*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

MTV:n urheilukanavat katseltavissa ilmaiseksi sunnuntaihin asti DNA:lla

Kirjoittaja Sami Koivunen (Google+) @ 21.8.2014 17:14 Kommentteja (12)

MTV:n urheilukanavat katseltavissa ilmaiseksi sunnuntaihin asti DNA:lla DNA Welho on tänään avannut MTV Total -maksu-tv-paketin MTV-alkuiset kanavat vapaaseen katseluun. Kanavia voi katsella ilmaiseksi viikonlopun ajan.
MTV Total tarjoaa vapaakatseluaikana mm. jääkiekon Champions Hockey Leaguen suomalaisjoukkueiden avauspelejä, Belgian Span Formula 1 -osakilpailun ja Englannin Valioliigaa. Lisäksi tarjolla on elokuvia, lastenohjelmia, dokumentteja ja tosi-tv:tä.

Tarjous koskee ainoastaan DNA Welhon asiakkaita. DNA Welho MatkaTV -tilaajat voivat myös katsella tarjouksen maksukanavia ilmaiseksi esimerkiksi kännykällä, Chromecastilla tai tabletilla. Kanavat näkyvät sekä antenni- että kaapeliverkossa maksutta ja salaamattomina.

MTV Total -vapaakatselupakettiin kuuluu yhdeksän kanavaa:

MTV Fakta
MTV Juniori
MTV Leffa
MTV Max
MTV Max HD
MTV Sport 1
MTV Sport 1 HD
MTV Sport 2
MTV Sport 2 HD

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

121.8.2014 17:21

heippa

221.8.2014 23:11

Surkeita kanavia.


Asus Z87 - Expert | i7 4770K (Cooler Master Seidon 120M Vesijäähy) | Sapphire R9 290X | Kingston HyperX 8GB 2400 MHz | Kingston 240GB SSD | Corsair RM850 850W 80 GOLD | Cooler Master HAF X Kotelo | PC MASTER RACE!!

322.8.2014 0:23
Hepsankukkuuu
Vahvistamaton

Eikä edes näy :/

422.8.2014 10:22
Tesomalta
Vahvistamaton

Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa

522.8.2014 10:25

Oulussa DNA:n kaapeliverkossa näkyy mainiosti, ilman minkäänlaista korttia.

622.8.2014 10:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
tee uudestaan kanava haku ja niin että salatut tulee näkyviin.

722.8.2014 13:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
Koska kyse on DNA Welhon kampanjasta, ei DNA puhelinpuolen kampanjasta

822.8.2014 15:18

Lähinnä tuota CHL:ää voi katsoa, vaikka kyseinen Liiga onkin suunniteltu miten sattuu.

922.8.2014 16:17

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tikte76:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
tee uudestaan kanava haku ja niin että salatut tulee näkyviin.
juu siis Dna welhon tv maksukanavat on auki ja näkyy dna matkatv sovelluksella myös. 4,95/kk maksaa katsominen mutta sillä ei näy maksukanavat salattuna ja nyt ne on auki kaikille.

1022.8.2014 18:08

Ennenkuin joku tänne tulee valittamaan iltalehtien kommenttipalstojen tyyliin (en usko kuitenkaan että tulee)
niin dna matkaTV ei ole ilmainen näinä päivinä vaan maksullinen kanavapaketti on ilmainen.

1122.8.2014 19:06

oikein.

1223.8.2014 17:22
gaijin72
Vahvistamaton

kanavat testiin kiitos

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Apple tutkii teknologiaa itsestään ajavaan autoon – Tekoäly tunnistaa jalankulkijan Apple tutkii teknologiaa itsestään ajavaan autoon – Tekoäly tunnistaa jalankulkijan (23.11.2017 18:49)
Applen tiedetään kehittävän jonkinlaista itsestään ajaviin autoihin soveltuvaa tuotetta tai teknologia-alustaa, mutta yhtiön strategiasta ei ole sen parempaa käsitystä. Uusi tieteellinen julkaisu ....
Galaxy S9 esitellään yllättävän pian – Ensi esiintyminen tammikuussa Galaxy S9 esitellään yllättävän pian – Ensi esiintyminen tammikuussa (23.11.2017 11:38)
VentureBeatille kirjoittavan Evan Blassin (@evleaks) mukaan Samsung aikoisi esitellä ensi vuoden lippulaivapuhelimiaan jo reilun kuukauden kuluttua. Blassin mukaan Samsung aikoisi paljastaa ....
Google lisäsi käyttöjärjestelmäänsä tuen Applen ohjelmointikielelle Google lisäsi käyttöjärjestelmäänsä tuen Applen ohjelmointikielelle (22.11.2017 19:57)
Google on päättänyt sisällyttää kehitteillä olevaan Fuschia OS -käyttöjärjestelmään tuen Swift-ohjelmointikielelle. Apple avasi Swiftin koodin vuonna 2015, minkä jälkeen kuka tahansa on voinut ....
Lähes ikuisuusprojekti – Apple kehitti kaiutinta viisi vuotta Lähes ikuisuusprojekti – Apple kehitti kaiutinta viisi vuotta (22.11.2017 14:22)
WWDC:ssä esitellyn HomePod-kaiuttimen tarina ei ole alkanut kovin ruusuisesti, sillä Apple joutui viivästyttämään sen markkinoille tuloa tämän vuoden lopulta ensi vuoden alkuun. Bloomberg tietää ....
Messenger päivittyy – Valokuvat näkyvät entistä terävämpinä Messenger päivittyy – Valokuvat näkyvät entistä terävämpinä (22.11.2017 13:52)
Facebook Messengerin kautta lähetetyistä valokuvista on tulossa aiempaa selkeämpiä, sillä pikaviestipalvelu on ilmoittanut nostaneensa kuvien maksimiresoluution nykyisestä 2K-tasosta kaksinkertaiseksi. ....

Uutisarkisto