AfterDawn: IT-alan uutiset

Hyvää joulua!

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 24.12.2005 11:40 Kommentteja (15)

Hyvää joulua! On taas se aika vuodesta, jolloin on aika toivottaa käyttäjillemme oikein hyvää joulua 2005. Ylläpitomme on jo siirtynyt perheidensä pariin kinkuntuhoamisen merkeissä, joten palaamme "sorvin ääreen" taas pienen joulutauon jälkeen.
Jouluterveisin AfterDawn Oy:n puolesta,

-Petteri Pyyny

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

124.12.2005 12:33

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta koko Afterdawnin väelle!

224.12.2005 12:35

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille

324.12.2005 12:39

Hyvää joulua minunkin puolesta kaikille!!!

424.12.2005 14:18

Hyvää joulua kokoporukalle ja hyvää uuttavuotta 2006, toivottavasti valoisempana kuin tämävuosi loppuu, toivottavasti Karpela tykkää lahjastaan ja höylää sinne musaa... :-)

524.12.2005 14:20

Hyvät joulut kaikille! :)


I''m King Of The World!

624.12.2005 16:41

Joo, hyvät joulut vaan taas, vaikka olisihan tämän tuonnekkin voinut lisätä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/138676 :)


724.12.2005 17:42

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!

824.12.2005 17:55

Hyvää joulua kaikille tutuille ja tuntemattomille!

924.12.2005 18:00

Juu hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta AfrerDawnille ja täällä käyville porukoille. Kukas täällä tänään valvoo? :D

1024.12.2005 18:36

Moderaattorit, ne ei koskaan nuku :D Hyvät joulut kaikille!


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

1124.12.2005 18:40

Eivätkä juhli joulua...? onkohan afterdawnissa ollut montaa hetkeä kun yksikään mode ei ole paikalla?

1224.12.2005 18:57

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti.

1324.12.2005 19:17

Ja Hyvää Joulupäivää myös

1425.12.2005 17:18

Hyvää Joulua! Briteistä tosiaan täällähän vietetään 25. päivä!

1526.12.2005 13:56
yuni
Inactive

Hyvvee jouluu kaikille, nauttikaa kinkusta ja lohesta :)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation Now muuttaa strategiaansa – Suoratoistopalvelu vaihtaa offline-tilaan PlayStation Now muuttaa strategiaansa – Suoratoistopalvelu vaihtaa offline-tilaan (21.9.2018 16:28)
Suoratoistopelaamiseen tarkoitettu PlayStation Now -palvelu muuttaa joiltain osin toimintastrategiaansa, sillä tulevaisuudessa valikoituja pelejä on mahdollista ladata omalle konsolille ja niitä ....
Amazon levittäytyy kaikkialle elämääsi – Esitteli puheohjattavan mikron Amazon levittäytyy kaikkialle elämääsi – Esitteli puheohjattavan mikron (21.9.2018 10:47)
Amazon teki eilen järjestetyssä lehdistötilaisuudessa ainakin sen selväksi, että yhtiö haluaa levittää Alexa-puheavustajan aivan kaikkialle – koteihin, autoihin, työpaikoille ja kaikkiin mahdollisiin ....
Spotify avaa ovet kaikelle musiikille – Lataa ilmaiseksi sisältöä Spotifyhin Spotify avaa ovet kaikelle musiikille – Lataa ilmaiseksi sisältöä Spotifyhin (21.9.2018 10:23)
Spotify on päättänyt avata muusikoille mahdollisuuden ladata musiikkiaan suoraan suoratoistopalveluun, minkä lisäksi koko prosessi on artiseille täysin ilmaista. Tällä hetkellä työkalu on beta-asteella ....
iPhone XS ja XS Max tulivat kauppoihin – Hinta saattaa karkottaa ostajia iPhone XS ja XS Max tulivat kauppoihin – Hinta saattaa karkottaa ostajia (21.9.2018 09:59)
Applen uudet iPhone XS- ja iPhone XS Max -älypuhelimet ovat tulleet myyntiin Suomessa. Puhelimia on saatavilla kaikkien suurimpien myyntikanavien kautta, muun muassa operaattorit, elektroniikan ....
Kiinan rikkain mies pettyi Trumpiin – Luopuu lupauksesta luoda miljoona työpaikkaa Kiinan rikkain mies pettyi Trumpiin – Luopuu lupauksesta luoda miljoona työpaikkaa (20.9.2018 16:23)
Presidenttikautensa alussa Donald Trump haali ympärilleen ystäviä ja lupasi teollisuudelle hyvää verohelpotusten muodossa, mutta viimeisen vuoden aikana hänen politiikkansa on perustunut uhittelulle. ....

Uutisarkisto