*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Nämä elokuvat löytyvät nyt Netflixistä

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 7.2.2015 18:56 Kommentteja (11)

Nämä elokuvat löytyvät nyt Netflixistä Suoratoistopalvelu Netflixiin ilmestyy jatkuvalla syötöllä uutta katsottavaa ja samalla sieltä poistetaan sisältösopimusten raukeamisenmyötä elokuvia. Välillä on hanakala pysyä kärryillä mitä Netflixistä loppujen lopuksi oikein tällä hetkellä löytyy.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

17.2.2015 19:38

Onkos tuolla Netflixissä paljon kotimaista tavaraa?

27.2.2015 20:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zunter:
Onkos tuolla Netflixissä paljon kotimaista tavaraa?
Suomalaisia TV-sarjoja ja elokuvia on yhteensä kymmenen kappaletta eli hyvin vähän. Jos kotimaiset tuotokset kiinnostavat, niin ehkäpä Soneran tai Elisan viihdepalvelut ovat parempia vaihtoehtoja.

37.2.2015 20:31

Otin vasta uudelleen kokeiluun, kun sain ilmaisen kuukauden ja täytyy sanoa että laatu tippunut. Lähtenyt paljon hyviä sarjoja pois. :(

47.2.2015 20:37

Viaplay:llä on parempi tarjonta. Eipä enään kiinnosta Netflix.

57.2.2015 21:57

Offtopiccia ja pahasti, anteeksi jo etukäteen.

Mutta hieman alkaa ärsyttämään tuo 'iltalehti' tyyppinen otsikointi.
"Nämä..." Tiesitkö tätä..." yms.

Mielestäni uutisen otsikon tulisi kuvata lyhyesti ja selkeästi että mitä uutinen sisältää.
Ei siis mitään arvoituksia.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.2.2015 @ 21:59

67.2.2015 23:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugge:
Offtopiccia ja pahasti, anteeksi jo etukäteen.

Mutta hieman alkaa ärsyttämään tuo 'iltalehti' tyyppinen otsikointi.
"Nämä..." Tiesitkö tätä..." yms.

Mielestäni uutisen otsikon tulisi kuvata lyhyesti ja selkeästi että mitä uutinen sisältää.
Ei siis mitään arvoituksia.
The Resident.. täähän tuli..oliko neloselta jo viimee vuoden puolella..nopeeta toimintaa..wtf
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.2.2015 @ 23:56

78.2.2015 3:37

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti recoil:

The Resident.. täähän tuli..oliko neloselta jo viimee vuoden puolella..nopeeta toimintaa..wtf
Juu... Nuo tuppaa leffat tulemaan Netflixiin 1-2 vuoden viiveellä julkaisusta... valitettavasti! Ei sieltä oikein mitään uutuuksia löydä, ellei lasketa Netflixin omia sarjoja.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.2.2015 @ 03:37

88.2.2015 5:20

Mistä sen edes näkee mitä leffoja/sarjoja siellä on? Netflixin sivuilla ei ole mitään mistä voisi selata, lisäksi rekisteröityminen ei toimi ollenkaan, se vaan heittää takas etusivulle.
Miten tuo voi olla noin suosittu palvelu jos perusasiat ovat tuolla tasolla? Aivan kun ne ei haluaisi että kukaan liittyisi heidän palvelunsa käyttäjäksi.


Ja ovat ilmeisesti ottaneet SG-1n pois jostain syystä, joten eipä palvelu kyllä mua edes kiinnosta jos sarjoja otetaan pois.
Eikä tuolla ollut mitään keino jättää palautetta tai kysymystä. Ainoastaan puhelinmumero, joten todella epäilyttävää. Pysyn jatkossa kaukana tuosta.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.2.2015 @ 05:29

-Reko

98.2.2015 9:48

Lainaus:
Eikä tuolla ollut mitään keino jättää palautetta tai kysymystä.

Sen chätin kautta voi keskustella englanniksi random asiakaspalvelijan kanssa, jos haluaa jotain pikapalautetta antaa. Ja katseluhistorian kautta voi antaa jaksokohtaista palautetta (esim. jos tekstityksissä on vikaa).

