*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Tule testaamaan Galaxy S4 - ja voit voittaa sen omaksi

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 19.5.2013 20:51 Kommentteja (50)

Tule testaamaan Galaxy S4 - ja voit voittaa sen omaksi AfterDawn etsii yhteistyössä Samsungin kanssa jäseniä AfterDawnin testiryhmään, jonka ideana on saada oikeita käyttäjäarvioita Samsung Galaxy S 4:sta suoraan AfterDawnin käyttäjiltä.
Valitsemme testiryhmään kuusi jäsentä, joista kolme valitaan suoraan aiemmin Edukas.fi -palveluumme kirjoitettujen laitearvioiden pohjalta ja kolme valitsemme hakemusten perusteella.

Testiryhmään valituilta toivomme:
  • kolmea tekstiä
    • ns. first impressions, eli ensikokemukset esim. ensimmäisen 1-2 päivän ajalta, "miltä tuntuu" - lyhyehkö fiilistelytyylinen teksti
    • parin viikon käytön jälkeen varsinainen pidempi arvio, jossa ei tarvitse varsinaisesti "testata" tai verrata tuotetta tai sen speksejä muihin malleihin, vaan kertoa rehellinen arvio siitä, millainen tuote oli käyttää
    • "mietteet jälkikäteen", viikko, kaksi tuon pidemmän arvion jälkeen sellainen tarkentava ja täsmentävä, kun aina tulee ajatuksia mieleen, mitä ei testaushetkellä tullut. Lyhyt teksti.
  • 18 vuoden ikää

Mitä tarjotaan:
  • Samsung Galaxy S 4 -puhelinta testiin kuukauden ajaksi.
  • Kuuden testaajan kesken valitsemme mielestämme parhaat (ja "rehellisimmät") testaajat, kolme testaajaa voittaa testaamansa puhelimen itselleen.
  • Hyvällä suorituksella olet mukana myös tulevissa vastaavissa testeissä
  • Kaikki tekstit, kuvat ja videot julkaistaan -- oikoluettuna -- AfterDawnin omistamissa verkkopalveluissa omassa testiryhmä-osiossa

Eli jos olet sitä mieltä, että puhelintestit on aina tehty mielestäsi väärin, tässä on tilaisuutesi näyttää kyntesi ja heilutella sanan säilääsi!

Näin haet mukaan testiryhmään:
  • Kirjoita lyhyehkö, mutta ytimekäs arvio Edukas.fi:hin nykyisestä puhelimestasi
JA
Toimitamme puhelimet käyttäjille testiin noin viikon kuluttua valinnoista, samalla toimitamme tarkemmat ohjeet arvioiden kirjoittamisesta ja toimittamisesta.

Testaajat valitsee AfterDawn, testin testilaiteet ja palkinnot sponsoroi Samsung.

Edellinen Seuraava  

50 kommenttia

119.5.2013 21:08

Kuinka kauan tämä on voimassa? Eli ehdinkö esim. parin viikon päästä tekemään arvostelun? :)

219.5.2013 21:26
mikkui
Inactive

Eli pitääkö arvio nykyisestä känykästä kirjoittaa hakukaavakkeeseen?

319.5.2013 21:30
17v.
Vahvistamaton

minkä ihmeen takia tänkin pitää olla k18, kun paljon enemmän alle 18 vuotiaat känyköiden kanssa pelaa ja varmana tunteekin ne paremmin

419.5.2013 22:23

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 17v.:
minkä ihmeen takia tänkin pitää olla k18, kun paljon enemmän alle 18 vuotiaat känyköiden kanssa pelaa ja varmana tunteekin ne paremmin
Kännyköillä tehdään paaaljon muutakin kuin pelataan.


519.5.2013 22:40

Höh, muutamasta kuukaudeata jää kiinni etten voi osallistua. Olisi ollut kyllä kiinnostavaa.


Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S

619.5.2013 22:41

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BFlorry:
Kuinka kauan tämä on voimassa? Eli ehdinkö esim. parin viikon päästä tekemään arvostelun? :)
Ah, unohtui speksata. Eli haku testiryhmään on avoin nyt ja tulevaisuudessa, ja hakemuksista poimitaan aina uusia jäseniä tarpeen mukaan.

