*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

MTV:n urheilukanavat katseltavissa ilmaiseksi sunnuntaihin asti DNA:lla

Kirjoittaja Sami Koivunen (Google+) @ 21.8.2014 17:14 Kommentteja (12)

MTV:n urheilukanavat katseltavissa ilmaiseksi sunnuntaihin asti DNA:lla DNA Welho on tänään avannut MTV Total -maksu-tv-paketin MTV-alkuiset kanavat vapaaseen katseluun. Kanavia voi katsella ilmaiseksi viikonlopun ajan.
MTV Total tarjoaa vapaakatseluaikana mm. jääkiekon Champions Hockey Leaguen suomalaisjoukkueiden avauspelejä, Belgian Span Formula 1 -osakilpailun ja Englannin Valioliigaa. Lisäksi tarjolla on elokuvia, lastenohjelmia, dokumentteja ja tosi-tv:tä.

Tarjous koskee ainoastaan DNA Welhon asiakkaita. DNA Welho MatkaTV -tilaajat voivat myös katsella tarjouksen maksukanavia ilmaiseksi esimerkiksi kännykällä, Chromecastilla tai tabletilla. Kanavat näkyvät sekä antenni- että kaapeliverkossa maksutta ja salaamattomina.

MTV Total -vapaakatselupakettiin kuuluu yhdeksän kanavaa:

MTV Fakta
MTV Juniori
MTV Leffa
MTV Max
MTV Max HD
MTV Sport 1
MTV Sport 1 HD
MTV Sport 2
MTV Sport 2 HD

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

121.8.2014 17:21

heippa

221.8.2014 23:11

Surkeita kanavia.


Asus Z87 - Expert | i7 4770K (Cooler Master Seidon 120M Vesijäähy) | Sapphire R9 290X | Kingston HyperX 8GB 2400 MHz | Kingston 240GB SSD | Corsair RM850 850W 80 GOLD | Cooler Master HAF X Kotelo | PC MASTER RACE!!

322.8.2014 0:23
Hepsankukkuuu
Vahvistamaton

Eikä edes näy :/

422.8.2014 10:22
Tesomalta
Vahvistamaton

Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa

522.8.2014 10:25

Oulussa DNA:n kaapeliverkossa näkyy mainiosti, ilman minkäänlaista korttia.

622.8.2014 10:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
tee uudestaan kanava haku ja niin että salatut tulee näkyviin.

722.8.2014 13:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
Koska kyse on DNA Welhon kampanjasta, ei DNA puhelinpuolen kampanjasta

822.8.2014 15:18

Lähinnä tuota CHL:ää voi katsoa, vaikka kyseinen Liiga onkin suunniteltu miten sattuu.

922.8.2014 16:17

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tikte76:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tesomalta:
Hei ! Ei meillä vaan maksukanavat näy ilmatteeksi ! Ollaan dna asiakkaita , tosin kännykkä liittymissä vaan !
Mikä on syy ettei meillä näy ?
T: Pertsa
tee uudestaan kanava haku ja niin että salatut tulee näkyviin.
juu siis Dna welhon tv maksukanavat on auki ja näkyy dna matkatv sovelluksella myös. 4,95/kk maksaa katsominen mutta sillä ei näy maksukanavat salattuna ja nyt ne on auki kaikille.

1022.8.2014 18:08

Ennenkuin joku tänne tulee valittamaan iltalehtien kommenttipalstojen tyyliin (en usko kuitenkaan että tulee)
niin dna matkaTV ei ole ilmainen näinä päivinä vaan maksullinen kanavapaketti on ilmainen.

1122.8.2014 19:06

oikein.

1223.8.2014 17:22
gaijin72
Vahvistamaton

kanavat testiin kiitos

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....
Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan (7.12.2016 18:13)
Tietokoneille vähän aika sitten julkaistussa Chrome 55:ssä huomattavin muutos aiempaan oli flash-selainlaajennoksen kytkeminen pois päältä oletuksena. Androidilla moiselle ei ole tarvetta, sillä ....
iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
4 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
2 kommenttia

Uutisarkisto