AfterDawn: IT-alan uutiset

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 20.11.2008 19:25 Kommentteja (11)

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan Eilen MTV3-kanavalla televisioitu Champions Hockey League -ottelu kärsi ilkivallan seurauksena pahoista kuva- ja ääniongelmista. Tietoviikon mukaan Metallurg Magnitogorskin ja Oulun Kärppien välisen ottelun televisiolähetys oli yli kaksi erää käytännössä kelvotonta katsottavaa.
MTV3:n tiedotteen mukaan Moskovasta kuvaa eteenpäin jaellut Eurovisio yritti selvittää ongelmaa pelin aikana. Lopulta syy kelvottomaan kuvaan selvisi - joku häiritsi luvatta taajuutta, jolla ottelu siirrettiin Moskovaan. Kolmannen erän alussa ongelma saatiin ratkaistua ja lähetys toimimaan.

MTV3:lle on luvattu, että semifinaali- ja finaalipeleissä televisiolähetykset varmistetaan varayhteyksin, jolloin mahdollisuus ongelman uusiutumiseen saadaan poistettua.

MTV3 pahoittelee heistä riippumatonta häiriötekijää.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

120.11.2008 20:14

Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2008 @ 20:20

220.11.2008 21:58

hemmetin "lyssät" >:o

320.11.2008 22:08
zsammy
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Divisor:
hemmetin "lyssät" >:o

voi pelkele mita nee nyt peidaa

420.11.2008 22:30

2+10min jäähylle tekijä.

521.11.2008 0:35

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?

621.11.2008 4:28

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?
Niin who cares pääseekö venäjä mm kisoihin ei minua ainakaan =)
Pääasia minulle on että suomi pääsee mutta enimmikseen seuraan anaheim juokkuetta.

721.11.2008 9:54

Venäjä on jokaisen warettajan paratiisi ja ihannevaltio.

Muistuttaisin myös että Kanadan MM-kisojen alkupelit olivat myös käytännössä kelvotonta katsottavaa, joten demokraattinen länsi on jo sekaisin.

821.11.2008 13:52
jarppa151
Inactive

Ähäkutti.tähän pääsen kuittaan maikkarille.Kattelin meinaan karjalaturnauksen ottelun suomi-ruotsi netin kautta ja maksoin viela 5e siitä ja se vasta oli paskaa,kuva pysähteli ja kuvan laatu oli aivan surkeeta.Kukahan sitä mahto häiritä.

921.11.2008 16:35
berethiel
Inactive

Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.

1021.11.2008 21:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti berethiel:
Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.
Näinhän se on. Eipähän tarvi urheilua seurata ku kattoo tietokonee ruutua.

1124.11.2008 10:29

Minulla on ollut paljon enemmän ongelmia tietokoneen kuin digi-tv:n käytössä.


KOVO tarkoittaa HARDWAREA

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
3 kommenttia
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
7 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....
2 kommenttia

Uutisarkisto