*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Netflixistä häviää 1800 nimikettä – katso katoaako sinun lempielokuvasi

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 1.5.2013 10:10 Kommentteja (17)

Netflixistä häviää 1800 nimikettä – katso katoaako sinun lempielokuvasi Netflixin suoratoistopalvelusta häviää toukokuun aikana noin 1800 nimikettä. Syynä on muutaman lisenssisopimuksen raukeaminen.
Netflixin tarjonnasta häviää muiden muassa MGM:n, Warner Bros.:n ja Universalin sisältöjä, kuten South Parkin 15 tuotantokautta ja James Bond -elokuvia. Kaikki toukokuun aikana katoavat nimikkeet löytyvät InstantWatcherin kautta. Sen kautta näet myös kuinka kauan sinulla on aikaa katsoa Netflixistä lempielokuvasi.

Yhtiön edustaja muistuttaa, että Netflix on dynaaminen palvelu, jonka tarjoamassa sisällössä tapahtuu jatkuvasti muutoksia. Toukokuunkin aikana palveluun ilmestyy uusia nimikkeitä, joten Netflix ei ole autioitumassa.

Tägit: Netflix

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

17 kommenttia

11.5.2013 10:26

Ei olis kyllä yhtään varaa lähteä...


- Jos takuut loppuu, käytä voimaa.

21.5.2013 10:35

Harmin paikka ja menin juuri tilaamaan. Muuten, mistähän näkee nämä netflixiin tulevat ohjelmat?

31.5.2013 10:49

Puoliakaan noista nimikkeistä ei löydy suomiflixin puolelta. Ei edes noita edellä mainittuja bondeja. Voepi olla että toukokuun aikana häviää muutakin kuin leffoja...

41.5.2013 10:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hate029:
Harmin paikka ja menin juuri tilaamaan. Muuten, mistähän näkee nämä netflixiin tulevat ohjelmat?
Uudet elokuvat/TV-ohjelmat löytyvät myös InstantWatcherista:

http://instantwatcher.com/titles/new

51.5.2013 11:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hate029:
Harmin paikka ja menin juuri tilaamaan. Muuten, mistähän näkee nämä netflixiin tulevat ohjelmat?
dl dropbox com/u/12824642/nx.htm löytyy aina Suomen Netflixin uutuudet

61.5.2013 11:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ElakNov:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hate029:
Harmin paikka ja menin juuri tilaamaan. Muuten, mistähän näkee nämä netflixiin tulevat ohjelmat?
dl dropbox com/u/12824642/nx.htm löytyy aina Suomen Netflixin uutuudet
Ei muuten löydy enää ko netflix päätti lopettaa rss:n.

71.5.2013 11:33

veikkaanpa ettei noista 1800 monikaan ole ollut suomen netflixissä.

saisi kyllä tarjonta parantua usan ja kanadan tasolle(suomi teksteillä tietysti)

81.5.2013 12:29

Käyttääkö muka joku tota suomiversiota?
Itse otin tuon US version käyttöön niin on jotain kiinnostavia ohjelmia/leffoja.. Ei suomen puolella ollut oikein mitään..

91.5.2013 12:51

Harmi että tarjonta on Viaplay-palvelua suppeampi, mutta tekniikka/toimivuus/käytettävyys/päivitykset huipussaan...

Valitse siitä sitten mukavuus tai määrä.. määrän lopulta valitsin ja huonona puolena joudun jatkuvasti kiroamaan epäonnistunutta toistotekniikkaa ja tekniikkaa yleisesti.

101.5.2013 22:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Astro247:
Käyttääkö muka joku tota suomiversiota?
ÄÄLIÖ
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.5.2013 @ 22:20

112.5.2013 8:02

Ja tässä kun ihan äskettäin niin hehkutettiin suoratoistoa täällä aD:ssa :)

122.5.2013 9:41
Hmmmmm1
Vahvistamaton

Enpäs ole ikinä koskenutkaan tuohon roska palveluun. Maksan mielelläni kaks ja puol euroo kuukaudessa hdfin:ille vaikka se nyt onkin laiton ja siel on välillä hieman ongelmia :)

132.5.2013 11:30

Eiköhän tässäkin ole kyse siitä että viihdeteollisuus haluaa laskuttaa samasta asiasta useaan kertaan.

142.5.2013 18:57

Hienoa iltalehti otsikointia... olen pettynyt

152.5.2013 19:27

Olisko jollain heittää ideaa miten saisin ton pleikkarin kautta jenkkiflixin näkymään. Mediahintillä kyllä pääsee kätevästi tietsikalla ja valikoima... :)

162.5.2013 20:43

Ublock US:n avulla kuulema toimii. Asiasta lisää:

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthrea...netflix-ps3-lle

http://www.unblock-us.com/

Henkilökohtaisesti sviduddaa, että hyviä nimikkeitä lähtee. South Park esim. laadukkaana sarjana ei saisi lähteä. Olen lopettanut tilauksen (lopetin noin viikko sitten eli uutinen ei vaikuttanut päätökseen), mutta saatan palata.

Jatkossakaan en aio maksaa erikseen siitä, että saan toisen alueen sisällön (tietokoneella käyttäminen ei kiinnosta, vaan ATV tai PS3). Jos peli on rehellistä, niin koko sisältö on auki. Jos tekstejä sitten puuttuu, niin puuttukoon.


ystävällisin terveisin, jehu

172.5.2013 21:27

Flixi tahtoo vain vapauttaa kovotilaa uusille julkaisuille, ihan normi toimintaa mitä kivijalkavuokraamotkin tekevät fyysisillä kopioillaan...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Viimeisimmät uutiskommentit

Uutisarkisto

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.