AfterDawn: IT-alan uutiset

Joulupata 2007 - Autetaan yhdessä!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 14.12.2007 08:45 Kommentteja (17)

Joulupata 2007 - Autetaan yhdessä! Suomen Pelastusarmeija järjestää jälleen perinteisen Joulupata-keräyksen. AfterDawn on jälleen keräyksessä mukana ja haastaa kaikki käyttäjänsä mukaan keräykseen.
Osallistu AfterDawn.com -keräyspottiin osoitteessa Joulupata.fi.

Lue lisää:
Miten keräysvaroja käytetään?
Keräyspottien saldo (eiköhän pidetä meidän keräyspottimme kärkiviisikossa!)
Haasta tuttavasi myös mukaan!

Osallistu keräykseen

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

11.12.2007 12:42

Hienoa! Täytyypä ottaa osaa vaikka samantien :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.12.2007 @ 12:43

21.12.2007 13:21
nokandu
Inactive

Poikkarnat on pistäneet miljoonan mieheen :o! Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.

31.12.2007 14:52

Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.

41.12.2007 17:44

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scart:
Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.
Samat sanat, hyvän asian puolesta antaa rahaa mielellään.

51.12.2007 18:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scart:
Lahjoitan pataan, en verkkopankilla. Siten tuntee olevan enemmän mukana hommassa.
Minäkin olen sinne pataan tiputellut ja niin teen nytkin..

62.12.2007 13:18

Hyvä juttu, vois itsekkin pyytää vanhemmilta, et pistäis pari euroa, kun itellä rahatilanne on aika huono ja kun joululahjatkin pitäis ostaa, mut nyt Afterdawn 1! :D

72.12.2007 17:28

Eipä oo patoja täälläpäin.Tyrkkäsin roponi Afterdawnin pottiin.

82.12.2007 19:00
AfterDawn Addict

Lainaus:
Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.
Nimenomaan...

Jos jollain on ylimääräistä rahaa liikaakin, niin voin pistää mun tilinumeron tänne niin voi lahjoittaa köyhälle opiskelijalle massia ;)

Ei vaan, mutta onhan nämä keräykset ihan jees, mutta itse kyllä lahjoitan(jos lahjoitan) suoraan sinne pataan enkä verkkopankilla.


92.12.2007 19:45

Sinnehän kilahti. Ei tosin paljoo ku ei ollu juuri paljoo rahaa tilillä, mutta kaikki laitoin mitä oli :D

Hyvää joulua Afterdawnin väelle minunkin puolesta! :)

102.12.2007 23:02

Lainaus:
Itsekin tekisi mieli mutta opiskelijana koen olevani enemmänkin saamapuolella, ehkä sitten tulevaisuudessa.

Jälleen sama

112.12.2007 23:06

Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42

122.12.2007 23:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti firece:
Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42
Juttu nostetaan etusivulle aina välillä, hyvän asian vuoksi! :)

132.12.2007 23:16

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti firece:
Off topic: Aika hassua kun katsoo niin uutinen on laitettu 2.12.2007 20:19 ja ensinmäinen kommentti 1.12.2007 10:42
Joulussa on taikaa.

143.12.2007 13:15

Sinne kilahti, mutta vielä on matkaa 1. sijalle

1514.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

1614.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

1714.12.2007 21:24

mäkin voisin lahjoittaa mut ei oo massii ees kokonaist euroo ku elän viel vanhempien siivel

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
2 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....
2 kommenttia
Googlelle valtavat sakot – EU vaatii Googlea purkamaan Android-sääntelyä Googlelle valtavat sakot – EU vaatii Googlea purkamaan Android-sääntelyä (18.7.2018 16:33)
Euroopan komission on määrännyt Googlelle 4,34 miljardin euron sakon yhtiön hakukoneen määräävää markkina-asemaa vahvistavien laittomien käytäntöjen vuoksi. Käytännössä kyse on siitä, että Google ....
4 kommenttia
Spotify muutti välimuistin tyhjentämistä – Ei pakota poistamaan ladattuja musiikkikappaleita Spotify muutti välimuistin tyhjentämistä – Ei pakota poistamaan ladattuja musiikkikappaleita (18.7.2018 06:48)
Spotify on tehnyt Android- ja iOS-sovelluksiinsa viimeisten viikkojen aikana pienen muutoksen, mutta se helpottaa monen kuuntelijan elämää ratkaisevasti. Ainakin arjessa on yksi ensimmäisen ....
1 kommentti
Virtuaalilasit ottavat harppauksen eteenpäin – Vain yksi johto riittää Virtuaalilasit ottavat harppauksen eteenpäin – Vain yksi johto riittää (18.7.2018 06:30)
Seuraavien sukupolvien VR-lasien käyttömukavuus voi olla täysin toista luokkaa kuin nykyään, sillä VirtualLink-konsortio on esitellyt uuden USB-C-liitäntään pohjautuvan standardin, joka mahdollistaa ....
1 kommentti

Uutisarkisto