AfterDawn: IT-alan uutiset

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 20.11.2008 19:25 Kommentteja (11)

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan Eilen MTV3-kanavalla televisioitu Champions Hockey League -ottelu kärsi ilkivallan seurauksena pahoista kuva- ja ääniongelmista. Tietoviikon mukaan Metallurg Magnitogorskin ja Oulun Kärppien välisen ottelun televisiolähetys oli yli kaksi erää käytännössä kelvotonta katsottavaa.
MTV3:n tiedotteen mukaan Moskovasta kuvaa eteenpäin jaellut Eurovisio yritti selvittää ongelmaa pelin aikana. Lopulta syy kelvottomaan kuvaan selvisi - joku häiritsi luvatta taajuutta, jolla ottelu siirrettiin Moskovaan. Kolmannen erän alussa ongelma saatiin ratkaistua ja lähetys toimimaan.

MTV3:lle on luvattu, että semifinaali- ja finaalipeleissä televisiolähetykset varmistetaan varayhteyksin, jolloin mahdollisuus ongelman uusiutumiseen saadaan poistettua.

MTV3 pahoittelee heistä riippumatonta häiriötekijää.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

120.11.2008 20:14

Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2008 @ 20:20

220.11.2008 21:58

hemmetin "lyssät" >:o

320.11.2008 22:08
zsammy
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Divisor:
hemmetin "lyssät" >:o

voi pelkele mita nee nyt peidaa

420.11.2008 22:30

2+10min jäähylle tekijä.

521.11.2008 0:35

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?

621.11.2008 4:28

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?
Niin who cares pääseekö venäjä mm kisoihin ei minua ainakaan =)
Pääasia minulle on että suomi pääsee mutta enimmikseen seuraan anaheim juokkuetta.

721.11.2008 9:54

Venäjä on jokaisen warettajan paratiisi ja ihannevaltio.

Muistuttaisin myös että Kanadan MM-kisojen alkupelit olivat myös käytännössä kelvotonta katsottavaa, joten demokraattinen länsi on jo sekaisin.

821.11.2008 13:52
jarppa151
Inactive

Ähäkutti.tähän pääsen kuittaan maikkarille.Kattelin meinaan karjalaturnauksen ottelun suomi-ruotsi netin kautta ja maksoin viela 5e siitä ja se vasta oli paskaa,kuva pysähteli ja kuvan laatu oli aivan surkeeta.Kukahan sitä mahto häiritä.

921.11.2008 16:35
berethiel
Inactive

Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.

1021.11.2008 21:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti berethiel:
Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.
Näinhän se on. Eipähän tarvi urheilua seurata ku kattoo tietokonee ruutua.

1124.11.2008 10:29

Minulla on ollut paljon enemmän ongelmia tietokoneen kuin digi-tv:n käytössä.


KOVO tarkoittaa HARDWAREA

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation Now muuttaa strategiaansa – Suoratoistopalvelu vaihtaa offline-tilaan PlayStation Now muuttaa strategiaansa – Suoratoistopalvelu vaihtaa offline-tilaan (21.9.2018 16:28)
Suoratoistopelaamiseen tarkoitettu PlayStation Now -palvelu muuttaa joiltain osin toimintastrategiaansa, sillä tulevaisuudessa valikoituja pelejä on mahdollista ladata omalle konsolille ja niitä ....
Amazon levittäytyy kaikkialle elämääsi – Esitteli puheohjattavan mikron Amazon levittäytyy kaikkialle elämääsi – Esitteli puheohjattavan mikron (21.9.2018 10:47)
Amazon teki eilen järjestetyssä lehdistötilaisuudessa ainakin sen selväksi, että yhtiö haluaa levittää Alexa-puheavustajan aivan kaikkialle – koteihin, autoihin, työpaikoille ja kaikkiin mahdollisiin ....
Spotify avaa ovet kaikelle musiikille – Lataa ilmaiseksi sisältöä Spotifyhin Spotify avaa ovet kaikelle musiikille – Lataa ilmaiseksi sisältöä Spotifyhin (21.9.2018 10:23)
Spotify on päättänyt avata muusikoille mahdollisuuden ladata musiikkiaan suoraan suoratoistopalveluun, minkä lisäksi koko prosessi on artiseille täysin ilmaista. Tällä hetkellä työkalu on beta-asteella ....
iPhone XS ja XS Max tulivat kauppoihin – Hinta saattaa karkottaa ostajia iPhone XS ja XS Max tulivat kauppoihin – Hinta saattaa karkottaa ostajia (21.9.2018 09:59)
Applen uudet iPhone XS- ja iPhone XS Max -älypuhelimet ovat tulleet myyntiin Suomessa. Puhelimia on saatavilla kaikkien suurimpien myyntikanavien kautta, muun muassa operaattorit, elektroniikan ....
Kiinan rikkain mies pettyi Trumpiin – Luopuu lupauksesta luoda miljoona työpaikkaa Kiinan rikkain mies pettyi Trumpiin – Luopuu lupauksesta luoda miljoona työpaikkaa (20.9.2018 16:23)
Presidenttikautensa alussa Donald Trump haali ympärilleen ystäviä ja lupasi teollisuudelle hyvää verohelpotusten muodossa, mutta viimeisen vuoden aikana hänen politiikkansa on perustunut uhittelulle. ....

Uutisarkisto