AfterDawn: IT-alan uutiset

Kazaa Plus julkistettu

Kirjoittaja Jari Ketola @ 28.8.2003 20:32 Kommentteja (17)

Kazaa Plus julkistettu Avalon Online Distribution on julkistanut maksullisen Kazaa Plus -palvelun. Palvelu on kehitetty versio Kazaasta, ja itse ohjelman takana on Kazaasta tuttu Sherman Networks.
Noin 28 euron (29,95 dollarin) hintainen Kazaa Plus mahdollistaa jopa 9.000 hakutuloksen listaamisen sekä neljästäkymmenestä lähteestä imuroimisen (ilmaisversiolla maksimissaan kahdeksan lähdettä per tiedosto). Lisäksi käyttäjille tarjotaan teknistä tukea sähköpostitse.

Kazaa Plus on hankittavissa osoitteesta www.kazaaplus.com

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

129.8.2003 5:16

Ei tule toimimaan..

229.8.2003 5:29

Jep, samaa mieltä.

329.8.2003 5:37
naapuri
Inactive

Saa nähdä milloin tämä leviää "warena" ilmaisversio kazaassa... Muutenki Kazaa oli jo alusta alkaen huonosti toteutettu idea.


<-- I'm with stupid.

429.8.2003 6:05

Quote:
Muutenki Kazaa oli jo alusta alkaen huonosti toteutettu idea.
Ehkä se ei tule toimimaan, mutta kyllä Kazaalla vain riittää käyttäjiä aivan mieletön määrä. Tuon linkin mukaan Kazaa on maailman suosituin ilmaisohjelmisto. Saa nähdä miten tuon maksullisen version käy. http://www.digitoday.fi/digi98fi.nsf/pub/dd20030527120725_j_14184481

529.8.2003 6:23

heh..enpä oikein jaksa uskoo että monikaan p2p-ohjelmasta maksais!! mutta ainoastaan minun mielipidehän tämä on..

629.8.2003 6:25

juu eihä moisessa ole mitään järkeäkään. Aika ironinen asia sinäänsä.

729.8.2003 9:27
naapuri
Inactive

Quote:
Tuon linkin mukaan Kazaa on maailman suosituin ilmaisohjelmisto
Pitänee varmasti paikkansa, mutta kuinka moni käyttäjistä jakaa tavaraa on se oleellinen kysymys. "Kun ei ole pakko jakaa, niin miksi sitten antaa kallisarvoista bandwithia muille? Minähän olen tullut tänne lataamaan en antamaan. Ja ei tää nyt yhteen käyttäjään kaadu" -ajatus pyörii valitettavasti liian monen kazaan käyttäjän mielessä. Tähän kun vielä lisätään muita jotka eivät ymmärrä P2P -ohjelmien toimintaperiaatetta, ville5v käyttäjiä, feikkaajia, RIIA sekä muut yhtiöt/artistit jotka pistävät shittiä jakoon niin soppa on valmis!
<-- I'm with stupid.

829.8.2003 10:15

naapuri on oikeassa tuo kuvaus osuu juuri kazaan. Itse olen siirtynyt käyttämääm hubeja joissa on vain muutamia ihmisiä esim 3 ihmisen dc++ hubi jossa kävin muuten vaan pyörähtämässä mutta juttu alkoikin lentää ja tunnelma oli kuin oltaisiin oltu kavereita monta vuotta. tavaraa oli hubilla jaossa noin 20g mutta jos jotain tarvitsi niin kas kummaa kun se tuli jakoon aika nopeesti eli todellisuudessa hubilla oli jaossa noin 500g =) Näin homma pitäisi toimia eikä niin että ei jaeta mitään ja feikataan tai jaetaan kakkaa

929.8.2003 10:42

Jo on maailmankirjat menneet sekaisin,että oikein tarjoavat teknistä tukea kazaan käytöstä :)

1029.8.2003 13:18
Zombie_
Inactive

dc++ on ylivoimainen p2p ohjelmien johtaja.

1129.8.2003 14:19
Damm_
Inactive

Käytännössä on valitettavasti niin, että jos haluan nopeasti jotain, on KaZaA se ainoa oikea. Jos tarve ei ole kiireellinen, niin DC++ toimii. Maksullinen KaZaA: huh-huh, ompas maailma mennyt kallelleen.

1229.8.2003 15:38

onko tos mukana jotain spywarea?

1329.8.2003 15:40

jaaha, ja vielä maksaakin pitäs tuosta roskaohjelmasta, huhhuh. Mites mahtaa olla tuolla Ameriikassa, kun se RIAA haastelee porukkaa oikeuteen nimenomaan Kazaalla levitettävän tavaran takia? Jos ne nyt ostaa tuon maksullisen Kazaan, saako ne jotenki olla RIAAlta rauhassa, siis koskeeko niitä muka jotenkin eri säännöt vai mikä idea täs on?? ..en mä tässä muuten mitään järkeä nää


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

1430.8.2003 16:31
EPÄ
Inactive

Eipä taida olla toi KaZaa plus sen kummempi ku toi edellinenkään, ja tosiaan DC++ toimii paljon paremmin kuin joku kazaa/winmx/eDonkey viritelmä.... Onko tosiaan mahdollista että joku luulee että maksullisen ohjelman tekeminen auttaa jotain... alkaa jo muistuttaa jotain kauniita ja rohkeita tää "ware-alan" kehitys....

