AfterDawn: IT-alan uutiset

Nero 6:n syväluotaus - osa 1

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 11.7.2003 17:50 Kommentteja (8)

Nero 6:n syväluotaus - osa 1 AfterDawn.com on yhdessä sisarsaittimme cd-rw.org: nkanssa tehnyt syväluotauksen lähiaikoina julkaistavaan Ahead Softwaren Nero Burning ROM v6:een.
Tänään julkaistussa ensimmäisessä osassa tarkastelemme ohjelman kosmeettisia muutoksia, uutta SmartStart-käynnistyskeskusta sekä itse Burning ROM -poltto-ohjelmaa, joka on edelleen paketin ydin.

Tarkoituksenamme on siis tuoda oikeasti kattava katsaus itse tuotepakettiin, joka on muuttunut valtavasti -- ja toisaalta hyvin vähän -- versiosta 5.5. Emme tyydy vain julkaisemaan kauniita kuvia ohjelmasta, mutta pyrimme myös arvioimaan sitä, mitä "pellin alla" on muuttunut ja ovatko muutokset mielestämme oikeaan suuntaan olevia.

Mutta sen kummemmitta, arvostelun ensimmäinen osa englanniksi löytyy täältä.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

111.7.2003 19:34

Oikeasti ihmetyttää,ettei kukaan ole saanut tehtyä yhtä softaa ,millä polttaa kaikki,jos haluat laittaa vain valokuvia taustamusiikin kanssa levylle niin roxio rulettaa,mikä toimii missä ja kenen soittimessa/tietokoneessa vaan ja tulee saman tien slideshowna.Sitten pitää olla NERO että voi polttaa imageja,eikä sekään polta kaikkia,täytyy myös olla FIREBURNER millä onnistuu bin/cue filujen poltto,puhumattakaan CLONEcd:stä ja yms eri malleja...itsellä käytössä nyt 4 eri poltto softaa...mikä on syvältä

211.7.2003 19:43

nero express rulettaa

311.7.2003 20:07

jaaha, tämän näin keskiviikkona netissä jakelussa :) Koko ihmetytti hieman, ~360Mb

412.7.2003 7:42

minkä ihmeen takia toi on noin iso??

512.7.2003 8:56

Selitys isolle koolle selviää tänään ja huomenna, syväluotauksen kakkos- ja kolmososissa ;-)


Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

612.7.2003 13:35

No itselläni koneella Neron joku versio mitä en ees käytä. alcohol 120% vai 125%.ko se on imaget yms tekoon. daemon tools virtuaali asemana helkutin kätevä työkalu ja vanha kunnon fireburner... johan näillä kaiken tekee.

719.7.2003 8:08
roadster
Inactive

Miks pitää miljoonaa softaa? Alcohol 120% polttaa about kaiken ja jos ei kaikkea ni Blindwrite lisäksi..sit mä en keksi enää yleisiä muotoja mitä ei poltettaisi ;) Muuten, nero polttaa myös cue/bin -yhdistelmät.. file-->burn image --> kaikki tiedostomuodot tiedostotyyppiin ja hakee .cue -filun..kyllä palaa.

819.7.2003 8:10
roadster
Inactive

..tuo edellinen kommenttini siis versioon 5.5.10.15, uudemmista ei ole kokemusta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa Samsung nostaa Galaxy S9:n hintaa – Näin paljon se maksaa (23.2.2018 15:09)
Sunnuntaina esiteltävästä Samsungin Galaxy S9:stä tiedetään jo lähes kaikki tietämisen arvoinen. Muotoilu, tekniikka ja myynnin aloituspäivä ovat olleet jo hyvän tovin tiedossa. Sen sijaan puhelimen ....
5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan 5G-läppärit rynnivät markkinoille aiemmin kuin luulitkaan (23.2.2018 14:46)
Nokia kokeili aikoinaan millaista kysyntää matkapuhelinverkkoon kytkeytyvällä kannettavalla tietokoneella on. Markkinat eivät reagoineet 3G-yhteydellä varustettuun kannettavaan erityisen hyvin, ....
SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat SIM-kortit halutaan hävittää kokonaan – iSIMit tulevat (23.2.2018 14:36)
Älypuhelimet ovat tiiviisti pakattuja tietokoneita, joissa uusien ominaisuuksien tai suorituskyvyn lisääminen tarkoittaa lähes aina pinta-alan tarvetta muodossa tai toisessa. Tämän takia älypuhelinvalmistajat ....
1 kommentti
WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen WhatsAppin jättänyt perustaja sijoitti kymmeniä miljoonia kilpailevaan viestisovellukseen (22.2.2018 22:20)
WhatsApp on maailman suosituin viestisovellus, jonka käyttäjämäärissä lähelle pääsee vain toinen yli miljardin käyttäjän viestin, Facebook Messenger. Molemmat omistaa tietysti Facebook, joka ....
Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella Bloomberg: Apple uudistaa AirPods-kuulokkeita parilla tärkeällä ominaisuudella (22.2.2018 21:15)
Applen viime vuoden iPhone-julkaisut toivat merkittäviä uudistuksia yhtiön älypuhelinlinjastoon. Monille iPhone X:n näyttö ja käyttöliittymäuudistukset olivat merkittävin uudistus vuosikausiin, ....
1 kommentti

Uutisarkisto