*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Xbox Onen 13 virallisesti vahvistettua peliä - katso lista

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 23.5.2013 14:52 Kommentteja (7)

Xbox Onen 13 virallisesti vahvistettua peliä - katso lista Microsoftin tiistainen Xbox One -julkistus sisälsi koko joukon tietoa konsolin uusista mediaominaisuuksista, mutta tiedot tulevista peleistä jäivät kohtalaisen hatariksi.
Pelien puute oli toisaalta odotettavissa, sillä Microsoft kertoi jo ennen laitteen julkistusta, että pelejä tullaan käsittelemään kattavammin kesäkuun 11. päivä alkavan E3-tapahtuman aikana. Käytännössä pelaajat joutuvat siis odottamaan vielä pari viikkoa, ennen kuin Xbox Onen todellinen potentiaali myös pelikoneena paljastuu. Joitain pelejä on kuitenkin jo paljastettu ja Microsoft kertoi maanantaina muun muassa sen, että ensi vuoden aikana tullaan näkemään 15 vain uudelle Xboxille julkaistavaa peliä, joista kahdeksan tulee olemaan kokonaisia pelisarjoja.


Tähän mennessä vahvistettujen pelien lista näyttää seuraavanlaiselta:

  • Forza Motorsport 5 (tulossa vain Xbox Onelle)
  • Quantum Break (tulossa vain Xbox Onelle)
  • Ryse (tulossa vain Xbox Onelle)
  • Assassin's Creed IV: Black Flag
  • Battlefield 4
  • Call of Duty: Ghosts
  • Destiny
  • FIFA 14
  • Madden NFL
  • NBA Live
  • Thief
  • UFC
  • Watch Dogs

Näiden lisäksi vahvistamattomia julkaisuja ovat The Evil Within, The Witcher 3: Wild Hunt sekä Wolfenstein The New Order.

Loppuja julkaisuja joudutaan odottamaan vielä parin viikon ajan kesäkuun 11. päivään saakka, jolloin E3-messut starttaavat.

Edellinen Seuraava  

7 kommenttia

123.5.2013 15:15

Toivottavasti tuo Quantum Break ei ole yhtä tylsä kuin Alan Wake.


hasa diga eebowai

223.5.2013 16:38

Itse toivoin Remedyn uutukaisesta ihan samaa asiaa. Eipä tuossa listassa muuten ollut kovin järisyttäviä nimiä.



323.5.2013 17:32

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bodomed:
Itse toivoin Remedyn uutukaisesta ihan samaa asiaa. Eipä tuossa listassa muuten ollut kovin järisyttäviä nimiä.
Ja mitkäköhän ovat sinun mielestäsi "järisyttäviä" nimiä jos Haloa tai Nhl:ää ei lasketa?

Asus M5A97 EVO R2.0 | AMD FX-8320 4,4Ghz | GTX 970 WINDFORCE 3X OC Edition 1420mhz/7400mhz | XFX 650W XXX Edition Semi Modular 80+ Bronze | Kingston HyperX 2x4GB 1600Mhz | Noctua NH-D15 | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Windows 10 64-bit |Kingston V300 120Gb SSD |Kingston V400 240Gb SSD | Western Digital Blue 500Gb 7200rpm |ASUS 25" PB258Q 2560x1440 IPS | Corsair Strafe RGB MX Red | Steelseries Rival 100 |

423.5.2013 19:03

Thief, uuuuuh! Pakko sanoa, että tämä peli saa minut innostumaan. Varsinainen sarjan fani en ole, koska olen pelannut ainoastaan Thieffin toistaiseksi uusinta peliä. Mutta se oli rakkautta ensi silmäykseltä.

Watch Dogs on myös erittäin mielenkiintoinen peli. Cyberpunk-fani minussa innostuu.

Urheilupelit taas eivät kiinnosta pätkän vertaa. TV ja urheilupelit? Xbox Onesta on muutenkin muodostunut minulle kuva puku- ja bromiesten konsolina. "The next watercooler", ei jeesus, mitä?!?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vilperi13:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bodomed:
Itse toivoin Remedyn uutukaisesta ihan samaa asiaa. Eipä tuossa listassa muuten ollut kovin järisyttäviä nimiä.
Ja mitkäköhän ovat sinun mielestäsi "järisyttäviä" nimiä jos Haloa tai Nhl:ää ei lasketa?
No Halo ja NHL nyt eivät ainakaan ole kovin yllättäviä julkistuksia, jos sitä tässä haettiin.

523.5.2013 20:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vilperi13:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bodomed:
Itse toivoin Remedyn uutukaisesta ihan samaa asiaa. Eipä tuossa listassa muuten ollut kovin järisyttäviä nimiä.
Ja mitkäköhän ovat sinun mielestäsi "järisyttäviä" nimiä jos Haloa tai Nhl:ää ei lasketa?
Tarkoitti tuolla jotakin uutta ja ihmeellistä varmaan, joka olisi edes vähän heilauttanut uutuusmittaria.

hasa diga eebowai

624.5.2013 8:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti olegbelov:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vilperi13:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bodomed:
Itse toivoin Remedyn uutukaisesta ihan samaa asiaa. Eipä tuossa listassa muuten ollut kovin järisyttäviä nimiä.
Ja mitkäköhän ovat sinun mielestäsi "järisyttäviä" nimiä jos Haloa tai Nhl:ää ei lasketa?
Tarkoitti tuolla jotakin uutta ja ihmeellistä varmaan, joka olisi edes vähän heilauttanut uutuusmittaria.
Ne on jätetty E3:lle. Jos niitä siis edes on.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.5.2013 @ 08:40

724.5.2013 12:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ranvier:
Ne on jätetty E3:lle. Jos niitä siis edes on.
Toivottavasti, sillä ne 3 sekuntia pelikuvaa ei oikein lämmittänyt. Siis oikeasti! Pressitilaisuus oli päälle tunnin, mutta pelejä ei näytetty muuten, kuin esi-renderöityinä trailereina.



hasa diga eebowai

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto