AfterDawn: IT-alan uutiset

WinAMP v3 Final julkaistu!

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 8.8.2002 13:57 Kommentteja (11)

Kauan, kauan aikaa on kulunut siitä, kun Nullsoft julkisti ensimmäisen betaversion WinAMP3:sta, mutta vihdoinkin odotus on ohi. WinAMP v3 Final on julkistettu.
Kaiken sen kuukausien säätämisen jälkeen Nullsoft on vihdoinkin päättänyt, että nyt julkistettu versio on tarpeeksi vakaa ja täydellinen, että sille voidaan lyödä "Final"-leima kylkeen. Joten, jos haluat tutkia miltä uusin ja kaunein versio Maailman Suosituimmasta MP3-Soittimesta näyttää nykyisin, voit imuroida sen tästä:

http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/musiikinsoitto_ohjelmat/winamp3.cfm

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

19.8.2002 19:50

Mielipiteeni on se, että Winamp 2.8 on edelleen parempi/käytännöllisempi. Ei niin "raskas", tuki erilaisille plugineille (esim. infrapuna kaukosäätimelle yms). Ja toiseksi: KUKA tarvitsee uutta mediaplayeria?? Leffat katsotaan kuitenkin kunnon playereilla (bdplayer, radlight etc.) ja clippeihin käy edelleen hyvin wmp.

210.8.2002 5:46
redhunt
Inactive

Ihan asiallinen mielipide mun mielestä ja ainakin mun koneessa 3 sarjan winamppi ei ole toiminut kertaakaan, jumii aina ja tekee jäynää lisäksi mielestäni edellisen version käyttöliittymä oli jotenkin selkeempi. Makuasioita nää osittain on mut en vaiha 2.8 kolmoseen..

310.8.2002 8:54

Ainakin noin pikaisesti kokeiltuna Winamp 3 näyttää edelleenkin nuo vahemmilla divx:llä tehdyt pätkät ylösalaisin, vai oliko siinä jokin härpäke joka meni ohi silmien. Tommonen kun Ashampoo Media Player+ löyty MPGEX.com:ista vaikutti aivan asialliselta vehkeeltä, soittaa kutakuinki kaikki audiot ja toistaa filmit

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.8.2002 @ 09:12

410.8.2002 9:00

Elikkä minä en ainakaan vaihda WA 2.8, tuohon 3.0. En tarvitse kaikenkarvaisia ominaisuuksia, minulla on jo kaikki video-playerit sun muut.

510.8.2002 9:43

En tiedä kertooko fakta oikeasti yhtään mitään, mutta nullsoftin servut ei ainakaan enää oo yhtään tukossa.. 56k modeemilla tulee jatkuvana n. 5kt/s.

610.8.2002 12:39

Mulla on vähän ongelmia tuon WinAMP v3:sen kanssa (ei kyllä haittaa). En ole käyttänyt koko softaa paljoakaan (siis vanhempia versioitakaan) ja nyt testasin tätä uutta. Ja kun kuuntelen alkuperäistä audio-cd:tä ja sammutan softan niin se sammuu (häviää myös prosesseista), mutta musiikki kuuluu edelleen :) Loppuu vasta kun otan levyn pois tai kirjaudun ulos koneelta..

710.8.2002 12:46

Mun winamp onnistui hävittämään kaikki asetukset playlistejä ja equalizereitä myöten.

810.8.2002 13:06

Bugeja tuntuisi vielä olevan, ja softa on myös raskaampi kuin 2.8. Itseasiassa WA3 on tahmeampi kuin MusicMatch, jota itse pääasiallisesti käytän :) (Music Libraryn takia, joka WA3:ssa toimii erittäin kankeasti ja GUI-design on perseestä)

910.8.2002 13:21

Juu, mulla on xp:ssä winamp 3:n (studio.exe) mem usage 12 000 K kun 2.8:ssa se on alle 2 000 K

1010.8.2002 13:22

Morrigu, olen täysin samaa mieltä MusicMatch:sta :) Itsekin käytän sitä..

1117.8.2002 19:23

Winamp3:nen lähti koneelta parin viikon kokeilun jälkeen. Media Library oli about ainoa asia mikä ole hyvää. Parikin asiaa jotka samantien ärsytti. Miksi ei saa tietoja biisistä tuplaklikkaamalla siinä playerissä kun biisin nimi skrollaa?? Sieltä näki aina koko polun biisille, todella mukava ja helppo käyttää... File infosta ei nähny koko polkua, eikä ikkunaa voinut kasvattaa että olisi nähnyt. Huoh. "J" näppäin 2.80 on parasta mitä winampista löytyy ja silti se on tehty niin vaikeeksi winamp3:sessa. Eikä mitään merkittäviä TOIMINTAA HELPOTTAVIA toimintoja löytynyt, muutakuin Media Library, joka ei ollut kyllä niin käytännöllinen kuin ois voinut olla. Pyh.. odottelemma päivityksiä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla Nokia X5 julki – iPhone X:stä tuttua designia pikkurahalla (19.7.2018 18:25)
HMD Global on esitellyt Kiinan markkinoille Nokia X5 -älypuhelimen, jolla pyritään vetoamaan tyylikästä ja edullista puhelinta etsivään kansanosaan. Nokai X5:n muotoilussa noudatetaan aiemmin ....
3 kommenttia
Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi Google vihjailee – Android ei välttämättä pysy ilmaisena jos EU:n tahto menee läpi (19.7.2018 18:13)
Googlen toimitusjohtaja Sundar Pichai tuntuu olevan hyvin järkyttynyt Euroopan komission eilen julkistamasta 4,3 miljardin euron sakosta. Komission mukaan Google on käyttänyt määräävää markkina-asemaa ....
3 kommenttia
Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä Älypuhelimen näyttö rikki? Uusi lasi kestää entistä kovempaakin käsittelyä (19.7.2018 18:08)
Yhdysvaltalainen lasivalmistaja Corning on ottanut uuden harppauksen älypuhelimien näyttöjen suojana käytettävissä Gorilla Glass -lasien kehityksessä. Yhtiö on esitellyt seuraajan nykyisissä ....
Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin Samsung yllättää – Taipuva puhelin tulee jo ensi vuonna myyntiin (18.7.2018 20:02)
Samsung kehittää seitsemän tuumaista mobiililaitetta, jonka voisi taittaa keskeltä pienemmäksi – samaan tapaan kuin lompakon. Suunnitelmista uutisoi Wall Street Journal. Kyseessä olisi yksi ....
5 kommenttia
Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää Honor 10:n suorituskyky ja kamera paranee – Akkukestoakin luvassa lisää (18.7.2018 17:27)
Toukokuussa Suomessa myyntiin tulleelle Honor 10 -älypuhelimelle on luvassa kaksi mainittavaa muutosta elokuun 3. päivä ilmestyvän päivityksen mukana. Honor 10:n omistajien saataville on ....