AfterDawn: IT-alan uutiset

Uusia keskustelualueita avattu: HD DVD, Blu-ray ja PS3

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 17.9.2006 16:26 Kommentteja (10)

Uusia keskustelualueita avattu: HD DVD, Blu-ray ja PS3 Uusien tekniikoiden ja laitteiden vyöryessä markkinoille tänä vuonna, olemme laajentaneet keskustelualueidemme tarjontaa hieman.
Uudet keskustelualueet ovat:

HD DVD -keskustelu
Blu-ray -keskustelu
PS3 -keskustelu

Toivottavasti alueille syntyy vilkasta keskustelua, viimeistään laitteiden rantauduttua laajemmalti myös koti-Suomeen.

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

117.9.2006 16:46

Eiköhän keskustelua todellakin synny, kunhan alkaa järkeviä ja edes joten kuten harkittavan hintaisia laitteita tulla markkinoille :)

217.9.2006 16:54
Kalzu90
Inactive

Juu Mahtavaa että näillekin oma keskustelu kun ovat tällä
hetkellä kuumaa kamaa :)

317.9.2006 17:02

Playstationeille kolme eri aluetta, mutta Nintendolle ei yhtään? Eikö olisi selvempää jakaa alueet: Nintendo, Playstation 1,2,3 ja Xbox/360?

417.9.2006 17:29

Onhan tämäkin hyvä uusitus kun noikin laitteet ovat tulossa suomeen noissakin on kuitenkin kaikilla varmaan jotain kysymistä kuintenkin.

517.9.2006 18:06

good stuff, dRD.

618.9.2006 3:44

Entä Wii, joka btw tulee ennemmin suomeen kuin PS3? Tai DS lite, onhan tuolla PSP niin
miksei litekin?

Mutta juu, bluray/hddvd -keskustelut ovat varmaan ihan tarpeen. Btw, Universal Studiosin
pomo heitti bluray:n pois veneestä, ei mene hyvin Sonylla.

edit:typo

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.9.2006 @ 03:45

718.9.2006 18:18

Kaikille muille konsoleille on kyllä alue paitsi Wiille ja muille Nintendon konsoleille, miksi?
Syrjintää havaittavissa Nintendoa kohtaan.>_<

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.9.2006 @ 18:22

819.9.2006 4:09

Itse seuraan mielenkiinnolla riittääkö erillisille HD-DVD ja Blu-Ray foorumeille puhetta. Enemmän voisi irrota foorumisteista jos laittaisi nämä kilpailevat formaatit samaan keskustelualueeseen. Ehkäpä tilanne muuttuu kun kyseisille formaateille tulee kunnon polttomahdollisuudet tai käyttö muuten yleistyy.

Paikallaan olisi tosiaan myös oma Nintendo-alue, kun ottaa huomioon tulevan Wii:n ennakkohypetyksen sekä DS:n viimeaikaisen menestyksen.

919.9.2006 7:01

Tosiaan aika pirun erikoista, että Wiille tai muille nintendon koneille EI ole omaa keskustelualuetta. En ymmärrä miksi. Wiitä kuitenkin ollaan tosiaan hypeilty ihan reilusti. Jos PSP:llä on oma alue niin miksi ei myös DS:llä?

1019.9.2006 7:44

Lainaus:
Tosiaan aika pirun erikoista, että Wiille tai muille nintendon koneille EI ole omaa keskustelualuetta. En ymmärrä miksi. Wiitä kuitenkin ollaan tosiaan hypeilty ihan reilusti. Jos PSP:llä on oma alue niin miksi ei myös DS:llä?

Niinpä.Nintendon konsolit menevät kaikki tuonne "Kaikki muut pelikonsolit"-alueelle mutta Pleikkarille ja Xboxille on oma alue.
Pleikkarille jopa 3 aluetta ja boxille 2.
Ei ymmärrä.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.9.2006 @ 07:44

Asus M50VM|Centrino Core 2 Duo T8400|3gb DDR2 800mhz|nVidia Geforce Go 9600M GS 1gb|320 GB+320GB ulkonen|

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokialla on jälleen käsissään palava lautta – Uusi muistio vuoti julki Nokialla on jälleen käsissään palava lautta – Uusi muistio vuoti julki (21.2.2018 14:25)
Vuoden 2011 helmikuussa kävi hassusti, kun Nokian toimitusjohtajaksi juuri valitun Stephen Elopin laatima palava lautta -muistio vuoti julkisuuteen. Yhtiön sisäiseen viestintään tarkoitetussa ....
Tutkimus osoitti – Spotify jakaa rahaa artisteille epäreilulla tavalla Tutkimus osoitti – Spotify jakaa rahaa artisteille epäreilulla tavalla (21.2.2018 13:02)
Spotifyn liiketoimintamalli ja yhtiön maksamat korvaukset artisteille ovat olleet kuuma puheenaihe jo useita vuosia. Anssi Kela nosti asian julkisuuteen jo vuonna 2011. Yhdysvalloissa isot artistit ....
1 kommentti
Android P:n esittely pian käsillä? Koodilisäykset paljastavat uutta tietoa Android P:n esittely pian käsillä? Koodilisäykset paljastavat uutta tietoa (21.2.2018 12:18)
Google esitteli monena vuotena uuden Android version kesällä Google I/O:ssa, mutta parin viime vuoden aikana hakukonejätti on siirtynyt uuteen rytmiin, jossa se paljastaa tulevan käyttöjärjestelmän ....
Hinta kolminkertaistui lyhyessä ajassa – Apple etsii itselleen nyt kaivoskumppania Hinta kolminkertaistui lyhyessä ajassa – Apple etsii itselleen nyt kaivoskumppania (21.2.2018 10:34)
Apple on tullut tunnetuksi erityisesti siitä, että sen tavoitteena on luoda hyvin pitkälle vertikaalisesti integroituja tuotteita. Yhtiön tavoitteena on siis hallita itse mahdollisimman pitkälle ....
Ostaisitko Spotify-kuulokkeet tai -kaiuttimen? Sellaiset voivat olla tuloillaan Ostaisitko Spotify-kuulokkeet tai -kaiuttimen? Sellaiset voivat olla tuloillaan (21.2.2018 10:04)
Verkkosivusto Musicallyn havaitsemien työpaikkailmoitusten perusteella on virinnyt spekulaatioita Spotifyn salaisesta laitekehityshankkeesta. Ruotsalainen suoratoistopalvelu hakee riveihinsä ....