AfterDawn: IT-alan uutiset

Uusi televisiokanava aloitti tänään

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 4.12.2008 13:13 Kommentteja (16)

Uusi televisiokanava aloitti tänään Uusi koko perheen televisiokanava aloitti tänään toimintansa Suomen antenniverkossa. Kanavapaikalla 99 näkyvä STV sai koeluvan tammikuun loppuun saakka. Ainakin siihen asti kanavalla nähdään muun muassa dokumentteja, lastenohjelmia, matkailuohjelmia ja uutisia.
STV eli SuomiTV on suomalaisen Family Channel Oy:n tuottama kanava, joka mainostaa itseään sillä, että kanavalla nähdään lasten valveillaoloaikana vain niillekin soveltuvaa sisältöä.

Kanava on mainosrahoitteinen ja sen saa ilmaiseksi näkyviin ilman katselukorttia.

Edellinen Seuraava  

16 kommenttia

14.12.2008 13:20

Onkos tämä nyt se sama kristillinenhömppäkanava, josta uutisoitiin aikaisemminkin?
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/15094.cfm

24.12.2008 14:00

Näyttää kelvolliselta, joten toivottavasti ei mitään jeesushömppää sisällä.

34.12.2008 14:12

Panostanut nettisivuihin ainakin
http://www.stvsuomi.fi/

44.12.2008 15:08

Positiivinen yllätys oli kyllä ohjelmiston osalta. Odotin TV7 tyylistä kristilliskanavaa mutta näköjään ihan perhekanava siitä tuli :) Onnea ja menestystä uudelle kanavalle!

54.12.2008 15:08

Lainaus:
Moni kasvattaja kaipaa televisio-ohjelmia, jotka eivät haittaisi lapsen kehitystä tai aiheuttaisi turvattomuutta. Perhekanava SuomiTV huomioi tämän toiveen eikä lähetä esimerkiksi väkivaltaisia sarjoja.

Jäipä tämäkin sitten kiinostusta vaille.
Mitä noiden otsikoiden jälkeen enään on?

64.12.2008 15:30

Lainaus:
Lainaus:
Moni kasvattaja kaipaa televisio-ohjelmia, jotka eivät haittaisi lapsen kehitystä tai aiheuttaisi turvattomuutta. Perhekanava SuomiTV huomioi tämän toiveen eikä lähetä esimerkiksi väkivaltaisia sarjoja.

Jäipä tämäkin sitten kiinostusta vaille.
Mitä noiden otsikoiden jälkeen enään on?
Tietenkin väkivaltaisia elokuvia.

74.12.2008 15:57
Darius6
Inactive

Lainaus:
Tietenkin väkivaltaisia elokuvia
Hah,tulipas tuosta trailerin "kertojasta" heti mieleen Studio Julmahuvi!

Repesin! :)

84.12.2008 16:44

Sit ku tulis joskus vielä kaapeli talouksiin :P

94.12.2008 17:08

"tapaa liikemiehiä, jotka ovat menestyneet urallaan. He kertovat, mikä on heidän menestyksensä salaisuus ja miten heidän kristilliset arvonsa auttavat liike-elämässä. "
Poimittu kyseisen kanavan ohjelmiston esittelystä.

Jaa

104.12.2008 18:11

"...Elokuvan pääosaa esittää Chuck Norris." Chuck Norris made it again :D. Toivottavasti Jeesuksella ei ole näppejään pelissä tässä. Meillähän on TV7 olemassa.

114.12.2008 18:18

Teille kaikille pikkusieluille tiedoksi, että SuomiTV tulee saamaan katsojia:

Bonanza
SuomiTV palauttaa ruutuun amerikkalaisen lännenklassikon, Bonanzan. Koko perheen suosikkisarja seuraa Cartwrightin perheen käänteitä. Isän ja kolmen pojan elämästä ei puutu toimintaa, romantiikkaa, jännitystä eikä hauskoja tilanteita. Katso vanhan ajan Bonanza.

124.12.2008 19:20

Lainaus:
Lainaus:
Tietenkin väkivaltaisia elokuvia
Hah,tulipas tuosta trailerin "kertojasta" heti mieleen Studio Julmahuvi!

