*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Helsingin Sanomat kauppaa iPadia lehtitilauksen kylkiäisenä

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 23.4.2012 13:32 Kommentteja (11)

Helsingin Sanomat kauppaa iPadia lehtitilauksen kylkiäisenä Helsingin Sanomat ryhtyy kauppaamaan Applen iPad-taulutietokonetta kytkypakettina lehden digiversion tilauksen kanssa. Kytkyssä kuluttaja sitoutuu kahden vuoden tilaukseen ja laitteen osamaksuun.
Halvimmillaan iPad ja digitilaus irtoavat 39,9 eurolla kuussa, mikä tarkoittaa yhteensä 957,95 euroa kahden vuoden sopimuskauden aikana. HS:n myymä laite on 16 gigatavun muistilla ja 3G-yhteyksillä varustettu uusin iPad-malli. Kytkykaupalla laitteen ja lehden saa noin 75 euroa halvemmalla kuin erikseen hankittuina.

HS kertoo, että lukulaitteen ja tilauksen kytkypaketti kehitettiin asiakkaiden toiveesta. Yli puolet HS:n kuluttajatutkimuksen vastaajista ilmoitti kiinnostuksestaan liittää lehtitilaukseensa myös iPad lukulaitteeksi.

Digilehdestä löytyy päivän Hesarin koko toimituksellinen sisältö ja lisäksi kuukausi- ja Nyt-liitteiden sisällöt näköisversioina. iPad-paketin yhteyteen on mahdollista liittää myös lehden paperiversion tilaus.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

123.4.2012 21:10

Tämähän oivasti selittää Sanoma Oy:n "puolueettomuuden","moderoidessaan"(jättäessään julkaisematta)kriittisiä kommentteja.Puolueettomalla toimituksella ei tietenkään ole mitään kytkyjä? Erkko saisi hävetä,ja loputkin.
Aika kaukana uskottavasta journalismista.Tabletteja on monen merkkisiä,kuinka tämä valittiin/voideltiin?
Luulisi tilaajan saavan päättää laitten merkin,koon ja mallin?

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.4.2012 @ 21:12

223.4.2012 23:19

taitaa olla levikki tippunut aika paljon kun tällaisia paketteja myyvät

323.4.2012 23:36

Hyvää markkinointia. All I can say.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arivesa:
Luulisi tilaajan saavan päättää laitten merkin,koon ja mallin?
Hesari tilasi paljon juuri tätä laitetta, mikä mahdollisti kilapilukykyisen hinnan. Usealla eri merkillä ja mallilla ei varmaan tilauksen paljousalennusta olisi saatu, eikä tämä paketti olisi läheskään näin toimiva.


Asus Z87I-Pro|Powercolor Radeon 7950|I5 4670K|RAM:2x4gb @ 1600mHz|650w Seasonic G-series|1tb HDD+128gb SSD|Bitfenix Prodigy mITX-kotelo|

424.4.2012 1:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arivesa:
Tabletteja on monen merkkisiä,kuinka tämä valittiin/voideltiin?
Asiakkaiden toiveesta ja siitä, että iPad on markkinajohtaja, siinä se syy. Eiköhän se ole niin, että iPad kiinnostaa potentiaalisia asiakkaita ylivoimaiseti eniten, kuten yleensäkin tablet markkinoilla iPad kiinnostaa ja harvat sitten ostaa muita.

"Helsingin Sanomien mukaan uusi tilausmuoto kehitettiin kuluttajien toiveesta. HS:n kuluttajatutkimuksessa yli puolet vastaajista kertoi olevansa erittäin tai melko kiinnostunut mahdollisuudesta liittää iPad lehtitilaukseensa. iPad valikoitui pakettiin siksi, että se on taulutietokoneiden markkinajohtaja."


524.4.2012 8:58

Hyvä idea, saa nähdä ottaako tulta alleen. Jos Ilaitteista olisin kiinnostunut niin voisin harkita vallan hyvin.

624.4.2012 10:44

Hieno idea jos asuu pääkaupunkiseudulla. Ei paljon lämmitä kun ajattelin tilata kyseisen paketin Siilinjärvelle, niin ipad pitää noutaa humac tai one storesta. Lähin sijaitsee Tampereella, eli hakumatkaa tulee semmoset 350 kilometriä.... Onkohan Helsingin Sanomat kuulleet ikinä postipalveluista???Tai siitä että muualla suomessakin asuu ihmisiä, jotka haluaisivat tilata jotain muutakin lehteä kuin paikallisia sanomia....


Asus M4A78 PRO
AMD Athlon 7850BE 3,2 Ghz
Noctua NH-U12P
6GB DDR2 800Mhz
XFX Radeon 4890 XT
BenQ G2411HD FullHD

724.4.2012 15:29

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toimelias:
ipad pitää noutaa humac tai one storesta. Lähin sijaitsee Tampereella, eli hakumatkaa tulee semmoset 350 kilometriä.... Onkohan Helsingin Sanomat kuulleet ikinä postipalveluista???
Ai se pitää noutaa liikkeestä? Onpa hassua. Itse asun melko lähellä Helsinkiä, muttei tulisi mieleenkään lähteä tuon takia junalla köröttelemään, kun tosiaan postikin on keksitty.

