AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin tietokantapalvelin formatoitu, iso kiitos ISP:llemme

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 22.12.2003 13:50 Kommentteja (17)

Loistavaa tilanneanalyysikykyä osoittava palveluntarjoajamme, ilman sen kummempaa tiedottamista AfterDawnin ylläpidon suuntaan, irrotti pari tuntia sitten tietokantapalvelimemme verkosta ja formatoi sen.
Tämän hienon palveluksen ansiosta kaikki keskustelualueiden viestit, uutiset, uudet käyttäjät, softapäivitykset ja muu kannassa sijaitseva tieto katosi lopullisesti. Viimeisin varmuuskopio tiedoista on kahden päivän takaa, joka on nyt asennettu toiselle palvelimelle, joten kaikki 20.12 - 22.12. välillä kirjoitetut viestit, jne ovat kadonneet bittiavaruuteen lopullisesti.

Vielä pienet aplodit hyvälle yhdysvaltalaiselle palvelukulttuurille hyvin-pian-entisen palveluntarjoajamme muodossa.

-Petteri Pyyny
http://AfterDawn.com/

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

122.12.2003 14:45

Ei muuta kuin vahingonkorvaushakemus menemään.

222.12.2003 14:55
jeppe
Inactive

huh.. ihmettelinkin kun yritin kattoa oliko kukaan vastannut kysymykseeni, mutta keskustelualueella silmikkoon iski pelkkää valkoista. Oliko tohon muka olevinaan joku syy? Mielenkiintoista olisi myös tietää, mikä on isp:n vastuu moisesta sekoilusta. Ei v###U!!!

322.12.2003 14:57

sori!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.12.2003 @ 14:59

422.12.2003 14:59

no tämähän on loistavaa, voi hitto!! Nyt tyypit, joille just on vastannu ja neuvonu eikä o ehtiny lukee vielä viestii, ni kysyy taas samat kysymykset uudelleen :(

522.12.2003 15:10

BittiTonttujen jouluyö Melody: Vilhelm Sefve Lyrics: Featuring Alfred Smedberg Soihdut sammuu, kaikki väki nukkuu, väki nukkuu. Öitten varjoon bittitouhu hukkuu, touhu hukkuu. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Tonttujoukko silloin varpahillaan, varpahillaan varovasti hiipii alta sillan, alta sillan. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Bittiruokaa tarjois kunnon väki, kunnon väki, raoistansa sen myös tonttu näki, tonttu näki. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Pöydän päälle veitikkaiset rientää, veitikkaiset formatoi koneen ja juottaa lientä, juottaa lientä. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Harmia on siinä monenlaista, monenlaista. Kuiske kuuluu: "Miltä bootti maistaa, bootti maistaa?" Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Sitten leikitellään koneen alla, koneen alla kunnes karkaa bitti taivahalla, taivahalla. Tip-top, tip-top, tipe-tipe, tip-top, tip, tip, top! Anteeksi, mutta en voinut vastustaa runosieluni sykintää... Kaikesta harmista huolimatta Hyvää joulua :)

622.12.2003 15:40

Olisi edes Suomalainen ISP niin voisin boikotoida paremmin. D;

722.12.2003 15:55

tylsistynyt kaveri voisi käydä googlen cachea kurkkaamassa ja pelastaa kaiken mitä voi, olettaen että google on indeksoinut afterdawnia viimepäivinä.

822.12.2003 16:51

Onkohan tolla formatoinilla jotain tekemistä kanssa, kuin yrittää kirjautua tänne en pysy kirjautuneena .

922.12.2003 17:52

Niinpäs tuo näyttää olevan. Tänään alkuillasta tuota ongelmaa ei ollut. Olin jo tyytyväinenkin, kun tuo kirjautumisbugi oli korjattu.

1022.12.2003 18:19

En onnistu itse tuota ongelmaa saamaan aikaiseksi. Oletteko koettaneet kirjautua ulos ja uudestaan sisään esim. englanninkielisen sivuston kautta?


