AfterDawn: IT-alan uutiset

Yli 40 miljoonaa ladattua ohjelmaa

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 5.8.2005 06:46 Kommentteja (22)

Yli 40 miljoonaa ladattua ohjelmaa Aamutuimaan huomasimme, että tiedostoalueidemme latauksien määrän laskuri oli raksahtanut jälleen yhden "merkkipaalun" yli. Eli varhain tänä aamuna palvelimiltamme oli ladattu kautta aikain yli 40 miljoonaa ohjelmaa. Edellinen uutisoitu tiedostoalueiden "merkkipaalumme" oli viime vuoden syyskuun lopulla, jolloin tiedostoja oli ladattu yli 25 miljoonaa kappaletta -- tahti on siis noussut taas reippaasti ja nykyisellään ohjelmia menee palvelimiltamme käyttäjille päin noin 1,6 miljoonaa kappaletta kuukaudessa (eli hieman vajaa 40 kappaletta joka ikinen minuutti).
Kuten aina, haluan kiittää kaikkia käyttäjiämme siitä, että olemme yhdessä onnistuneet luomaan jotain maailmanlaajuisestikin sangen suurta kotoiseen Suomeen -- yhden maailman suurimmista digitaaliseen multimediaan keskittyneistä sivuista.

-Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

22 kommenttia

15.8.2005 9:04

Tuo on jo paljon :) Itse olen ladannut n.20 eri ohjelmaa täältä...

25.8.2005 10:05
nrautava
Inactive

Mukana pysytään :)

35.8.2005 11:43

Joo onse paljon todella.

45.8.2005 15:31

On sitä kans monet ohjelmat täältä tultu ladauttua..

55.8.2005 16:04

Käsittämätön määrä ohjelmia. Onneksi olkoon. Keep on going!

65.8.2005 16:06

Jos tiedoston keskikoko on megatavu, tekee noin viisi gigatavua päivää kohden kaistamenekkiä nykyisellään. Menikö edes lähelle? :-)

75.8.2005 17:55

Lycka till Afterdawn. Long live afterdawn!

85.8.2005 19:12
Spliff^
Inactive

kyllähän niitä ladataan kun täältä ei huonoja ohjelmia juuri löydy :) ite oon parikymmentä ladannu

95.8.2005 20:17

jepjep, ainakun tarvitsisi videolle tai audiolle jotain tehdä niin afterdawniinhan sitä heti suunnataan ;)

106.8.2005 9:58

Niimpä

116.8.2005 11:19

Upea määrä! Tullut itsekin ladattua ihan kivasti ohjelmia, hyvät valikoimat kaikkea :)

126.8.2005 21:43

Onnea Afterdawn! Itse en ole täältä ladannut juuri ohjelmia, enpä ole tiennytkään että täältä sellaisia saa :D BTW...onko sivusto kaikkine osineen alkuperäinen suomalainen?

137.8.2005 18:44

onneks olkoon vaan !! vähän on tullu latailtuu :)

147.8.2005 21:04

Homma kertoo kyllä Afterdawnin suosiosta, toivottavasti kasvu jatkuu :)


159.8.2005 22:38

kyllähän tää aiva ykkösmesta on!!!

1610.8.2005 10:17

Mahtaa tuommoisen järjestelmän ylläpitoon upota jo rahaakin. Mutta kaipa sitä rahaa ainakin sieltä enkkupuolelta sitten tulee myös.

1710.8.2005 11:15
lam0r
Inactive

ihan hyvä määrä =)

1811.8.2005 8:13
yuni
Inactive

Aktiivinen sivusto, aktiiviset osallistujat! :-)

1913.8.2005 6:35

niin. molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. sivun pitäjä(t) ja varsinkin me käyttäjät

2015.8.2005 12:28

Hatunnoston arvone luku ! jatkakaa toki samaan malliin, täältä on löytyny apua moneen ongelmaan. kiitokset ylläpidolle!

2115.12.2005 6:16
Mikenderi
Inactive

tää on hyvä paikka...

2228.12.2005 6:43
raziella
Inactive

Mielellään luotetusta paikasta lataa.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Applen suoratoistopalvelu myöhästelee pahasti – Syynä yhtiön konservatiivisuus Applen suoratoistopalvelu myöhästelee pahasti – Syynä yhtiön konservatiivisuus (23.9.2018 12:19)
Apple on PR-kuvaltaan varsin liberaali yhtiö, mutta yhtiön sisäinen ohjenuora on kuitenkin melko konservatiivinen ja varovainen. Teknologiajätti esimerkiksi kieltäytyy levittämästä App Storessa ....
Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? Magic Leap -lasit saivat vakuuttavan tukijan – Luvassa hyvää äänentoistoa? (22.9.2018 15:30)
Laadukkaista audiotuotteista tunnettu Sennheiser aloittaa yhteistyön vasta ensimmäisen kaupallisen tuotteensa julkaisseen Magic Leapin kanssa. Magic Leapin tuotekehitys on painottunut laajennettua ....
Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia Piratismi ei tappanutkaan musiikkia – Kasvaa kovaa vauhtia (22.9.2018 10:29)
Yhdysvaltojen musiikkiteollisuuden etujärjestö RIAA on julkaissut tilastotietoa millaisessa jamassa ala nykyisin on. Ala on ollut suurten muutosten kourissa, mutta se on kuitenkin päässyt kiinni ....
1 kommentti
iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys iPhone XS purettiin osiin – Sisältä löytyi pieni yllätys (22.9.2018 09:09)
Uusien iPhonien tullessa markkinoille, tietyistä asioista on tullut perinteitä. Puhelimet tulevat myyntiin seuraavan viikon perjantaina, sitä ennen teknologiamediat julkaisevat laitearvostelunsa ....
Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla Keskihintainen älypuhelin hakusessa? Tällaisia ominaisuuksia saa noin 200 eurolla (22.9.2018 08:52)
Tällä viikolla Samsungilta putkahti uusi Galaxy A7 -älypuhelin, mutta keskihintaisten puhelimien anti ei jäänyt siihen. Yhtiö nimittäin paljasti uudet J-sarjan Galaxyt, jotka hintansa puolesta ....

Uutisarkisto