*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Nämä elokuvat löytyvät nyt Netflixistä

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 7.2.2015 18:56 Kommentteja (11)

Nämä elokuvat löytyvät nyt Netflixistä Suoratoistopalvelu Netflixiin ilmestyy jatkuvalla syötöllä uutta katsottavaa ja samalla sieltä poistetaan sisältösopimusten raukeamisenmyötä elokuvia. Välillä on hanakala pysyä kärryillä mitä Netflixistä loppujen lopuksi oikein tällä hetkellä löytyy.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

17.2.2015 19:38

Onkos tuolla Netflixissä paljon kotimaista tavaraa?

27.2.2015 20:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zunter:
Onkos tuolla Netflixissä paljon kotimaista tavaraa?
Suomalaisia TV-sarjoja ja elokuvia on yhteensä kymmenen kappaletta eli hyvin vähän. Jos kotimaiset tuotokset kiinnostavat, niin ehkäpä Soneran tai Elisan viihdepalvelut ovat parempia vaihtoehtoja.

37.2.2015 20:31

Otin vasta uudelleen kokeiluun, kun sain ilmaisen kuukauden ja täytyy sanoa että laatu tippunut. Lähtenyt paljon hyviä sarjoja pois. :(

47.2.2015 20:37

Viaplay:llä on parempi tarjonta. Eipä enään kiinnosta Netflix.

57.2.2015 21:57

Offtopiccia ja pahasti, anteeksi jo etukäteen.

Mutta hieman alkaa ärsyttämään tuo 'iltalehti' tyyppinen otsikointi.
"Nämä..." Tiesitkö tätä..." yms.

Mielestäni uutisen otsikon tulisi kuvata lyhyesti ja selkeästi että mitä uutinen sisältää.
Ei siis mitään arvoituksia.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.2.2015 @ 21:59

67.2.2015 23:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugge:
Offtopiccia ja pahasti, anteeksi jo etukäteen.

Mutta hieman alkaa ärsyttämään tuo 'iltalehti' tyyppinen otsikointi.
"Nämä..." Tiesitkö tätä..." yms.

Mielestäni uutisen otsikon tulisi kuvata lyhyesti ja selkeästi että mitä uutinen sisältää.
Ei siis mitään arvoituksia.
The Resident.. täähän tuli..oliko neloselta jo viimee vuoden puolella..nopeeta toimintaa..wtf
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.2.2015 @ 23:56

78.2.2015 3:37

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti recoil:

The Resident.. täähän tuli..oliko neloselta jo viimee vuoden puolella..nopeeta toimintaa..wtf
Juu... Nuo tuppaa leffat tulemaan Netflixiin 1-2 vuoden viiveellä julkaisusta... valitettavasti! Ei sieltä oikein mitään uutuuksia löydä, ellei lasketa Netflixin omia sarjoja.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.2.2015 @ 03:37

88.2.2015 5:20

Mistä sen edes näkee mitä leffoja/sarjoja siellä on? Netflixin sivuilla ei ole mitään mistä voisi selata, lisäksi rekisteröityminen ei toimi ollenkaan, se vaan heittää takas etusivulle.
Miten tuo voi olla noin suosittu palvelu jos perusasiat ovat tuolla tasolla? Aivan kun ne ei haluaisi että kukaan liittyisi heidän palvelunsa käyttäjäksi.


Ja ovat ilmeisesti ottaneet SG-1n pois jostain syystä, joten eipä palvelu kyllä mua edes kiinnosta jos sarjoja otetaan pois.
Eikä tuolla ollut mitään keino jättää palautetta tai kysymystä. Ainoastaan puhelinmumero, joten todella epäilyttävää. Pysyn jatkossa kaukana tuosta.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.2.2015 @ 05:29

-Reko

98.2.2015 9:48

Lainaus:
Eikä tuolla ollut mitään keino jättää palautetta tai kysymystä.

Sen chätin kautta voi keskustella englanniksi random asiakaspalvelijan kanssa, jos haluaa jotain pikapalautetta antaa. Ja katseluhistorian kautta voi antaa jaksokohtaista palautetta (esim. jos tekstityksissä on vikaa).

