Hyvää joulua!

Kirjoittaja Petteri Pyyny @ 24.12.2005 11:40 Kommentteja (15)

Hyvää joulua! On taas se aika vuodesta, jolloin on aika toivottaa käyttäjillemme oikein hyvää joulua 2005. Ylläpitomme on jo siirtynyt perheidensä pariin kinkuntuhoamisen merkeissä, joten palaamme "sorvin ääreen" taas pienen joulutauon jälkeen.
Jouluterveisin AfterDawn Oy:n puolesta,

-Petteri Pyyny

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

124.12.2005 12:33

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta koko Afterdawnin väelle!

224.12.2005 12:35

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille

324.12.2005 12:39

Hyvää joulua minunkin puolesta kaikille!!!

424.12.2005 14:18

Hyvää joulua kokoporukalle ja hyvää uuttavuotta 2006, toivottavasti valoisempana kuin tämävuosi loppuu, toivottavasti Karpela tykkää lahjastaan ja höylää sinne musaa... :-)

524.12.2005 14:20

Hyvät joulut kaikille! :)


I''m King Of The World!

624.12.2005 16:41

Joo, hyvät joulut vaan taas, vaikka olisihan tämän tuonnekkin voinut lisätä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/138676 :)


724.12.2005 17:42

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!

824.12.2005 17:55

Hyvää joulua kaikille tutuille ja tuntemattomille!

924.12.2005 18:00

Juu hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta AfrerDawnille ja täällä käyville porukoille. Kukas täällä tänään valvoo? :D

1024.12.2005 18:36

Moderaattorit, ne ei koskaan nuku :D Hyvät joulut kaikille!


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

1124.12.2005 18:40

Eivätkä juhli joulua...? onkohan afterdawnissa ollut montaa hetkeä kun yksikään mode ei ole paikalla?

1224.12.2005 18:57

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti.

1324.12.2005 19:17

Ja Hyvää Joulupäivää myös

1425.12.2005 17:18

Hyvää Joulua! Briteistä tosiaan täällähän vietetään 25. päivä!

1526.12.2005 13:56
yuni
Inactive

Hyvvee jouluu kaikille, nauttikaa kinkusta ja lohesta :)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Päivän diili: Sennheiser CX 6.00 -Bluetooth-nappikuulokkeet nyt vain 49 euroa Päivän diili: Sennheiser CX 6.00 -Bluetooth-nappikuulokkeet nyt vain 49 euroa (18.10.2019 18:02)
Sennheiser CX 6.00 -Bluetooth-nappikuulokkeet nyt vain 49 euroa, kun normaalisti näitä kuulokkeita myydään 77 eurolla. Tarjous löytyy Verkkokauppa.comilta sekä Powerilta, joiden valikoimissa ....
MSI:lta kaksi uutta sisällöntuottajille suunnattua kannettavaa tietokonetta MSI:lta kaksi uutta sisällöntuottajille suunnattua kannettavaa tietokonetta (18.10.2019 16:22)
MSI esitteli kaksi sisällöntuottajille tarkoitettua kannettavaa tietokonetta. Kannettavat ovat nimeltään Creator 15M ja Creator 17M. Molemmat kannettavat sisältävät varsin tehokkaat komponentit, ....
WhatsApp-puheluista joutuu maksamaan Libanonissa – Suomeenkin maksua kaavailtiin WhatsApp-puheluista joutuu maksamaan Libanonissa – Suomeenkin maksua kaavailtiin (18.10.2019 06:20)
Verkkoneutraliteetti on ollut Suomessakin pariin otteeseen iso puheenaihe viimeisen 10 vuoden aikana. Asia nousi esiin vuosikymmenen alussa Skype-veron muodossa, kun operaattorit esittivät halustaan ....
Outo tilanne – Google tarjoaa rajatonta ja ilmaista tallennustilaa iPhone-käyttäjille Outo tilanne – Google tarjoaa rajatonta ja ilmaista tallennustilaa iPhone-käyttäjille (18.10.2019 06:06)
Google on tarjonnut Pixel-puhelimien ostajille avokätisesti rajatonta ja ilmaista pilvitallennustilaa valokuvien ja videoiden säilömiseksi. Uusimman Pixel 4 -puhelimen kohdalla tämä tarjous ....
Vertailussa Pixel 4 vs Pixel 3: Mikä muuttui? Vertailussa Pixel 4 vs Pixel 3: Mikä muuttui? (17.10.2019 19:49)
Google esitteli tällä viikolla uudet Pixel 4 -puhelimet, jotka saapuivat odotetusti jälleen kahdessa eri kokoluokassa. Tässä jutussa vertailemme laitteista pienempiä "perusmalleja". Hakujätin ....

Uutisarkisto