Mutta tähän nimenomaiseen SGS4-testiin pitäisi hakea tulevaan torstai-iltaan mennessä, pyrimme lähettelemään luurit testiin perjantaina tai viimeistään viikon päästä maanantaina.

Tuosta lähetyksestä sitten noin 1,5vkon sisään pitäisi toimitella ekaa kirjallista tuotosta ("first impressions"-artikkelia + mahdollisia kuvia).

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikkui:
Eli pitääkö arvio nykyisestä känykästä kirjoittaa hakukaavakkeeseen?

Ei, vaan Edukas.fi:hin oikean puhelimen kohdalle.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 17v.:
minkä ihmeen takia tänkin pitää olla k18, kun paljon enemmän alle 18 vuotiaat känyköiden kanssa pelaa ja varmana tunteekin ne paremmin
Sopimusteknisistä syistä, täysikäisyys helpottaa homman hallintaa, koska tuossa pitää allekirjoittaa sopimus siitä, mitä sitoudut tekemään -- ja lisäksi se, että sitoudut palauttamaan testatun tuotteen.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

719.5.2013 22:42

Minuakin harmittaa tämä k-18, sillä tiedän että alle 18-vuotiailla on erilainen näkökulma laitteisiin ja käyttöjärjestelmään. Olen itsekin alle 18. Tämäkin ikäraja on todennäköisesti sen vuoksi että ette usko alle 18-vuotiaan osaavan antaa asiallista palautetta. Se ei pidä paikkaansa sillä osa nuorista osaa kyllä antaa hyvää ja asiallista palautetta (esim. minä). Todennäköisesti tiedän Android -käyttöjärjestelmästä ja Samsung S -sarjasta enemmän kuin aikuiset, jotka valitaan testaamaan. Eli loppuun yhteenveto. Ikärajassa ei ole järkeä sillä testaajia voi haastatella ennen testilaitteen antamista.

819.5.2013 23:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SGS-tietaja1:
Ikärajassa ei ole järkeä sillä testaajia voi haastatella ennen testilaitteen antamista.
Onhan tuossa ikärajassa paljonkin järkeä, kuten yllämainittiin sopimusteknisistä syistä on helpompaa rajoittaa testausta ikärajalla.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SGS-tietaja1:
Todennäköisesti tiedän Android -käyttöjärjestelmästä ja Samsung S -sarjasta enemmän kuin aikuiset, jotka valitaan testaamaan.
Nyt yleistät liikaa, et ota huomioon, että moni aikuisista on akateemisesti oppineita ja varsinkin hyvin teknisiltä aloilta mikäli täällä pyörivät. On totta, että alle 18 vuotias voi antaa mielenkiintoisen näkökulman, mutta toisaalta taas yhtä hyvin erittäin vanhakin ihminen voi antaa sellaisen. Esimerkiksi käytettävyyden kannalta sellainen henkilö, joka on käyttänyt viimeksi Nokian 3210 puhelimallia.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.5.2013 @ 23:10

919.5.2013 23:09

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SGS-tietaja1:
Ikärajassa ei ole järkeä sillä testaajia voi haastatella ennen testilaitteen antamista.
Kuten sanoin, kysymys on ihan käytännön asiasta, eli sopimuksista, ei mistään muusta.

aD:ta ei oikein voi nuorten syrjimisestä syyttää, kun jengin keski-ikä on jotain parikympin päälle, eka työntekijämme tuli meille duuniin 16-vuotiaana ja Puhelinvertailun ostimme aikanaan 17-vuotiailta (jossa menikin hieman säätämiseksi sopparien kannalta, kun piti hommata vanhempien allekirjoitukset, jne) :-)

Eli joo, allekirjoitan ihan täysin kaiken sanomasi, mutta valitettavasti emme voi iskeä tähän projektiin kovin paljoa resursseja, joten menemme suosiolla siitä missä aita on matalin ja rajaamme nyt tämän koskemaan vain yli 18-vuotiaita.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

1019.5.2013 23:25

Lainaus:
AfterDawn etsii yhteistyössä Samsungin kanssa
Tämä valaiseekin melko paljon viimeaikaisten Samsung-uutisten ja arvostelujen tyyliä ja sisältöä ;-)

