AfterDawn: IT-alan uutiset

Poika tuli!

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 2.12.2003 03:17 Kommentteja (21)

AfterDawnin ylläpito onnittelee erittäin lämpimästi Hannua (aD:n adminia 'krimua') ja Katjaa heidän toisen lapsensa johdosta!

Edellinen Seuraava  

21 kommenttia

12.12.2003 2:26

Onneksi olkoon uuden nahkavekkarin johdosta!

22.12.2003 5:28

Jee uusi käyttäja afterdawniin :)

32.12.2003 5:52

Onnea!!


--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/

42.12.2003 8:04
Adder_78
Inactive

Onneksi olkoon!

52.12.2003 9:00
reiska62
Inactive

moikka vaan.Meilläkin on pikku Jenna 4kk vanha.on rakas..ooteltiin 6pitkää vuotta..sydänkäpy on.Kyllä on mukavaa ja kivvoo.Onnea pojalle ja perheelle.Reiska :Miia ja Pikku Jenna 4kk:)

62.12.2003 10:01

Onnittelut myös täältä :D

72.12.2003 10:06

Onnea !

82.12.2003 10:24

GL vaan :)

92.12.2003 10:41
pekkama
Inactive

O N N E A

102.12.2003 10:49

Onnittelut <:o)

112.12.2003 12:07

Onnea vaan! =D

122.12.2003 14:04

Onnea vaan Hannun perheelle!

132.12.2003 14:30

Paljon ONNEA teille !!

142.12.2003 17:21

saako nimeä udella? onnea perheenlisäyksestä.

152.12.2003 17:24
Varmint
Inactive

Onneksi olkoon!

163.12.2003 9:52

Onneksi olkoon!

173.12.2003 12:31

onnea

183.12.2003 18:16
reiska62
Inactive

joo..Tyttömme on Jenna Josefiina Nykänen!Jokeltaa,,syö jo soseita kyllä olen ylpeä ja sietääkin olla..kaikkea hyvää sinne teille ja kaikille.reiska

193.12.2003 18:21
reiska62
Inactive

Koska onen tytöstämme sekaisin ja aika uusi netti juttu..siis käyttänyt vain 3-4kk tätä ..uusia asioita on paljon.Mitä tämäkin ohjelma sisältää..tyhmää kysyä mutta oletteko täällä usein ja mitä vois löytää täältä ja taitaa olla aika laaja tiedosto.

203.12.2003 19:03

Onneksi olkoon!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.12.2003 @ 19:06

213.12.2003 21:06

\o_[ONNEA]_o/

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.12.2003 @ 21:08

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen (22.2.2018 22:20)
WhatsApp on maailman suosituin viestisovellus, jonka käyttäjämäärissä lähelle pääsee vain toinen yli miljardin käyttäjän viestin, Facebook Messenger. Molemmat omistaa tietysti Facebook, joka ....
Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella (22.2.2018 21:15)
Applen viime vuoden iPhone-julkaisut toivat merkittäviä uudistuksia yhtiön älypuhelinlinjastoon. Monille iPhone X:n näyttö ja käyttöliittymäuudistukset olivat merkittävin uudistus vuosikausiin, ....
Amazon kasvattaa kassattomien Amazon Go -kauppojen määrää Amazon kasvattaa kassattomien Amazon Go -kauppojen määrää (22.2.2018 20:10)
Amazon kertoi pari vuotta sitten visiosta, jossa elintarvikekaupassa käyvän asiakkaan ei tarvitsisi jonottaa kassalla lainkaan, vaan voisi kävellä tuotteet valittuaan suoraan ovesta ulos. Amazon ....
Android Oreo -päivitykset lähtivät käyntiin Galaxy S8:lle Android Oreo -päivitykset lähtivät käyntiin Galaxy S8:lle (22.2.2018 18:56)
Samsung sai aiemmin tässä kuussa vihdoin julkaistua Android 8.0 Oreo -päivityksen viime vuoden Galaxy S -lippulaivapuhelimelleen. Galaxy S8:n omistajat joutuivat kuitenkin pian pettymään, sillä ....
uTorrentista löytyi vakava haavoittuvuus – Lataa päivitys täältä uTorrentista löytyi vakava haavoittuvuus – Lataa päivitys täältä (22.2.2018 15:38)
BitTorrentin kehittämästä suositusta uTorrent-asiakasohjelmasta on löytynyt vakavia haavoittuvuuksia. Googlella työskentelevä tietoturvatutkija Tavis Ormandy havaitsi ohjelmissa olevien ....

Uutisarkisto