108.2.2015 10:24

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RekookeR:
Mistä sen edes näkee mitä leffoja/sarjoja siellä on? Netflixin sivuilla ei ole mitään mistä voisi selata, lisäksi rekisteröityminen ei toimi ollenkaan, se vaan heittää takas etusivulle.
Miten tuo voi olla noin suosittu palvelu jos perusasiat ovat tuolla tasolla? Aivan kun ne ei haluaisi että kukaan liittyisi heidän palvelunsa käyttäjäksi.


Ja ovat ilmeisesti ottaneet SG-1n pois jostain syystä, joten eipä palvelu kyllä mua edes kiinnosta jos sarjoja otetaan pois.
Eikä tuolla ollut mitään keino jättää palautetta tai kysymystä. Ainoastaan puhelinmumero, joten todella epäilyttävää. Pysyn jatkossa kaukana tuosta.
En ole parempaa suoratoistopalvelua kuin Netflix käyttänyt. Kaikki toimii todella sulavasti itsellä. Ja olen kuitenkin käyttänyt Viaplay:ta, HBO Nordiccia, Elisa Viihdettä ja Sonera Viihdettä. Eniten Netflixissä ilostuttaa se, että toimii laitteella kuin laitteella todella hyvin. Jos jättää puhelimella jonkun leffan kesken, niin saa jatkettua suoraan samasta kohdasta tietokoneella.

118.2.2015 11:58

Lainaus:
lisäksi rekisteröityminen ei toimi ollenkaan, se vaan heittää takas etusivulle
Olisko vika sun päässä, aika moni on siihen onnistunut liittymään.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kuskiton Uber kolarissa, yhtiö jäädytti projektin Kuskiton Uber kolarissa, yhtiö jäädytti projektin (26.3.2017 18:18)
Monet teknologiavisionäärit pitävät kuskittomien tai niin kutsuttujen itseajavien autojen saapumista markkinoille täysin väistämättömänä. Erityisesti Teslan harppaukset teknologian kehittämisessä ....
Google Talk poistuu kokonaan, uudistuksia Androidin viestisovelluksiin Google Talk poistuu kokonaan, uudistuksia Androidin viestisovelluksiin (25.3.2017 18:56)
Google Talk tuli monille tunnetuksi mm. Gmailin lisäominaisuutena, josta käytettiin usein mm. nimeä Gchat. Jo yli kymmenen vuotta vanhan sovelluksen käyttäjiä on yritetty siirtää uuteen Hangouts-alustaan ....
Ensimmäinen koeajo Teslan Model 3:n julkaisuehdokkaalla Ensimmäinen koeajo Teslan Model 3:n julkaisuehdokkaalla (25.3.2017 17:17)
Teslan perustaja ja toimitusjohtaja Elon Musk on julkaissut Twitterissä videon, jossa esitellään ensimmäistä koeajoa tulevan Model 3 -mallin myöhäisellä testiversiolla, niin kutsutulla julkaisuehdokkaalla ....
Tässä ovat yli 100 uudistunutta emojia: vampyyri, parsakaali ja saunoja Tässä ovat yli 100 uudistunutta emojia: vampyyri, parsakaali ja saunoja (25.3.2017 16:56)
Unicode Consortium on julkaissut tulevat uudet ja uudistuneet emojit. Omia tunnereaktioita voi lähettää pian entistä paremmin älylaitteilla, kun uudet kuvat saapuvat Emoji 5.0 -paketissa. ....
1 kommentti
Kevään hittielokuva uhattiin vuotaa nettiin – Kiristäjälle kävi köpelösti Kevään hittielokuva uhattiin vuotaa nettiin – Kiristäjälle kävi köpelösti (24.3.2017 18:51)
Apple ei ole ainoa bitcoin-kiristyksen kohteeksi joutunut suuryritys, sillä myös 20th Century Foxilta ja Dreamworksilta on yritetty lypsää rahaa virtuaalivaluutan muodossa. Elokuvajättien ....
1 kommentti

Uutisarkisto