*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

The Elder Scrolls Online tulee olemaan pelattavissa PlayStation 4:llä ilman PlayStation Plus -jäsenyyttä

Kirjoittaja Juha Tuppi (Google+) @ 29.1.2014 17:57 Kommentteja (11)

The Elder Scrolls Online tulee olemaan pelattavissa PlayStation 4:llä ilman PlayStation Plus -jäsenyyttä Zenimax Online Studiosin Matt Firor vastaili eilen Yhdysvaltojen PlayStation-blogissa kysymyksiin Bethesdan tulevasta The Elder Scrolls Online -verkkoroolipelistä.
Firorin mukaan pelin pelaaminen PlayStation 4 -pelikonsolin kautta ei tule vaatimaan PlayStation Plus -jäsenyyttä. Pelaaminen edellyttää ainoastaan pelin kuukausimaksun maksamista samaan tapaan kuin PC- ja Mac-pelaajilla.

Sen sijaan Microsoft ei ole ainakaan toistaiseksi muuttanut kantaansa, jonka mukaan pelin pelaaminen Xbox One -konsolilla edellyttää voimassa olevaa Xbox Live Gold -jäsenyyttä, kirjoittaa Joystiq.

Peli tulee myös pyörimään omilla palvelimillaan alue- ja pelialustakohtaisesti verkkopelaamisen sujuvuuden varmistamiseksi, eli eurooppalaisilla ja pohjoisamerikkalaisilla PlayStation 4:n kautta pelaavilla käyttäjillä tulee olemaan omat palvelimensa. Myös PC/Mac-käyttäjät tullaan ohjaamaan omalle palvelimelleen.

The Elder Scrolls Online -verkkoroolipeli tullaan avaamaan PC- ja Mac-alustoille 4. huhtikuuta ja uusille pelikonsoleille kesäkuussa.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

129.1.2014 18:39
Duuhannes
Inactive

Minun into lakkasi tuohon kuukausimaksuun!

229.1.2014 19:07

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Duuhannes:
Minun into lakkasi tuohon kuukausimaksuun!
Sama, itse olin innoissani hyvän pelin tulosta, kunnes tuli ilmoitus kuukausimaksusta. Siihen jäi senkin pelin pelaaminen, kun lisäksi vielä itse pelikin maksaa eikä voi pelata ollenkaa (ainakaan toistaiseksi) ilmaiseksi.

Olisivat voineet tehdä pelistä sellaisen, että peliä voisi pelata miyös ilmaiseksi, mutta joillain rajoituksilla, kuten sillä, että pelimaailmaa pienennettäisiin ilmaisille käyttäjille rajusti.

Taisivat menettää muutaman muunkin asiakkaan tämän kuukausimaksun takia... Mutta mitäs sen on väliä, kun rahaa vaan tulee!


329.1.2014 20:30

Älkää huoliko, kyllä siitä vielä F2P tulee vuoden tai parin päästä, kun huomaavat ettei ihmiset pelaa. Kuukausimaksujen aika on jo mennyt, Guild Wars tyylinen kertamaksu tai sitten joku F2P malli toimii vaan yksinkertaisesti paremmin.

429.1.2014 21:40

Ei kuukausimaksussa mielestäni mitään vikaa ole, mutta silloin tulisi pelimedian/tunnuksen luomisen olla ilmainen..


Gigabyte GA990FXA-UD3, Thermalright Silver Arrow & AMD PhenomII X6 1090 @ 4GHz, 8GB DDR3 @ 1640MHz, VTX3D Radeon HD 6850 CrossFire, Corsair VX550W, Fractal Design Define R3

529.1.2014 21:43

kuukausimaksu on vaan hyvä asia, pitää pahimmat apinat loitolla

629.1.2014 22:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _-Jaska-_:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Duuhannes:
Minun into lakkasi tuohon kuukausimaksuun!
Sama, itse olin innoissani hyvän pelin tulosta, kunnes tuli ilmoitus kuukausimaksusta. Siihen jäi senkin pelin pelaaminen, kun lisäksi vielä itse pelikin maksaa eikä voi pelata ollenkaa (ainakaan toistaiseksi) ilmaiseksi.

Olisivat voineet tehdä pelistä sellaisen, että peliä voisi pelata miyös ilmaiseksi, mutta joillain rajoituksilla, kuten sillä, että pelimaailmaa pienennettäisiin ilmaisille käyttäjille rajusti.

Taisivat menettää muutaman muunkin asiakkaan tämän kuukausimaksun takia... Mutta mitäs sen on väliä, kun rahaa vaan tulee!
Mistäs se raha sitten pitää ottaa? Omasta mielestäni tuo on paljon parempi vaihtoehto kuin änkeä peli täyteen mikromaksuja jotka tekevät pelistä pelikelvottoman. Tuo pelimaailman rajoitus huonontaisi peliä huomattavasti mikä vaikuttaisi paljon siihen mitä ihmiset puhuisivat pelistä. Eli maine menisi aika nopeasti enkä itse näe siinä mitään järkeä.

Onkos mitään tietoa siitä että paljonko tuo maksu tulee olemaan kuukaudessa?

Tietokone; Emo=AsRock 970 Extreme4, Prosessori=FX-8350 8x4,7Ghz, Nayttis=Gigabyte AMD Radeon HD 7850 OC 2GB, Muisti=16gb 1600Mhz DDR3, Kovalevytila=250gb SSD/5TB normaali.

729.1.2014 22:59

http://help.elderscrollsonline.com/

Lainaus:
What payment model will The Elder Scrolls Online use?
We will be announcing exact payment methods at a later date, but globally we will be supporting multiple payment options. Players must purchase The Elder Scrolls Online in order to play it. They will have unlimited access for the first 30 days following activation and can continue beyond that with a subscription of $14.99/month (€12.99 / £8.99).
eli 13 euroa/kuukausi + Suomi lisät
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.1.2014 @ 23:02


829.1.2014 23:29

En tule peliä ostamaan ennen kuin NDA lähtee ja saadaan jotain oikeaa tietoa pelistä.

930.1.2014 19:13
Duuhannes
Inactive

Kyllähän se WoWikin on täynnä piirujaan myöten apinoita vaikka kallis onkin!

Paras ratkaisu minun mielestä olisi ollut kerta maksu + wowin tapaan ekstra materiaalia ymv. rahalla.

Kuukausimaksut on ehdoton ei itselle!!!

1030.1.2014 21:18

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Duuhannes:
Kyllähän se WoWikin on täynnä piirujaan myöten apinoita vaikka kallis onkin!


sanoinkin pahimmat apinat, ei kaikkia. Kokeile runescapea

1131.1.2014 1:09

Hyvästä pelistä voi aivan hyvin maksaa kuukausimaksua. Eipä ole kovin iso sijoitus joku 15€/kk harrastukseen. Se mikä itseä kammottaa jo valmiiksi on lähinnä se, kuinka ei elderscrollmaisen ne on pelistä saanu väännettyä. Jo se että MMO tulee konsoleille kammottaa jo suoraan ajatuksena. Hyvin todennäkösesti jää hankkimatta. Sen virheen jo niin monen MMOn kohdalla tehnyt ennakko tilatessa. Viimesin pettymys taisi olla Guild Wars 2.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto