*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Soneralta HBO ilman määräaikaisuutta korkeammalla kuukausimaksulla

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 18.12.2012 13:56 Kommentteja (11)

Soneralta HBO ilman määräaikaisuutta korkeammalla kuukausimaksulla Vaikka HBO:n tuore HBO Nordic -palvelu toimii netin kautta kaikille halukkaille, kanava tekee yhteistyötä Soneran kanssa, jonka tv-palvelussa kanavan sisällöt ovat myös nähtävissä.
HBO:n tarjonta on osa Soneran Koti TV -palvelua ja 19.12 alkaen se voidaan liittää palvelun kanavavalikoimaan 9,95 euron kuukausihinnalla. Palvelu toimii Soneran verkossa samoin kuin nettipalvelukin eli luvassa on sarjojen uudet jakson vuorokauden sisään ensiesityksestä suomenkielisellä tekstityksellä varattuna. HBO tulee myös Soneran kaapelitelevisioasiakkaiden saataville ensi vuoden alusta alkaen.

Nettipalvelusta poiketen Soneran Koti TV -käyttäjät voivat kuitenkin tilata kanavan myös kuukausimaksulla ilman määräaikaista sopimusta. Ilman määräaikaissopimusta kuukausimaksu nousee 14,95 euroon.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

118.12.2012 14:14

Palvelusta loistavat poissaolollaan sellaiset sarjat kuten OZ. Jääpi tilaamatta vaikka alunperin itsekin kyseistä palvelua innolla odotin ja hehkutin tutuille.

Hyvin kusivat HBO:lla koko palvelun lanseerauksen; Tuettujen laitteiden lista todella pieni (toistaiseksi), HD-sisältö puuttuu (toistaiseksi), 12 kk:n määräaikaisuus muille kuin Soneran asiakkaille (joskin kuluttajalla on etämyynnissä aina 14 pv peruutusoikeus), eikä palvelussa ole edes sitä vähää katseltavaa kuin Netflixissä... Ainoa vetonaula on Game of Thrones ja sillä ei maksavia asiakkaita kyllä tarpeeksi saa. Todella harmi!

218.12.2012 14:30

pelice HBO:n on luvannut tuoda palveluunsa noita sarjoja myöhemmin. Mutta joo lanseeraus oli aika kökkö.

318.12.2012 16:37

Only sonera....


Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

418.12.2012 16:40

Joku operaattori sentään tarjoaa. Mitenköhän nopeasti muut seuraa perässä?;) HBO ei itsekkään taida tarjota kun määriksellä?


Sony Vaio SVS13 Intel Core i5-3210M@2,50GHz, RAM 4GB, GeForce 640M LE

"We tell you only what you need to know"


518.12.2012 16:47

Onko tuo nyt niin uutinen että taas Sonera tarjoaa kalliimmalla hinnalla



618.12.2012 22:35

pleikkarilla se ei toimi(tuleekokaan), selaimen kuva pc:llä aivan onneton.. Mites samsungin smarttihärvelin omistajat? Onko se mainostettu teräväpiirto sitä kautta parempaa?

Itse laitoin koneen kiinni viikonloppuna olohuoneen 60 tuumaiseen ja hieman pelokkaana tilasin boxing nightin ja laatu oli ihan katsottava. Sit kokeilin samalla hbo:ta, kuvanlaadun surkeus sai melkein itkemään.

Kyllä kun tuo sampan 6kk ilmaista loppuu, kyseinen palvelu lähtee ja flixi jää. Pitäkää pakkosopimuksenne..

718.12.2012 23:25

Joo, ihan kiva että HBO:n saa Soneralta ilman määräaikaista sopimusta, mutta tuossa Soneran KotiTV:ssä onkin sitten 24kk määräaikaisuus...

819.12.2012 11:40

HS tehnyt vertailun eri tilausvideopalveluista... kannattaa lukaista jos yhtään asia kiinnostaa.

