AfterDawn: IT-alan uutiset

Nero 6:n syväluotaus - osa 1

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 11.7.2003 17:50 Kommentteja (8)

Nero 6:n syväluotaus - osa 1 AfterDawn.com on yhdessä sisarsaittimme cd-rw.org: nkanssa tehnyt syväluotauksen lähiaikoina julkaistavaan Ahead Softwaren Nero Burning ROM v6:een.
Tänään julkaistussa ensimmäisessä osassa tarkastelemme ohjelman kosmeettisia muutoksia, uutta SmartStart-käynnistyskeskusta sekä itse Burning ROM -poltto-ohjelmaa, joka on edelleen paketin ydin.

Tarkoituksenamme on siis tuoda oikeasti kattava katsaus itse tuotepakettiin, joka on muuttunut valtavasti -- ja toisaalta hyvin vähän -- versiosta 5.5. Emme tyydy vain julkaisemaan kauniita kuvia ohjelmasta, mutta pyrimme myös arvioimaan sitä, mitä "pellin alla" on muuttunut ja ovatko muutokset mielestämme oikeaan suuntaan olevia.

Mutta sen kummemmitta, arvostelun ensimmäinen osa englanniksi löytyy täältä.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

111.7.2003 19:34

Oikeasti ihmetyttää,ettei kukaan ole saanut tehtyä yhtä softaa ,millä polttaa kaikki,jos haluat laittaa vain valokuvia taustamusiikin kanssa levylle niin roxio rulettaa,mikä toimii missä ja kenen soittimessa/tietokoneessa vaan ja tulee saman tien slideshowna.Sitten pitää olla NERO että voi polttaa imageja,eikä sekään polta kaikkia,täytyy myös olla FIREBURNER millä onnistuu bin/cue filujen poltto,puhumattakaan CLONEcd:stä ja yms eri malleja...itsellä käytössä nyt 4 eri poltto softaa...mikä on syvältä

211.7.2003 19:43

nero express rulettaa

311.7.2003 20:07

jaaha, tämän näin keskiviikkona netissä jakelussa :) Koko ihmetytti hieman, ~360Mb

412.7.2003 7:42

minkä ihmeen takia toi on noin iso??

512.7.2003 8:56

Selitys isolle koolle selviää tänään ja huomenna, syväluotauksen kakkos- ja kolmososissa ;-)


Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

612.7.2003 13:35

No itselläni koneella Neron joku versio mitä en ees käytä. alcohol 120% vai 125%.ko se on imaget yms tekoon. daemon tools virtuaali asemana helkutin kätevä työkalu ja vanha kunnon fireburner... johan näillä kaiken tekee.

719.7.2003 8:08
roadster
Inactive

Miks pitää miljoonaa softaa? Alcohol 120% polttaa about kaiken ja jos ei kaikkea ni Blindwrite lisäksi..sit mä en keksi enää yleisiä muotoja mitä ei poltettaisi ;) Muuten, nero polttaa myös cue/bin -yhdistelmät.. file-->burn image --> kaikki tiedostomuodot tiedostotyyppiin ja hakee .cue -filun..kyllä palaa.

819.7.2003 8:10
roadster
Inactive

..tuo edellinen kommenttini siis versioon 5.5.10.15, uudemmista ei ole kokemusta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

OnePlus 5 ja 5T saivat uusimman Androidin esiversion OnePlus 5 ja 5T saivat uusimman Androidin esiversion (12.12.2018 17:17)
Kiinalainen älypuhelinvalmistaja OnePlus on julkaissut viime vuoden malleilleen uuden päivityksen. Beetaohjelmassa jakeluun on päässyt nyt Android 9.0 Pie -päivitys, joka tuo laitteille melkoisesti uutta. ....
Amazon aikoo tuoda kassattoman kauppansa Eurooppaan Amazon aikoo tuoda kassattoman kauppansa Eurooppaan (12.12.2018 13:40)
Amazon aikoo avata Lontooseen Amazon Go -ruokakaupan, kertoo The Telegraph. Toteutuessaan se olisi ensimmäinen Amazon Go -kauppa Yhdysvaltojen ulkopuolella. Yhdysvalloissa liikkeitä on seitsemän kappaletta. ....
Pettymys iltapäivälehdille – Amazonin verkkokauppa ei tulekaan Pohjoismaihin Pettymys iltapäivälehdille – Amazonin verkkokauppa ei tulekaan Pohjoismaihin (12.12.2018 12:49)
Amazon Web Services kertoi tänään Tukholmassa järjestetyssä lehdistötilaisuudessa pilvipalveluliiketoiminnan uuden alueen Ruotsissa. Uuden alueen myötä Amazon Web Services pystyy tarjoamaan ....
Kiinalaiset eivät ehkä olekaan piilottanut vakoilupiirejä elektroniikkaan Kiinalaiset eivät ehkä olekaan piilottanut vakoilupiirejä elektroniikkaan (12.12.2018 10:23)
Bloomberg julkaisi tänä syksynä ison paljastusuutisen, jossa uutistoimisto väitti kiinalaisten vakoilevan teknologiayrityksiä Super Micronin kehittämiin palvelinemolevyihin piilotettujen vakoilupiirien ....
Puma nostalgisoi kompuutterikengillä – Puettavaa teknologiaa kokeiltiin jo 80-luvulla Puma nostalgisoi kompuutterikengillä – Puettavaa teknologiaa kokeiltiin jo 80-luvulla (12.12.2018 09:49)
Päälle puettava teknologia on elänyt kultakautta viimeiset vuodet, mutta trendinä se ei ole mitenkään uusi. Puma yrittää tuoda vanhat hyvät ajat mieliin julkaisemalla uudelleen "maailman ensimmäiset ....

Uutisarkisto