetyksessä, jonka voi käydä katsomassa Yle Areenasta. Ohjelma lähetettiin perjantai-illan primetimessa, joten paljoa parempaa ajankohtaa AfterDawnin ja uutiskommenttien saamalle "julkisuudelle" ei voisi olla.

Mututuntuman perusteella lähetyksessä esitellyistä kommenteista suurin osa oli peräisin juuri AfterDawnista. Lähetykseen päätyneet kommentit olivat erinomaisia, mikä ei sinänsä tule yllätyksenä sillä sisällöntuotantotiimin jäsenenä olen päässyt lukemaan niitä jo kohta kahden vuoden ajan. A-Studio: Streamin lähetys todisti osaltaan sen, että AfterDawnin parhaimpia puolia ovat meidän käyttäjät ja heidän kirjoittamat kommentit/foorumipostaukset. Olette siis osa AfterDawn-tiimiä, vaikkei niin luekaan nimimerkkienne alla/vieressä.

Suuri kiitos koko ylläpidon puolesta kaikille lukijoille ja kommentoijille. Toivottavasti jaksatte jatkossakin hakata näppäimistöä ja käydä debattia keskenänne AfterDawnissa.

Lähetyksen kommentit on napattu ainakin näistä uutisista:

PS. Missä muualla olette nähneet viittauksia AfterDawniin ja sisarsivustoihimme (sivustomme ja foorumikirjoittelun ulkopuolisia)? :-)

Tägit: AfterDawn
Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

119.5.2012 15:06

Kiinnostais kyllä tietää, keiden onnellisten kommentit siihen ohjelmaan pääty.

Mutta hieno juttu tälle sivustolle, joka tapauksessa.

219.5.2012 15:59

Afterdawninko postaukset järkeviä? Yli puolet ainakin uutisten kommenteista täyttä roskaa.
Onneksi olkoon silti, hyvää julkisuutta vaikka en sitten tiedä kuinka paljon sivu näkyi ohjelmassa..

319.5.2012 19:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Afterdawninko postaukset järkeviä? Yli puolet ainakin uutisten kommenteista täyttä roskaa.
Onneksi olkoon silti, hyvää julkisuutta vaikka en sitten tiedä kuinka paljon sivu näkyi ohjelmassa..

Mielestäni yli puolet kommenteista on järkeviä. Oli miten oli, mutta kyllä AD:ssa keskustelun taso on mielestäni muita foorumeita parempi. Trollaajilta nyt ei voi välttyä yksikään sivusto.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.5.2012 @ 19:01

BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

419.5.2012 19:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Afterdawninko postaukset järkeviä? Yli puolet ainakin uutisten kommenteista täyttä roskaa.
Onneksi olkoon silti, hyvää julkisuutta vaikka en sitten tiedä kuinka paljon sivu näkyi ohjelmassa..
Paskasta se kultakin kaivetaan :) Mieti vaikka eduskuntaa... tosin se kulta on siellä kyllä aika kiven alla.


520.5.2012 0:49

Lainaus:
PS. Missä muualla olette nähneet viittauksia AfterDawniin ja sisarsivustoihimme (sivustomme ja foorumikirjoittelun ulkopuolisia)? :-)
PP on ainakin käyttänyt foorumilla esitettyjä argumentteja ja pointteja omassa ulkoisessa tiedottamisessaan. Saattaa tietysti olla sattumaa, kun eivät suoria referenssejä käytä.

620.5.2012 12:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti coocie98:
Lainaus:
PS. Missä muualla olette nähneet viittauksia AfterDawniin ja sisarsivustoihimme (sivustomme ja foorumikirjoittelun ulkopuolisia)? :-)
PP on ainakin käyttänyt foorumilla esitettyjä argumentteja ja pointteja omassa ulkoisessa tiedottamisessaan. Saattaa tietysti olla sattumaa, kun eivät suoria referenssejä käytä.
Menettäisivät argumentit varmaan joidenkin silmissä jonkin verran uskottavuutta, jos ne otetaan joltain foorumilta.

720.5.2012 12:25

Mun mielestä täällä postaukset on huomattavasti järkevämpiä, kun oikeestaan kaikilla muilla sivuilla joissa olen piipahtanut.

Ainaskin keskustelun taso pysyy hyvänä ja trollauksia on mukavan vähän.

826.5.2012 22:05

Lainaus:
Olette siis osa AfterDawn-tiimiä, vaikkei niin luekaan nimimerkkienne alla/vieressä.
Jospa ahkerimpien ja asiallisimpien pitäisi saada nimimerkkinsä viereen 'AfterDawn Team VIP' maininta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Applen suoratoistopalvelu myöhästelee pahasti – Syynä yhtiön konservatiivisuus Applen suoratoistopalvelu myöhästelee pahasti – Syynä yhtiön konservatiivisuus (23.9.2018 12:19)
Apple on PR-kuvaltaan varsin liberaali yhtiö, mutta yhtiön sisäinen ohjenuora on kuitenkin melko konservatiivinen ja varovainen. Teknologiajätti esimerkiksi kieltäytyy levittämästä App Storessa ....
Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? (22.9.2018 15:30)
Laadukkaista audiotuotteista tunnettu Sennheiser aloittaa yhteistyön vasta ensimmäisen kaupallisen tuotteensa julkaisseen Magic Leapin kanssa. Magic Leapin tuotekehitys on painottunut laajennettua ....
Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia (22.9.2018 10:29)
Yhdysvaltojen musiikkiteollisuuden etujärjestö RIAA on julkaissut tilastotietoa millaisessa jamassa ala nykyisin on. Ala on ollut suurten muutosten kourissa, mutta se on kuitenkin päässyt kiinni ....
1 kommentti
iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys (22.9.2018 09:09)
Uusien iPhonien tullessa markkinoille, tietyistä asioista on tullut perinteitä. Puhelimet tulevat myyntiin seuraavan viikon perjantaina, sitä ennen teknologiamediat julkaisevat laitearvostelunsa ....
Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla (22.9.2018 08:52)
Tällä viikolla Samsungilta putkahti uusi Galaxy A7 -älypuhelin, mutta keskihintaisten puhelimien anti ei jäänyt siihen. Yhtiö nimittäin paljasti uudet J-sarjan Galaxyt, jotka hintansa puolesta ....

Uutisarkisto