AfterDawn: IT-alan uutiset

Voita itsellesi AfterDawn T-paita

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 3.5.2006 10:52 Kommentteja (14)

Voita itsellesi AfterDawn T-paita Olemme laajentamassa download.fi -sivuston sekä AfterDawnin omien ohjelmistoalueiden tarjontaa kesän aikana ja toivommekin käyttäjiltämme apua tässä projektissa. Avaamme nyt pienimuotoisen kilpailun, jossa jaamme kerran viikossa viikon parhaan ohjelmaehdotuksen lähettäjälle AfterDawn T-paidan.
AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä, joten helpoin tapa saada käsiinsä kyseinen paita on osallistua ohjelmalisäystalkoisiimme, samalla auttaen sivustoamme kasvattamaan nyt hieman vajaa tuhat ohjelmaa käsittävää tarjontaamme.

Ehdotukset ja tarkemmat ohjeet löytyvät täältä.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

13.5.2006 11:09
Ali_Babu
Inactive

Nyt on pakko ruveta ehdottelemaan :-).

23.5.2006 11:11

Pakko saada paita ! <3

33.5.2006 12:43

Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)

43.5.2006 13:01

Quote:
Onnistuisikohan sitä voittamaan vielä toisen paidan ;)
Tottakai jos minulle annat sen sitten.. EDIT: ja koko oli M
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.5.2006 @ 13:03

53.5.2006 13:34

Tilasin paitoja pari viime keväänä. Ne ovat tosi isoja, joten olen käyttänyt niitä vain pyjaman korvikkeena... Ottakaa siis reippaasti pieni koko, mikäli aiotte niitä julkisesti käyttää. Ulkonäöllesisesti ihan ok, mutta aikamoisia purjeita ;)

63.5.2006 15:22

Hmm.. Pitäskait se minunkin kokeilla onneani..

73.5.2006 17:00

Kiireessä kävin kirjoittamassa oman osani, mutta päin peetä se meni. No, ensi kerralla uudestaan! :) Muille tsemppiä kisaan!

84.5.2006 7:08

Kaikille onnea kilpailuun ja onnekkain voittakoon!

96.5.2006 1:27

Saakos näitä T-paitoja vielä nykyään ihan rahallakin? aika mukava kokoelma T.paitoja on kertynyt ja kun tätäpalstaa lukee päivittäin niin yksi asuste ei pahaa tekisi...

106.5.2006 1:31

Sokeahan tässä on, selvästi sanottiin "AfterDawn -paitoja on enää rajoitettu määrä jäljellä, joten emme ole näillä näkymin tarjoamssa paitoja myyntiin tänä kesänä" sokeakun on saatana......

116.5.2006 16:06

Hyvä idea jakaa loput pois... Pikku apua vastaan.

127.5.2006 14:30

Hmm... Minä yritin joskus tilatakkin paitaa siinä onnistumatta. Joten ehkä tämä voisi olla toimiva tapa saada semmoinen... :D :D

137.5.2006 15:42

Koskakohan voittaja ilmoitetaan.

147.5.2006 16:21

Eiköhän se kohta ilmoiteta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa (23.2.2018 15:09)
Sunnuntaina esiteltävästä Samsungin Galaxy S9:stä tiedetään jo lähes kaikki tietämisen arvoinen. Muotoilu, tekniikka ja myynnin aloituspäivä ovat olleet jo hyvän tovin tiedossa. Sen sijaan puhelimen ....
5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan 5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan (23.2.2018 14:46)
Nokia kokeili aikoinaan millaista kysyntää matkapuhelinverkkoon kytkeytyvällä kannettavalla tietokoneella on. Markkinat eivät reagoineet 3G-yhteydellä varustettuun kannettavaan erityisen hyvin, ....
SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat (23.2.2018 14:36)
Älypuhelimet ovat tiiviisti pakattuja tietokoneita, joissa uusien ominaisuuksien tai suorituskyvyn lisääminen tarkoittaa lähes aina pinta-alan tarvetta muodossa tai toisessa. Tämän takia älypuhelinvalmistajat ....
1 kommentti
WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen (22.2.2018 22:20)
WhatsApp on maailman suosituin viestisovellus, jonka käyttäjämäärissä lähelle pääsee vain toinen yli miljardin käyttäjän viestin, Facebook Messenger. Molemmat omistaa tietysti Facebook, joka ....
Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella (22.2.2018 21:15)
Applen viime vuoden iPhone-julkaisut toivat merkittäviä uudistuksia yhtiön älypuhelinlinjastoon. Monille iPhone X:n näyttö ja käyttöliittymäuudistukset olivat merkittävin uudistus vuosikausiin, ....
1 kommentti

Uutisarkisto