*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

-testiryhmä: "..hankkimisen arvoinen, mikäli etsii tablettia parhaimmalla mahdollisella näytöllä."

Lopetettava Xbox-lehti lähti ryminällä: esitteli uuden Xboxin

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 20.11.2012 14:26 Kommentteja (8)

Lopetettava Xbox-lehti lähti ryminällä: esitteli uuden Xboxin Brittiläinen Xbox-konsoliin keskittyvä lehti Xbox World joutui kustantajansa leikkauslistalle, mutta lehden päätoimittaja päätti viimeisiksi töikseen esitellä uuden Xbox-konsolin. Lehti omistaa Durango-koodinimelliselle konsolille kokonaiset kahdeksan sivua viimeisestä numerostaan, kertoo Computerandvideogames.com.
Lehden paljastamista tiedoista käy ilmi, että seuraava Xbox sisältää neljä prosessoriydintä, joista jokainen on jaettu vielä neljään loogiseen ytimeen moniajon tehostamiseksi. Muistin määräksi kerrotaan kahdeksan gigatavua.

Muita laitteen ominaisuuksia tulevat olemaan Kinectin uusi versio, Blu-ray-asema, 3D-ääni, sisään- ja ulostulot tv:n liittämiseksi sekä "innovatiivinen ohjain". Lisäksi laite olisi saamassa myöhemmässä vaiheessa lisätyn todellisuuden sovelluksia, joita käytetään erityisten lasien avulla.


Lehden päätoimittajan Dan Dawkinsin mukaan kahdeksaan sivuun on mahdutettu kaikki lehdelle kertynyt tieto, joka on peräisin muun muassa pelikehittäjiltä. Dawkinsin mukaan lehdessä paljastetut tiedot ovat suurella varmuudella hyvin lähellä sitä, mitä Microsoftin odotetaan julkaisevan ensi kesän E3-messuilla.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

120.11.2012 14:57

Nyt jäi sit kinect-paketti kauppaan joululahjalistalta, tätä odotellessa, ens jouluna sit varmaan???

220.11.2012 15:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:
Nyt jäi sit kinect-paketti kauppaan joululahjalistalta, tätä odotellessa, ens jouluna sit varmaan???

Kinect maksaa nyt sen satasen ja _vähintään_ vuosi aikaa leikkiä sen kanssa joten kyllä itse ostaisin jos xboxi olisi.. Tuo tuleva on kuitenkin sen verran hintava alussa taas ja kiinnostavia pelejä vähän niin joutuu niitäkin odottelemaan

Viestejäni tulee kyseenalaistaa ja mahdollisuuksien mukaan korjata..

320.11.2012 21:10

Pfft. PC > Xbox.

420.11.2012 22:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti WereCatf:
Pfft. PC > Xbox.
PC MASTER RACE 4EVER, HIGH FIVE!

520.11.2012 22:34

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rooster3:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:
Nyt jäi sit kinect-paketti kauppaan joululahjalistalta, tätä odotellessa, ens jouluna sit varmaan???

Kinect maksaa nyt sen satasen ja _vähintään_ vuosi aikaa leikkiä sen kanssa joten kyllä itse ostaisin jos xboxi olisi.. Tuo tuleva on kuitenkin sen verran hintava alussa taas ja kiinnostavia pelejä vähän niin joutuu niitäkin odottelemaan
Tarkoitin paketti sanalla koko pakettia boxi+kinect, vaimo tahtoo että lapset hyppii telkkarin edessä, minä en, ja 20"kuvaputkitöllökin menisi vaihtoon samalla, eli tästä sain perustelun miksi ei hankita tänä jouluna mitään elektroniikkaa ;)

edit: ja niitä pelejä ostetaan varmaan 2 ja se siitä, olen joskus haaveillut katsovani 1080p elokuvan FullHD telkkarista mutta jaksan kyllä odottaa vielä vuoden.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2012 @ 22:36

621.11.2012 0:00

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:
edit: ja niitä pelejä ostetaan varmaan 2 ja se siitä, olen joskus haaveillut katsovani 1080p elokuvan FullHD telkkarista mutta jaksan kyllä odottaa vielä vuoden.
FullHD? Höpsistä, eiköhän se (toivottavasti) ole silloin jo UHD vai mikä se määritelmä nyt olikaan ;)

Viestejäni tulee kyseenalaistaa ja mahdollisuuksien mukaan korjata..

721.11.2012 8:42

Ihan kova veto jos ei ole vaan läpällä tehty artikkeli. Saattaa tulla pieni piikki myynneissä viimeiselle numerolle :D



821.11.2012 15:25

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rooster3:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:
Nyt jäi sit kinect-paketti kauppaan joululahjalistalta, tätä odotellessa, ens jouluna sit varmaan???

Kinect maksaa nyt sen satasen ja _vähintään_ vuosi aikaa leikkiä sen kanssa joten kyllä itse ostaisin jos xboxi olisi.. Tuo tuleva on kuitenkin sen verran hintava alussa taas ja kiinnostavia pelejä vähän niin joutuu niitäkin odottelemaan
Tarkoitin paketti sanalla koko pakettia boxi+kinect, vaimo tahtoo että lapset hyppii telkkarin edessä, minä en, ja 20"kuvaputkitöllökin menisi vaihtoon samalla, eli tästä sain perustelun miksi ei hankita tänä jouluna mitään elektroniikkaa ;)

edit: ja niitä pelejä ostetaan varmaan 2 ja se siitä, olen joskus haaveillut katsovani 1080p elokuvan FullHD telkkarista mutta jaksan kyllä odottaa vielä vuoden.
Ei taida vuoden odottelu riittää jos meinaat konsolin hankkia kohtuu hintaan. Julkaisuhinta tulee varmasti olemaan jossain 400-500€ tienoilla. Tietysti jos jaksat sen vuoden odotella ja olet valmis maksamaan tuon julkaisuhinnan, niin mikäs siinä. =)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Uutisarkisto