*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Nämä elokuvat löytyvät nyt Netflixistä

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 7.2.2015 18:56 Kommentteja (11)

Nämä elokuvat löytyvät nyt Netflixistä Suoratoistopalvelu Netflixiin ilmestyy jatkuvalla syötöllä uutta katsottavaa ja samalla sieltä poistetaan sisältösopimusten raukeamisenmyötä elokuvia. Välillä on hanakala pysyä kärryillä mitä Netflixistä loppujen lopuksi oikein tällä hetkellä löytyy.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

17.2.2015 19:38

Onkos tuolla Netflixissä paljon kotimaista tavaraa?

27.2.2015 20:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zunter:
Onkos tuolla Netflixissä paljon kotimaista tavaraa?
Suomalaisia TV-sarjoja ja elokuvia on yhteensä kymmenen kappaletta eli hyvin vähän. Jos kotimaiset tuotokset kiinnostavat, niin ehkäpä Soneran tai Elisan viihdepalvelut ovat parempia vaihtoehtoja.

37.2.2015 20:31

Otin vasta uudelleen kokeiluun, kun sain ilmaisen kuukauden ja täytyy sanoa että laatu tippunut. Lähtenyt paljon hyviä sarjoja pois. :(

47.2.2015 20:37

Viaplay:llä on parempi tarjonta. Eipä enään kiinnosta Netflix.

57.2.2015 21:57

Offtopiccia ja pahasti, anteeksi jo etukäteen.

Mutta hieman alkaa ärsyttämään tuo 'iltalehti' tyyppinen otsikointi.
"Nämä..." Tiesitkö tätä..." yms.

Mielestäni uutisen otsikon tulisi kuvata lyhyesti ja selkeästi että mitä uutinen sisältää.
Ei siis mitään arvoituksia.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.2.2015 @ 21:59

67.2.2015 23:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugge:
Offtopiccia ja pahasti, anteeksi jo etukäteen.

Mutta hieman alkaa ärsyttämään tuo 'iltalehti' tyyppinen otsikointi.
"Nämä..." Tiesitkö tätä..." yms.

Mielestäni uutisen otsikon tulisi kuvata lyhyesti ja selkeästi että mitä uutinen sisältää.
Ei siis mitään arvoituksia.
The Resident.. täähän tuli..oliko neloselta jo viimee vuoden puolella..nopeeta toimintaa..wtf
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.2.2015 @ 23:56

78.2.2015 3:37

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti recoil:

The Resident.. täähän tuli..oliko neloselta jo viimee vuoden puolella..nopeeta toimintaa..wtf
Juu... Nuo tuppaa leffat tulemaan Netflixiin 1-2 vuoden viiveellä julkaisusta... valitettavasti! Ei sieltä oikein mitään uutuuksia löydä, ellei lasketa Netflixin omia sarjoja.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.2.2015 @ 03:37

88.2.2015 5:20

Mistä sen edes näkee mitä leffoja/sarjoja siellä on? Netflixin sivuilla ei ole mitään mistä voisi selata, lisäksi rekisteröityminen ei toimi ollenkaan, se vaan heittää takas etusivulle.
Miten tuo voi olla noin suosittu palvelu jos perusasiat ovat tuolla tasolla? Aivan kun ne ei haluaisi että kukaan liittyisi heidän palvelunsa käyttäjäksi.


Ja ovat ilmeisesti ottaneet SG-1n pois jostain syystä, joten eipä palvelu kyllä mua edes kiinnosta jos sarjoja otetaan pois.
Eikä tuolla ollut mitään keino jättää palautetta tai kysymystä. Ainoastaan puhelinmumero, joten todella epäilyttävää. Pysyn jatkossa kaukana tuosta.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.2.2015 @ 05:29

-Reko

98.2.2015 9:48

Lainaus:
Eikä tuolla ollut mitään keino jättää palautetta tai kysymystä.

Sen chätin kautta voi keskustella englanniksi random asiakaspalvelijan kanssa, jos haluaa jotain pikapalautetta antaa. Ja katseluhistorian kautta voi antaa jaksokohtaista palautetta (esim. jos tekstityksissä on vikaa).

108.2.2015 10:24

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RekookeR:
Mistä sen edes näkee mitä leffoja/sarjoja siellä on? Netflixin sivuilla ei ole mitään mistä voisi selata, lisäksi rekisteröityminen ei toimi ollenkaan, se vaan heittää takas etusivulle.
Miten tuo voi olla noin suosittu palvelu jos perusasiat ovat tuolla tasolla? Aivan kun ne ei haluaisi että kukaan liittyisi heidän palvelunsa käyttäjäksi.


Ja ovat ilmeisesti ottaneet SG-1n pois jostain syystä, joten eipä palvelu kyllä mua edes kiinnosta jos sarjoja otetaan pois.
Eikä tuolla ollut mitään keino jättää palautetta tai kysymystä. Ainoastaan puhelinmumero, joten todella epäilyttävää. Pysyn jatkossa kaukana tuosta.
En ole parempaa suoratoistopalvelua kuin Netflix käyttänyt. Kaikki toimii todella sulavasti itsellä. Ja olen kuitenkin käyttänyt Viaplay:ta, HBO Nordiccia, Elisa Viihdettä ja Sonera Viihdettä. Eniten Netflixissä ilostuttaa se, että toimii laitteella kuin laitteella todella hyvin. Jos jättää puhelimella jonkun leffan kesken, niin saa jatkettua suoraan samasta kohdasta tietokoneella.

118.2.2015 11:58

Lainaus:
lisäksi rekisteröityminen ei toimi ollenkaan, se vaan heittää takas etusivulle
Olisko vika sun päässä, aika moni on siihen onnistunut liittymään.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
4 kommenttia

Uutisarkisto