AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin kesäkisan voittajat valittu

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 18.8.2006 09:57 Kommentteja (21)

AfterDawnin kesäkisan voittajat valittu Kesäkilpailumme, jossa pyysimme käyttäjiämme keksimään sivustollemme uuden iskulauseen eli sloganin, päättyi heinäkuun lopulla. Patentoiduilla, tieteellisillä analysointimetodeillamme, joihin kuuluvat mm. musta magia ja käyttäjätunnusten kirjoittaminen pienille paperilapuille, valitsimme seuraavat suomalaiset käyttäjämme kesäkilpailumme voittajiksi:
  • dway - Samsung MP3-soitin, sponsorina verkosta.fi
  • eijamari - Doro Flexus Bluetooth Handsfree Headset
  • Juhha84 - Portable USB kit
  • selegorn - AfterDawn.com T-paita
  • Selmi - AfterDawn.com T-paita
  • Cobb28 - AfterDawn.com T-paita
Saimme suomenkieliseen kilpailuumme lähes 500 ehdotusta. Voittajat on arvottu 10 parhaimman ehdotuksen joukosta. Varsinaista parasta ehdotusta emme ole vielä(kään) valinneet, vaan jatkamme edelleen pohdiskelua aiheen parissa. Ilmoitamme kyllä lopullisesta valinnasta sivuston uudeksi sloganiksi.

Kiitokset kaikille kilpailuun osallistuneille!

Edellinen Seuraava  

21 kommenttia

118.8.2006 10:16

Onneksi olkoon vaan vottajille

218.8.2006 10:19

Onnea voittajille Ehkä on onnea ensi kerralla..Huokaus...

318.8.2006 10:28

onea vaan voitajille

418.8.2006 11:18

Onnea vaan voittajille :) Mutta mitkä lauseet voitti kilpilun?

518.8.2006 11:46
AfterDawn Addict

Onnea vaan. Hyvinpä Lucky luit tuon uutisen ;)

618.8.2006 11:57

onnea voittajille :) ja lucky:

Quote:
Varsinaista parasta ehdotusta emme ole vielä(kään) valinneet, vaan jatkamme edelleen pohdiskelua aiheen parissa. Ilmoitamme kyllä lopullisesta valinnasta sivuston uudeksi sloganiksi.

718.8.2006 12:30

Siis tavallaan ne arvottiin jos ne eivät ole vieläkään laittanut sitä???

818.8.2006 13:08

Kappas, mie voitin jotain. Kerrankin. :)

918.8.2006 13:34

Jaah, onnea voittajille...

1018.8.2006 15:34

Juhha84 olikin ainoa jonka noista "tunnen". Joka tapauksessa kaikille onnittelut.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.8.2006 @ 15:35

1118.8.2006 16:49

Onnea voittajille! Toivottavasti onnetar suosii ensikerralla :)

1218.8.2006 18:12

Onnea vaan munkin puolesta,mutta kuinka moni voitti sitten siinä kisassa?

1319.8.2006 5:30

onnea vaan kaikille voittajille. en ole koskaan voittanut mitään kilpailua, ja huh onneksi voittokulku ei alkanut nytkään. olisi kyllä kiva lukea kaikki voittaneet iskulauseet.

1419.8.2006 5:41

Kah onnewa voittajille! :)

1519.8.2006 6:39
AfterDawn Addict

Onneksolkoo vaa kaikil voittajil :)

1619.8.2006 7:43

Onneksi olkoon voittajille :)

1719.8.2006 20:26

Onneksi olkoon! Minulla sitten loppujen lopulta jäi tuohon osallistumatta, koska unohdin koko asian..

1820.8.2006 7:43

onnea =)

1920.8.2006 10:39

onnea voittajille =) nyt ootellaan enää sloganeita ^^

2021.8.2006 15:16

Onnea tietty kaikille voittajille. Sit vielä jos ylläpidolla on hankaluuksia valita lopullista slogania, laittakaa poll vaan sivuille ja kattotaan mitä itse käyttäjät on mieltä. Saatte jotain osviittaa siitä, mikä useimpien mielestä toimisi parhaiten...oisko hyvä idea?

2122.8.2006 10:28

dway on aika jatka voittaa kalliin puhelimen ja sanoo kappas voitin jotakin aika ihmeellistä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Netflix järkytti sijoittajia – Tilaajamäärät jäivät pahasti ennusteista Netflix järkytti sijoittajia – Tilaajamäärät jäivät pahasti ennusteista (17.7.2018 06:56)
Netflix joutui aiheuttamaan pettymyksen sijoittajille julkaisemalla kasvuluvut, jotka jäivät kuitenkin odotuksista. Osavuosituloksen julkistuksen jälkeen Netflixin kurssi putosi jälkihuutokaupassa ....
Galaxy S10 ottaa mallia iPhoneista – Sisältää myös Applen hylkäämän tekniikan Galaxy S10 ottaa mallia iPhoneista – Sisältää myös Applen hylkäämän tekniikan (17.7.2018 06:39)
Korealainen The Bell -julkaisu kertoi viime viikolla tiedoista, joiden mukaan Samsungilta olisi tulossa ensi vuonna peräti kolme Galaxy S10 -mallia. Tähän asti erilaisia kokovariaatioita on ....
Skype uudistui – Saa tuen puheluiden nauhoitukselle Skype uudistui – Saa tuen puheluiden nauhoitukselle (16.7.2018 19:42)
Aikoinaan nettivideopuheluiden ykköseksi muodostunut Skype on saamassa ominaisuuden, jota palvelun käyttäjät ovat jollain tasolla toivoneet ehkä jo 15 vuotta – nimittäin mahdollisuuden nauhoittaa puheluita. ....
Hinnat eivät ole nousussa – Galaxy Note9:n hinta jäämässä tuhannen euron tasolle Hinnat eivät ole nousussa – Galaxy Note9:n hinta jäämässä tuhannen euron tasolle (16.7.2018 06:53)
Uuden sukupolven teknologiassa ominaisuudet lisääntyvät ja tehostuvat, mutta hinta pysyy usein samalla tasolla kuin aiemminkin. Tästä näkökulmasta katsottuna ei pitäisi olla kovin suuri ihme, ....
3 kommenttia
Koneoppimisen aikakausi – Tarjoukset eivät ole enää samoja kaikille Koneoppimisen aikakausi – Tarjoukset eivät ole enää samoja kaikille (16.7.2018 06:41)
Supercellin data scientist Jarno Seppälä piti hiljattain esitelmän Games First -tapahtumassa, missä on kertoi miten peliyhtiö hyödyntää koneoppimisen mahdollisuuksien Clash Royale -pelissä. ....

Uutisarkisto