824.4.2012 16:54

Joo, pitää noutaa henkilökohtaisesti. Tämmöstä lukee sopimusehdoissa :" Asiakkaan on noudettava laite viimeistään neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa sopimuksen voimaantulosta uhalla, että sopimus muutoin katsotaan purkautuneeksi. Asiakkaan on haettava laite henkilökohtaisesti Humac People- tai 1Store-myymälästä."

Melko kätevää....


Asus M4A78 PRO
AMD Athlon 7850BE 3,2 Ghz
Noctua NH-U12P
6GB DDR2 800Mhz
XFX Radeon 4890 XT
BenQ G2411HD FullHD

924.4.2012 17:09

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti delic:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arivesa:
Tabletteja on monen merkkisiä,kuinka tämä valittiin/voideltiin?
Asiakkaiden toiveesta ja siitä, että iPad on markkinajohtaja, siinä se syy. Eiköhän se ole niin, että iPad kiinnostaa potentiaalisia asiakkaita ylivoimaiseti eniten, kuten yleensäkin tablet markkinoilla iPad kiinnostaa ja harvat sitten ostaa muita.

"Helsingin Sanomien mukaan uusi tilausmuoto kehitettiin kuluttajien toiveesta. HS:n kuluttajatutkimuksessa yli puolet vastaajista kertoi olevansa erittäin tai melko kiinnostunut mahdollisuudesta liittää iPad lehtitilaukseensa. iPad valikoitui pakettiin siksi, että se on taulutietokoneiden markkinajohtaja."


Epäilen "kuluttajatutkimusta" johdatelluksi.iPad lie käytetty yleistävässä mielessä,useat tarkoittaa sillä "tablettia".
Puolta pienempi olisi varmaan usein tarkoituksenmukaisempi, toisaalta "ilmainen" mikähyvänsä kelpaa.
"Reilut paljousalennukset" useimmiten saa hyllyntäytteistä?

1024.4.2012 17:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toimelias:
Joo, pitää noutaa henkilökohtaisesti. Tämmöstä lukee sopimusehdoissa :" Asiakkaan on noudettava laite viimeistään neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa sopimuksen voimaantulosta uhalla, että sopimus muutoin katsotaan purkautuneeksi. Asiakkaan on haettava laite henkilökohtaisesti Humac People- tai 1Store-myymälästä."

Melko kätevää....
Kannattaa siis olla "penpal" joka osaa postittaa, lafkan lähellä, ja hänellä valtakirja noutoon.
Tuskin tuohon juristia tarvitaan,liikuntarajoitteisuus edellyttää mahdollisuutta käyttää valtuutettua "juoksupoikaa".Ei voi olla "dealbreaker",tai lähtenee syrjintäsyyte Erkolle.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.4.2012 @ 17:17

1127.4.2012 20:21

Järkyttävä hinta!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kevään hittielokuva uhattiin vuotaa nettiin – Kiristäjälle kävi köpelösti Kevään hittielokuva uhattiin vuotaa nettiin – Kiristäjälle kävi köpelösti (24.3.2017 18:51)
Apple ei ole ainoa bitcoin-kiristyksen kohteeksi joutunut suuryritys, sillä myös 20th Century Foxilta ja Dreamworksilta on yritetty lypsää rahaa virtuaalivaluutan muodossa. Elokuvajättien ....
1 kommentti
Operaattori saa jatkossa myydä käyttäjien selailuhistorian mainostajille Operaattori saa jatkossa myydä käyttäjien selailuhistorian mainostajille (24.3.2017 13:06)
Republikaanienemmistöinen senaatti on ehdottanut muutosta lainsäädäntöön, joka sallisi operaattorien myydä käyttäjistään keräämää selailuhistoriaa ja muuta dataa suoraan mainostajille.
5 kommenttia
Microsoft tarjoaa patenttejaan älyautojen valmistajille Microsoft tarjoaa patenttejaan älyautojen valmistajille (24.3.2017 10:32)
Teknologiapatenttien ja -lisenssisopimusten tärkeys on tullut näkyvästi esille tietokoneiden ja mobiililaitteiden yleistymisen myötä, kun oikeussaleissa on väännetty kättä graafisista käyttöliittymistä ....
2 kommenttia
Vain puolet Android-laitteista sai tietoturvapäivityksiä Vain puolet Android-laitteista sai tietoturvapäivityksiä (24.3.2017 09:17)
Androidin tietoturvatiimiin uuden blogikirjoituksen mukaan sen tavoitteena on huolehtia kaikkien käyttäjien tietoturvasta, mutta lukujen valossa tässä onnistuttiin viime vuonna vain osittain. ....
2 kommenttia
Hakkerit uhkaavat tyhjentää iPhonesi – Vaativat Applelta bitcoineja Hakkerit uhkaavat tyhjentää iPhonesi – Vaativat Applelta bitcoineja (24.3.2017 08:36)
Turkish Crime Family -niminen hakkeriryhmä on vaatinut Applea maksamaan sille 75 000 dollarin arvosta bitconeja huhtikuun 7. päivään mennessä, muutoin ryhmä aikoo tyhjentää miljoonien Applen ....

Uutisarkisto