*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

100 GB ilmaista tilaa saatavilla OneDriveen

Kirjoittaja Valtteri Ahonen (Google+) @ 19.2.2015 15:24 Kommentteja (15)

100 GB ilmaista tilaa saatavilla OneDriveen Microsoft tarjoaa nyt myös Suomessa ilmaista tallennustilaa kahdeksi vuodeksi.
Microsoft on jo pitkään tarjonnut Yhdysvalloissa 100 GB ilmaista tallennustilaa OneDriveen Bing Rewardsin kautta. Kaikkien muiden kuin yhdysvaltalaisten harmiksi tarjousta on ollut hankala saada toimimaan muualta maailmasta.

Nyt yhtiö on kuitenkin päättänyt laajentaa kampanjaa ja päivitystarjous on saatavilla mistä tahansa. Käyttäjän täytyy vain seurata tätä linkkiä ja kirjautua sisään lunastaakseen ilmaisen 100 GB tallennustilan kahdeksi vuodeksi.

Varsin avokätinen määrä ilmaista tallennustilaa tulee käytettäväksi heti.

Päivitys: Microsoft on päättänyt myös helliä Office 365 -käyttäjiään: kaikki Home-, Personal-, and University-tilaajat saavat käyttöönsä rajattoman OneDrive-tallennustilan nykyisen yhden teran sijasta. Yhtiö kertoi asiasta blogissaan.

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

119.2.2015 21:53

Office 365 -käyttäjät ovat saaneet rajattoman pilven halutessaan jo ennen joulua. Allekirjoittaneella on jo sellainen. :)

219.2.2015 22:28

Itse en edes viitsi antaa palvelulle toista mahdollisuutta. Ennen käytin mutta uppi jäi välillä takkuamaan siihen 5-10kt/s, välillä ei edes sitäkään. Lopetin palvelun käytön, eikä ole kaduttanut.

320.2.2015 7:31
Eitoim1
Vahvistamaton

Ei toimi enää mulla. Toimiiko tämä vielä muilla? Linkki antaa nyt tällaisen viestin:

"Please return to your Bing Rewards dashboard here to redeem this offer. Not yet a Bing Rewards member? Sign up here. US only."

Ja sen jälkeen vielä: "Bing Rewards isnt available yet in your country or region."

420.2.2015 8:55
spam
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eitoim1:
Ei toimi enää mulla. Toimiiko tämä vielä muilla? Linkki antaa nyt tällaisen viestin:

"Please return to your Bing Rewards dashboard here to redeem this offer. Not yet a Bing Rewards member? Sign up here. US only."

Ja sen jälkeen vielä: "Bing Rewards isnt available yet in your country or region."

Välissä kysyy tunnuksia, sen jälkeen oikeuksia jollekkin sovellukselle, linkki aika epämääräisen oloinen, vähän haiskahtaa.


Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eitoim1:

Ja sen jälkeen vielä: "Bing Rewards isnt available yet in your country or region."

Tarjolla voin yhdysvalloissa (rajoituksin), ei Suomeen laajentunut.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Spaca:
Office 365 -käyttäjät ovat saaneet rajattoman pilven halutessaan jo ennen joulua. Allekirjoittaneella on jo sellainen. :)

Totta, vaikka tuosta jäi mielikuva että elisestä jutusta kyse, niin tuo kohta uutisesta pohjaa 2014 lokakuun blogikirjoitukseen.

520.2.2015 11:25

Eilen vielä toimi tänään on muutettu kerkesin ja tilaa on nyt 130Gt


Se mikä ei tapa se vahvistaa

620.2.2015 13:47

http://fi.wikipedia.org/wiki/Patriot_Act

ei mulla muuta, tuota tilamäärää tuskin kukaan oikeasti käyttää lailliseen materiaaliin.

720.2.2015 14:13
spam
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nwind:
... tuota tilamäärää tuskin kukaan oikeasti käyttää lailliseen materiaaliin.

Reilu satagigaa saa helposti täyteen laillisella matskulla.

Ei sillä etteikö sitä joku voisi käyttää laittomuuksiinkin.

820.2.2015 16:38

Kun F-Securekin meni myymään itseään jenkeille, niin en kyllä tiedä, onko enää tällaista pilvipalvelua joka ei olisi Patriot Actin alaisena. Siitä valikoimasta taas Onedrive tuntuu kaikin puolin olevan paras.

920.2.2015 19:27

Jepjep. Kun sitten 100GB kuvia ym. pilvessä ja alkaa se 2 vuotta lähentyä loppuaan ... ?!?

Itselläni on University-tunnuksetkin, mutta arvaa sitten mitäs tekee, kun on rajaton tila "täynnä" ja loppuu se käyttöoikeus ...!!??!!

Sitähän kahdessa vuodessa -puhumattakaan ikiteekkarin n vuodesta- saattaa pikkuhiljaa kerääntyä jokunen bitti sinne pilvee, jota ei ihan hetkessä imuroi takaisinpäin...

Kyllähän siis pilvessä on ihan kiva pitää vähän varmuuskopioita ja työkopioita tiedostoista joita haluaa käyttää esim. vieraallakin koneella. En oikein osaa ajatella miksi pitäisi sitä tilaa olla kovin paljoa ...


sorrii

1020.2.2015 19:54
spam
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sorrii:
Jepjep. Kun sitten 100GB kuvia ym. pilvessä ja alkaa se 2 vuotta lähentyä loppuaan ... ?!?
Tässävaiheessa on huono sano mitä kahden vuodenpäästä on, mikä on hinta jne. Mutta tuo ei sido sinua jatkamaan palvelua, oli se sitten maksullinen tai ei.