Artikkeli:
http://www.hs.fi/paivanlehti/kuluttaja/.../a1355811653210

Loppuarvio:
http://www.hs.fi/paivanlehti/19122012/k.../a1355811717410

919.12.2012 13:49

Moikka,
meillä tosiaan tänään pläjähti myyntiin tuo paljon odotettu HBO. Tällä hetkellä saatavuus on vain Kotitv:seen, mutta tiedotamme myöhemmin kaapelin osalta tilanteen.
HBO:n voi tilata myös ilman määräaikaisuutta, kuten ketjussa on mainittu :) KotiTv:ssä saattaa olla määräaikaisuus, muttei tämä ole velvoite HBO:n hankkimiselle kuitenkaan.
Kas tässä meidän sivuilta infoa HBO:sta ja hinnoista: http://bit.ly/T6MTcw


Hyvää keskiviikko toivottaen,
Lauren@SoneraPartio

1019.12.2012 15:31

Soneralta saa kaikkea muutakin muita kalliimalla ja vissiin ainoana suomalaisena tarjoaa datakatolla varustettuja 3G / 4G -liittymiä (siis rajaton datan siirto ei ole edes vaihtoehtona).

1119.12.2012 16:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti johtaja59:
Soneralta saa kaikkea muutakin muita kalliimalla ja vissiin ainoana suomalaisena tarjoaa datakatolla varustettuja 3G / 4G -liittymiä (siis rajaton datan siirto ei ole edes vaihtoehtona).
Tervehdys arvon johtaja59,

Haluaisin vinkata sen verran, että 4G-paketeissamme ei ole tätä nykyä rajoja. link

Mukavaa joulun odotusta :)

Tero@SoneraPartio

Mikä on SoneraPartio: http://bit.ly/PARTIO
Oliks millanen vastaus, jätä Partiolle palautetta: http://bit.ly/PALAUTE

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Nvidia antoi esimakua uudesta GeForce Titan X -ohjaimesta Nvidia antoi esimakua uudesta GeForce Titan X -ohjaimesta (4.3.2015 21:28)
Nvidian toimitusjohtaja Jen-Hsun Huang teki tänään yllätysvisiitin Epic Gamesin GDC-lehdistötilaisuuteen, jonka aiheisiin kuului mikäpäs muukaan kuin virtuaalitodellisuuspelaaminen. Tilaisuudessa ....
Videoesittely: Tällainen Samsung Galaxy S6 on Videoesittely: Tällainen Samsung Galaxy S6 on (4.3.2015 19:58)
Tuttuun tyyliin Samsung on julkaissut uunituoreista Galaxy S6 -lippulaivapuhelimistaansa viralliset hands on -videot, joissa käydään läpi puhelimien teknisiä yksityiskohtia läpi ja kerrotaan ....
4 kommenttia
HTC One M9 -huippupuhelin maksaakin pelättyä vähemmän Suomessa HTC One M9 -huippupuhelin maksaakin pelättyä vähemmän Suomessa (4.3.2015 17:01)
Viime sunnuntaina HTC:n esittelemä uusi One M9 -lippulaiva näyttäisi tulevan odotettua selvästi edullisempaan hintaan. HTC:n mukaan One M9 tulee myyntiin Suomessa 31. maaliskuuta ja sen ....
Kiinan ihme pelkää tuoda älypuhelimensa Eurooppaan – avaa kuitenkin oman verkkokaupan Kiinan ihme pelkää tuoda älypuhelimensa Eurooppaan – avaa kuitenkin oman verkkokaupan (4.3.2015 14:49)
Rakettimaisesti Kiinassa kasvanut älypuhelinmerkki Xiaomi on avaamassa oman verkkokaupan Euroopassa. Aiemmin tänä vuonna Xiaomi kertoi avaavansa verkkokaupan myös Yhdysvalloissa. Yhdysvaltojen ....
2 kommenttia
Uusi Nokia-älypuhelin on kehitteillä? Neliydinsuoritin ja Android Lollipop Uusi Nokia-älypuhelin on kehitteillä? Neliydinsuoritin ja Android Lollipop (4.3.2015 13:33)
Geekbench-testausohjelmiston tulostietokantaan on ilmestynyt spekulaatioita herättävä tulosmerkintä, joka on tehty Nokia 1100 -nimisellä laitteella. Merkinnän äkkäsi ensimmäisenä NPU-sivusto. ....
3 kommenttia

Uutisarkisto