1119.5.2013 23:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti perhana:
Lainaus:
AfterDawn etsii yhteistyössä Samsungin kanssa
Tämä valaiseekin melko paljon viimeaikaisten Samsung-uutisten ja arvostelujen tyyliä ja sisältöä ;-)
Mauton kuitti, etenkin kun tiedät vakikäyttäjänä heiton p*skapuheeksi. Meidän toimitus on eristetty mainosmyynnistä täydellisesti, toimittajat tietävät mainoskampanjoista silloin kun ne saitilla näkyvät, eivätkä silloinkaan niiden detaileista.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.5.2013 @ 23:41

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

1219.5.2013 23:44

@10 samaa mieltä

1320.5.2013 0:43

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SGS-tietaja1:
Ikärajassa ei ole järkeä sillä testaajia voi haastatella ennen testilaitteen antamista.
Kuten sanoin, kysymys on ihan käytännön asiasta, eli sopimuksista, ei mistään muusta.

aD:ta ei oikein voi nuorten syrjimisestä syyttää, kun jengin keski-ikä on jotain parikympin päälle, eka työntekijämme tuli meille duuniin 16-vuotiaana ja Puhelinvertailun ostimme aikanaan 17-vuotiailta (jossa menikin hieman säätämiseksi sopparien kannalta, kun piti hommata vanhempien allekirjoitukset, jne) :-)

Eli joo, allekirjoitan ihan täysin kaiken sanomasi, mutta valitettavasti emme voi iskeä tähän projektiin kovin paljoa resursseja, joten menemme suosiolla siitä missä aita on matalin ja rajaamme nyt tämän koskemaan vain yli 18-vuotiaita.
Eikö alle 18-vuotiailla ole minkäänlaista saumaa? Eikö edes, vaikka olisi edellisen testilaitteen (kaikkine lisävermeineen) palauttanut kiltisti ehjänä takaisin testin jälkeen (ja kirjoitellut sivutolkulla, ehkä liiankin tarkkaa, arvostelua)?

No tällä kertaa on toisten vuoro :-)


E: Niin ja muuten tosiaan mielenkiintoinen fakta tuo Puhelinvertailun ostaminen 17-vuotiaalta. Siirtyikö edellinen omistaja AD:n työntekijäksi kaupan jälkeen?
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.5.2013 @ 00:48

BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

1420.5.2013 15:03
MakisenDawn
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DonZQ:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 17v.:
minkä ihmeen takia tänkin pitää olla k18, kun paljon enemmän alle 18 vuotiaat känyköiden kanssa pelaa ja varmana tunteekin ne paremmin
Kännyköillä tehdään paaaljon muutakin kuin pelataan.
Hänen pointti oli kylläkin hyvä; Iso osa (ei välttämättä isoin mutta silti) älykännyköiden "räplääjistä" on nuoria joilla on varmasti tietämystä ja halua antaa palautetta

1520.5.2013 17:05

"Näin haet mukaan testiryhmään:"

Riittääkö siis että täyttää hakukaavakkeen, vai pitääkö lisäksi myös kirjoittaa nykyisestä laitteesta arvostelu? Eli jompikumpi vai sekäettä?

1620.5.2013 17:14

Onko noiden lainaan tulevien puhelimien käytön suhteen mitä rajoituksia? Saako rootata tai muuten modata?

Ja mikä on vastuu puhelimen kunnossa pysymisestä? Eipä ole kertaakaan elämässä puhelinta tullut rikottua mutta tietysti käytön jälkiä syntyy. Köyhänä opiskelijana tietysti pelkään suunnittelemattomia laskuja.

1720.5.2013 18:17

Tämmöiset 700e puhelimet ovat ihan liian kalliita alle 18 vuotiaille, rikkoisivat sen kuitenkin.


NZXT Lexa s, Nexus RX-8500 850W, 1000gb,xfx HD7950 3GB amd Phenom II 690T -> 1600T 3,8GHZ, Zalman CNPS-9900NT, Asrock 990fx Extreme3, Kingston HyperX blu 1600mhz 16gb, Nuforce icon udac2.

1820.5.2013 21:47

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mise03:
"Näin haet mukaan testiryhmään:"

Riittääkö siis että täyttää hakukaavakkeen, vai pitääkö lisäksi myös kirjoittaa nykyisestä laitteesta arvostelu? Eli jompikumpi vai sekäettä?
Jaha, täsmennetääs sanamuotoa. Eli sekä että. Hakukaavake JA pitää arvostella oma, nykyinen puhelin.

