*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Soneralta HBO ilman määräaikaisuutta korkeammalla kuukausimaksulla

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 18.12.2012 13:56 Kommentteja (11)

Soneralta HBO ilman määräaikaisuutta korkeammalla kuukausimaksulla Vaikka HBO:n tuore HBO Nordic -palvelu toimii netin kautta kaikille halukkaille, kanava tekee yhteistyötä Soneran kanssa, jonka tv-palvelussa kanavan sisällöt ovat myös nähtävissä.
HBO:n tarjonta on osa Soneran Koti TV -palvelua ja 19.12 alkaen se voidaan liittää palvelun kanavavalikoimaan 9,95 euron kuukausihinnalla. Palvelu toimii Soneran verkossa samoin kuin nettipalvelukin eli luvassa on sarjojen uudet jakson vuorokauden sisään ensiesityksestä suomenkielisellä tekstityksellä varattuna. HBO tulee myös Soneran kaapelitelevisioasiakkaiden saataville ensi vuoden alusta alkaen.

Nettipalvelusta poiketen Soneran Koti TV -käyttäjät voivat kuitenkin tilata kanavan myös kuukausimaksulla ilman määräaikaista sopimusta. Ilman määräaikaissopimusta kuukausimaksu nousee 14,95 euroon.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

118.12.2012 14:14

Palvelusta loistavat poissaolollaan sellaiset sarjat kuten OZ. Jääpi tilaamatta vaikka alunperin itsekin kyseistä palvelua innolla odotin ja hehkutin tutuille.

Hyvin kusivat HBO:lla koko palvelun lanseerauksen; Tuettujen laitteiden lista todella pieni (toistaiseksi), HD-sisältö puuttuu (toistaiseksi), 12 kk:n määräaikaisuus muille kuin Soneran asiakkaille (joskin kuluttajalla on etämyynnissä aina 14 pv peruutusoikeus), eikä palvelussa ole edes sitä vähää katseltavaa kuin Netflixissä... Ainoa vetonaula on Game of Thrones ja sillä ei maksavia asiakkaita kyllä tarpeeksi saa. Todella harmi!

218.12.2012 14:30

pelice HBO:n on luvannut tuoda palveluunsa noita sarjoja myöhemmin. Mutta joo lanseeraus oli aika kökkö.

318.12.2012 16:37

Only sonera....


Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

418.12.2012 16:40

Joku operaattori sentään tarjoaa. Mitenköhän nopeasti muut seuraa perässä?;) HBO ei itsekkään taida tarjota kun määriksellä?


Sony Vaio SVS13 Intel Core i5-3210M@2,50GHz, RAM 4GB, GeForce 640M LE

"We tell you only what you need to know"


518.12.2012 16:47

Onko tuo nyt niin uutinen että taas Sonera tarjoaa kalliimmalla hinnalla



618.12.2012 22:35

pleikkarilla se ei toimi(tuleekokaan), selaimen kuva pc:llä aivan onneton.. Mites samsungin smarttihärvelin omistajat? Onko se mainostettu teräväpiirto sitä kautta parempaa?

Itse laitoin koneen kiinni viikonloppuna olohuoneen 60 tuumaiseen ja hieman pelokkaana tilasin boxing nightin ja laatu oli ihan katsottava. Sit kokeilin samalla hbo:ta, kuvanlaadun surkeus sai melkein itkemään.

Kyllä kun tuo sampan 6kk ilmaista loppuu, kyseinen palvelu lähtee ja flixi jää. Pitäkää pakkosopimuksenne..

718.12.2012 23:25

Joo, ihan kiva että HBO:n saa Soneralta ilman määräaikaista sopimusta, mutta tuossa Soneran KotiTV:ssä onkin sitten 24kk määräaikaisuus...

819.12.2012 11:40

HS tehnyt vertailun eri tilausvideopalveluista... kannattaa lukaista jos yhtään asia kiinnostaa.

Artikkeli:
http://www.hs.fi/paivanlehti/kuluttaja/.../a1355811653210

Loppuarvio:
http://www.hs.fi/paivanlehti/19122012/k.../a1355811717410

919.12.2012 13:49

Moikka,
meillä tosiaan tänään pläjähti myyntiin tuo paljon odotettu HBO. Tällä hetkellä saatavuus on vain Kotitv:seen, mutta tiedotamme myöhemmin kaapelin osalta tilanteen.
HBO:n voi tilata myös ilman määräaikaisuutta, kuten ketjussa on mainittu :) KotiTv:ssä saattaa olla määräaikaisuus, muttei tämä ole velvoite HBO:n hankkimiselle kuitenkaan.
Kas tässä meidän sivuilta infoa HBO:sta ja hinnoista: http://bit.ly/T6MTcw


Hyvää keskiviikko toivottaen,
Lauren@SoneraPartio

1019.12.2012 15:31

Soneralta saa kaikkea muutakin muita kalliimalla ja vissiin ainoana suomalaisena tarjoaa datakatolla varustettuja 3G / 4G -liittymiä (siis rajaton datan siirto ei ole edes vaihtoehtona).

1119.12.2012 16:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti johtaja59:
Soneralta saa kaikkea muutakin muita kalliimalla ja vissiin ainoana suomalaisena tarjoaa datakatolla varustettuja 3G / 4G -liittymiä (siis rajaton datan siirto ei ole edes vaihtoehtona).
Tervehdys arvon johtaja59,

Haluaisin vinkata sen verran, että 4G-paketeissamme ei ole tätä nykyä rajoja. link

Mukavaa joulun odotusta :)

Tero@SoneraPartio

Mikä on SoneraPartio: http://bit.ly/1HzrYvC
Oliks millanen vastaus, jätä Partiolle palautetta: http://bit.ly/1SrxBg1

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion (15.12.2017 22:50)
Uskaliaimmat OnePlus 5 -käyttäjät pääsevät nyt kokeilemaan uutta esiversiota, joka tuo Androidin uuden Oreo-version ominaisuuksia. OnePlus on aloittanut tänään Oreo-beetaohjelmassaan uuden version jakelun. ....
Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? (15.12.2017 22:08)
Samsung, kuten monet muutkin älypuhelinvalmistajat, kehittää jatkuvasti uusia patentteja, joilla pyritään uudistamaan älypuhelinkonseptia. Tietysti tarkoituksena on löytää uudenlainen innovaatio, ....
Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? (15.12.2017 21:15)
Huippupuhelimet ovat todennäköisesti tämän vuoden osalta esitelty, mutta kauaa ei tarvitse odottaa, että uutta lippulaivamallia on jälleen tarjolla. Monet valmistajat tähyävät jo vuoden alkuun ....
AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään (15.12.2017 19:44)
Vaikka nyt elämme pikaviestimien kulta-aikaa, kiitos mobiilisovellukset kuten WhatsApp, niin sovellusten historia on tietokoneiden viestimissä parin kymmenen vuoden päässä. Yksi ensimmäisistä ....
Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö (15.12.2017 19:32)
Jouluunkin on vielä toista viikkoa aikaa ja senkin jälkeen Netflixillä on tarjolla ennen vuoden loppua muun muassa uusi Black Mirror -kausi, mutta jo nyt on hyvä ottaa katsaus tulevan kuun Netflix-uut....

Uutisarkisto