AfterDawn: IT-alan uutiset

iPhone 3G:n sisuskalut kuvina

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 12.7.2008 17:55 Kommentteja (11)

iPhone 3G:n sisuskalut kuvina iFixit.com:n kaverit ottivat ja ostivat iPhone 3G:n samantien ja tekivät puhelimelle, sen mitä tosi harrastajan kuuluukin. Avasivat sen.


Koko kuvasarja löytyy täältä

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

112.7.2008 19:41

Onpa siellä romua sisässä. Ihan mielenkiintosta oli kattoo mitä tuo iPuhelin on syöny.

212.7.2008 19:53

Eikös tuon akun pitänyt olla juotettuna emoleyyn? Tässä ei siltä vaikuta, olisipahan helpompi vaihtaa itse.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.7.2008 @ 19:53

312.7.2008 19:53

miks tää puhelin kiinnostaa niin pirusti?
nyt on jo räjäytyskuva tarjolla

olisin linkittänyt fiat 127:n räjäytyskuvan jos oisin sen löytäny pikasesti. siinäkin on enemmän arpomista mitä tossa luurissa

412.7.2008 20:54

Mahtava uutinen. Onhan tuo aika paljon tehnyt matkapuhelin bisnekselle, mutta miksi tätä nyt tarvitsee hehkuttaa kokoajan. Alkaa tulla jo vähän joka rööristä ulos tämä iPhone vouhotus.

512.7.2008 21:30
Tiesto
Vahvistamaton

Oon ihan samaa mieltä teoston kaa. Siis ihan käsittämätöntä, että viimeisestä 15 uutisesta 7 on iPhoneen liittyviä!

Ihan pikku vinkkinä vaa, voisin sanoo, että saisitte pikkuhiljaa alkaa vaihtamaan tuota uutisoinnin aihetta. iPhonesta on saatu kuulla jo ihan tarpeeksi ja vähän vielä enemmänkin!

613.7.2008 2:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:
miks tää puhelin kiinnostaa niin pirusti?
nyt on jo räjäytyskuva tarjolla

olisin linkittänyt fiat 127:n räjäytyskuvan jos oisin sen löytäny pikasesti. siinäkin on enemmän arpomista mitä tossa luurissa
Olen aivan samaa mieltä. Ei ihan räjäytyskuva, mutta yhtä mielenkiintoinen kuin tuo iPhone-kuva:


713.7.2008 4:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anonymous User:
Oon ihan samaa mieltä teoston kaa. Siis ihan käsittämätöntä, että viimeisestä 15 uutisesta 7 on iPhoneen liittyviä!

Ihan pikku vinkkinä vaa, voisin sanoo, että saisitte pikkuhiljaa alkaa vaihtamaan tuota uutisoinnin aihetta. iPhonesta on saatu kuulla jo ihan tarpeeksi ja vähän vielä enemmänkin!

Voi lapsoset kun ei ole pakko lukea sellaisia uutisia jotka ei miellytä.
Taitaa olla pojilla joku fetissi kun pitää kaikkia linkkejä painaa. Lukekaa vaikka Vartiotornin Uutisia, siellä ei ole iPhonesta varmaankaan mitään juttuja.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.7.2008 @ 04:49

813.7.2008 10:39

Vinkki: heinäkuu on käytännössä kuollut kuukausi uutisten suhteen (jokainen tech -uutisia seuraava ja etenkin kirjoittava tietää tämän). Eli jos vaikka launch olisi ollut joulukuussa, olisi iPhonesta silti aivan yhtä paljon uutisia -- erona vain se, että "muita uutisia" olisi enemmän, joten pisara olisi sekoittunut isompaan mereen.

Ja anyway, osaa jengiä koko kapula ei kiinnosta pätkääkään, mutta jotain kertonee kuitenkin suosiosta se, että Suomen kokoisessa maassa toistakymmentätuhatta ihmistä listasi itsensä vapaaehtoisesti Soneran "kerro lisää"-listalle (eli "varauslistalle"). Ei ehkä hirveä määrä, mutta veikkaan että Nokia N96:n vastaavalle listalle tulisi aika reilusti vähemmän nimiä, vaikka speksien perusteella pirun hyvältä puhelimelta vaikuttaakin :-)

Kaikkia ei voi miellyttää, heinäkuussa tapahtuu aika nihkeästi, ellei sitten aleta "leijonä nähty itärajalla"-uutisointiin..

914.7.2008 7:11

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Kaikkia ei voi miellyttää, heinäkuussa tapahtuu aika nihkeästi, ellei sitten aleta "leijonä nähty itärajalla"-uutisointiin..
Sehän oliskin hyvä uutinen. Vielä kun räjäytyskuva saataisiin siitä leijonasta kaiken hypetyksen päätteeksi =)

1014.7.2008 13:34
Tiesto
Vahvistamaton

Niinpä! Ihan varmasti se räjäytyskuva leijonasta olisi mielenkiintoisempi kuin joku puoli vuotta hehkutettu iPhone... :D

1115.7.2008 2:20

poistettu

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2009 @ 22:06

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
2 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....
2 kommenttia

Uutisarkisto