108.2.2015 10:24

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RekookeR:
Mistä sen edes näkee mitä leffoja/sarjoja siellä on? Netflixin sivuilla ei ole mitään mistä voisi selata, lisäksi rekisteröityminen ei toimi ollenkaan, se vaan heittää takas etusivulle.
Miten tuo voi olla noin suosittu palvelu jos perusasiat ovat tuolla tasolla? Aivan kun ne ei haluaisi että kukaan liittyisi heidän palvelunsa käyttäjäksi.


Ja ovat ilmeisesti ottaneet SG-1n pois jostain syystä, joten eipä palvelu kyllä mua edes kiinnosta jos sarjoja otetaan pois.
Eikä tuolla ollut mitään keino jättää palautetta tai kysymystä. Ainoastaan puhelinmumero, joten todella epäilyttävää. Pysyn jatkossa kaukana tuosta.
En ole parempaa suoratoistopalvelua kuin Netflix käyttänyt. Kaikki toimii todella sulavasti itsellä. Ja olen kuitenkin käyttänyt Viaplay:ta, HBO Nordiccia, Elisa Viihdettä ja Sonera Viihdettä. Eniten Netflixissä ilostuttaa se, että toimii laitteella kuin laitteella todella hyvin. Jos jättää puhelimella jonkun leffan kesken, niin saa jatkettua suoraan samasta kohdasta tietokoneella.

118.2.2015 11:58

Lainaus:
lisäksi rekisteröityminen ei toimi ollenkaan, se vaan heittää takas etusivulle
Olisko vika sun päässä, aika moni on siihen onnistunut liittymään.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Verkkokauppa.com avaa jättimyymälän Turun lähelle Verkkokauppa.com avaa jättimyymälän Turun lähelle (20.10.2017 17:28)
Heinä-syyskuun tuloksen julkistanut Verkkokauppa.com kertoo avaavansa Turun lähistöllä sijaitsevaan Raisioon uuden jättimyymälän, jonka tarkoituksena on palvella Varsinais-Suomen alueella asuvia. ....
Näin Netflixin kallistuminen vaikuttaa sinuun Näin Netflixin kallistuminen vaikuttaa sinuun (20.10.2017 14:48)
Netflix on lähettänyt suomalaisille asiakkaille sähköpostia, jossa tiedotetaan suoratoistopalvelun tulevasta hintakorotuksesta. AfterDawn uutisoi Netflixin kuukausimaksun nousemisesta kaksi viikkoa sitten. ....
1 kommentti
Applen toimitusjohtaja ampuu huhut alas – Mac minillä on vielä tulevaisuutta Applen toimitusjohtaja ampuu huhut alas – Mac minillä on vielä tulevaisuutta (20.10.2017 13:10)
Kuluvalla viikolla tuli kuluneeksi kolme vuotta siitä kun Apple on viimeksi päivittänyt pienikokoisen Mac mini -tietokoneen. Päivitysten puuttumisen takia Applen on kuviteltu jo lopettaneen ....
Lukkomarkkinat murroksessa – Maineikas Assa Abloy osti älykotiosaamista Lukkomarkkinat murroksessa – Maineikas Assa Abloy osti älykotiosaamista (20.10.2017 11:24)
IoT ei ole selvästikään jäämässä pelkäksi markkinatrendiksi, vaan se näyttäisi ainakin joillakin aloilla olevan kasvua kiihdyttävä voima. Näin näyttäisi käyvän ainakin lukkomarkkinoilla, sillä ....
Android-sovellusten uusi aikakausi alkaa – Google esittelee Instant Appseja Android-sovellusten uusi aikakausi alkaa – Google esittelee Instant Appseja (20.10.2017 10:39)
Ajatus suoratoistettavista sovelluksista kuulostaa äärimmäisen houkuttelevalta: ohjelmia voisi käyttää lennossa kuin ne olisi asennettu omaan puhelimeen, mutta kuitenkin ilman tarvetta käydä ....
1 kommentti

Uutisarkisto