*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

The Pirate Bay muutti Islantiin - uusi osoite

Kirjoittaja Sami Koivunen (Google+) @ 25.4.2013 13:13 Kommentteja (8)

The Pirate Bay muutti Islantiin - uusi osoite Torrent-sivusto The Pirate Bay on jälleen vaihtanut osoitetta. Tällä kertaa muutoksen uumoillaan olevan pysyvämpi ja TorrentFreakin mukaan Islannin maatunnuksia käyttävien verkkosivujen valvontarekisteri ISNIC ei aio hyökätä sivustoa vastaan ainakaan ilman oikeuden päätöstä.
Aiemmin tässä kuussa The Pirate Bay yritti muuttoa Grönlannin maatunnuksen alle. Visiitti oli kuitenkin lyhytkestoinen. Syynä Ruotsista poismuuttoon oli uhka ruotsalaisten viranomaisten organisoimasta kaappauksesta.

The Pirate Bayn uusi koti löytyy .is-maatunnuksen takaa. ISNIC:n päätös olla puuttumatta The Pirate Bayn toimintaan tarkoittanee sitä, että torrent-sivusto saa jatkaa toimintaansa Islannissa hyvän aikaa. Vaikka viranomaiset keksisivät keinon lopettaa toiminta yhden domainin alla, niin The Pirate Bayn sisäpiiriläinen on kertonut, että mahdollisia osoitteita löytyy tarvittaessa lisää.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

125.4.2013 14:09

Hyvin toimii http://thepiratebay.is/ eikä ole estetty :)Siltä varalta, että tuo estetään alla olevat linkit aina toimii, eikä to-mafian estot estä yhtään mitään.

http://pirateproxy.net/
http://piraattilahti.org/

Noista voi jonkun laittaa selaimen aloitus sivuksi niin on nopea.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 25.4.2013 @ 14:15

225.4.2013 15:36

Se niistä elisan estoista. Proxu ja lahti on toiminut aina mutta nyt toimii alkuperäinenkin sivu. Eli idea sensuurista juuri romahti.


Tietokone; Emo=AsRock 970 Extreme4, Prosessori=FX-8350 8x4,7Ghz, Nayttis=Gigabyte AMD Radeon HD 7850 OC 2GB, Muisti=16gb 1600Mhz DDR3, Kovalevytila=250gb SSD/5TB normaali.

325.4.2013 15:51

Noi "estot" ovat vaan lähinnä nimellisiä, ei yksikään niiden takia varmaan ole estynyt pääsemästä ko. saiteille.
jos riittää älli ladata torrenttia niin takuuvarmasti myös osaa "eston" kiertää, jos sellaiseksi voi edes kutsua. (tässä tapauksessa ei edes tarvitse "kiertää").

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 25.4.2013 @ 15:54

- Always use protection. Safe browsing!

425.4.2013 19:01
Tomppaqq
Vahvistamaton

Niin tosiaan. G0lden_Kebab Eikös se vasta todistettu tämän kisun levyn kanssa, että ei siihen niin kuin mikään järjen jättiläinen tarvi olla siihen latailuun? (TURBO toimii aina) ;D

525.4.2013 20:30

Hyvin toimii täälläkin...

626.4.2013 18:59

...ja The Promo Bay näkyy ja kuuluu...


"Jonain päivänä työkalujenkin lainaaminen naapurille tulee olemaan rangaistavaa (koska se aiheuttaa taloudellista vahinkoa valmistajille)... Jos emme reagoi"
olepiraatti.fi

726.4.2013 23:02
kasvakaa
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zya:
Hyvin toimii eikä ole estetty :)Siltä varalta, että tuo estetään alla olevat linkit aina toimii, eikä to-mafian estot estä yhtään mitään.

Noista voi jonkun laittaa selaimen aloitus sivuksi niin on nopea.
Millaisia vitun paskoja tuokin kiinnostaa???
Tämä sivusto on täynnä pikkukakaroidenskeidauutisia...

827.4.2013 14:39

Näyttäisi toimivan is-domaini Sonerallakin. Mä olin jo niin tottunut proxyihin :D

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Uutisarkisto