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

1122.12.2003 18:46

Jos kirjaudun enkkupuolella sisään, loggaustieto EI siirry vaihdettaessa suomi-puolelle. Jos kirjaudun suomi-puolella sisaan, loggaustieto siirtyy myös enkkupuolelle. Kummassakin tapauksessa "keskustelu"-osiossa lukee "kirjaudu sisään", vaikka olisinkin sisäänloggautuneena. Tuosta on ollut juttua jo aikaisemminkin http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/36054 .

1223.12.2003 10:12

Ongelma ei varmaankaan ilmene englanninkielisissä foorumeissamme? Käsittääkseni proxy-ongelma on korjattu myös suomifoorumeissa aikaa sitten, mutten pysty tuota nyt heti varmistamaan. Enkkupuolen login ei siirry suomipuolelle, koska englanninkielinen sivusto käyttää ainoastaan uudentyyppistä käyttäjätunnistusta. Suomipuoli käyttää vielä molempia sekaisin.


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

1323.12.2003 10:45
Adder_78
Inactive

Olisko sulla pelttu palomuurissa/selaimessa keksit blokattuna?

1423.12.2003 11:11

Mikä on ISP? :O

1523.12.2003 11:18

Internet Service Provider


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

1628.12.2003 7:06

Joo. Meikäläisellä on yleensäottaen hyvin tiukka "keksipolitiikka", mutta afterdawn.com EI OLE blokattu. Mutta ei tuo ns ongelma haittaa, onhan tuota jo yli puoli vuotta siedetty.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 28.12.2003 @ 07:17

171.1.2004 10:04

no onneksi oli VARMUUSKOPIOT ainakin jotain positiivista ajattelua :)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Riittääkö jatkossa huoltajan suostumus WhatsAppin käyttöön? Riittääkö jatkossa huoltajan suostumus WhatsAppin käyttöön? (25.4.2018 15:07)
WhatsApp muutti käyttöehtojaan Euroopan Unionin tulevan tietosuoja-asetuksen mukaiseksi, mutta teki sen hieman isolla kädellä. Jatkossa WhatsAppin ikäraja on 16 vuotta. Nyt netissä onkin ....
2 kommenttia
Gmailin uudet ominaisuudet paljastettiin – Mahdollisuus lähettää tuhoutuvia sähköposteja Gmailin uudet ominaisuudet paljastettiin – Mahdollisuus lähettää tuhoutuvia sähköposteja (25.4.2018 14:43)
Google on esitellyt jättimäisen uudistuksen Gmailiin. Maailman suosituimpiin sähköpostipalveluihin kuuluvan Gmailin käyttöliittymä nykyaikaistuu ja samalla siihen tuodaan joukko uusia ominaisuuksia. ....
Amazon esitteli uuden palvelun – Tilaa tavaraa nettikaupasta auton takakonttiin Amazon esitteli uuden palvelun – Tilaa tavaraa nettikaupasta auton takakonttiin (25.4.2018 11:08)
Uutisoimme vuonna 2014 Volvon visioimasta roam delivery -kuljetusvaihtoehdosta, jossa verkkokauppaostokset voisi tilata suoraan oman auton takakonttiin. Työpäivän jälkeen ei siis tarvitsisi ....
Honor 9 Lite saapui Suomeen – Näin paljon se maksaa Honor 9 Lite saapui Suomeen – Näin paljon se maksaa (25.4.2018 10:44)
Huawei on aloittanut Honor 9 Lite -älypuhelimensa myynnin tänään Suomessa. Honor 9 Lite tulee myyntiin kolmessa eri värissä: Midnight Black, Sapphire Blue ja Glacier Grey. Puhelimen suositushinta ....
IoT-vallankumous voi alkaa Suomessa – Elisa käynnisti NB-IoT-verkon Suomessa IoT-vallankumous voi alkaa Suomessa – Elisa käynnisti NB-IoT-verkon Suomessa (25.4.2018 10:18)
Elisa kertoo tarjoavansa ensimmäisenä operaattorina valtakunnallista NB-IoT-verkkovalmiutta (Narrowband Internet of Things) omassa 4G-verkossaan. Kuten nimestä voi päätellä, on verkkoteknologia ....

Uutisarkisto