AfterDawn: IT-alan uutiset

HD DVD -soitin alle sadalla dollarilla

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 1.11.2007 10:00 Kommentteja (14)

HD DVD -soitin alle sadalla dollarilla Kuten uutisoimme muutama päivä sitten, Yhdysvaltain suurin vähittäiskauppaketju Wal-Mart laski Toshiban HD-A2 -soittimen hintaa 198 dollariin. Kauppaketju oli ensimmäinen jälleenmyyjä, joka sai painettua HD DVD -soittimen hinnan alle 200 dollarin.
Nyt samainen yritys on päättäny laittaa vieläkin paremmaksi. Wal-Mart aloittaa huomenna myymään kyseistä HD DVD -soitinta "Secret In-Store Specials" -kampanjan yhteydessä uskomattomalla 98,87 dollarin hinnalla.

Vaikka tarjous ei ole äärettömän pitkä, vauhdittanevat tällaiset kampanjat soittimien hintojen alenemista myös yleisellä tasolla.

Lisätietoa tarjouksesta löytyy Wal-Martin sivuilta.





Lähde:
Wal-Mart

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

11.11.2007 10:15

Noniin noniiin.. Nythän alkaa hinta olemaan kohillaan :) Tuolla hinnalla itsekin hakisin jos olisi tarvetta.

21.11.2007 10:26
Chailou
Inactive

"Alle sadalla dollarilla" ja hinta on 198 dollaria ?

Typo ?

31.11.2007 10:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Chailou:
"Alle sadalla dollarilla" ja hinta on 198 dollaria ?

Typo ?

Sisäänlukutaidossa vikaa?

"Nyt samainen yritys on päättäny laittaa vieläkin paremmaksi. Wal-Mart aloittaa huomenna myymään kyseistä HD DVD -soitinta "Secret In-Store Specials" -kampanjan yhteydessä uskomattomalla 98,87 dollarin hinnalla. "

41.11.2007 11:01

Oliskohan vastapuolenkin aika jo herätä hinnoittelun suhteen!Vaikka sit myydä jotain soitinta "persnettona"?

51.11.2007 11:46

Kun soittimien hinnoittelu on kohdallaan ei haittaa vaikka olisi kolmekin kilpailevaa formaattia.

61.11.2007 14:05

jos laitetta voi myydä tolla hinnalla niin on kalliimmissa malleissa vielä hinnas turhanki paljo ilmaa

71.11.2007 14:21

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SuomiP:
jos laitetta voi myydä tolla hinnalla niin on kalliimmissa malleissa vielä hinnas turhanki paljo ilmaa
Kai niissä ilmaakin on, mutta ei noita välttämättä voi tuohon hintaan myydä. Wall martin kokoinen ketju nyt voi kampanjassa jakaa noita vaikka ilmaiseksi. Sieltä varastetaan päivässä enemmän kuin mitä tekevät persnettoa tuollaisilla kampanjoilla.

81.11.2007 15:46

Liikesalaisuushan se on millä hinnalla ovat noita ostaneet sisään, mutta ihan pienistä eristä ei puhuttane joten voittoa voi tehdä myös näyttävillä kampanjoilla pitemmällä tähtäimellä.

91.11.2007 16:11

Tännekkin tuohon hintaan. Halvempi, kuin XO:n soitin ja tuo toimii sentään itsenäisesti.

101.11.2007 16:47

Ja voihan se olla, että joku hiukan sponssaa Wal-Martia, sillä kyllä tämä aika paljon tuo hyvää julkisuutta HD-DVD:lle ja niitä konkreettisesti koteihin. Jos sama meno jatkuu, niin Blu-Rayn olisi parempi tehdä jotain jo aika pian, ettei käy Betamaxit.

OT: eikö se ollut Sony ketä oli silloin Betamaxinkin takana aikoinaan?

111.11.2007 16:58
henkettu
Inactive

Harmi vain että tuo on pelkkä tarjous, mutta kyllähän tuo vaikuttaa HD-DVD:iden suosioon ja määrään.

121.11.2007 22:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti katsoja:
OT: eikö se ollut Sony ketä oli silloin Betamaxinkin takana aikoinaan?
Eikö se ollut Sony ketä oli silloin DVD:n takana aikoinaan?

131.11.2007 23:05

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti katsoja:
OT: eikö se ollut Sony ketä oli silloin Betamaxinkin takana aikoinaan?
Eikö se ollut Sony ketä oli silloin DVD:n takana aikoinaan?

Ei.

http://en.wikipedia.org/wiki/DVD

Toshiba kehitti alkuperäisen suunnitelman (SuperDensity Disc), ja Sony ja Philips suostuivat käyttämään sitä yhdellä muutoksella :P

1431.12.2007 0:00

Myöskin Futureshop.ca Kanadassa myi HD DVD-soittimia hintaan 99 CAD.

USAn ja Kanadan hinnoissa pitää muistaa, että yleensä ilmoitetuista hinnoista puuttuu verot.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
2 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....
2 kommenttia

Uutisarkisto