AfterDawn: IT-alan uutiset

Hyvää joulua!

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 24.12.2005 11:40 Kommentteja (15)

Hyvää joulua! On taas se aika vuodesta, jolloin on aika toivottaa käyttäjillemme oikein hyvää joulua 2005. Ylläpitomme on jo siirtynyt perheidensä pariin kinkuntuhoamisen merkeissä, joten palaamme "sorvin ääreen" taas pienen joulutauon jälkeen.
Jouluterveisin AfterDawn Oy:n puolesta,

-Petteri Pyyny

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

124.12.2005 12:33

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta koko Afterdawnin väelle!

224.12.2005 12:35

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille

324.12.2005 12:39

Hyvää joulua minunkin puolesta kaikille!!!

424.12.2005 14:18

Hyvää joulua kokoporukalle ja hyvää uuttavuotta 2006, toivottavasti valoisempana kuin tämävuosi loppuu, toivottavasti Karpela tykkää lahjastaan ja höylää sinne musaa... :-)

524.12.2005 14:20

Hyvät joulut kaikille! :)


I''m King Of The World!

624.12.2005 16:41

Joo, hyvät joulut vaan taas, vaikka olisihan tämän tuonnekkin voinut lisätä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/138676 :)


724.12.2005 17:42

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!

824.12.2005 17:55

Hyvää joulua kaikille tutuille ja tuntemattomille!

924.12.2005 18:00

Juu hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta AfrerDawnille ja täällä käyville porukoille. Kukas täällä tänään valvoo? :D

1024.12.2005 18:36

Moderaattorit, ne ei koskaan nuku :D Hyvät joulut kaikille!


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

1124.12.2005 18:40

Eivätkä juhli joulua...? onkohan afterdawnissa ollut montaa hetkeä kun yksikään mode ei ole paikalla?

1224.12.2005 18:57

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti.

1324.12.2005 19:17

Ja Hyvää Joulupäivää myös

1425.12.2005 17:18

Hyvää Joulua! Briteistä tosiaan täällähän vietetään 25. päivä!

1526.12.2005 13:56
yuni
Inactive

Hyvvee jouluu kaikille, nauttikaa kinkusta ja lohesta :)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Googlen älytakki päivittyi – Varoittaa jos unohdat puhelimesi Googlen älytakki päivittyi – Varoittaa jos unohdat puhelimesi (10.12.2018 09:50)
Googlen ja Levi'sin yhdessä kehittämä Jacquard-älytakki on saanut uusia ominaisuuksia: takki osaa varoittaa käyttäjäänsä, mikäli hän on lähtemässä esimerkiksi kahvilasta ilman rakasta puhelinta. ....
Amazon haastaa Googlen uusilla aseilla – Joukkoistaa kysymyksiin vastaamisen Amazon haastaa Googlen uusilla aseilla – Joukkoistaa kysymyksiin vastaamisen (9.12.2018 13:23)
Googlettaminen on nykyisin yleisin tapa hakea ratkaisut yleistietoa vaativiin kiistoihin ja erimielisyyksiin, mutta käynnissä olevan muutoksen takia puheavustajat voivat korvata perinteiset ....
Älä osta näitä joululahjaksi – Verkkokauppa.comin paljasti eniten huoltoa tarvitsevat esineet Älä osta näitä joululahjaksi – Verkkokauppa.comin paljasti eniten huoltoa tarvitsevat esineet (9.12.2018 12:14)
Verkkokauppa.com on jo monena vuotena julkaissut kuluvan vuoden huolletuimmat- ja palautetuimmat tuotteet. Perinne jatkuu taas tänä vuonna uudella listalla. Syy miksi Verkkokauppa.com paljastaa ....
3 kommenttia
EU suosittaa välttämään Huawein tukiasemia – Britanniassa vaihdetaan niitä jo toisiin EU suosittaa välttämään Huawein tukiasemia – Britanniassa vaihdetaan niitä jo toisiin (8.12.2018 12:49)
Marraskuun lopulla uutisoimme tiedoista, joiden mukaan Yhdysvallat suosittelee kumppanimaitaan välttämään tilaamasta 5G-mobiiliverkkojen tukiasemia Huaweilta. Pelkona on, että Kiina voisi vakoilla ....
5 kommenttia
Apple päivitti suomalaisyhtiön kehittämän unianturin Apple päivitti suomalaisyhtiön kehittämän unianturin (8.12.2018 11:57)
Apple on julkaissut uuden version suomalaisen Bedditin kehittämästä unisensorista. Beddit Sleep Monitor 3.5:n lisäksi Apple päivitti laitteen hallintaan käytettävän iOS-sovelluksen, joka on ....

Uutisarkisto