1530.8.2003 20:10

Lähinnä kai luotetaan tuossa ideassa massaan -- jos käyttäjiä on lonkalta heitettynä vaikka tuollainen 20 miljoonaa (ei toki yhtäaikaa, mutta yhteensä) ja noista vaikka vain 1% rekisteröisi, niin tekeehän se ihan kiitettävän määrän palua, varsinkin kun P2P-softissa pyörivistä mainoksista, jne ei käsittääkseni makseta juuri mitään (==vähemmän käyttäjää kohti varmaankin noin 2v aikajaksolle laskettuna) kuin mitä Sharman on laskenut että myyntituloilla tuotettaisiin käyttäjää kohti. Ja täytyy muistaa -- olen elävästi näitä keskusteluja käynyt "livenä" useita -- että Kazaata käyttää valtava 50v kotiäitien armada, miljoonia ja taas miljoonia käyttäjiä, jotka eivät osaa hyväkuin avata tietokoneensa ja kirjoittavat edelleen "yksi sormi hakee, toinen lyö"-metodilla koneella. Eivät ne mistää K++:sta tiedä tai edes välitä. Jos he maksavat nimellisen summan rahaa ja pääsevät eroon mainoksista jne, mutta saavat edelleen toimistoon humpat imuroitua ilmaiseksi, he sen tekevät.


Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

1631.8.2003 10:45

En ole ikinä perustanut tuon kazaan päälle paljoa paskaakaan. Siellä on kuitenkin virusten ja feikkitiedostojen määrä niin suuri, ettei kannata imuttaa ja odottaa varpaat ristissä, että josko se oliskin se, mitä luulet sen olevan eikä joku ihan muu. Kyllä se vaan WinMX ja Edonkey/Overnet/Emule on ne parhaat.

171.9.2003 5:12

Omasta kokemuksestani voin myös lisätä että Kazaa sucks ja virusten saanti mahdollisuus on todella suuri, DC++ on myös minun suosikki kun tarvitsen jotain, kiirehän ei tiettykään ikinä ole ;) Kazaa kävi koneellani vain lähteäkseen puolen tunnin päästä, eikä ikävä tule :D

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

OnePlus 5 ja 5T saivat uusimman Androidin esiversion OnePlus 5 ja 5T saivat uusimman Androidin esiversion (12.12.2018 17:17)
Kiinalainen älypuhelinvalmistaja OnePlus on julkaissut viime vuoden malleilleen uuden päivityksen. Beetaohjelmassa jakeluun on päässyt nyt Android 9.0 Pie -päivitys, joka tuo laitteille melkoisesti uutta. ....
Amazon aikoo tuoda kassattoman kauppansa Eurooppaan Amazon aikoo tuoda kassattoman kauppansa Eurooppaan (12.12.2018 13:40)
Amazon aikoo avata Lontooseen Amazon Go -ruokakaupan, kertoo The Telegraph. Toteutuessaan se olisi ensimmäinen Amazon Go -kauppa Yhdysvaltojen ulkopuolella. Yhdysvalloissa liikkeitä on seitsemän kappaletta. ....
Pettymys iltapäivälehdille – Amazonin verkkokauppa ei tulekaan Pohjoismaihin Pettymys iltapäivälehdille – Amazonin verkkokauppa ei tulekaan Pohjoismaihin (12.12.2018 12:49)
Amazon Web Services kertoi tänään Tukholmassa järjestetyssä lehdistötilaisuudessa pilvipalveluliiketoiminnan uuden alueen Ruotsissa. Uuden alueen myötä Amazon Web Services pystyy tarjoamaan ....
Kiinalaiset eivät ehkä olekaan piilottanut vakoilupiirejä elektroniikkaan Kiinalaiset eivät ehkä olekaan piilottanut vakoilupiirejä elektroniikkaan (12.12.2018 10:23)
Bloomberg julkaisi tänä syksynä ison paljastusuutisen, jossa uutistoimisto väitti kiinalaisten vakoilevan teknologiayrityksiä Super Micronin kehittämiin palvelinemolevyihin piilotettujen vakoilupiirien ....
Puma nostalgisoi kompuutterikengillä – Puettavaa teknologiaa kokeiltiin jo 80-luvulla Puma nostalgisoi kompuutterikengillä – Puettavaa teknologiaa kokeiltiin jo 80-luvulla (12.12.2018 09:49)
Päälle puettava teknologia on elänyt kultakautta viimeiset vuodet, mutta trendinä se ei ole mitenkään uusi. Puma yrittää tuoda vanhat hyvät ajat mieliin julkaisemalla uudelleen "maailman ensimmäiset ....

Uutisarkisto