1920.5.2013 21:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Harrowed:
Onko noiden lainaan tulevien puhelimien käytön suhteen mitä rajoituksia? Saako rootata tai muuten modata?

Ja mikä on vastuu puhelimen kunnossa pysymisestä? Eipä ole kertaakaan elämässä puhelinta tullut rikottua mutta tietysti käytön jälkiä syntyy. Köyhänä opiskelijana tietysti pelkään suunnittelemattomia laskuja.
Luuri pitää pystyä palauttamaan (testaajan toimesta ennen palauttamista) takaisin samaan tilaan, missä se toimitettiin. Eli sen voi testin aikana rootata vaikka pyörittämään Series40:stä, jos siltä tuntuu, mutta takaisintoimittaessa pitää olla normi Android + touchWiz asenneltuna takaisin.

Fyysisellä puolella sallitaan "normaali kuluminen" mitä kuukaudessa nyt tulee, eli pienet naarmut kuoreen, jne ovat ihan ok. Mutta jos lasi pamahtaa rikki, luuri tipahtaa vessanpyttyyn tai vastaavaa, se on testaajan vastuulla tietyin rajoituksin (toki jos tuote on valmiiksi viallinen/valmistusviallinen, se vaihdetaan uuteen). Tämä on se yksi syy ikärajalle.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.5.2013 @ 21:51

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

2021.5.2013 12:54

@18: Jaahas, kosahtikohan oma osallistuminen kun kerkesin jo hakukaavakkeen täyttää, vaikken ole vielä arvostelua omasta laitteesta kirjoittanut? Vai voinko kirjoittaa arvostelun nyt Edukkaaseen ja viitata siinä itseeni nimellä tai sähköpostilla?

2121.5.2013 13:05

Joku kirjoitti että 700 euron puhelimet ovat liian kalliita lapsille sillä ne hajoisivat. Ei ihan pidä paikkaansa kun esimerkiksi minulla on ollut monta kuukautta S3 ja ei ole naarmun naarmua.

Pystyykö muuten kännykällä lainaamaan tekstiä? Emn ainakaan löytänyt linkkiä.

2221.5.2013 17:11

Vuoden käytössä ollut Samppa. Tässäpä surkealla kameralla otettuja kuvia dRD:lle ja muille:
link
link
Mielelläni olisin tähänkin hommaan osallistunut, mutta ei niin ei. Eikä ne aikusetkaan aina ole niin helppoja tapauksia, yhtälailla voi mennä säätämiseksi niitten kanssa. Arvostelu nuoren suusta on monesti aivan eri kuin täysikäisen. Ihmiset on yksilöitä, toiset harmittelee lagaavaa homescreeniä tai sitä ettei se käänny landscapeen, toisille riittää että voi soittaa ja tekstata. Jotkut asentavat custom romeja joista toiset eivät ole kuullutkaan.

First impressions: Kyllä kyrsii.

Terveisin alle 18-vuotias älypuhelimen näprääjä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.5.2013 @ 19:22

2321.5.2013 18:12

Joop tuli vähän sekavasti ja myöhään tuo ilmoitus että pitää arvostella myös oma luuri hakemuksessa. En varmasti ollut ainut joka oli jo olettanut aiemman perusteella että hakemuksessa ei sen kummemmin tarvitse arvostella omaa ykkösluuria, vaikkakin pikaiset miellekuvat siitä heitinkin hakemuksessa.

2421.5.2013 21:13

Mites jos on jo hakenut tähän juttuun mukaan ennen kuin tuo juttu omasta luurista piti kirjoitttaa? Pitääkö se silti tehdä?

2521.5.2013 23:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mise03:
@18: Jaahas, kosahtikohan oma osallistuminen kun kerkesin jo hakukaavakkeen täyttää, vaikken ole vielä arvostelua omasta laitteesta kirjoittanut? Vai voinko kirjoittaa arvostelun nyt Edukkaaseen ja viitata siinä itseeni nimellä tai sähköpostilla?
Jos käyttäjätunnukseesi yhdistetty sähköpostiosoite on sama, jolla täytit hakukaavakkeen, myös jälkikäteen arvostelun kirjoittaminen on ihan ok.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

2622.5.2013 18:47
axrex
Vahvistamaton

Milloin selviää ketkä pääsevät testaamaan samsung galaxy s4:sta?

