*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

The Pirate Bay sai häädön Perusta -- uusi verkko-osoite käyttöön

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 18.12.2013 11:08 Kommentteja (9)

The Pirate Bay sai häädön Perusta -- uusi verkko-osoite käyttöön The Pirate Bay -verkkopalvelu sai hollantilaisen antipiratismijärjestö BREINin painostuksen myötä häädön Sint Maartenista ja joutui vaihtamaan verkko-osoitteensa päätteen väliaikaisesti .sx:stä .ac:ksi. Pysähdys Ascensionin saarelle oli tarkoitettu hätäratkaisuksi ja Perusta piti tulla pysyvämpi ratkaisu The Pirate Bayn verkkotunnusseilailuun.
Perun satamasta ei kuitenkaan löytynyt tilaa The Pirate Bayn kokoiselle alukselle, sillä viranomaiset estivät .pe-verkko-osoitteen vähän aika sitten. Tiedostonjakopalvelu pakotettiin siirtymään jällleen uuteen osoitteeseen ja sellainen löytyi Guyanasta, Etelä-Amerikasta. The Pirate Bayn uusi osoite on siis thepiratebay.gy.

TPB:n ja antipiraattien hippaleikki verkkopäätteiden kanssa on tarkoitus päättää lopullisesti tulevan PirateBrowser-verkkoselaimen myötä. Selaimeen integroidaan BitTorrent-pohjaista tekniikkaa, joka poistaisi tarpeen keskitetysti hallinnoiduille domain-osoitteille. Kehitysaikataulu on kuitenkin avoin.

Tägit: The Pirate Bay
Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

118.12.2013 17:04

Tuo on kyllä kertakaikkiaan huvittavaa seurattavaa.

218.12.2013 22:48

Aika Rasistista käytöstä. Voi Voi
Kait se pitää sitten seuraavaksi lähettää Avaruuteen joku satelliitti, missä on sitten serverit ja kaikki. Saisivat sitten domainin. piratebay.space

Mutta sittenkin joku ampuu sen sieltä alas, kun nykyään ihmiset omistaa myös avaruuden... Sinne ei saa laittaa mitään ilman lupaa!!
Siis se sitten luvaton ja ammutaan alas.


- Sitä saa mitä ei osta -

319.12.2013 2:57

Ei muuta, kuin katse kohti afrikkaa! Luulenpa, että afrikkalaisten heimovaltioitten päättäjiä ei voisi vähempää kiinnostaa To-mafian painostus...


AMD FX-6300 @4,4GHz/Asus M5A99X EVO R2.0/Ram: 10GB DDR3 /Magicool DIY watercooling /Asus GTX650 Direct CU 1GB /Silverstone 500W Strider plus modular /Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio 7.1 SB1040 /Intel 330 120Gb SSD + SG Barracuda 7200.10 250Gb + SG Momentus 5400.6 500Gb + WD 5400RPM 250Gb /Fractal Design ARC XL /Samsung 940BF & Syncmaster TA350 & Eizo Flexscan S1910/Samsung Bluray Combo SATA 12X /Razer Lycosa /Razer Carcharias & Creative Desktop theater 5.1 DTT2500 Digital /Razer Naga /Win 8.1 Pro 64

419.12.2013 7:17

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Boss93:
Ei muuta, kuin katse kohti afrikkaa! Luulenpa, että afrikkalaisten heimovaltioitten päättäjiä ei voisi vähempää kiinnostaa To-mafian painostus...
Sinne tarvittaisiin ensiksi sähköä, sitten vasta laajakaistaa.

519.12.2013 8:11

Kohta toi piratebay seilaa tor-verkkoon.

619.12.2013 8:28

mikähän on osote tänään? ei toimi .gy

719.12.2013 8:50

.gy näköjään ohjaa tällä hetkellä .se domainiin joka on blokattu suomessa. Tuossa muutama toimiva ip jolla poukamaan pääsee.

http://194.71.107.82/
http://194.71.107.81/
Piratebayn eston kierto

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.12.2013 @ 08:51

las ballenas son el camino

819.12.2013 13:12

Seuraavaksi: piratebay.kp

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.12.2013 @ 13:13

920.12.2013 7:35

Kyllähän noita vielä löytyy link

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nyt ne ovat täällä: Pokemon Go kolmas sukupolvi saapui! Nyt ne ovat täällä: Pokemon Go kolmas sukupolvi saapui! (8.12.2017 22:37)
Vuoden 2016 kesällä julkaistu Pokemon Go on onnistunut pitämään kymmenet miljoonat ihmiset kävelemässä pitkin maita ja mantuja jo puolentoista vuoden ajan. Pelin kehittäjä Niantic on aktiivisesti ....
Elon Musk vahvisti – Aikoo kehittää oman piirin itsestään ajaviin autoihin Elon Musk vahvisti – Aikoo kehittää oman piirin itsestään ajaviin autoihin (8.12.2017 15:57)
Elon Musk paljasti torstaina pidetyssä yksityistilaisuudessa, että Tesla kehittää parhaillaan omaa tekoälylaskentaan suunniteltua piiriä, jolla voitaisiin suorittaa itsestään ajavan auton edellyttämät ....
1 kommentti
Nämä olivat vuoden 2017 ladatuimmat ohjelmat Suomen App Storessa Nämä olivat vuoden 2017 ladatuimmat ohjelmat Suomen App Storessa (8.12.2017 15:22)
Kuluvan vuoden päättymistä kunnioittaakseen Apple on julkaissut listat tämän vuoden suosituimmista sovelluksista ja mobiilipeleistä. Suomen App Storessa suureen suosioon nousivat pikaviestisovellukset, ....
Apple panostaa vihdoin iPhonen akkuihin? Luvassa korotus kapasiteettiin Apple panostaa vihdoin iPhonen akkuihin? Luvassa korotus kapasiteettiin (8.12.2017 13:21)
Koolla on väliä, mitä tulee älypuhelimien akkuihin. Uutta iPhonea havitteleville onkin luvassa iloisia uutisia, sillä KGI Securitiesin analyytikko Ming-Chi Kuo ounastelee uusimmassa raportissaan ....
Windows 10:n ensi vuoden päivityksestä tihkuu tietoja Windows 10:n ensi vuoden päivityksestä tihkuu tietoja (8.12.2017 11:10)
Windows 10:lle ensi vuoden huhtikuussa julkaistava Redstone 4 -ohjelmistopäivitys tulee sisältämään parannetun virranhallinnan ja tuen eSIM-teknologialle. Ajatuksena on kehittää käyttöjärjestelmää ....

Uutisarkisto