AfterDawn: IT-alan uutiset

Youtube lisäsi videoihin vuvuzela-napin

Kirjoittaja Jari Ketola @ 24.6.2010 11:05 Kommentteja (11)

Youtube lisäsi videoihin vuvuzela-napin Jalkapallon MM-kisoissa kenties eniten keskustelua aiheuttanut ilmiö, vuvuzela-torvien pärinä, on löytänyt nyt tiensä myös Youtube-videopalveluun. Jokaisen videon alareunasta löytyy nyt jalkapalloikoni, jota klikkaamalla video kuin video siirtyy suoraan MM-kisatunnelmaan vuvuzelan säestämänä.
Innokkaimmat harrastelijat luonnollisestikin kytkevät taustaäänen ensin päälle ja tämän jälkeen suodattavat torven pörinän jälleen pois.

Katso ja kuuntele esimerkiksi Veikkausliigan kauden 2008 top 20 maalit uusin korvin:

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

124.6.2010 11:33

olisivat tehneet toimivalla loopilla..

224.6.2010 11:36

Jepjep.. Paskasti tehty. Loop liian lyhyt ja pätkäisee kivasti.

vittumitapaskaa.jpg

324.6.2010 12:00

eikö yhtään turhempaa lisää keksitty? Se joka tämän idean keksi päiväkahvi pöydässä tulisi potkia firmasta pihalle.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.6.2010 @ 12:01

424.6.2010 12:03

Siis mikä vitsi tämä on?? voisin itsekkin tehdä tuon 10 kertaa paremmin tunnin aikana ja tämä on kuitenkin Youtuben kehittämä... Pelleilyä..

524.6.2010 13:06

Päivän naurut. Melkein.

624.6.2010 14:37

Onhan tuo ihan hauska :)

724.6.2010 16:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86:
eikö yhtään turhempaa lisää keksitty? Se joka tämän idean keksi päiväkahvi pöydässä tulisi potkia firmasta pihalle.
Mitä se nappi siinä sua haittaa? Eihän sitä ole pakko painaa!

824.6.2010 20:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86:
eikö yhtään turhempaa lisää keksitty? Se joka tämän idean keksi päiväkahvi pöydässä tulisi potkia firmasta pihalle.
Mitä se nappi siinä sua haittaa? Eihän sitä ole pakko painaa!
No jotakuta näkyy ainakin haittaavan kun toisten mielipiteeseen pitää puuttua :D

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

926.6.2010 1:43

Ei vaan löydy jokaisen videon alareunasta tuo vaan pelkästään urheilu osastossa olevista pätkistä... :smoke:

1014.7.2010 16:59

Ei edes toiminu miulla :(

112.8.2010 14:57

Mihin se Vuvuzela-painike on nyt hävinnyt? X(

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa (23.2.2018 15:09)
Sunnuntaina esiteltävästä Samsungin Galaxy S9:stä tiedetään jo lähes kaikki tietämisen arvoinen. Muotoilu, tekniikka ja myynnin aloituspäivä ovat olleet jo hyvän tovin tiedossa. Sen sijaan puhelimen ....
5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan 5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan (23.2.2018 14:46)
Nokia kokeili aikoinaan millaista kysyntää matkapuhelinverkkoon kytkeytyvällä kannettavalla tietokoneella on. Markkinat eivät reagoineet 3G-yhteydellä varustettuun kannettavaan erityisen hyvin, ....
SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat (23.2.2018 14:36)
Älypuhelimet ovat tiiviisti pakattuja tietokoneita, joissa uusien ominaisuuksien tai suorituskyvyn lisääminen tarkoittaa lähes aina pinta-alan tarvetta muodossa tai toisessa. Tämän takia älypuhelinvalmistajat ....
1 kommentti
WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen (22.2.2018 22:20)
WhatsApp on maailman suosituin viestisovellus, jonka käyttäjämäärissä lähelle pääsee vain toinen yli miljardin käyttäjän viestin, Facebook Messenger. Molemmat omistaa tietysti Facebook, joka ....
Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella (22.2.2018 21:15)
Applen viime vuoden iPhone-julkaisut toivat merkittäviä uudistuksia yhtiön älypuhelinlinjastoon. Monille iPhone X:n näyttö ja käyttöliittymäuudistukset olivat merkittävin uudistus vuosikausiin, ....
1 kommentti

Uutisarkisto