AfterDawn: IT-alan uutiset

Nero 6:n syväluotaus - osa 1

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 11.7.2003 17:50 Kommentteja (8)

Nero 6:n syväluotaus - osa 1 AfterDawn.com on yhdessä sisarsaittimme cd-rw.org: nkanssa tehnyt syväluotauksen lähiaikoina julkaistavaan Ahead Softwaren Nero Burning ROM v6:een.
Tänään julkaistussa ensimmäisessä osassa tarkastelemme ohjelman kosmeettisia muutoksia, uutta SmartStart-käynnistyskeskusta sekä itse Burning ROM -poltto-ohjelmaa, joka on edelleen paketin ydin.

Tarkoituksenamme on siis tuoda oikeasti kattava katsaus itse tuotepakettiin, joka on muuttunut valtavasti -- ja toisaalta hyvin vähän -- versiosta 5.5. Emme tyydy vain julkaisemaan kauniita kuvia ohjelmasta, mutta pyrimme myös arvioimaan sitä, mitä "pellin alla" on muuttunut ja ovatko muutokset mielestämme oikeaan suuntaan olevia.

Mutta sen kummemmitta, arvostelun ensimmäinen osa englanniksi löytyy täältä.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

111.7.2003 19:34

Oikeasti ihmetyttää,ettei kukaan ole saanut tehtyä yhtä softaa ,millä polttaa kaikki,jos haluat laittaa vain valokuvia taustamusiikin kanssa levylle niin roxio rulettaa,mikä toimii missä ja kenen soittimessa/tietokoneessa vaan ja tulee saman tien slideshowna.Sitten pitää olla NERO että voi polttaa imageja,eikä sekään polta kaikkia,täytyy myös olla FIREBURNER millä onnistuu bin/cue filujen poltto,puhumattakaan CLONEcd:stä ja yms eri malleja...itsellä käytössä nyt 4 eri poltto softaa...mikä on syvältä

211.7.2003 19:43

nero express rulettaa

311.7.2003 20:07

jaaha, tämän näin keskiviikkona netissä jakelussa :) Koko ihmetytti hieman, ~360Mb

412.7.2003 7:42

minkä ihmeen takia toi on noin iso??

512.7.2003 8:56

Selitys isolle koolle selviää tänään ja huomenna, syväluotauksen kakkos- ja kolmososissa ;-)


Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

612.7.2003 13:35

No itselläni koneella Neron joku versio mitä en ees käytä. alcohol 120% vai 125%.ko se on imaget yms tekoon. daemon tools virtuaali asemana helkutin kätevä työkalu ja vanha kunnon fireburner... johan näillä kaiken tekee.

719.7.2003 8:08
roadster
Inactive

Miks pitää miljoonaa softaa? Alcohol 120% polttaa about kaiken ja jos ei kaikkea ni Blindwrite lisäksi..sit mä en keksi enää yleisiä muotoja mitä ei poltettaisi ;) Muuten, nero polttaa myös cue/bin -yhdistelmät.. file-->burn image --> kaikki tiedostomuodot tiedostotyyppiin ja hakee .cue -filun..kyllä palaa.

819.7.2003 8:10
roadster
Inactive

..tuo edellinen kommenttini siis versioon 5.5.10.15, uudemmista ei ole kokemusta.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
2 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....
2 kommenttia

Uutisarkisto