AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn v3.0 julkaistu myös suomeksi

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 10.6.2004 10:07 Kommentteja (23)

AfterDawn v3.0 julkaistu myös suomeksi Kuusi kuukautta englanninkielisten sivujemme ulkoasun muutoksen jälkeen olemme vihdoinkin saaneet myös suomenkieliset sivumme uuteen ulkoasuun.
Uusi sivuston rakenne on toivottavasti helppokäyttöisempi -- ja luonnollisesti paremman näköinen -- kuin aiemmin, jo vuodesta 2000 lähtien käytössä ollut, versio.

Ulkoasun lisäksi useita sivuston toiminnallisuuksia on muutettu varsin ratkaisevasti parempaan suuntaan -- sivuston hakukone on kirjoitettu kokonaan uusiksi, käyttäjät voivat nyt arvostella sivuillamme listattuja ohjelmia, jne.

Liian monta verkkosivua elämässäni avanneena olen täysin vakuuttunut siitä, että bugeja ja sekalaisia ongelmia tulee löytymään sivuilta ainakin parin viikon ajan. Toivommekin käyttäjiä lähettämään meille palautetta (esim sähköpostitse osoitteeseen support (a) afterdawn.com) sivuilta mahdollisesti löytyvistä ongelmista.

Toivomme, että viihdytte uuden ulkoasun parissa!

-Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

23 kommenttia

110.6.2004 10:10

hienoa! onnea vaan, vaikka ei esikoinen enää olekkaan!

210.6.2004 10:18

No niin, hienolta näyttää! Onhan tähän ulkoasuun tosin jo ehtinyt tottua, kun tuolla englannin puolella välillä käy :)

310.6.2004 10:27

Hienoa että odotus on ohi ;-)

410.6.2004 10:27

Omasta mielestä tämä on vaikeampi lukuinen varsinkin boardi mutta eiköhän tähän silmä totu parissa päivässä.

510.6.2004 11:43

Hienot sivut! Kiitos!

610.6.2004 12:07

Aika erikoiselta tuntuu, vaikka kyllä silti paremmalta kun edellinen versio. Toivotaan ettei enää tuu niitä kaikenlaisia ongelmia, mitä edellisen version kanssa oli.

710.6.2004 12:47
Rattus
Inactive

Hyvin suoritettua CF-koodausta! Ei lankaan pahan näköistä jälkeä!

810.6.2004 12:53

Onhan tämäkin uudistus parempaan päin vaikka on vähän erilaista katsottavaa tämä ulkoasu kun ei ole tottunut (ei ole tullut selailtua enkku puolta).

910.6.2004 13:47

Joo kyllä hetken kestää ennekuin tätä oppii lukemaan kun olin jo niin tottunut vanhaan sivustoon. Mutta selkeesti paremmaltahan tää näyttää :)

1010.6.2004 16:03

Kyllä juu vähän säikähdytti kun uudistunut sivu lämähti tajuntaan=) Totutteluun tietysti menee hetki, mutta tässä on kyllä kivat värit, ja sivusto näyttää nyt astetta ammattimaisemmalta;-) Uusi väripilkku harmaaseen arkeen!

1110.6.2004 20:33

Ei huano veto,vaikka vanhaa sivustoa on nyt jo ikävä niin ilman kehitystä roikuttaisiin vielläkin puussa ja mutusteltaisiin banaania(istun nyt sängyssä ja syön Chiquitaa!).

1210.6.2004 22:33

Paljon positiivista, pystyy käyttäjinkin poistamaan nappia painamalla ;) Joop, vielä ku käyttää oppis, enkkulaisia foriaki vältelly sen jälkee ku tää pamahti =)


1311.6.2004 11:31

Palasin piiiitkästä aikaa afterdawnin sivuille ja ensimmäinen reaktio oli, että ohhoh...jouduinko enkkupuolelle?!? Parin itkuraivarin jälkeen ruosteiset rattaani käynnistyivät ja tajusin, että sivusto on uudistettu. Onnistunut ja tarpeellinen uudistus. Tsemppiä aD:n ylläpitäjille.

1411.6.2004 11:43

Mun mielestä tämä on oikein pirtsakan näköinen. Oikein kivan näköistä...

1511.6.2004 14:14
Noxman
Inactive

Odottelinki jo että milloin tämä enkunkieliset sivut muunnetaan suomenkielisiks, vaan nyt se sitte tapahtu ja enpä voi valittaa!

