Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua

Kirjoittaja Manu Pitkänen @ 20.1.2012 16:26 Kommentteja (9)

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua Wbox HD DVR -digiboksissa on ollut ongelmia vaikka muille jakaa. Monia asiakkaita on raivostuttanut vikojen lisäksi myös se, että vikoja ei ole saatu lupauksista huolimatta korjattua.
Vikojen määrä lisääntyi viime keväänä kun digiboksi ei suostunut tallentamaan HD-kanavien lähetyksiä Suomessa. Kolmen vuoden odottelun jälkeen digiboksi sai päivityksen, jonka luvattiin korjaavan viat. Viivästysten syyksi on kerrottu se, että siitä haluttiin tehdä mahdollisimman kattava.

Nyt on kuitenkin ilmennyt, ettei päivitys korjaa kuin HD-kanavien tallennusvian ja EPG-käsittelyn ongelmat. Useimmat viat ovat jääneet korjaamatta. Asiasta kertoi Digilelut.

AfterDawnin diilit uutiskirjeenä!

Etsimme jatkuvasti hyviä tietotekniikan ja kännyköiden diilejä ympäri nettiä ja uutisoimme niistä sivuillamme. Jos haluat saada tiedon uusista diileistä heti sähköpostiisi, tilaa diilien uutiskirjeemme.

Tilaamalla uutiskirjeemme hyväksyt sääntömme ja tietosuojakäytäntömme.

Tägit: Wbox DNA Welho
Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

120.1.2012 16:46

Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.


-Make-

220.1.2012 17:54

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mniskane:
Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.
No ei nyt ihan näinkään =) Mutta joo, nippu todella, todella ärsyttäviä bugeja, joiden kanssa "pitää oppia elämään". Bugeista ja tietty myös hyvistä puolista on pidemmät porinat mmeidän wBoxin arvosteluiden sivulla. Sinne vain omia kokemuksia tilittämään :-)

320.1.2012 21:17

Jos tässä boksissa on "ongelmia vaikka muille jakaa" niin muut boksit ovat sitten täyttä ongelmajätettä.

Kyseessä on kuitenkin ehdottomasti varmatoimisin HD-boksi mitä markkinoilta löytyy. Kyseiset "raivostuttavat" bugit ovat suht pieniä. Tämä boksi ei jumittele ikinä ja tallennukset onnistuvat aina, kuinka moni muu boksi kykenee samaan?

420.1.2012 23:49

Kaikinpuolin karmee laite. Ei sitä riitä edes adjektiivit enää kuvailemaan. Ainoa vinkki on että kiertäkää kaukaa vaikka halvalla saisitte.

521.1.2012 08:53
Toimii
Vahvistamaton

Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.

621.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

721.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

821.1.2012 17:39

Maximum jeen jeen kanssa tapeltuani siirryin käyttämään Wboxia. Päivääkään en ole katunut sitä. Joka ikinen nauhoitus on onnistunut ja boxi on toiminut omassa käytössä moitteettomasti.

921.1.2012 22:46

Lausuin väärää totuutta: itsellä oli siis wbox hd2.

Tilanne sen kanssa johti siihen, että mulla ei ole boksia nyt ollenkaan vaan netissä olevat ip-tv palvelut joita käytän katson häkätyllä Apple TV2:lla ja jos missaan jonkun ohjelman niin se katsotaan sitten ipadista booxtv palvelusta.

Jos tilanne ei parane noiden kaupallisten boksien kanssa niin pitää rakentaa sitten itse. Kuten sanottua, toi wbox hd2 on tosi paska. Wbox HD:stä josta tää uutinen oli mulla ei tosiaan ole kokemusta. Täytyy olla tarkempi ens kerralla ennenkuin kommentoi.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Huawein uudet MateBook D 14 ja MateBook D 15 -kannettavat heti myynnissä Suomessa - Hinnat 749 euroa ja 699 euroa Huawein uudet MateBook D 14" ja MateBook D 15" -kannettavat heti myynnissä Suomessa - Hinnat 749 euroa ja 699 euroa (24.2.2020 19:43)
Huawei on julkistanut kaksi uutta kannettavaa tietokonetta. Näiden uutuuksien myynti on alkanut heti Suomessa. MateBook D -sarjan uutuudet ovat varustettu 14- ja 15-tuumaisella näytöllä. ....
Applen isot kuulokkeet ovat tulossa – Julkistus todennäköisesti kuukauden sisällä Applen isot kuulokkeet ovat tulossa – Julkistus todennäköisesti kuukauden sisällä (24.2.2020 18:54)
Apple-brändättyjä over-ear-tyyppisiä, koko korvan peittäviä kuulokkeita, ei tarvitse näillä näkymin odottaa kovin pitkään. Kauppaketju Targetin järjestelmiin on nimittäin ilmestynyt uusi Apple-tuote, ....
1 kommentti
Microsoft paljasti lisää Xbox Series X:n saloja – Näin tehokas uusi konsoli on Microsoft paljasti lisää Xbox Series X:n saloja – Näin tehokas uusi konsoli on (24.2.2020 18:36)
Microsoft on paljastanut lisää tietoa myöhemmin tänä vuonna julkistettavasta Xbox Series X -konsolista. Kovin uutinen oli ehkä suorituskyvyn varmentuminen: Xbox Series X:n grafiikkaohjaimesta ....
Sony julkaisi Xperia 1 II lippulaivamallin sekä vedenkestävän Xperia 10 II puhelimen keskitason hintaluokkaan Sony julkaisi Xperia 1 II lippulaivamallin sekä vedenkestävän Xperia 10 II puhelimen keskitason hintaluokkaan (24.2.2020 17:00)
Sony on julkaissut vuoden 2020 lippulaivamallinsa, joka kantaa nimeä Xperia 1 II. Tämä puhelin on suora jatkaja Xperia 1 -mallille. Jatkoa sai myös keskitason Xperia 10, jonka seuraaja on nimeltään ....
Google indeksoi WhatsApp-ryhmien linkkejä – Älä jaa kutsulinkkejä julkisesti Google indeksoi WhatsApp-ryhmien linkkejä – Älä jaa kutsulinkkejä julkisesti (24.2.2020 06:28)
Verkossa jaettujen yksityisten WhatsApp-ryhmien kutsulinkit indeksoituvat muiden linkkien tapaan Googlen hakukoneeseen. Asia on nostettu esiin mediassa esiin, koska ilmeisesti hakurobottien ....