Repesin! :)

...ja koko Chuck Norrisin läsnäolo vielä entisestään vahvistaa vaikutelmaa! ;D

"Illan draamassa Läpi Harmaan Kukon nuoren kuopiolaisen unelma sosiaalikasvattajan urasta vaikeutuu, kun nuoruuden suorittamaton ATK-kurssi palaa vainoamaan kansanopiston pääsykokeissa!"
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 4.12.2008 @ 19:21

134.12.2008 19:22

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IhQnObO:
"...Elokuvan pääosaa esittää Chuck Norris." Chuck Norris made it again :D. Toivottavasti Jeesuksella ei ole näppejään pelissä tässä. Meillähän on TV7 olemassa.
Chuck Norris on kyllä kova tyyppi... :D


Toivottavasti ei tule mitään jeesustelukanavaa, mutta pitänee ottaa selville millaisesta kanavasta on kyse.

144.12.2008 19:34

Voi jeesus!

Luulin että jotain hyvää lastenohjelmaa pitkin päivää, ei näin.

Lainaus:
kanava, joka mainostaa itseään sillä, että kanavalla nähdään lasten valveillaoloaikana vain niillekin soveltuvaa sisältöä
Maksamme jokainen TV-maksua jonka turvin tämän lupauksen toteuttaa TV2, pedagogisesti valitulla ohjelmavalikoimallaan, ja ilman jeesusta.

Jos tahtoo oppia miten vedetään lättyyn tai kuinka koulukiusataan poikkeavia niin siinä lapsosia auttaa MTV3 omalla 'valikoimallaan'.

Kun katsoi tuota listaa ohjelmista niin aika hyvin meni kunnes viimeinen Chuckin leffa RÄJÄHTI näytölle, ei ole kovin hyvä kääntämään toista poskea tuo Norris.

154.12.2008 22:29

Hyvä, että se ei sotke nykyisiä katsomiani mukseja.


Kerkesin jo pelästyä lisääntyvää palikka-TV:tä.

Muutaman minuutin tallennus bittivirtana 2600 eli tyypillistä suomi-TV:tä ;-).

Tv Viisi, SuomiTV... juu juu. Toiselta katselin palikkamössöä ts jalkapalloa kerran. Kanavainflaatio.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 4.12.2008 @ 22:43

165.12.2008 1:24

Lainaus:
"Illan draamassa Läpi Harmaan Kukon nuoren kuopiolaisen unelma sosiaalikasvattajan urasta vaikeutuu, kun nuoruuden suorittamaton ATK-kurssi palaa vainoamaan kansanopiston pääsykokeissa!"
Mieluummin vaikka työnnän sormen nenään... Sekin tuo enemmän jännistystä mahdollisen verenvuodon muodossa. :D

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa (23.2.2018 15:09)
Sunnuntaina esiteltävästä Samsungin Galaxy S9:stä tiedetään jo lähes kaikki tietämisen arvoinen. Muotoilu, tekniikka ja myynnin aloituspäivä ovat olleet jo hyvän tovin tiedossa. Sen sijaan puhelimen ....
5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan 5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan (23.2.2018 14:46)
Nokia kokeili aikoinaan millaista kysyntää matkapuhelinverkkoon kytkeytyvällä kannettavalla tietokoneella on. Markkinat eivät reagoineet 3G-yhteydellä varustettuun kannettavaan erityisen hyvin, ....
SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat (23.2.2018 14:36)
Älypuhelimet ovat tiiviisti pakattuja tietokoneita, joissa uusien ominaisuuksien tai suorituskyvyn lisääminen tarkoittaa lähes aina pinta-alan tarvetta muodossa tai toisessa. Tämän takia älypuhelinvalmistajat ....
1 kommentti
WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen (22.2.2018 22:20)
WhatsApp on maailman suosituin viestisovellus, jonka käyttäjämäärissä lähelle pääsee vain toinen yli miljardin käyttäjän viestin, Facebook Messenger. Molemmat omistaa tietysti Facebook, joka ....
Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella (22.2.2018 21:15)
Applen viime vuoden iPhone-julkaisut toivat merkittäviä uudistuksia yhtiön älypuhelinlinjastoon. Monille iPhone X:n näyttö ja käyttöliittymäuudistukset olivat merkittävin uudistus vuosikausiin, ....
1 kommentti

Uutisarkisto