2722.5.2013 19:16

Koska selviää onnekkaat testaajat?


LoL

2822.5.2013 21:39

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikkui:
Eli pitääkö arvio nykyisestä känykästä kirjoittaa hakukaavakkeeseen?

Edukas.fi sivustolle arvostelu

Alex

2922.5.2013 22:14

Koska testaajat päätetään?


LoL

3023.5.2013 1:38

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hogu02:
Koska selviää onnekkaat testaajat?
Perjantaina.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

3123.5.2013 6:57

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hogu02:
Koska selviää onnekkaat testaajat?
Perjantaina.
Harmi. Ei ehdi enään siis mukaan?

3223.5.2013 7:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti snaketus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hogu02:
Koska selviää onnekkaat testaajat?
Perjantaina.
Harmi. Ei ehdi enään siis mukaan?
Torstai-iltaan mennessä taisi olla aikaa jättää hakemus, eli vielä ehtii.

3323.5.2013 10:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lauzi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti snaketus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hogu02:
Koska selviää onnekkaat testaajat?
Perjantaina.
Harmi. Ei ehdi enään siis mukaan?
Torstai-iltaan mennessä taisi olla aikaa jättää hakemus, eli vielä ehtii.
Juurikin näin.

3423.5.2013 11:31

Kirjotin arvostelun.



3523.5.2013 17:24

hei! kirjoitin omasta puhelimestani iPhone 4 8gb-mallista arvostelun edukas.fi:n. Ongelmana nyt kuitenkin on se, että kun loin tunnukset samalla niin arvostelussa ei näy nimimerkkiäni vaan sen sijaan näkyy "Tuntematon käyttäjä". Voisiko ongelman ystävällisesti korjata, koska tahtoisin todella mukaan SGS4-testiryhmään kiitos!

edit: kirjoitin uuden arvion siihen perään nimimerkilläni eli asia on kunnossa :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.5.2013 @ 20:23

3624.5.2013 10:35

Tänään sitten vissiin selviää testaajat. Saas nähdä kuinka käy. Minne muuten testauksen eteneminen/käyttäjä raportit tulee näkyviin (tai siis milloin tuommoinen testiryhmä palsta aukeaa jonnekin)?

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.5.2013 @ 10:47

3724.5.2013 17:49

Milloin näistä ilmoitetaan ja miten?



3824.5.2013 17:51

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Automic:
Milloin näistä ilmoitetaan ja miten?
Yksityisviestillä keskustelualueidemme kautta -- tai sähköpostitse. Ekalle testaajaksi valitulle on ilmoitettu, parille seuraavalle napsuu tieto tunnin sisään.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

3924.5.2013 18:37

Ihan mielenkiinnosta, julkaistaanko valittujen nimimerkit voidaksemme lukea millaisella puhelinarvostelulla valittujen joukkoon on päässyt?

4024.5.2013 21:08

Niin
Onko kaikille ilmoitettu jo?


LoL

4124.5.2013 21:15

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hogu02:
Niin
Onko kaikille ilmoitettu jo?

Ei mulle ainakaan vielä. :p

4224.5.2013 22:47

Älkää nuoret valittako, tuskin ne meitä vanhojakaan mukaan ottaa....


Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
-Acer Aspire ES1-711-Win10-64bit-Firefox43.ob7=päivittää aina uusimman version...

4328.5.2013 16:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti perhana:
Lainaus:
AfterDawn etsii yhteistyössä Samsungin kanssa
Tämä valaiseekin melko paljon viimeaikaisten Samsung-uutisten ja arvostelujen tyyliä ja sisältöä ;-)
Mauton kuitti, etenkin kun tiedät vakikäyttäjänä heiton p*skapuheeksi. Meidän toimitus on eristetty mainosmyynnistä täydellisesti, toimittajat tietävät mainoskampanjoista silloin kun ne saitilla näkyvät, eivätkä silloinkaan niiden detaileista.
Voi olla että itse ette asiaa edes tiedosta, mutta "kuitti" ei tainnut mauttomuudessaan olla läheskään niin mauton kuin sivustonne samsungilla koristeltu ulkoasu ja uutisten samsung-painotteisuus.
Ymmärrän toki että sivuston on saatava rahaa mainostuloista, mutta jos haluaa olla vakavasti otettava puolueeton tekniikkasivusto, pitäisi johonkin vetää raja itsensä myymisessä, tai sitten vaan kestää kuittailu.