Jos menneella ennustaa tulevaa, niin hinnat ei ole nousseet.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sorrii:
jota ei ihan hetkessä imuroi takaisinpäin...
Jos ei halua jatkaa, niin deletoi sisällön. varmistaa sitä ennen että varmasti tarpeellisista on oikeasti toimivat kopiot, eihän kkukaan oleellista sisältöä yhdessä paikkaa hilloia, varsinkaan pilvessä.

1120.2.2015 20:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sorrii:
Jepjep. Kun sitten 100GB kuvia ym. pilvessä ja alkaa se 2 vuotta lähentyä loppuaan ... ?!?

Sitten käy niin että ne 100GB kuvia pysyvät edelleen siellä sinun onedrivessäsi. Et vain voi tallentaa sinne enää mitään ennen kuin poistat nuo ylimääräiset 100 gigaa tavaraa.

1220.2.2015 22:58

Onkohan ns.tarjous jo ohi? Ei onnistu lunastaminen enää. Ei edes vpn/holan kautta.

1325.2.2015 13:53

Tarjousta ei tosiaan enää saa lunastettua uutisessa olevan linkin kautta. Enemmän tilaa halajaville löytyy esim. Mega (50GB tilaa) tai Copy (15GB tilaa, max 25GB lisätilaa kutsumalla muita käyttäjiä).

Itselläni on Dropbox (n. 10GB ilmaistilaa) asennettuna Copy-kansion alle (35GB tilaa) eikä ongelmia ole esiintynyt. Yhden palvelun ollessa nurin ovat tiedostot vielä tallessa toisessa palvelussa (oman paikallisen kopion lisäksi).


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

1425.2.2015 15:22

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ketola:
Tarjousta ei tosiaan enää saa lunastettua uutisessa olevan linkin kautta.
Saa lunastettua, mutta vaatii vähän kikkailua. Ensin VPN auki jotta IP on jenkeistä. Sitten Internet Explorer auki, IE:n kieliasetuksissa kieleksi American English ja Finnish pois listalta. Selain Privacy-moodiin ettei ole turhia cookieta. Sen jälkeen tämän artikkelin linkki auki ja klik klik tulee 100GB kahdeksi vuodeksi. Hain samalla kertaan myös tuon Dropbox promon 100GB joka tosin vain vuodeksi ja nyt sanoo 230GB käytettäväksi kun 5 min sitten oli 30GB.

1525.2.2015 16:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zorzorzor:
Saa lunastettua, mutta vaatii vähän kikkailua. Ensin VPN auki jotta IP on jenkeistä. Sitten Internet Explorer auki, IE:n kieliasetuksissa kieleksi American English ja Finnish pois listalta. Selain Privacy-moodiin ettei ole turhia cookieta. Sen jälkeen tämän artikkelin linkki auki ja klik klik tulee 100GB kahdeksi vuodeksi. Hain samalla kertaan myös tuon Dropbox promon 100GB joka tosin vain vuodeksi ja nyt sanoo 230GB käytettäväksi kun 5 min sitten oli 30GB.
Okei, kiitokset vinkistä. =) Täytyykös Dropbox-promootiota varten tehdä jotain erillisiä kikkoja vai saako sen osoitteen https://preview.onedrive.com/bonus kautta?

Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Testissä Roccatin pöytätilaa säästävä mekaaninen näppäimistö Suora FX Testissä Roccatin pöytätilaa säästävä mekaaninen näppäimistö Suora FX (19.1.2017 20:08)
Edellinen Roccatilta testissä ollut pelinäppäimistö oli Ryos MK FX, joka muistutti ulkomuodoltaan lähinnä scifi-sarjojen avaruusaluksen hallintakonsolia. Suora FX tähtää toiseen ääripäähän, ....
Vuotokuva tarjoaa uuden näkymän mahdollisesta Galaxy S8:n etupaneelista Vuotokuva tarjoaa uuden näkymän mahdollisesta Galaxy S8:n etupaneelista (19.1.2017 19:07)
Galaxy S8:n vuotokuvia on levinnyt viimeisten viikkojen aikana verkossa runsaanlaisesti, mutta tässä vaiheessa yhtäkään kuvaa ei ole pidetty kovinkaan suurella varmuudella aitona laitteena – ....
Yli 100 000 kuvaa Suomen historiasta julkaistiin vapaasti käytettäväksi Yli 100 000 kuvaa Suomen historiasta julkaistiin vapaasti käytettäväksi (19.1.2017 18:36)
Museoviraston on julkaissut digitoimansa yli 100 000 kuvaa kaikkien vapaasti käytettäväksi. Kuvat on lisensoitu CC BY 4.0 -linsessillä, joten niitä voi käyttää vapaasti missä tarkoituksessa ....
Netflix kasvaa hurjaa vauhtia – 100 miljoonan tilaajan raja lähestyy Netflix kasvaa hurjaa vauhtia – 100 miljoonan tilaajan raja lähestyy (19.1.2017 15:42)
Netflixin räjähdysmäiselle kasvulle ei näytä tulevan loppua. Yhtiön suoratoistopalveluun liittyi viime vuoden lopulla yhteensä yli seitsemän miljoonaa uutta tilaajaa, joista yli viisi miljoonaa ....
Google ja murhasta tuomittu suomalainen kiistelevät hakutuloksista Google ja murhasta tuomittu suomalainen kiistelevät hakutuloksista (19.1.2017 12:51)
Google aikoo valittaa Helsingin hallinto-oikeuden päätöksestä korkeimpaan hallinto-oikeuteen jutussa, jossa hakukoneyhtiötä vaaditaan poistamaan hakutuloksista murhasta syytetyn henkilön tietoihin ....