*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Suomen Netflixiin lisättiin tänään useita huippuelokuvia

Kirjoittaja Sami Koivunen (Google+) @ 27.1.2016 15:03 Kommentteja (7)

Suomen Netflixiin lisättiin tänään useita huippuelokuvia Suosittuun streaming-palveluun on tänään lisätty useita huippuelokuvia.
Netflixiin lisättiin tänään mm. Michael Curtizin Casablanca , Tim Burtonin Batman (1989), Ridley Scottin Legend (1985), Sergio Leonen Once Upon a Time in America (1984) ja Christopher Nolanin Yön ritari.

Kaikki tämän päivän elokuvalisäykset näkyvät alla.

Batman (1989)
Casablanca (1942)
Legend (1985)
Once Upon a Time in America (1984)
Pee-ween suuri seikkailu (1985)
The Dark Knight (2008)
Yli rajojen (2003)

Edellinen Seuraava  

7 kommenttia

127.1.2016 16:58

Olipa läpinäkyvä mainos. Elokuvat vanhoja ja paskoja.

227.1.2016 22:54

Lisättiin "taas" useita "huippu" elokuvia... Halvalla ostettu lisenssit niin saatiin hieman lisää täytettä.. Josko seuraavassa "huippu" nipussa olis vuorostaav elokuvia vuodelta 40-60?

Susanoo jo mainittikin niin paljonko "toimittaja" tästä 2 minuutissa tehdystä mainoksesta sai palkkiota? Oliko kertakorvaus vai meneekö saatujen tilaajien mukaan?



MB: Z87X-D3H, CPU: i5-4670K 3.4Ghz, GPU: GB 770 Oc 4Gb, Ram: 4x4Gb DDR3 1600Mhz Cl9, HD: 256Gb 840 Pro SSD | 500Gb 850 Evo SSD | WD 1TB Caviar Blue , Case: Fractal Define R4 Black

327.1.2016 23:00

Elokuvien laatu on toki makuasia, mutta IMDb-arvosanojen mukaan joukossa on muutama arvostettukin elokuva:

The Dark Knight 9,0
Casablanca 8,6
Once Upon a Time in America 8,4
Batman 7,6
Pee-ween suuri seikkailu 7,0
Legend 6,5
Yli rajojen 6,5

Se on sitten asia erikseen, mitkä noista voisi laskea huippuelokuviksi. Jos luokittelu tehtäisiin IMDb:n arvostelujen mukaan, niin itse sanoisin, että kaikki, joiden arvosana on vähintään 8,0.

428.1.2016 6:57

Makuasioista on vaikea kiistellä eli mikä on huippu ja mikä ei. Mutta otsikon sana useita on kyllä päin mäntyä. Missä on ne 10 000 muuta jotka puuttuu.

528.1.2016 10:12

Sataan kertaan näytetty, no on nuo tullut katsottuakin

628.1.2016 13:36

Lainaus:
Josko seuraavassa "huippu" nipussa olis vuorostaav elokuvia vuodelta 40-60?
Toivottavasti. Jostain syystä 2000 -> elokuvat ovat hyvin yliedustettuja näissä suoratoistopalveluissa.

las ballenas son el camino

728.1.2016 16:49

Oliko tämä tosiaan uutinen vai sarkasmia?

IMDB:stä olen sitä mieltä, että sen jälkeen kun lobbarit löysivät paikan, ei arvosanoista ole ollut enää mitään hyötyä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna (19.8.2017 17:39)
Yhdysvaltalaiset elokuvastudiot ovat aloittaneet neuvottelut suurien digitaalisten elokuvavuokraamojen kanssa uutuuselokuvien tarjolle tuonnin nopeuttamiseksi. Ajatuksena on, että elokuvia voisi ....
2 kommenttia
Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti (19.8.2017 12:15)
Tietokoneen tallennustila täynnä? Löydä oppaamme avulla mikä kovalevyltä vie eniten tilaa ja vapauta näin helposti ja ilmaiseksi lisää tilaa käyttöösi.
3 kommenttia
Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
1 kommentti
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....

Uutisarkisto