AfterDawn: IT-alan uutiset

PSP:n hinta laskee myös Euroopassa

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 23.4.2007 17:49 Kommentteja (9)

PSP:n hinta laskee myös Euroopassa Sonyn PlayStation Portable (PSP) -käsikonsolin hinta laskee myös Euroopassa, kun Sony ilmoitti PSP Core Packin uudeksi suositushinnaksi 169 euroa. Core Packin aikaisempi suositushinta oli 199 euroa ja uusi edullisempi hinta astuu voimaan toukokuun 5. päivä.
Yhdysvalloissa konsolin hintaa laskettiin kuun alussa, mutta silloin ei ollut vielä varmaa laskeeko PSP:n hinta myös Euroopassa ja Japanissa. PSP on kuitenkin vielä kalliimpi kuin Nintendon kilpaileva DS-käsikonsoli. Nintendo ei ole toistaiseksi antanut mitään tietoa mahdollisesta hinnanalennuksesta ja DS:n hyvien myyntilukujen valossa on mahdollista, ettei Nintendo reagoi mitenkään Sonyn hinnanalennuksiin.

Konsolin pienenevän hinnan lisäksi myös Ridge Racer 2, Tekken: Dark Resurrection, Killzone, Loco Roco, ja Moto GP pelit siirtyvät Platinum-sarjaan, jonka ansiosta kyseisten pelien suositushinta laskee 20 euroon.

Lähteet:
Sony (lehdistötiedote)
GamePro.com

Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

123.4.2007 18:34

Suomessa tuota on saanut kyllä jo pidemmän aikaa 149€.

223.4.2007 18:44

Voisin muuten vakavasti harkita kyseisen konsolin ostamista. Mikäköhän firmware näissä uusissa psp:eissä mahtaa olla? Ja mitähän 4 gb muistikortti maksaa? Anteeksi offtopic.

Jospa tämä laskee vielä nykyisestä halvasta hinnasta.

323.4.2007 19:06

Jälleen myyjät ovat tosiaan myyneet Suomessa jo pitkään alle 150€, mutta viimein Sonykin päätti laskea suositushintaansa.

423.4.2007 19:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Voisin muuten vakavasti harkita kyseisen konsolin ostamista. Mikäköhän firmware näissä uusissa psp:eissä mahtaa olla? Ja mitähän 4 gb muistikortti maksaa? Anteeksi offtopic.

Jospa tämä laskee vielä nykyisestä halvasta hinnasta.

firmwaresta en tiedä mutta tuon 4gb kortin saa ~60€
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.4.2007 @ 20:00

527.4.2007 13:09

mistä sen 4 gb muistikortin saa 60€ ?

627.4.2007 14:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wikii:
mistä sen 4 gb muistikortin saa 60€ ?

http://www.digicomp.fi/product_info.php?...ducts_id=251155
tuola oli viikko sitte 60€ myynnis mut ei näköjään enää :|

AMD Phenom x4 9650, M3A78-T, AMD 790GX Chipset, Kingston HyperX 4x 2GB DDR2 1066MHz, Asus HD4870 512MB Dark Knight.

727.4.2007 17:46

Kyllähän sitä näköjään on muuallakin myynnissä tuohon 60e pintaan. Ei paha hinta mielestäni. Kun ajattelee parin pelin hintaa, jotka tuohon kevyesti mahtuvat. ;)

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/39367

87.5.2007 5:12

Luulisi että suositus hinta olisi paljon vähemmän ulkomailla kuin suomessa...
Kiitos linkeistä :)

97.5.2007 15:49

Tarjoustalossa psp maksoi 99€

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
3 kommenttia
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
4 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....
2 kommenttia

Uutisarkisto