AfterDawn: IT-alan uutiset

Youtube lisäsi videoihin vuvuzela-napin

Kirjoittaja Jari Ketola @ 24.6.2010 11:05 Kommentteja (11)

Youtube lisäsi videoihin vuvuzela-napin Jalkapallon MM-kisoissa kenties eniten keskustelua aiheuttanut ilmiö, vuvuzela-torvien pärinä, on löytänyt nyt tiensä myös Youtube-videopalveluun. Jokaisen videon alareunasta löytyy nyt jalkapalloikoni, jota klikkaamalla video kuin video siirtyy suoraan MM-kisatunnelmaan vuvuzelan säestämänä.
Innokkaimmat harrastelijat luonnollisestikin kytkevät taustaäänen ensin päälle ja tämän jälkeen suodattavat torven pörinän jälleen pois.

Katso ja kuuntele esimerkiksi Veikkausliigan kauden 2008 top 20 maalit uusin korvin:

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

124.6.2010 11:33

olisivat tehneet toimivalla loopilla..

224.6.2010 11:36

Jepjep.. Paskasti tehty. Loop liian lyhyt ja pätkäisee kivasti.

vittumitapaskaa.jpg

324.6.2010 12:00

eikö yhtään turhempaa lisää keksitty? Se joka tämän idean keksi päiväkahvi pöydässä tulisi potkia firmasta pihalle.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.6.2010 @ 12:01

424.6.2010 12:03

Siis mikä vitsi tämä on?? voisin itsekkin tehdä tuon 10 kertaa paremmin tunnin aikana ja tämä on kuitenkin Youtuben kehittämä... Pelleilyä..

524.6.2010 13:06

Päivän naurut. Melkein.

624.6.2010 14:37

Onhan tuo ihan hauska :)

724.6.2010 16:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86:
eikö yhtään turhempaa lisää keksitty? Se joka tämän idean keksi päiväkahvi pöydässä tulisi potkia firmasta pihalle.
Mitä se nappi siinä sua haittaa? Eihän sitä ole pakko painaa!

824.6.2010 20:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86:
eikö yhtään turhempaa lisää keksitty? Se joka tämän idean keksi päiväkahvi pöydässä tulisi potkia firmasta pihalle.
Mitä se nappi siinä sua haittaa? Eihän sitä ole pakko painaa!
No jotakuta näkyy ainakin haittaavan kun toisten mielipiteeseen pitää puuttua :D

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

926.6.2010 1:43

Ei vaan löydy jokaisen videon alareunasta tuo vaan pelkästään urheilu osastossa olevista pätkistä... :smoke:

1014.7.2010 16:59

Ei edes toiminu miulla :(

112.8.2010 14:57

Mihin se Vuvuzela-painike on nyt hävinnyt? X(

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Hyviä uutisia iPhone 5S omistajille - tuki jatkuu sittenkin? Hyviä uutisia iPhone 5S omistajille - tuki jatkuu sittenkin? (21.4.2018 15:07)
Perinteisesti uusi Applen iOS-käyttöjärjestelmän versio on merkinnyt myös loppua vanhimpien iPhone-mallien tuelle. Tänä syksynä julkaistava iOS 12 on ilmeisesti tekemässä ison poikkeuksen tähän ....
1 kommentti
Opas: Näin käynnistät Androidin vikasietotilassa Opas: Näin käynnistät Androidin vikasietotilassa (21.4.2018 14:05)
Toisinaan Android on sen verran jumissa, että tilanteen selvittelyn vuoksi se kannattaa käynnistää vikasietotilassa. Oppaassamme kerromme miten käynnistät Android-puhelimen tai -tabletin vikasietotilaan - ja miten pääset vikasietotilasta pois.
Google paransi, ja erityisesti helpotti, tietoturvaansa iOS-laitteilla Google paransi, ja erityisesti helpotti, tietoturvaansa iOS-laitteilla (20.4.2018 21:55)
Google on tarjonnut jo vuosia mahdollisuutta lisätä verkkopalveluiden tileihin kaksiosaisen autentikoinnin. Yksi tietoturvan peruspilareista käytännössä estää väärinkäytökset useimmiten, vaikka ....
Galaxy S9:n haukutuin ominaisuus löytyy LG:n huippupuhelimsta, mutta yhdellä valtaisan suurella erolla Galaxy S9:n haukutuin ominaisuus löytyy LG:n huippupuhelimsta, mutta yhdellä valtaisan suurella erolla (20.4.2018 20:19)
Maailman suurimpiin älypuhelinvalmistajiin kuuluvista yhtiöstä Huaweilta ja Samsungilta on jo tälle vuodelle nähty uudet huippulaitteet, mutta tulossa on tietysti vielä paljon, paljon mielenkiintoisia ....
Huawein uusin puhelin on näyttölovella varustettu värikäs ja edullisempi Honor 10 Huawein uusin puhelin on näyttölovella varustettu värikäs ja edullisempi Honor 10 (20.4.2018 18:46)
Huawein hiljattain esittelemät P20-uutuuspuhelimet ovat saaneet mediassa palstatilaa kiitettävästi, ja syystä. Erityisesti Pro-mallin kolmoiskameraa on kehuttu ensikokeiluissa melkoisesti, ja ....

Uutisarkisto