1611.6.2004 14:38

Hieno homma! Totta, ulkoasuun on tullu jo totuttua suurimmaks osiks, kun on englanninkielistä osioo käyttäny. Paitsi tietenkin foorumi... Mutta eiköhän tuohon tosiaan totu suht' nopiasti. Oli se nyt ehkä vähä "kämäne" se vanha ;p ei pahalla :]

1711.6.2004 14:38

Hieno homma! Totta, ulkoasuun on tullu jo totuttua suurimmaks osiks, kun on englanninkielistä osioo käyttäny. Paitsi tietenkin foorumi... Mutta eiköhän tuohon tosiaan totu suht' nopiasti. Oli se nyt ehkä vähä "kämäne" se vanha ;p ei pahalla :]

1811.6.2004 14:53
jpekkam
Inactive

siistiä! Tosi hyvä ulkoasu ja paljon parempi... selkeä!!!

1911.6.2004 16:35

Uusi ulkoasu piristää kummasti, sekä lisää varmasti jäsenten kirjoitusinnostusta. :)

2011.6.2004 20:57

Hieno homma... sääli ettei muut "vakisaittini" käytä AD:n tapaa listata keskustelualueen uusimpia viestejä etusivulla. :/

2112.6.2004 6:53

Hyvä ahteri!

2212.6.2004 10:16

Linkit sivu ei toimi ja en löydä linkkisivua ylhäältä ollenkaan vai olenkohan mä vaan sokea? no hyvän näköinen ainakin on.

2312.6.2004 18:51

Hyvä meininki! Näyttää ainakin paremmalta ja tuntuu toimivankin hyvin.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Päivän diili: SSD-levyjä superhalvalla - 120GB 21 eurolla, 240GB 35 eurolla, 480GB, 960GB, ... Päivän diili: SSD-levyjä superhalvalla - 120GB 21 eurolla, 240GB 35 eurolla, 480GB, 960GB, ... (19.1.2019 11:50)
Vanhemmalle läppärille tai pöytäkoneelle saa kummasti lisää käyttövuosia, kun vaihtaa tietokoneen kovalevyn tilalle SSD-levyn. Jopa hitaimmatkin SSD-levyt päivittävät käytännössä kaikki kovalevyt ....
Tässä se on – Samsungin Galaxy S10 -mallisto Tässä se on – Samsungin Galaxy S10 -mallisto (19.1.2019 11:05)
Älypuhelinmerkkien yllätyksiä jo vuosia murskannut Evan Blass (@evleaks) on iskenyt jälleen julkaisemalla lehdistökuvan Samsungin Galaxy S10 -mallistosta. Kuten on jo vähän aikaa ollut puhetta, ....
3 kommenttia
Spotify julkaisee tänä vuonna oman soittimen – Yhtiön ensimmäinen laitejulkaisu Spotify julkaisee tänä vuonna oman soittimen – Yhtiön ensimmäinen laitejulkaisu (19.1.2019 10:34)
Suoratoistopalvelu Spotify on kokeilemassa mahdollisuuksiaan laitemarkkinoilla, kertoo brittiläinen talousjulkaisu Financial Times. Myöhemmin tänä vuonna ruotsalaisyhtiö aikoo nimittäin esitellä ....
Microsoft: Windows 10 Mobile on kuollut, vaihtakaa Androidiin tai iPhoneen Microsoft: Windows 10 Mobile on kuollut, vaihtakaa Androidiin tai iPhoneen (18.1.2019 21:36)
Microsoft on virallisesti kuopannut myös Windows 10 Mobile -käyttöjärjestelmän ja kehottaa käyttäjiä vaihtamaan muihin käyttöjärjestelmiin ennen tuen loppumista joulukuussa 2019.
10 kommenttia
Microsoft luovutti Cortanan kanssa? Ei kilpaile Alexaa vastaan Microsoft luovutti Cortanan kanssa? Ei kilpaile Alexaa vastaan (18.1.2019 14:29)
Kerroimme aiemmin tällä viikolla Microsoftin aikomuksesta erottaa Windows 10:n hakupalkki ja Cortana toisistaan. Ohjelmistojätti näyttää uudistavan Cortanan ympärille rakennettavaa liiketoimintastrategiaa ....

Uutisarkisto