AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin kesäkisan voittajat valittu

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 18.8.2006 09:57 Kommentteja (21)

AfterDawnin kesäkisan voittajat valittu Kesäkilpailumme, jossa pyysimme käyttäjiämme keksimään sivustollemme uuden iskulauseen eli sloganin, päättyi heinäkuun lopulla. Patentoiduilla, tieteellisillä analysointimetodeillamme, joihin kuuluvat mm. musta magia ja käyttäjätunnusten kirjoittaminen pienille paperilapuille, valitsimme seuraavat suomalaiset käyttäjämme kesäkilpailumme voittajiksi:
  • dway - Samsung MP3-soitin, sponsorina verkosta.fi
  • eijamari - Doro Flexus Bluetooth Handsfree Headset
  • Juhha84 - Portable USB kit
  • selegorn - AfterDawn.com T-paita
  • Selmi - AfterDawn.com T-paita
  • Cobb28 - AfterDawn.com T-paita
Saimme suomenkieliseen kilpailuumme lähes 500 ehdotusta. Voittajat on arvottu 10 parhaimman ehdotuksen joukosta. Varsinaista parasta ehdotusta emme ole vielä(kään) valinneet, vaan jatkamme edelleen pohdiskelua aiheen parissa. Ilmoitamme kyllä lopullisesta valinnasta sivuston uudeksi sloganiksi.

Kiitokset kaikille kilpailuun osallistuneille!

Edellinen Seuraava  

21 kommenttia

118.8.2006 10:16

Onneksi olkoon vaan vottajille

218.8.2006 10:19

Onnea voittajille Ehkä on onnea ensi kerralla..Huokaus...

318.8.2006 10:28

onea vaan voitajille

418.8.2006 11:18

Onnea vaan voittajille :) Mutta mitkä lauseet voitti kilpilun?

518.8.2006 11:46
AfterDawn Addict

Onnea vaan. Hyvinpä Lucky luit tuon uutisen ;)

618.8.2006 11:57

onnea voittajille :) ja lucky:

Quote:
Varsinaista parasta ehdotusta emme ole vielä(kään) valinneet, vaan jatkamme edelleen pohdiskelua aiheen parissa. Ilmoitamme kyllä lopullisesta valinnasta sivuston uudeksi sloganiksi.

718.8.2006 12:30

Siis tavallaan ne arvottiin jos ne eivät ole vieläkään laittanut sitä???

818.8.2006 13:08

Kappas, mie voitin jotain. Kerrankin. :)

918.8.2006 13:34

Jaah, onnea voittajille...

1018.8.2006 15:34

Juhha84 olikin ainoa jonka noista "tunnen". Joka tapauksessa kaikille onnittelut.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.8.2006 @ 15:35

1118.8.2006 16:49

Onnea voittajille! Toivottavasti onnetar suosii ensikerralla :)

1218.8.2006 18:12

Onnea vaan munkin puolesta,mutta kuinka moni voitti sitten siinä kisassa?

1319.8.2006 5:30

onnea vaan kaikille voittajille. en ole koskaan voittanut mitään kilpailua, ja huh onneksi voittokulku ei alkanut nytkään. olisi kyllä kiva lukea kaikki voittaneet iskulauseet.

1419.8.2006 5:41

Kah onnewa voittajille! :)

1519.8.2006 6:39
AfterDawn Addict

Onneksolkoo vaa kaikil voittajil :)

1619.8.2006 7:43

Onneksi olkoon voittajille :)

1719.8.2006 20:26

Onneksi olkoon! Minulla sitten loppujen lopulta jäi tuohon osallistumatta, koska unohdin koko asian..

1820.8.2006 7:43

onnea =)

1920.8.2006 10:39

onnea voittajille =) nyt ootellaan enää sloganeita ^^

2021.8.2006 15:16

Onnea tietty kaikille voittajille. Sit vielä jos ylläpidolla on hankaluuksia valita lopullista slogania, laittakaa poll vaan sivuille ja kattotaan mitä itse käyttäjät on mieltä. Saatte jotain osviittaa siitä, mikä useimpien mielestä toimisi parhaiten...oisko hyvä idea?

2122.8.2006 10:28

dway on aika jatka voittaa kalliin puhelimen ja sanoo kappas voitin jotakin aika ihmeellistä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa (23.2.2018 15:09)
Sunnuntaina esiteltävästä Samsungin Galaxy S9:stä tiedetään jo lähes kaikki tietämisen arvoinen. Muotoilu, tekniikka ja myynnin aloituspäivä ovat olleet jo hyvän tovin tiedossa. Sen sijaan puhelimen ....
5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan 5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan (23.2.2018 14:46)
Nokia kokeili aikoinaan millaista kysyntää matkapuhelinverkkoon kytkeytyvällä kannettavalla tietokoneella on. Markkinat eivät reagoineet 3G-yhteydellä varustettuun kannettavaan erityisen hyvin, ....
SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat (23.2.2018 14:36)
Älypuhelimet ovat tiiviisti pakattuja tietokoneita, joissa uusien ominaisuuksien tai suorituskyvyn lisääminen tarkoittaa lähes aina pinta-alan tarvetta muodossa tai toisessa. Tämän takia älypuhelinvalmistajat ....
1 kommentti
WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen (22.2.2018 22:20)
WhatsApp on maailman suosituin viestisovellus, jonka käyttäjämäärissä lähelle pääsee vain toinen yli miljardin käyttäjän viestin, Facebook Messenger. Molemmat omistaa tietysti Facebook, joka ....
Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella (22.2.2018 21:15)
Applen viime vuoden iPhone-julkaisut toivat merkittäviä uudistuksia yhtiön älypuhelinlinjastoon. Monille iPhone X:n näyttö ja käyttöliittymäuudistukset olivat merkittävin uudistus vuosikausiin, ....
1 kommentti

Uutisarkisto