AfterDawn: IT-alan uutiset

Voita itsellesi AfterDawn T-paita

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 3.5.2006 10:52 Kommentteja (14)

Voita itsellesi AfterDawn T-paita Olemme laajentamassa download.fi -sivuston sekä AfterDawnin omien ohjelmistoalueiden tarjontaa kesän aikana ja toivommekin käyttäjiltämme apua tässä projektissa. Avaamme nyt pienimuotoisen kilpailun, jossa jaamme kerran viikossa viikon parhaan ohjelmaehdotuksen lähettäjälle AfterDawn T-paidan.
AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä, joten helpoin tapa saada käsiinsä kyseinen paita on osallistua ohjelmalisäystalkoisiimme, samalla auttaen sivustoamme kasvattamaan nyt hieman vajaa tuhat ohjelmaa käsittävää tarjontaamme.

Ehdotukset ja tarkemmat ohjeet löytyvät täältä.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

13.5.2006 11:09
Ali_Babu
Inactive

Nyt on pakko ruveta ehdottelemaan :-).

23.5.2006 11:11

Pakko saada paita ! <3

33.5.2006 12:43

Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)

43.5.2006 13:01

Quote:
Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)
Tottakai jos minulle annat sen sitten.. EDIT: ja koko oli M
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.5.2006 @ 13:03

53.5.2006 13:34

Tilasin paitoja pari viime keväänä. Ne ovat tosi isoja, joten olen käyttänyt niitä vain pyjaman korvikkeena... Ottakaa siis reippaasti pieni koko, mikäli aiotte niitä julkisesti käyttää. Ulkonäöllesisesti ihan ok, mutta aikamoisia purjeita ;)

63.5.2006 15:22

Hmm.. Pitäskait se minunkin kokeilla onneani..

73.5.2006 17:00

Kiireessä kävin kirjoittamassa oman osani, mutta päin peetä se meni. No, ensi kerralla uudestaan! :) Muille tsemppiä kisaan!

84.5.2006 7:08

Kaikille onnea kilpailuun ja onnekkain voittakoon!

96.5.2006 1:27

Saakos näitä T-paitoja vielä nykyään ihan rahallakin? aika mukava kokoelma T.paitoja on kertynyt ja kun tätäpalstaa lukee päivittäin niin yksi asuste ei pahaa tekisi...

106.5.2006 1:31

Sokeahan tässä on, selvästi sanottiin "AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä" sokeakun on saatana......

116.5.2006 16:06

Hyvä idea jakaa loput pois... Pikku apua vastaan.

127.5.2006 14:30

Hmm... Minä yritin joskus tilatakkin paitaa siinä onnistumatta. Joten ehkä tämä voisi olla toimiva tapa saada semmoinen... :D :D

137.5.2006 15:42

Koskakohan voittaja ilmoitetaan.

147.5.2006 16:21

Eiköhän se kohta ilmoiteta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
2 kommenttia
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
3 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....
2 kommenttia

Uutisarkisto