AfterDawn: IT-alan uutiset

Kännykkäliittymien hintavertailu avattu

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 17.7.2008 15:23 Kommentteja (11)

Kännykkäliittymien hintavertailu avattu Hiljattain aloittamamme Puhelinvertailu.com:n uudistus etenee jälleen. Lisäsimme nyt uutisalueiden ja puhelinvertailupalvelujen rinnalle mahdollisuuden vertailla kännykkäliittymien hintoja.
Palvelu on sinänsä hyvin yksinkertainen, eli mahdollistaa erilaisten kytkyliittymien ja tasahintaisten liittymien vertaamisen omilla tekstiviesti-, data ja puhemäärillä. Palvelussa ovat mukana kaikki suurimmat Suomessa toimivat operaattorit sekä niiden alibrändit.

Palvelu on yksi harvoista AfterDawnin osa-alueista, jonka toimittaa ulkopuolinen taho, eli tässä tapauksessa teknisestä toteutuksesta on syytä kiittää Energy Brokers Finland Oy:tä, joka on toteuttanut palvelun teknisen puolen.

Toivottavasti palvelulle löytyy käyttöä. Kaikenlainen palaute palvelun suhteen on erittäin tervetullutta.

Palvelu löytyy siis täältä:

Vertaa kännykkäliittymien hintoja

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

117.7.2008 16:46

Nykyäänhän tuo hintavertailu on hieman hankalampaa, sillä joihinkin paketteihin kuuluu lisänä kaiken maailman kotkotuksia, ja lisiä.

Mutta kokeilin tuota ja hyvin toimii!!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.7.2008 @ 16:56

Ingenting

217.7.2008 17:18

Ottaa hieman pannuun nuo puhelinvertailu uutiset tuossa etusivulla joita ei edes saa pois.

317.7.2008 17:51

Noi puhepaketit sun muut kytky systeemit on kyl nii monimutkasia paketteja et niitä on kyl vähä vaikee vertailla, mut voihan tätä testaa.

417.7.2008 22:47

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti paavo22:
Ottaa hieman pannuun nuo puhelinvertailu uutiset tuossa etusivulla joita ei edes saa pois.
tido..

518.7.2008 8:22
Pena
Vahvistamaton

Hyvin toimii - valitettavasti erittäin pahoja virheitä löytyy hinnastosta. Ei taida olla selvitetty ihan kaikkia hintoja...

618.7.2008 8:25

kyllä foorumi vain paranee vanhetessaan. vuonna 2005 möläytin "mitä uudistuksia foorumi enää kaipaisi ?" jo silloin foorumi oli niin monipuolinen ... jos erilaiset foorumit joskus rankattaisiin monipuolisuuden mukaan, niin AD olisi luultavasti aika vahvoilla sen suhteen. todella hyvä uudistus. kaikki uudistukset ovat olleet muutenkin loistavia.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.7.2008 @ 08:29

718.7.2008 13:51
lisää
Vahvistamaton

Lisätietona mihin liittymään paljonkin soittaa niin mm sauniksen Elitti liittymää voi sen perusteella hinnoitella.

819.7.2008 23:52

Nonih.. Ite oonkin hetken miettinyt et kyl nyt on kallis liittymä ollut käytössä ja aika vaihtaa. Kyllähän tällä löytyy ties minkälaisia vaihtoehtoja ja eiköhän lähe liittymä nyt vaihtoon :p

Gj vaan puhelinvertailu ;)

920.7.2008 0:46

Jaksaakohan sitä 12snt takia lähteä liitymää vaihtamaan, plus edullisemmat ovat Kolumbusta lukuunottamatta sellaisia operaatoreita joista en ole ennen edes kuullut...


Q9300/Asus P5Q-E/8GB5 DDR2-800/~1,02+0,5TB/Club3DRadeon 4870 512MB GDDR5/SB Audigy 2/Lenovo L220x+17" LCD/Antec P180B/AntecNeoHE430
Lenovo 300 V200 12.1"/Nokia E65

1021.7.2008 10:25

MITÄÄH?? Täältäkö toi kännykkäliittymienvertailu hommeli hakee tietonsa http://gsmvertailu.fi/ ? aika julmaa ja mä kun luulin, että afterdawnilla olis jokin oma sovellus joka vertailee liittymien hintoja!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.7.2008 @ 10:27

1121.7.2008 12:14
spam
Vahvistamaton

@HHenkka: Joo, siis EBF on toteuttanut sekä tuon GSMvertailun että tämän meidän liittymävertailun. Kuten uutisessa totesin, yleensähän kaikki aD:sta löytyvä on ihan omin kätösin tehtyä, nyt on muistaakseni eka kerta, että kokeillaan tällaista jonkun muun toimittamaa ratkaisua jossain.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokialla on jälleen käsissään palava lautta – Uusi muistio vuoti julki Nokialla on jälleen käsissään palava lautta – Uusi muistio vuoti julki (21.2.2018 14:25)
Vuoden 2011 helmikuussa kävi hassusti, kun Nokian toimitusjohtajaksi juuri valitun Stephen Elopin laatima palava lautta -muistio vuoti julkisuuteen. Yhtiön sisäiseen viestintään tarkoitetussa ....
Tutkimus osoitti – Spotify jakaa rahaa artisteille epäreilulla tavalla Tutkimus osoitti – Spotify jakaa rahaa artisteille epäreilulla tavalla (21.2.2018 13:02)
Spotifyn liiketoimintamalli ja yhtiön maksamat korvaukset artisteille ovat olleet kuuma puheenaihe jo useita vuosia. Anssi Kela nosti asian julkisuuteen jo vuonna 2011. Yhdysvalloissa isot artistit ....
1 kommentti
Android P:n esittely pian käsillä? Koodilisäykset paljastavat uutta tietoa Android P:n esittely pian käsillä? Koodilisäykset paljastavat uutta tietoa (21.2.2018 12:18)
Google esitteli monena vuotena uuden Android version kesällä Google I/O:ssa, mutta parin viime vuoden aikana hakukonejätti on siirtynyt uuteen rytmiin, jossa se paljastaa tulevan käyttöjärjestelmän ....
Hinta kolminkertaistui lyhyessä ajassa – Apple etsii itselleen nyt kaivoskumppania Hinta kolminkertaistui lyhyessä ajassa – Apple etsii itselleen nyt kaivoskumppania (21.2.2018 10:34)
Apple on tullut tunnetuksi erityisesti siitä, että sen tavoitteena on luoda hyvin pitkälle vertikaalisesti integroituja tuotteita. Yhtiön tavoitteena on siis hallita itse mahdollisimman pitkälle ....
Ostaisitko Spotify-kuulokkeet tai -kaiuttimen? Sellaiset voivat olla tuloillaan Ostaisitko Spotify-kuulokkeet tai -kaiuttimen? Sellaiset voivat olla tuloillaan (21.2.2018 10:04)
Verkkosivusto Musicallyn havaitsemien työpaikkailmoitusten perusteella on virinnyt spekulaatioita Spotifyn salaisesta laitekehityshankkeesta. Ruotsalainen suoratoistopalvelu hakee riveihinsä ....

Uutisarkisto