442.6.2013 14:18

Noh, milloinkas "first impressions" tuotokset on luettavissa, vai joko ne jostain löytyvät (missä? Ei ole ainakaan osunut silmiin, vaikka mielenkiinnolla olen yrittänyt katsella)? Kuitenkin suht kiinnostava puhelin, vaikkakin uusi minimalli voisi sopia paremmin omaan taskuun...

453.6.2013 15:02

Kaikki kuusi testaajaa on valittu. Kaksi ei ole vielä vastaillut privaviesteihinsä, joten heidän osalta odottelemme edelleen. Mutta valitut tähän mennessä (osa wanhoista käyttäjistämme, aiempien Edukas.fi -arvioiden perusteella valittuja, osa hakijoista -- ja heidän arvioistaan -- valittuja):

ep_ (arvosteli lisäksi aikanaan Padfonen Puhelinvertailuun)
wipe2000
ric_91
chococo

Konsepti kun on aivan uusi meille, homman säädössä kesti viikon kauemmin kuin piti. Edellämainituille luurit lähtevät tänään testiin, eli viikon päästä pitäisi "First impressions" -juttujen olla langalla.

Kahta muuta testaajaa odottelemme vielä pari pv ja jos mitään ei kuulu, valitsemme jonkun muun tilalle.


Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

4621.6.2013 3:34

Olen alle 18 vuotta ja tahtoisin kokemusta testaamisesta enemmänkin.
Olen 11 vuotiaasta saakka harrastanut elektroniikkaa. Ensimmäinen puhelimeni jonka sain noin yksitoista vuotiaana oli Samsung Omnia HD i8910, ja sen jälkeen ollut eri merkkisiä älypuhelimia. Nykyinen puhelimeni on Samsung Galaxy Mini 2 jonka näyttö meni rikki kun kaaduin. Eli kysymykseni on että voiko vaikka vanhempien/huoltajan luvalla tai avustuksella ottaa osaa tähän, ja tosiaankin tuo puhelimen voittaminen on aika kiinnostavaa. Lempi puhelimeni on Sony Xperia Z -älypuhelin jonka taidan ostaa kun on enemmän rahaa.

PS. Suurin toiveeni on tehdä oma älypuhelin joka sopisi minulle täydellisesti, mutta aika mahdotonta tuo tuuppaa olemaan. :)

Kiitos Vastauksesta. -Jack:HakaFinlandia-

4721.6.2013 3:46

Tohon edelliseen lisätäkseni sen että isäni on ollut elektroniikan korjaus sekä testaus alalla. Ja hän tietää aiheesta hyvin paljon.
-Jack:HakaFinlandia-

483.7.2013 17:58

Rankasti myöhässä, muista kiireistä johtuen, mutta ekat "first impressions"-tekstit ovat nyt sivuillamme:

ric_91: SGS4 - Ekat fiilikset
chococo: SGS4 - Ensimmäiset tuntemukset
ep_: Ensivaikutelmat S4:sta
wipe2000: S4-testikäyttö
Anonymous: Ekat fiilikset S4:sta


Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

493.7.2013 22:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Rankasti myöhässä, muista kiireistä johtuen, mutta ekat "first impressions"-tekstit ovat nyt sivuillamme:

ric_91: SGS4 - Ekat fiilikset
chococo: SGS4 - Ensimmäiset tuntemukset
ep_: Ensivaikutelmat S4:sta
wipe2000: S4-testikäyttö
Anonymous: Ekat fiilikset S4:sta
Missäs kuudes teksti on? Puuttuuko linkki vai onko testaajien määrä pudonnut yhdellä (syystä tai toisesta)?

BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

504.7.2013 10:10

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ep_:
Missäs kuudes teksti on? Puuttuuko linkki vai onko testaajien määrä pudonnut yhdellä (syystä tai toisesta)?
Kuudes jätti noutamatta paketin postista, joten kuudennelle luurille keksitään joku lyhyempi testausmalli.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto