AfterDawn: IT-alan uutiset

HD DVD -soitin alle sadalla dollarilla

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 1.11.2007 10:00 Kommentteja (14)

HD DVD -soitin alle sadalla dollarilla Kuten uutisoimme muutama päivä sitten, Yhdysvaltain suurin vähittäiskauppaketju Wal-Mart laski Toshiban HD-A2 -soittimen hintaa 198 dollariin. Kauppaketju oli ensimmäinen jälleenmyyjä, joka sai painettua HD DVD -soittimen hinnan alle 200 dollarin.
Nyt samainen yritys on päättäny laittaa vieläkin paremmaksi. Wal-Mart aloittaa huomenna myymään kyseistä HD DVD -soitinta "Secret In-Store Specials" -kampanjan yhteydessä uskomattomalla 98,87 dollarin hinnalla.

Vaikka tarjous ei ole äärettömän pitkä, vauhdittanevat tällaiset kampanjat soittimien hintojen alenemista myös yleisellä tasolla.

Lisätietoa tarjouksesta löytyy Wal-Martin sivuilta.





Lähde:
Wal-Mart

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

11.11.2007 10:15

Noniin noniiin.. Nythän alkaa hinta olemaan kohillaan :) Tuolla hinnalla itsekin hakisin jos olisi tarvetta.

21.11.2007 10:26
Chailou
Inactive

"Alle sadalla dollarilla" ja hinta on 198 dollaria ?

Typo ?

31.11.2007 10:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Chailou:
"Alle sadalla dollarilla" ja hinta on 198 dollaria ?

Typo ?

Sisäänlukutaidossa vikaa?

"Nyt samainen yritys on päättäny laittaa vieläkin paremmaksi. Wal-Mart aloittaa huomenna myymään kyseistä HD DVD -soitinta "Secret In-Store Specials" -kampanjan yhteydessä uskomattomalla 98,87 dollarin hinnalla. "

41.11.2007 11:01

Oliskohan vastapuolenkin aika jo herätä hinnoittelun suhteen!Vaikka sit myydä jotain soitinta "persnettona"?

51.11.2007 11:46

Kun soittimien hinnoittelu on kohdallaan ei haittaa vaikka olisi kolmekin kilpailevaa formaattia.

61.11.2007 14:05

jos laitetta voi myydä tolla hinnalla niin on kalliimmissa malleissa vielä hinnas turhanki paljo ilmaa

71.11.2007 14:21

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SuomiP:
jos laitetta voi myydä tolla hinnalla niin on kalliimmissa malleissa vielä hinnas turhanki paljo ilmaa
Kai niissä ilmaakin on, mutta ei noita välttämättä voi tuohon hintaan myydä. Wall martin kokoinen ketju nyt voi kampanjassa jakaa noita vaikka ilmaiseksi. Sieltä varastetaan päivässä enemmän kuin mitä tekevät persnettoa tuollaisilla kampanjoilla.

81.11.2007 15:46

Liikesalaisuushan se on millä hinnalla ovat noita ostaneet sisään, mutta ihan pienistä eristä ei puhuttane joten voittoa voi tehdä myös näyttävillä kampanjoilla pitemmällä tähtäimellä.

91.11.2007 16:11

Tännekkin tuohon hintaan. Halvempi, kuin XO:n soitin ja tuo toimii sentään itsenäisesti.

101.11.2007 16:47

Ja voihan se olla, että joku hiukan sponssaa Wal-Martia, sillä kyllä tämä aika paljon tuo hyvää julkisuutta HD-DVD:lle ja niitä konkreettisesti koteihin. Jos sama meno jatkuu, niin Blu-Rayn olisi parempi tehdä jotain jo aika pian, ettei käy Betamaxit.

OT: eikö se ollut Sony ketä oli silloin Betamaxinkin takana aikoinaan?

111.11.2007 16:58
henkettu
Inactive

Harmi vain että tuo on pelkkä tarjous, mutta kyllähän tuo vaikuttaa HD-DVD:iden suosioon ja määrään.

121.11.2007 22:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti katsoja:
OT: eikö se ollut Sony ketä oli silloin Betamaxinkin takana aikoinaan?
Eikö se ollut Sony ketä oli silloin DVD:n takana aikoinaan?

131.11.2007 23:05

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti katsoja:
OT: eikö se ollut Sony ketä oli silloin Betamaxinkin takana aikoinaan?
Eikö se ollut Sony ketä oli silloin DVD:n takana aikoinaan?

Ei.

http://en.wikipedia.org/wiki/DVD

Toshiba kehitti alkuperäisen suunnitelman (SuperDensity Disc), ja Sony ja Philips suostuivat käyttämään sitä yhdellä muutoksella :P

1431.12.2007 0:00

Myöskin Futureshop.ca Kanadassa myi HD DVD-soittimia hintaan 99 CAD.

USAn ja Kanadan hinnoissa pitää muistaa, että yleensä ilmoitetuista hinnoista puuttuu verot.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Applen suoratoistopalvelu myöhästelee pahasti – Syynä yhtiön konservatiivisuus Applen suoratoistopalvelu myöhästelee pahasti – Syynä yhtiön konservatiivisuus (23.9.2018 12:19)
Apple on PR-kuvaltaan varsin liberaali yhtiö, mutta yhtiön sisäinen ohjenuora on kuitenkin melko konservatiivinen ja varovainen. Teknologiajätti esimerkiksi kieltäytyy levittämästä App Storessa ....
Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? (22.9.2018 15:30)
Laadukkaista audiotuotteista tunnettu Sennheiser aloittaa yhteistyön vasta ensimmäisen kaupallisen tuotteensa julkaisseen Magic Leapin kanssa. Magic Leapin tuotekehitys on painottunut laajennettua ....
Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia (22.9.2018 10:29)
Yhdysvaltojen musiikkiteollisuuden etujärjestö RIAA on julkaissut tilastotietoa millaisessa jamassa ala nykyisin on. Ala on ollut suurten muutosten kourissa, mutta se on kuitenkin päässyt kiinni ....
1 kommentti
iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys (22.9.2018 09:09)
Uusien iPhonien tullessa markkinoille, tietyistä asioista on tullut perinteitä. Puhelimet tulevat myyntiin seuraavan viikon perjantaina, sitä ennen teknologiamediat julkaisevat laitearvostelunsa ....
Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla (22.9.2018 08:52)
Tällä viikolla Samsungilta putkahti uusi Galaxy A7 -älypuhelin, mutta keskihintaisten puhelimien anti ei jäänyt siihen. Yhtiö nimittäin paljasti uudet J-sarjan Galaxyt, jotka hintansa puolesta ....

Uutisarkisto